Stuk banaan uit zn hand wil hij wel, maar stukjes in een potje weer niet! Dan gaat dat tongetje naar buiten en dan pak hij m zo van zn tong af ha ah
Zie mijn andere bericht dacht dat hij met fruit geen moeite had. Peer is heel zacht en goed weg te sabbelen, mango ook wel. Banaan gaven we vaak door de yohurt heen, eerst met een staafmixer en later geprakt. Dit zou eventueel ook met aardbei kunnen.
Ik was nog niet klaar met typen, duwde per ongeluk op de verkeerde knop, haha. 3,5 uur inderdaad. Maar stijgen en landen is wat problemen geeft aan oren. Och joh, ik stop gewoon zijn mond vol met brood
Jannn; dat laatste schema lijkt me prima! En als je toch denkt dat hij smiddags honger heeft omdat hij te weinig brood heeft gehad kun je altijd een klein extra dingetje geven. Wessel eet de ene middag een halve soepstengel, de andere weer 3 maria bisquitjes, soms een yoghurtje, soms ontbijtkoek. Dat is juist een lekkere tijd om er eens voor te gaan zitten en wat nieuws te proberen. Vooral het eten weer gezellig maken, dan komt het echt vanzelf. Wessel kokhalste weken lang op een broodkorstje, en nu eet hij een heel bolletje uit het vuistje. Geprakte aardappel is er niet in te krijgen, hele bami slierten vind hij prachtig. Zeg maar waar het aan ligt. Geen idee! Mandy; Hopelijk vannacht een betere nacht! Kouf; Dat wordt dubben! Moeilijk hoor, om nu keuzes te maken terwijl je de afloop niet weet. Konden we maar in de toekomst kijken! Ik heb morgen lekker vrij genomen van mijn werk, die baas kan de hik krijgen. Wessel gaat de ochtend wel lekker naar oma, en ik ga met mijn zus naar de stad. Kadootjes kopen! Voor Wessel, en 2 kindjes van 3 en 5. Voor vaderdag en voor een vriendinnetje. In juni staat de kalender altijd bol van de verjaardagen hier! Voel me helemaal happy met zo`n shop-ochtend in het vooruit zicht! Net de tuin even netjes gemaakt en veel nieuwe plantjes gekocht. De boodschappen voor het weekend in huis, heerlijk! Wessel heeft nu al 4 goeie nachten gemaakt, ik knap weer helemaal op!
@ Marjon: Wat een goed bericht dat je weer helemaal opknapt!! Lekker dat Wessel weer 4 nachten zo goed geslapen heb..
Hihihi, Yo go girl!! Goed zo, af en toe goed aan jezelf denken hoor! @ Jannn, wij vliegen zaterdagochtend om 6.00 uur. We liggen dus zaterdagmiddag met onze te dikke kont aan het strand Zo deze mama gaat naar bed. Morgenvroeg gaat die wekker weer om 5.50
Ow heerlijk! Kzou ook wel willen!! Dan leg ik te maffen van mn nachtdienst :S Welterusten. Moet je morgen werken??
