mijn nekwervels zitten vast en de spieren daar omheen zijn gespannen. Hij massert de spieren en kraakt de gewrichten. Daar komt de hoofdpijn ook vandaan. Maar vandaag even niet Schoonmaken echt alleen even voor het oog, mag zij het morgen grondig doen De was doet ze niet dus dat mag ik zelf doen, en dat is ondertussen weer een behoorlijke berg
@ Sweetlove: Rebecca deed toch eerst ook maar 1 slaapje? Joas ook, maar volgens mij moet hij weer 2 slaapjes.. Hij heeft net weer niks gegeten, wel wat gedronken. Was zooo moe. Ik heb m om 12.00 op bed gelegd en was binnen 1 minuut weg!! Hoe zijn jullie slaapjes van jullie kindjes? Ik zit te denken dat ik anders maar van 10.00 - 11.00 moet gaan doen. Dan wel wakker maken.. En dan van 14.00/15.00 tot 16.00/16.30 ofzo?? Maar zijn van die rot tijden :S
@depsje gefeliciteerd! @slaapje hier nog 1 van 12.00uur tot 14.30/15.00uur. hier vannacht een redelijke nacht gehad, ik ben er 3x uit geweest.
@ mandy: Was hij wel weer snel stil vannacht? Nou Joas deed ook steeds 1 slaapje maar nu wil hij dus niet meer eten. Ik heb het idee dat hij daar veel te moe voor is.
Jannn, hier wil rebecca vrij snel na het ontbijt weer slapen. en daarna rond 13.00 uur weer tot max 15.00 uur (maak haar niet wakker) en dan is ze wel goed wakker tot 19.00 uur Ze deed eerst inderdaad maar 1 slaapje.
Hoelaat wordt ze wakker en hoelaat wil ze weer naar bed? Dat zijn dan wel lekkerde tijden idd.. Wie weet waarom als ze 1 zijn nog maar 300 cc zuivel mogen drinken? Is toch helemaal niet slecht? Want ik zat te denken als hij dan zo moe is om 12.00 dan kan ik m ook ipv boterham ( die hij toch nooit neem) een fles te geven gewoon halfvolle melk.. En dan als hij wakker wordt om half 3 een cracker ofzo..
Ze wordt rond half 8 a 8 uur wakker. Gaat dan rond 09.30 a 10.00 uur weer slapen. Tot ongeveer 11.00 uur normaal. En dan rond 13.00 tot 15.00 uur weer. De laatste dagen dan he. Maar er gebeurd de laatste tijd zoveel, ze probeert te lopen, kruip overal ineens rond, zegt ineens meer woordjes.. Worden ze ook moe van. Ik denk dat ze vanaf 1 ook andere voedingsstoffen nodig hebben die niet in melk zit.
Heb trouwens hele leuke geox schoentjes gekocht voor rebecca, gewoon met flexibele zool. Staat haar erg stoer.. Ze heeft in merkschoentjes maat 19 over het algemeen.
Ik nu maar even niet meer haha. Heb express goede schoentjes gekocht nu. Wil ook de geox uitproberen omdat ze snel zweetvoetjes heeft. Nu kan ze lekker leren lopen en na 6 weken lopen weer andere schoentjes. Rebecca vind lopen op blote voeten wat eng hier. Ze heeft zweetvoetjes (ook met blote voeten) en glijd daarom makkelijk uit op de tegels hier. Nu met de schoentjes aan loopt ze makkelijker en staat ze zekerder. Ze ligt nu lekker in bed. Ik ga even als een sneltreinvaart door de kamer heen, even wat opruimen, opvouwen en afstoffen. Kijk ondertussen gewoon hoor.. Oh ik heb trouwens net gestemd, had eerst geen zin om te gaan, maar toch gedaan.
Hoi meiden!! dank jullie wel voor de felicitaties! kleine kwam beneden en zag de slingers en ballonnen en ze zei..ohhhh...hihi....er is een klein beetje visite geweest maar blijkbaar is ze daar zo van onder de indruk geweest dat ze alweer op bed ligt..ze was echt zo moe....dat wordt nog wat zaterdag dan vandaag heeft ze veel kaartjes gehad en twee cadeautjes alvast van viste...een emmersetje voor in haar nieuwe zandbak en nijntje badfluitjes...die ze zo al helemaal leuk vond zonder dat ze in bad is geweest . Janneke: haha je zei het gister op hyves nog over het slapen....nou kan je zeggen...daaf en ik beide weinig geslapen....merk het ook wel nu..ben zelf ook al aardig afgemat na ochtendje visite ik ga de rommel en afwas maar weer us ff opruimen en dan ff lekker met de beentjes op de bank hangen
@ debsje: wat leuk dat Emily blij op de slingers reageerde, lief! Is de ergste spanning er bij jullie nu af of ben je toch nog wat zenuwachtig voor zaterdag? @ Jann: Beau slaapt nog 2 keer op een dag (en heel soms zelfs 3 keer maar dat ligt aan de hoe laat hij daarvoor naar bed is gegaan). Als Joas zo moe is kan ik me voorstellen dat hij geen zin heeft in eten. Wij hebben geen vaste tijden maar ongeveer gaat hij er 's ochtend tegen 9 uur in en slaapt dan tot 11 uur en 's middags tegen half 2 / 2 uur tot 3 / half 4. Vandaag was het even anders omdat hij er vanochtend zo laat uit was. Eigenlijk bekijk ik gewoon per dag wat hij aangeeft. Is niet altijd handig als je zelf dingen hebt gepland maar daar probeer ik soms wat in te sturen. Er blijft nog steeds tijd genoeg over om dingen te kunnen doen.
Hier leg ik rebecca ook op bed als ze moe is, ze vinden dan vanzelf een schema wat het beste bij hun past. Soms moet je er van afwijken, maar meestal is het gelijk.
Even showen hoor. Zijn geen echte meisjesschoenen, maar ze staan haar superstoer! 360° Geox Baby sneaker veter
Dank je! Normaal koop ik helemaaaal geen dure schoentjes. En 35 euro voor schoentjes die ze misschien 2 maanden aan heeft vond ik altijd veeeeeel te veel. Maar merk wel dat het echt beter is. Ze glijd er niet op uit, ze heeft in synthetische schoenen gigantische zweetvoeten enz enz. Hoop dat het beter bevalt.