De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hoeraaaaa! Emily 1 Jaar!!!

Debs gefeliciteerd met je meissie!!!

Ik hou het nu even kort. Dag werken zit er weer op. Nils uit de creche gehaald, en voor het eerst in de autostoel. Nou ja, hij deed alsof het doodnormaal was. Weet niet wat ik had verwacht eigenlijk, maar toch wel iets! Meteen door naar het stembureau, en toen naar huis. Nu eventjes op de bank met een colalight. Nils zit in de box te spelen. Zal zometeen zijn eten even opwarmen. Hij eet bloemkool, aardappels en een gehaktballetje. Onze restjes van gister eigenlijk. Heb wel voor hem speciaal gehaktballetjes gemaakt, dus die zijn zonder zout en peper en een stuk zachter (was de bedoeling in elk geval) Ga eens proberen of hij ook stukjes vlees wegkrijgt ipv gemalen! To be continued!

Sweet: stoere schoentjes! Heb je ze ook via internet gekocht of in de winkel?

Debs: hoe werken die nijntje badfluitjes nu eigenlijk? heb ze wel eens gezien, maar snap het niet helemaal!

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh jannn, als Joas geen brood eet (of nog niet goed) waarom ga je dan niet over op pap sochtends?
    Heb je in verschillende smaken. Zo leert hij wel normaal te eten sochtends en is dan de overstap naar brood straks makkelijker.
    Kan je ook gewoon maken met halfvolle melk.

Ik denk persoonlijk dat dat wel een reden was waarom Rebecca zo snel was met brood eten. Ze kreeg al pap vanaf 4 maanden en dit werd op het laatst steeds iets dikker gemaakt. Ging ze er echt op kauwen zeg maar. (niet dat het nodig was, maar blijbaar vond ze dat leuk ofzo).

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Femke, in de winkel zag ik ze staan. Vond ze wel stoer. Zocht eerst iets meer meisjesachtige schoentjes, maar ze heeft ook gele, groene, rode kleertjes enzo en alles past bij deze schoentjes.
    Ze zijn voor jongens en meisje, voor jongens heb je ze ook nog met een beetje zwart erdoor.

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hiep hiep hoera Emily 1 jaar
    Debsje, gefeliciteerd!

Zijn de nijntjesfluitjes leuk? Mijn zusje wilde ze misschien voor Milan kopen.

@ Sweetlove, ik zag die schoentjes laatst op een site op internet. Vind ze super!

@ Femke, ik ben benieuwd hoe Nils de stukjes vlees vindt.

Nog maar 1 dagje werken :) Wordt een relax dagje morgen. 1 van de meiden wilt naar ikea. Dus dat gaan we morgen vroeg doen. Ga ik gelijk daar met ze lunchen en nog gauw de prenatal naar binnen. Ze moet een kadootje hebben voor haar nichtje en ik heb ook nog wat nodig voor vakantie. Dus pakken we dat maar in 1 weg mee.
    Zo nu maar eens gauw eten maken. Straks komt schoonma langs. De koffer brengen en ze wilt Milan natuurlijk nog even zien voor de vakantie.

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ SL: joas wil geen pap :( Ook dat al niet.. Ik zal het morgen nog eens proberen! Je weet niet wat ik allemaal al in huis heb gehaald :(

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Jannn, Joas is dan echt een moeilijke eter he.
    Komt vast wel goed denk ik. Hij trekt wel bij. Tot die tijd maar een beetje aankijken wat hij wilt eten.

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ja hij wil echt niks.. Kben altijd blij als hij ergens een hapje van neemt!

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Antje: heerlijk nog maar 1 dagje werken!! En alweer betaald shoppen, haha! Nee hoor, is echt een grapje. Zijn wel de leukere dingen van je werk natuurlijk, maar het is en blijft natuurlijk werk.
    Nils vond de gehaktballetjes prima te eten trouwens. Dwz hij kon de stukjes goed doorslikken. Hij moest wel even wennen aan de structuur, maar ging er toch goed in. Ik ben blij in elk geval. Kom ik eindelijk eens af van die gepureerde tartaar en kip.

