De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

sorry ik was nog niet zo ver met lezen:(

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja ik verlies nog steeds bloed en ook een pijnlijke baarmoeder.. Zo gek toch dat je jaren dezelfde cyclus hebt en nu ineens veranderd.

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    pittige tante!! heeft ze dat van jou ;)

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Klopt sparkie

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@koek, hebben onze dames dat samen verzonnen ofzo? R doet dat ook. knuffels uit bed en dan gillen. nu slaapt ze vaak zonder knuffel omdat ik het vertik om vaak heen en weer te lopen. nu is ze zo slim om altijd 1 knuffel in bed te laten liggen.

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Dan nog even wachten tot dinsdag meid! Wie weet!

7. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Pino ik zie dat je het al op hyves heb gezet..
    Zal je vast wat reactie's op krijgen. Lijk me echt leuk :D

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Pino: Ik kan me dat gevoel heel erg voorstellen. Wat vreselijk machteloos sta je dan. Mag ik vragen hoe K. vader is overleden ook K…K.R?
    Eva heeft nu door dat ze beter de knuffels in bed kan laten. Mama blijft ze niet terug geven he :D

@Sparkie: Hier wilt het met de boc voorkomen dat ze juist alles daar weer in gooit als ze er niet in zit. Aan het opruimen ofzo?

@Kouf: verzet naar vrijdag de 13e en de sterfdag van je vader… hmmm. Ik weet niet wat ik daarop moet zeggen.
    Tja als je eenmaal aan het piekeren bent is het lastig jezelf wijs te maken dat je moet slapen. Heb je dat dan ook als je op de klok kijkt en dan bedenkt: ik kan nog maar 3 uur slapen voordat de wekker weer gaat. Vervolgens doe je dat nog 2 x totdat uiteindelijk je wekker gaat. Hoe boos je dat dan tegen jezelf kan zeggen + daarbij je ogen dichtknijpt en denkt NU slapen.
    Neeeee natuurlijk heeft ze het temperament van papa, maar de wijsheid van mama :D
    Geloof je het zelf.

@mamalous: ja dat is wel heel raar. Snap je verwarring. Maar verlies je nu net zoveel als tijdens een ongesteldheid of is de hoeveelheid te vergelijken met het einde van je ongesteldheid?

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Koek ti's te vergelijken met het einde maar lig ook al bijna de hele dag in bed omdak me beroerd voel dus zal toch echt m'n ongi wel zijn al lijkt dit wel pijnlijker te zijn

10. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Mamalous: Voel jij je beroerd door je menstruatie of anders??
    Anders dinsdag nog ff testen??

Stom wijf dat ik ook ben he!! Kheb net getest :D Kdacht kheb er toch 3.. Maar natuurlijk hartstikke wit.. hihi
    10 dagen voor NOD.. Test kwijt :)

@ Debsel82: kom gezellig meekletsen joh. Jij past er ook nog wel bij :D Hoe is het met jullie Nils??

11. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ach jannn snapt wel hihi... Weet ik niet waardoor.
    Dacht dat jullie al weg waren?

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@koek wat een slimmerd is dat dan. Maar wel vermoeiend als je steeds terug moet. Doet ze dat nu nog steeds dan?
    Ik had maandag de laatste test gedaan, dat was die cb test.

@jann ik heb je nummer genoteerd dank je:D ik heb nog zo'n digitale. ook nog 2 kv testen en een cb test met hoelang je zwanger bent. Ik weet nog dat ik de vorige keer de cb test wel geloofde en de etos test niet. Hopelijk laat hij nu weer wat goeds zien:)
    jeetje wat een extra was dan. heeft Joas zich goed vermaakt?
    haha ik begrijp je helemaal hoor, te vroeg testen:D;) je bent er nu ook veel mee bezig natuurlijk.

@mamalous echt wel balen hoor! :('maar idd je nod is later toch? als je menstruatie niet doorzet zou het dan niet misschien nog kunnen?

@sparkie haha ja erop plassen zelf doe ik ook niet. ik doe het oook in een potje, maar had hem er langer in moeten houden.

