@Sparkie: Hoe gaat het met N.? En met jouw keel? @Antje: werkse vandaag. Je kon dus toch nog uitslapen. Is het druk bij jullie? Ik zou denken dat er bijna niemand meer is op de groep. @Kouf: Ook een lade geleegd en gevuld met speelgoed. Heeft Beau de lade al ontdekt?
Ik ga morgen en overmorgen werken... Mijn man moet onverwachts werken en om dan in mijn uppie vakantie te vieren vind ik zonde van de vakantiedagen. Die verzet ik dus zodat we samen vrij kunnen zijn.
@Sparkie: Ik zag trouwens een paar foto's op je hyves. Zijn dat DE foto's? Die zwart-wit van jullie 3en is super mooi!
@ Koek: goed idee om dan ook te gaan werken, heb je die dagen nog voor jullie drieen straks. Wat doet je man voor werk eigenlijk? Beau heeft de lade nog niet gezien en vind ik ook wel prima zo. Ik laat sommige dingen gewoon in de box liggen en dan wissel ik zelf wel dingen om. Als hij wat groter is en zelf kan lopen kan hij er zelf dingen uit gaan pakken. Heb Beau weer op bed gelegd nadat hij een fles heeft gehad. Ik weet dat kinderen snel koorts kunnen krijgen maar als het je dan zo ineens overkomt... Hij is echt zichzelf niet, geen energie, alle glans uit zijn oogjes. Bah, zat net echt even met tranen in mijn ogen. Mijn hemel, ik ben een emo moeder geworden Ga even snel de stad in nog om paracetamol en een tuitbeker te kopen (die hebben we gister bij vrienden laten staan).
@koek dat zijn al meer ideeen om te doen dan ik had kunnen bedenken haha! misschien nog gaan zwemmen? stukje gaan fietsen en dan naar een speeltuin? verder erg leuke dingen. Wanneer hebben jullie dan samen vakantie? al snel? zou het ook veel gezelliger vinden en je hebt al een hele lijst die je wilt doen dat is wel zo leuk met zijn drieen @grietje ja volgens mij zie je bij kiezen 2 puntjes. Komt dus door, dat zou veel schelen denk ik Tuurlijk ga ik stemmen op W. leuk dat hij meedoet!!! yes, wat fijn dat W zo goed heeft geslapen kan me voorstellen dat je daar zo blij van word, allemaal leuke dingen op de planning, nu zou ik ook wel willen dat mijn man nog langer vakantie had haha! @pino hoop dat je er deze zwangerschap geen last van krijgt, lijkt me echt niet fijn zeg! heb het gelukkig niet gehad ik wens je nu alvast heel erg veel succes morgen, gaat vast helemaal lukken! @sparkie jij had ook al bi lijkt me erg pijnlijk en frustrerend dat je haast niks kan. Beterschap voor jou dan! hoop dat je snel opknapt en niet heel ziek word @kouf en moet je al rennen voor de mannen? of valt je man mee als hij ziek is? hopelijk word je niet aangestoken. @mamalous hopelijk gaat het goed bij de hypotheekadviseur, zou fijn zijn als je man er ook helemaal voor wil gaan @testen heb vanmorgen weer getest, hij lijkt iets donkerder, maar nog steeds erg licht. ik ga van de week pas weer testen. Ik vind het zo spannend. gelukkig nog niet ongesteld geworden, dus ik hou hoop. O ja ik heb in de lounge een topic geopend over mijn stuitje, misschien dat jullie raad weten?