@ Jannn: wat moet dat frustrerend voor je zijn dat Joas amper wat wil eten zeg. Heb ook echt geen tips voor je, je hebt al zoveel uitgeprobeerd! Gewoon maar accepteren en hopen dat het overgaat. Sommige kindjes lusten later wel ineens heel veel, en sommigen die in het begin alles lustten, zijn laten van die moeilijke eters. Dus wie weet meid.

@ Sweet: is alleen maar handig dat ze overal bijpassen. Wil ook snel een paar schoentjes voor Nils hoor!

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

He meiden,

heb niks gelezen hoor, maar ff een berichtje vanuit France, ow echt het is hier KUTweer echt geen zak aan alleen maar regen regen regen en nog eens regen. Verder is het wel leuk hoor, vandaag wezen zwemmen met Juul water was alleen beetje koud na 20 min kreeg ie blauwe lippen zo sneu, snel eruit en onder de warme douche!

Nou dit was het weer, mis jullie hoor, dikke kus

10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Heeeeee Lousje!!! Leuk wat van jou te horen!! Wel ontzettend jammer dat het zulk slecht weer is zeg! Hopelijk wordt het nog beter de komende dagen. Maar een schrale troost, ook hier veel regen... Wel heel veel plezier, en tot gauw!!!

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ mamalous: Leuk wat van je te horen meid... Ik dacht dat het bij jullie wel lekker weer zou zijn :)

@ Femke: Ja zoo balen dat hij niks wil he. Maar hij lust bijv wel brood want tijdens de meeting heb hij ook gewoon 1 hele boterham op & een cracker. Dus hij is dus veeel te moe!!
    Dat was eerst niet hoor want eerst ging dat heel goed.. Lijk we dat hij ff alles moet inhalen van zn verjaardag etc.
    Morgen misschien sochtends ff naar bed.

En dat warme eten vind ik wel heel irritant dat hij dat niet gewoon doet! Ik maak een prakje maar hij graait alles met dezelfde vaart erweer uit!
    :(

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Mamalous, leuk wat van je te lezen. Balen zeg dat het weer tegen zit. Hopelijk krijgen jullie snel zon!

@ Femke, hihihi, inderdaad betaald shoppen! Soms hebben we wel heel relaxte diensten er tussen. Maar de jeugd heeft dat soort uitstapjes ook hard nodig. Weet je hoe onze nachtdiensten eruit zagen: beetje strijken, tafel dekken, 's ochtends 1 cliënt douchen (dat was alles voor de buurgroep) en rest van de nacht was het dvd'tjes kijken, wat in slaap vallen op de bank. Dat was eigenlijk makkelijk geld verdienen. Ikzelf had een gruwelijke hekel aan die nachten. Vond het maar helemaal niks daar in mijn eentje te zitten op 3 woningen en die cliënt 's ochtends douchen, bah helemaal vreselijk. De andere 2 woningen zijn verstandelijk gehandicapten van vrij laag niveau. Heb ik helemaal niks mee.

@ Jannn, lastig lijkt mij dat zo'n moeilijke eter. Ik denk dat het iets is wat uiteindelijk wel komt. Misschien moet je het wat meer accepteren hoe het is. Ik denk dat je er nu best veel mee bezig bent en het frustraties en stress met zich mee brengt en die kleintjes hebben daar toch een 6e zintuig voor. Probeer het eens een tijdje los te laten, kijken hoe het dan gaat.
    Wilt die geen pap uit de fles? En lepel?

13. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Hai!
    Ik heb nog niet terug gelezen, nog geen tijd gehad! De fotograaf van de bruiloft was er vanavond met de foto`s! Op hyves staan er al wat!
    We zouden er 100 krijgen, maar ze kon niet kiezen, het zijn er 150 geworden.:)

Ik ga morgen niet bij tnt proef werken. Wordt toch niks met oppas etc. Wel heb ik vandaag bij tnt in de woonplaats van mijn zus gesolliciteerd. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! Zij past 3 dagen op als ik ga werken, en die andere 1 of 2 mijn schoonmoeder (is dus hier thuis). Veel logischer dus om bij mijn zus in de buurt te gaan wonen, scheelt 2x rijden per dag!