@kouf oeh een extra moeilijke dag dus. denk je dat je dan de sollicitatie goed kan doen?
    die testen die zijn idd meer hcg nodig, maar ik lees hier wel dat die met zwanger/niet zwanger en dan hoelang wel eerder zou kunnen testen. maar is altijd natuurlijk afhankelijk van je hoogte van de hcg in je lichaam. het is maar irri hoor!

13. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Nee nee we zijn nog niet weg hoor. Mn man kom om half 6 thuis. Die laad dan alles in en dan rij ik ondertussen nog ff snel naar de snackbar, halen we ff wat en dat eten we onderweg op.

Dan komen we richting grietje & pino!! :)
    Kzit niet dichtbij jullie vandaan toch? Voorthuizen!!

Tis maar goed dat we weg gaan anders had ik al heel vaak getest.
    Zonde van je geld.

Jammer dat je gewoon niet 1 dag na de eisprong kan testen!! Je lichaam is maar een raar iets!!
    Dan zit je niet 14 dagen in spanning ook..

Heb je man nog wat van hem laten horen? Of blijf hij nu boos??

14. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Ellen: Mooi dan je mn nummer genoteerd heb. Ga je morgen testen met de cb digitaal of niet??
    Pff spannend hoor.

ik dacht Ellen heb ook 9 dagen van te voren getest ( toch ) misschien kan ik dan wel 10 dagen van te voren testen.
    Ik legde m neer, kdacht niet op kijken kom zo wel terug. Maar toch nog even snel een blik erop geworpen natuurlijk :)
    Ik dacht owwww kzie 2 streepjes in de gauwigheid. Ik naar boven met een bonzend hart. 3 minuten later terug.. Hartstikke negatief hihi.

( kga nu toch nog ff in de prullenbak kijken ;))

15. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Niks te zien :(

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik ga denk ik eerst met de kv test testen en misschien nog de cb test.
    Hah ja het kan zo, maar ik denk toch echt dat mijne vals positief waren, dacht er zelfs aan dat mijn testen gereageerd hebben op de eisprong.
    Maar je hoopt natuurlijk al wat te zien zoals je al zegt dan zit je nog in iedergeval 2 weken in spanning.
    ik ga echt voor je duimen dat je straks een positieve test in handen hebt. hoe voel je je?

17. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ik heb steeds buikpijn en lage rugpijn maar ja je kan jezelf voor de gek houden!!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zijn vader is overleden aan een te hoge cholestorol. Zijn opa ook op jonge leeftijd. Hij heeft zelf ook snel een hoge cholestorol, maartegenwoordig als hij te hoog wordt heb je er medicatie voor. Vroeger was dat nog niet.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Jannn, er kan nog vanalles gebeuren he! Met welke test heb je getest?

@Ellen, wanneer ging jij de test doen? Dat je het zo lang vol kan houden zonder testen zeg! Ik zou beginnen met de kv.

@Mamalous, je houdt het stiekem ook nog spannend he. Innestelingsbloeding kan ongeveer 2 dagen aanhouden.

Hier gaat alles goed, veel buikpijntjes echt de hele dag door. Nog altijd misselijk en moe en rugpijn. Ach, hoort erbij he.

Ik heb het idd op hyves gezet. Met een reden. Vandaag komt mijn moeder thuis uit Italie. Ze weet het al en ik weet dat zij het gelijk aan iedereen doorverteld! Dus heb het maar vast zelf gedaan.

20. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Pino: Ja dan zal ik het ook doen idd op hyves zetten. Is niet leuk dat je moeder het al vroeg door zou vertellen!
    Ik zelf zou het pas bij 12 weken op hyves zetten maar dat is jou situatie anders.

Ik weet het kan nog van alles gebeuren tis nu ook nog maar een paar dagen na eisprong dus dat kan natuurlijk nog helemaal niet.
    Maar ja, ik dacht stel je voor.....

Ik heb heb met matcare getest. Vorige zwangerschap ook gedaan. Daar kan je 3 dagen voor je nod mee testen. Dus dat zou vrijdag zijn dan!

Share This Page