Oh Ellen, het blijft dus nog even spannend. Geen bloed is goed toch!! Heb je topic gelezen maar heb echt geen idee
Koek: jaaaa, dat zijn DE foto's. Is gister toch gelukt om ze te plaatsen! Ben er zelf ook erg blij mee. Ben nu alleen nog benieuwder naar de rest van de foto's! Moet nog even geduld hebben... Mamalous: wat ontzettend supergaaftegek dat je vriend zo goed als om is! Wat heb je gedaan/gezegd? Wie weet kan ik er wat van leren! Kouf: och meid, je hart kan echt breken als je ziet dat ze zich zo ellendig voelen he. Emo hoort bij het mama zijn, haha. Knuffel voor jou en Beau. Ellen: nog geen duidelijkheid dus. Wat Kouf zegt, geen bloed is goed. Dus wij houden hoop! Ik heb trouwens nooit de diagnose bi gehad hoor. Heb het er eigenlijk nooit met de verloskundige over gehad eigenlijk. Best stom. Volgende keer maar beter mijn mond opentrekken. Hier: ik ben ook lekker aan het snotteren en hoesten, bahbah. Heb vanmorgen wel uitgeslapen. Nouja, om vijf uur was Nils wakker, dus toen er wel uitgeweest. Maar hij ging wel weer lief slapen tot acht uur. Toen vriend erop af gestuurd. Ik heb lekker doorgeslapen tot tien uur. Nils heeft vandaag wel beter gegeten. Heeft vanmorgen een hele boterham op! Net naar de kinderboerderij geweest met zijn drietjes. Was gezellig. Mannen liggen nu lekker op bed. Gaan vanmiddag als Nils niet al te laat wakker is naar Babypark. Er is een buggy in de aanbieding, die wil ik even uitproberen en als hij goed is nemen we hem mee! (Pino, dezelfde buggy als jij liet zien laatst!). Hebben nog geld van Nils zijn verjaardag voor een buggy. Ooooh, hoor Nils huilen.... Nee he. Even afwachten hoor, hij moet echt nog zeker een uur slapen, want hij is bekaf!
@Kouf: Had hij ineens koorts? Hij was toch al een paar dagen niet lekker? Misschien al rekening houden met de 6e ziekte. dat komt ook ineens opzetten en begint met hoge koorts. Je eigen kindje ziek zien is inderdaad heel moeilijk. Arme mama. Ik moet ook nog steeds wennen aan die extra portie emo-hormonen. Zat vanmorgen het stukje van mamalous te lezen dat R. bijna om is... jahoor ogen vol (voel me dan zooo stom). mijn man is timmerman en nog leerende. De pcm is volgens mij 240 mg. De leeftijden staan op het pakje. Je kan ook 2 van 120 mg geven als je die kleintjes nog in huis hebt liggen. Ellen: jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. wat knap dat je nu een paar dagen geen test doet. Dat lijkt me heel moeilijk. Ik zal dalijk even kijken bij je topic. We zouden nu eigenlijk vakantie hebben, maar dat verzetten we maar naar donderdag. Ze zullen wel staan te kijken op mijn werk als ik er om 8 uur gewoon zit.
Koek: da's trouwens wel handig dat je kunt gaan werken nu dat beter uitkomt! Eva gaat dan naar oma? Pino: ik moet me ook echt inhouden als ik die verhalen over je moeder en je ex hoor zeg. Kan bijna wel uit mijn vel springen van die idiote acties van ze. Ellen: heb ook net je topic in de lounge gelezen, maar ook ik heb echt geen idee. Klinkt wel een beetje eng eigenlijk. Als je het niet vertrouwd morgen even ha bellen hoor. Antje: werk ze vandaag. Je hebt weer een hele rit diensten achter elkaar he. Morgen dus die collega aanspreken.. Ben erg benieuwd naar haar reactie. Kouf: kan je wel even een uniform opsturen hoor, maar vrees dat die niet zo sexy zijn, haha.
Hoelang doen jullie met de spenen en flessen? We gaan vanmiddag maar een nieuwe halen. Deze heeft ze nu weer 8 maanden. Is dat gek? Eva is trouwens van 4 flessen an 180 naar 2 flessen. en dat in nog geen maand tijd. Wel raar voor mama. En ze drinkt ze zelf leeg. Ook nog zoiets. Als ze ziet dat ik haar flesje aan het maken ben, rent ze naar de bank. Klimt erop en gaat alvast zitten. Dan geef ik haar de fles en drinkt ze hem zelf leeg. Ik mag er alleen naast zitten. Ik mag absoluut niet de fles aanraken. Ze wordt zoo groot.
We kletsen hier verder, deze gaat dicht yihaaaaaah deel 3 here we come http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/222839-juni-junkies-deel-3-a.html