Hoe werken ze de mensen dan weg? Heb je een vast contract, want dan is het niet zo gemakkelijk toch? Gelukkig dat ze je wel geschikt vonden voor je functie, da's dan weer fijn! Maarre, gaat het je lukken om je mening voor je te houden? Is wel superlastig natuurlijk. Als je je hart op je tong hebt liggen, slik dat dan maar eens in!
Jannn: ik heb ook al 1 album vol!! En dat is alleen van de eerste vijf maanden! Ik kon echt geen selectie maken welke er wel en niet in gingen. Heb ze bijna allemaal erin gedaan...
@ Ilse: Hoe is het met je man?/ Is hij weer terug naar het ZH?? Je zal het vast druk hebben meid. Maak niks uit!
@Fem hihi, ja Ilse uit 1982 Mijn mannetje is vrijdag nog thuis gekomen. Om heel eerlijk te bekennen is het er niet rustiger door geworden. Heb ik nog wat gemist?
Ik weet nog dat Wessel bij een babyfluiteraar is geweest en ben heel benieuwd hoe dat nu gaat? Jannn: hoe was de verjaardag van Joas afgelopen maandag? Toen hebben jullie het toch groots geviert ipv zondags? Albums: heb er nog geen 1... gewoon geen tijd en zin voor vrij gemaakt.
Kan ik me iets bij voorstellen dat het nu druk voor je is. Heb je twee mensen thuis waarvoor je moet zorgen. Is je man nog erg ziek, of knapt hij wel op door de kuur?
Ja wij hebben het gisteren gevierd. Hij vond het allemaal maar eng. Toen alle kindjes weg waren ging hij overal mee spelen! hihi en savond ook weer druk! Toen hij is hij tot half 9 opgebleven daarna was hij total los!! Kheb allemaal foto's op mn hyves staan. Moet je daar anders ff op kijken!
Nee het abces bleek geslonken door de AB-kuur en die mocht hij thuis verder afmaken. Voor de ziekte van Crohn heeft ie medicijnen gehad en die moet hij waarschijnlijk de rest van zijn leven slikken. Hij is er dus heerlijk van het begin tot eind bij geweest.
Ja ik heb een vast contract dus wat dat betreft zit ik wel redelijk safe. alleen mijn functie verandert en ze zouden kunnen zeggen dat ze me daar niet geschikt voor vinden (wat ze bij mij dus niet hebben gedaan maar bij een aantal anderen dus wel en die vliegen eruit). Alleen als ik mijn opleidingen niet haal dan moet ik als nog weg. grrrom! Er gebeurt te veel om allemaal te vertellen en ik stop er veel te veel energie in, erg jammer. Daarom misschien wel goed om maar eens om me heen te kijken. Nee het lukt me niet om mijn mond te houden. Lijkt wel of ik daar geen controle over heb. Het is er vaak uit voordat ik er erg in heb en moet het daarna maar weer recht zien te breien .
Fijn dat hij nu thuis mag blijven maar kan hij al weer werken? nee zker! Moet weer opknappen zeker!? Ik ga naar bed meiden. Trust..
Kouf: wanneer heb je weer toetsen eigenlijk dan? Je was een poos terug ook al hard aan het studeren he. Is wel vervelend dat je echt verplicht bent die opleidingen te doen. Maar aan de andere kant ook wel weer begrijpelijk... Ik ben soms een flapuit. Dan denk ik echt 'heb ik dat hardop gezegd??? ' Tja, als je het dan probeert recht te breien maak je het alleen maar erger. Dan maar waardig neer, haha.