Nu even afwachten op antwoord!

Ik ga slapen, tot morgen! Truste!

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Marjon: wat een super mooie foto's op je hyves!!! Wat zagen jullie er mooi uit. Vond de foto met je vader (neem even aan dat het je vader is) erg mooi. Eigenlijk had ik bij alle foto's wel wat kunnen zetten. leuk hoor :)Hopelijk gaat het met deze sollicitatie goed, goede oplossing en zal een boel stress schelen.

@ mamalous: leuk dat je even wat laat horen :). Ik duim dat het weer snel zal omslaan en jullie veel zon zullen zien de aankomende tijd. dikke kus terug voor jullie

Wat een rust hier vanvaond. iedereen de uitslag van de verkiezingen aan het kijken?

Ik ga ook zo naar bed, morgen weer werken.
    Slaap lekker allemaal

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Marjon, mooie foto's hoor!

@Mamalous, jammer van het slechte weer. Hopelijk knapt het nog op. Fijne vakantie voor de rest nog!

@Kouf, ik ben wel aan het kijken ja, Slaap lekker!

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

17. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    goeiemorgen!

Sweet; wat een leuke foto`s heb je weer van Rebecca op hyves gezet!

Ik heb eindelijk de boekhouding van de bruiloft klaar. Wat een gezoek met al die bonnen en rekeningen! Nu is alles betaald, zo meteen even het kado geld bij de bank storten en dat is dan dat.
    Straks meteen alle 150 foto`s laten afdrukken, zo leuk!
    Als gastenboek had ik een verjaardagskalender gemaakt, en die ga ik nog even opleuken met de foto`s van de wegwerpcamera`s. Hebben we een hele gezellige wc kalender met alle 200 gasten er op!

Het wordt dit weekend helemaal geen mooi weer!:x
    Zou zo balen zijn als we zondag Wessels verjaardag binnen moeten vieren! Hopelijk wordt het nog wat beter!

Eerst Wessel even tot orde roepen, die is al vanaf 6u klaar wakker en wil AANDACHT!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@Marjon, leuk dagje dus met de mooie foto's bezig zijn.
    Hoop voor je dat het toch lekker droog blijft.

Hier niet echt iets bijzonders te melden. Ga straks even naar mijn oma. Zal wel leuke verhalen te horen krijgen. Ze zeurt dat ze wilt verhuizen want er komen nu mensen binnen, die halen spullen weg, verplaatsen ze, vervangen ze voor goedkope dingen, ze verschuiven zelfs de grote kast want die piept ineens.. Allemaal gezeur van dementerende oude dame haha. Maar ja, kan ze ook niks aan doen.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@love leuke schoentjes zeg! meisjesachtig stoer vind ik ze.
    Haha prachtig dat bekkie dat ze trekt:D
    gebeurd dat dan echt bij je oma? nee toch? is ze zo in de war dat ze denkt dat er spullen missen? wel sneu hoor als ze dement raken. herkend ze jou nog goed?

@debsje sorry, sorry dat ik gister Emily niet heb gefeliciteerd. Was drukke dag gister maar bij deze:
    EMILY NOG GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG, LAS DAT JE ERG ONDER DE INDRUK WAS VAN DE SLINGERS. GISTER DUS OOK AL EEN BEETJE VERWEND. HOPELIJK WORDT HET ZATERDAG MOOI WEER EN KAN JE JE VERJAARDAG BUITEN VIEREN.

@kouf begrijp dat ze je er misschien uit willen werken op je werk? wat rot zeg! ik hoop dat het allemaal goedkomt. heb je het idee dat je op je tenen moet lopen daar nu dan?

