De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Pino, weet niet hoe jij je bi hebt ervaren, maar ik had heel erg het gevoel dat ik los zat. dat de banden en kraakbeen zo verweekt waren dat het zeer ging doen. Echt zeurend, overbelast. Met die band had ik het gevoel dat het bij elkaar werd gehouden. Een marathon kan je er niet mee lopen, maar een klein ommetje ging wel.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja zo voelde dat ook bij mij... Precies hetzelfde. Ik heb ook heel lang zitten zeuren bij mijn ex voor die bekkenband, maar hij vond dat mijn geld uit moest gaan naar zijn schulden en de babyspullen die ik allemaal zelf moest betalen. En de rest om te voorkomen dat we nog een huis enzo hadden. Hij betaalde alleen zijn eigen dingen en vakanties en kleding gardarobe.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Grietje, wow gefeliciteerd met het kiesje!! :)

Hier heeft R nu 1 hoektandje door. Er staan er nog 2 te drukken.
    Nu 9 tanden en 4 kiezen.

Oh ja, en ze zet steeds vaker 1 stapje los. Verder dan 1 komt ze nog niet want op grote afstand gaat ze kruipen, maar het begin is er!

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Kouf is vast al blij met de 1-0!

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Ellen: nog steeds spannend dus. Ik heb gelezen dat je HCG per 48 uur toeneemt. Dus dat zou moeten betekenen dat je overmorgen een veel duidelijker streepje te zien krijgt. Welke test beter is dat weet ik niet. Mijn eigen gevoel gaat uit naar de cb (en dan die met wel zwanger/niet zwanger) voor de duidelijkheid die het geeft.

@ Koek: leuke plannen voor de vakantie. Heb nog even geen aanvullingen maar wil wel even meedenken. Je hoort het wel als ik wat weet.

@ Antje: gave schoenen!!! Leuk zo'n spontaan avondje uit vooral met 5 dagen werken in het vooruitzicht. Even relaxen nog :).
    Vriendlief is niet vaak romatisch hoor en ik moet het hem soms ook even influisteren ;). Leuke namen had je bedacht!

@ grietje: he een kies erbij, goed man. Het gaat wel lekker met W. of niet? Hopelijk zet het zo door.

@ Sparkie: jazeker zijn we hier blij :D

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ellen: wat vervelend dat je nog steeds geen zekerheid hebt zeg... Moet echt heeeeeeel rot zijn.

Grietje: hoera de eerste kies laat zich dus zien!!

Koek: dat lijkt me al een aardig volle agenda zeg! Hoeveel weken heb je vrij? Jullie gaan niet echt een aantal dagen achter elkaar weg begrijp ik?
    Bijzonder trouwens hoe jullie aan de naam Eva zijn gekomen!

Antje: Grappig dat Milan ook als tweede naam Willem heeft!

Pino: hopelijk kun je deze zwangerschap de bi een beetje inperken door de oefeningen!

Geen idee of ik ook zoiets als bi had. Ik weet wel dat ik echt amper meer kon lopen op het laatst. Mijn rug en banden deden toen zo'n ontzettende pijn... Kon eigenlijk alleen nog in huis lopen. Buitenshuis echt voor de winkel parkeren, en verder kwam ik niet... Hopelijk wordt dat de volgende keer wel anders.
    Ik heb na de bevalling ook nog best wel lang last van mijn banden gehad. Als ik dan in bed lag en overeind wilde komen was dat flink pijnlijk... Weet niet of iemand dat herkent? Is bij mij pas sinds een paar maanden over.

Ik begin nu ook ziek te worden. Heb een zere keel, neus zit dicht, en moe moe moe... Nils heeft mij dus aangestoken. Zat er ook wel in, valt me mee dat het nu pas begint. Nils is ook nog steeds hetzelfde. Heeeel slecht eten, half banaantje en een fruitreep vandaag. Hij rochelt ook flink. Je hoort zijn ademhaling ook zo piepen enzo. Bah, hopelijk gaat het snel over. Vind het zo sneu voor hem. Maar tis niet zo dat hij lusteloos is. Hij doet vanalles, en is ook nog steeds wel vrolijk gelukkig.

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Antje: wilde ik ook nog zeggen, wat een super leuke schoentjes zeg!!!! Ik wil ze ook!!!

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Koek, dat zijn leuke activiteiten. Zwemmen misschien nog een optie? Verder weet ik het ook niet zo. Moet ook nog bedenken wat ik straks allemaal tijdens de vakantie met Milan ga doen.
    Nee niet gestuiterd gister, haha. Ik ben meer van techno dan house. Hier in de omgeving komt apart volk op house af. Veel macho figuren en mensen van het gezien en gezien worden.
    Die collega zie ik maandag pas.