geen heel andere functie maar wel andere klanten, namelijk zakelijk klanten ipv particulier (scheelt gek genoeg behoorlijk veel). De afdeling lijkt me minder gezellig dan die ik nu heb. ik denk wel dat ik gemotiveerder ben als ik naar een andere afdeling zal gaan, maar voor hoelang? Ik vind de bank erg leuk alleen zijn ze door die reorganisatie zo hard en vervelend naar mensen. Dat past niet bij de cultuur die er eerder heerste, klein, gezellig, laag drempelig. Eigenlijk wat we ook zeggen naar onze klanten, dichtbij en betrokken Kijk heb dus best wel een Rabo hart. @ marjon: lijkt me heerlijk om af en toe even in de toekomst te mogen spieken
@ Jannn: lastig he, met het eten. Wat je zus zegt daar heeft ze zeker een punt! Op een gegeven moment gaan ze vanzelf stukjes eten. De een sneller dan de ander. Maar elke mama wil gewoon dat haar kindje goed eet, dus ja, je niet druk maken over iets is nu eenmaal heeeel lastig. @ Kouf: Lastig hoor, over je baan nadenken. Zit je echt met je hoofd en hart in dubio. Kies je voor zekerheid of voor een uitdaging... Jij lag toch ook wel eens met je baas in de clinch? Meer in de zin van dat jij degene bent die haar mond open doet als er dingen niet goed lopen? Bezige bij, hmmm, nog nooit zo over nagedacht eigenlijk. Vind het altijd wel leuk om dingen af te spreken hoor. Een hele week niets doen is te saai. Begin hier nu eindelijk een beetje een soort van sociaal leven te krijgen, haha. Werd tijd na 3,5 jaar. Ga donderdag naar sex and the city. Echt een meidenfilm he.. @ Marjon: fijn om te horen dat je weer een beetje opknapt. Morgen niet werken was een goeie zet! Krijg je weer een beetje overzicht, en is het niet alleen maar jagen. @ Antje: arme Milan, hopelijk knappen zijn oortjes nog een beetje op voordat jullie gaan vliegen. Pfff, en wat lijkt het me lastig dat Milan zo allergisch voor vanalles is. Overal moet je echt bij nadenken voordat je het geeft he. Er is toch wel een kans dat hij er overheen groeit of niet? @ gewone melk: Bij de boterham 's ochtends en 's middags krijgt Nils een bekertje halfvolle melk. Doe het ook in een gewone beker, dus is dubbel oefenen. Gaat trouwens erg goed. Hij vindt het nu na een week of twee ook lekker volgens mij. Was even wennen in het begin.
Ik had trouwens zondag avond weer een hele lading foto's besteld van Nils. Wil weer even aan het plakken namelijk. Worden ze vandaag bezorgd, heb ik ze te klein besteld, 9 bij 13!!! Da's echt ieniminie! Zijn er ook gewoon een stuk of 160, haha! Dus ga ze maar gewoon inplakken. Passen er wel meer foto's op 1 blaadje, hihi.
hahaha zo kan je ook zien. ik ben begonnen om een fotoboek te maken via de Hema site. Dat wilde ik afgelopen Sinterklaas aan de oma's geven. Toen werd het kerst, toen dacht ik ach ergens in januari is ook leuk. En als ik nu niet opschiet is het met zijn eerste verjaardag ook nog niet af
Haha, ik ben dan ook heeeeeel erg trots op mezelf dat ik gewoon al een fotoboek heb!!! Ben namelijk absoluut niet georganiseerd, maar dit is me gelukt!! Hoera voor mezelf. Zo'n fotoboek maken op internet vond ik een hels karwei. Ben er ooit aan begonnen, had zo'n gratis bon. Maar ben na 2 uur kloten gestopt. Nu op de ouderwetse manier!
Ja dat klopt en weet je hoe ik nu bekend sta binnen het bedrijf, als iemand die moeilijk is Ze hebben laatst een overleg gehad met de kantoor direkteuren en teamleiders etc toen is iedereen besproken. Mijn teamleider gaf me als tip mee dat ik mijn mening een beetje voor me moet houden (hij gaat weg namelijk). We hebben een soort haat - liefde verhouding (niet sexueel, ieuw bah ) dus ik waardeerde het wel dat hij dat vertelde. Op dit moment zijn ze de moeilijke mensen aan het weg werken onder de noemer er is geen plaats meer op de afdeling. Hopelijk is het bij mij nog niet zover. Ze vonden me in ieder geval wel geschikt voor mijn huidige functie
Die van de Hema is wel redelijk makkelijk maar je bent inderdaad wel lang bezig. Vind het op zich wel een leuke bezigheid. Alleen moeilijk te bepalen hoe het er in het echt uit zal zien en dan is het best prijzig om het te verkloten. maar knap dat je al een fotoboek klaar hebt. Zal er proberen een voorbeeld aan te nemen
@kouf dat word nog even plakken dus haha! @femke haha je ziet het positieve ervan in. ik doe het ook op de ouderwetse manier hoor! en ik doe het in tweevoud (een boek voor ons en een boek voor Emma voor later) ik lig ook maanden achter. af en toe wat foto's bestellen en inplakken. veel werk maar wel leuk.