@Sparkie: gaat ie lekker in je eentje Arme Nils, hij is dan echt uit zijn hum als hij zelfs zijn rijstewafeltje aan het konijntje voert. En geen aardbeien.. Heb je ergens die foto's staan om te bekijken. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden. @mamalous: heel fijn he. Je voelt je zo staan. Iedereen kijkt je ook zo aan van... waarom doe je er niets tegen. Of op een manier van: Dat zal later wel wat lekker worden...
Koek: heb de foto's nog op mijn mail staan. Het is echt een reusachtig groot bestand (volgens mij moet het eerst verkleind worden en dat kan ik niet), dus ik ga niet eens proberen om ze op mijn hyves te zetten. Ik wacht even tot ik ze allemaal krijg. Weet eigenlijk niet of ik ze op een stickje krijg of allemaal via de mail... Ga nog maar even vragen denk ik.
Die naam heeft ze soort van zelf bedacht he! Is een combinatie van twee namen uit haar familie volgens mij! Leuke naam overigens.
Joas is toch gewoon een bijbelse naam? Tenminste dat zie ik overal op internet staan. Koning van Israel?
Is inderdaad een mooie naam. Maar ik vind de andere namen ook erg leuk. Ik zal eerlijk bekennen dat wij gewoon GEEN jongensnaam hadden. Aangezien een paragnost heeft voorspeld dat de 2e een jongen wordt, volgt er voor ons een opgave!
Weltrusten Sparkie! Hier wordt een meisjesnaam heel moeilijk... Heb er ook totaal geen gevoel meer bij, ben er vrijwel zeker van dat het een jongen wordt.. De meisjesnaam die ik mooi vind heeft iemand als 2e naam dacht ik? Of het was misschien bij het andere juni topic. Aimée (uitgesproken als Emmee)
Jahe je hoort Julian erg vaak nu, komt bij ins van Julia af zo zou een meisje geheten hebben wij hebben er gewoon een n achter geplakt
Dat is een hele makkelijke oplossing he! Ik ga hier trouwens echt niet proberen om namen passend te maken bij de broer en zus. Vind maar eens een naam die past bij Sem en Rebecca. 2 totaaaaaal verschillende namen!
Kom even snel hoi zeggen. Lag al in bed maar kan de slaap weer eens niet vatten :x We hebben lekker gegeten voorgerechtje (pittige tomatensoep, stokbrood en tomaten basilicum prutje) hoofdgerecht: uitgebreide salade, biefstuk en aardappel "iets" (dat was wat mislukt ) heb de helft van de film niet gezien want ik was te moe (totdat ik in bed lag en dus klaar wakker) grappig dat je al met de namen bezig bent Pino @ mamalous: ik vind Julian een super naam maar vriendlief krijg ik niet om Voor een meisje is er al wel een naam maar ik denk dat een eventuele volgende weer een jongen wordt
Goede morgen, Uiteindelijk heerlijk geslapen vannacht en Beau ook tot 7 uur. Die is trouwens op het boevenpad en doet alles wat van mama niet mag. Vooral de kattenbrokjes zijn favoriet. En dan keihard lachen als mama boos wordt. @ Ellen: en, heb je al getest????? Hoe gaat het verder met het spalkje van Emma, is ze er een beetje aangewend of is het vervelend voor haar? een neutrale witte kleur voor een tweede spalkje kan soms best handig zijn denk ik @ grietje: voel je niet dom hoor over die testen en zo. Ik ben daar ook helemaal niet zo in thuis. En wie gaat er nou bedenken dat er een houdbaarheidsdatum op zw-test kan staan. Alsof het kan bederven ofzo @ Pino: ik kan je niet helpen met een buggy, we hebben er zelf nog niet eens een. Vind deze wel mooi. Lekkende boobies?? Nu al, das snel . Heerlijk geen uitkering meer @ Sparkie: hahaha ik kan me wel voorstellen dat je die test toen hebt gedaan. Het zou je maar weer gebeuren dat je er weer laat achter komt. Niet schamen hoor. Wat cool van Nils dat hij de duiven heeft geaaid (half tam of niet). Ik heb het niet zo op vogels dus voor mij is hij een held!! Ah en het konijntje voeren wat schattig!!!! Wat een dierenvriend. Hoe is de nacht gegaan en voelt hij zich al weer wat beter? @ Koekie: vriendlief had niets goed te maken met dat koken, hij heeft af en toe gewoon romantische momenten . Oei een gillende Eva en trilende trommelvliezen . Is voor mama niet zo leuk maar herkenbaar denk ik voor andere moeders. Kreeg je ook boze reacties dan? Zal toch niet? Dat moeten mensen toch begrijpen? @ Mamalous: heb je lekker gewerkt? Ben je nu verder vrij het weekend?