@ Pino, wat goed dat ze een stapje los heeft gezet. Dan zullen er vast snel meer volgen.

@ Grietjes, wow al een kies. Hoe is het verder nu met Wessel? Helemaal opgeknapt van de operatie?

@ Ellen, wat balen dat de test nog steeds niet zo heel duidelijk is. Hopelijk heb je morgen een duidelijkere.

@ Kouf, is er voetbal op? Ben ik blij dat ik werken ben.

@ Sparkie, Nils heeft het goed te pakken. Arm mannetje en mama ook nog eens aangestoken. Beterschap voor jullie beiden.
    De schoentjes zijn bij coach te verkrijgen.

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik zwaai ff

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

zwaait terug!

11. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Hai mamalous zwaait terug :D

@ Antje: ajax - twente johan cruyff schaal (was jouw vriend geen ajax fan?)

@ Sparkie: he bah jij nu ook ziek? Was inderdaad misschien een beetje te verwachten maar je blijft altijd hoop hebben he.
    Wel een hardnekkig virusje

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hoera voor Kouf!!!

13. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Woehoe!!!!!!!

Wessel heeft van 20u tot 7.15u geslapen zonder ook maar 1 kik te geven!!!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Woow Grietje, wat goed van Wessel!!!

Hier gaat het redelijk. Was gisteravond en vanmorgen behoorlijk beroerd! Pijn in mijn buik (darmen) en misselijk.. Ook was mijn buik mega opgezet.. Nu is het een beetje aan het afzakken gelukkig.

15. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Sparkie beterschap voor jullie!!!

Wij gaan vanmiddag gezellig naar de autocross, alle bekenden hangen daar rond de baan, incl vrouwen en kids. Helemaal gezellig want het lijkt heerlijk weer te worden.

Morgen ochtend lekker met mijn wandelvriendin er op uit. en papa neemt Wessel een ddagje voor zijn rekening. We gaan naar een dorp verderop wandelen, daar is een grote braderie. Daar koffie en lunch en dan weer terug. Al met al een wandeling van 18 kilometer!
    Helemaal vakantie gevoel!
    Woensdag komt ons petekind de hele dag en gaan we een dagje uit, na het zandsculpturen festival, en vrijdag met zus en kids kinderboerderij.
    Allemaal leuke dingen op de kalender! Daar wordt je toch blij van!:D

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Tja, die eerste weken is het wel even door bijten! Maar je krijgt er iets prachtigs voor terug meid!

17. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ga je nu aankomende maandag met werken beginnen? Gelijk full-time? Is je vriend dan thuis voor R of kan ze meteen bij kdv terecht?
    Heb je er wel zin in?

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja morgen ga ik beginnen. Morgen tussen half 1 en 1, omdat ik sochtends naar de stadsbank moet. Daarna gelijk fulltime. R. kan al direct naar het kdv.

Ik vind het doodeng! Echt waar!
    Ben zoooo bang dat het zwaar wordt of ik enorm last van mijn bekken krijg.

Maar ik heb wel al voorgenomen dat ALS ik het echt niet trek in de loop van de zwangerschap met mijn bekken dat ik dan de ziektewet in ga. Ik moet wel echt aan mezelf denken deze zwangerschap, want de vorige was zoooooooo'n hel lichamelijk, omdat ik geen rust mocht houden van mijn ex.

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    woehoe!!!!!! Grietje wat heerlijk! En Wessel wat super knap van je.
    Lijkt erop dat de operatie zijn vruchten afwerpt.
    En wat een leuke dingen hebben jullie op het programma staan voor deze week :).

@ Pino: altijd spannend zo'n eerste dag werken. Hoe zit dat met bi, heb je bij een tweede een even grote kans dat dat terug komt?

Ik ben gister vroeg naar bed gegaan en heb echt heerlijk geslapen. Vriendlief had "ochtend dienst" dus ik kon nog lekker blijven liggen.
    Nu heb ik alleen 2 zieke mannen in bed liggen. Vriend heeft koorts en Beau ook. Er lijkt toch echt een griepje te heersen hier in huis.

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kouf, he wat balen dat je mannen ziek zijn!

Volgens mij is het zo dat het bijna zeker is dat je het bij de 2e weer krijgt als je het bij de eerste had.

Ik heb van mezelf altijd al hele slappe banden gehad, dus dan is de kans NOG groter.

Deel Deze Pagina