@femke apart dan he dat je dan denkt van: ik ben benieuwd heo hij reageert voor het eerst in de autostoel en dat ze er dan inliggen van: ik vind het prima hoor haha! hier ook, hebben we pas een autostoel gekocht en floeps ze viel in slaap. heerlijk, dat deed ze in de maxi cosi niet meer. Ze vond het ook heel normaal haha:)

@mamalous wat leuk dat je even aan komt waaien vanuit frankrijk. Je kan ook niet zonder ons he haha;):D Wat jammer van het weer zeg. ik hoop dat het nog wat op gaat knappen. verder wel naar de zin? al eropuit geweest? Kan julian zich een beetje aanpassen? slaapt hij goed?

@jann wat balen dat hij niet goed wil eten. Misschien op het cb vragen of die wat tips hebben? ik weet ook niet wat je zou kunnen doen, omdat jullie al zoveel proberen.

@marjon ik ga zo gelijk even kijken, ik ben heel benieuwd. haha dat is een compliment dat de fotograaf niet kon kiezen.
    wat slim dat je daar dan gesolliciteerd hebt, benieuwd wat daar uit gaat komen, maar als ze al makkelij kwaren dan zou het hier toch ook wel zo zijn toch?
    wat leu kdan kun je elke dag weer nagenieten van de foto's op je toilet. Fijn dat alles nu betaald is en z te horen was er ook nog wat over , helemaal fijn.

@hier jeetje mineetje wat gaat het opeens snel. Na dag 1 echte melk aanbieden dronk ze dag 2 en dag 3 gewoon de fles leeg (zo snel gewend dus) en het avondeten gaat zo erg goed nu ze eet het heerlijk weg. (sorry jann:( ) Emma heeft weleens uit zichzelf gaan zitten maar deed het eigenlijk haast nooit. Nu gaat ze steeds in bed zitten. gaat opeens heel snel. Was de fysio hier vanmorgen en die vroeg of Emma zelf kon gaan zitten, dus wij zeggen: ja in bed doet ze het nu steeds maar op de grond niet terwijl ze het wel kon. Gaat madam opeens zitten, leggen we haar neer doet ze het weer en weer. Nou ja:$ we zaten heel verbaasd te kijken:D zo trots. Op de loopauto sjeest ze de kamer door en ze gaat nu ook achteruit en half staan om de auto anders neer te zetten (vind ik donders knap ze doet het zonder handen).
    De fysio moest een verslag invullen van Emma wat ze allemaal kan. dan komt er natuurlijk uit dat ze onder het gemiddelde zit van een gezond kind. Logisch want Emma kan met 1 hand niet optrekken en ze kan niet kruipen. Ze compenseert het wel door andere dingen heel snel te kunnen en dat vond de fysio ook.
    Toch vind ik het soms moeilijk om te zien dat Emma niet met bepaald speelgoed kan spelen, of dat je moet helpen omdat bepalde dingen met 1 hand gewoon te moeilijk zijn. Het doet me soms pijn om te kijken naar andere kindjes die wel alles kunnen. dat had ik zo graag voor Emma ook gewild. Sorry dit wilde ik even kwijt. Ik ben zooo verschrikkelijk trots op onze kleine meid. Hoe ze zich overal doorheen slaat elke keer maar weer. en ons zo doen verrassen met dingen dit zo moeilijk zijn voor haar maar die ze wel gewoon ff flikt. Ik zou geen andere dochter willen hebben!

20. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ff snel.. Kben net klaar in huis en kga zitten en khoor Joas wakker worden :) Hij heb wel lekker 2 uur geslapen hoor.

Maar ik heb nu halve fruithap gegeven vanmorgen, en toen at hij wel beter zn brood!! Paar hapjes, maar niet steeds op de grond gooien en nu weer een hele cracker! Daarna nog een fles van 90 cc gegeven.
    Nu heeft hij heerlijk 2 uurtjes geslapen..
    Ik ga dan nu de andere helft van zn fruithap geven en dan geen fles vanmiddag.
    Ff kijken hoe dat gaat.

Drinken jullie kindjes al uit een beker? Hier nog niet!

Meiden ik ga vanavond wel verder want joas begint te huilen..

xxx

Deel Deze Pagina