De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Marjon: Wessel is goed verwend. Jullie hebben dus een mooie dag om op terug te kijken. Ik hoop dat je dit gevoel nog lang kan vasthouden meid!

@Sweet: Ik begrijp niet helemaal waarom hij ineens weer een kans krijgt??

@Femke: Nils eenkennig??? nee toch (geintje)
    Mijn mannetje is geen voetbal kijker..... gelukkig.
    Wat betreft het eten gebeurt hier de laatste dagen ook. Eva heeft afgelopen dagen bijna niets gegeten. Gisteren zelfs maar 1 fles melk en verder niets. Vandaag 2 flessen en wat brood en fruit. Hier is het te wijten aan doorkomende kiesjes.
    Wel gezellig samen voetbal kijken met papa (overigens stom verbaasd dat hij ervoor thuis blijft)

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Ilse, eigenlijk weet ik het ook niet helemaal. Misschien omdat ik denk dat hij in heeft moeten zien wat het is als hij zijn dochter helemaal niet ziet. En omdat ik hem gewoon die kans wil gunnen. Maaar vooral ook omdat ik nu wel de rust in mij heb en de zekerheid dat als hij zich niet aan zijn woorden houdt dat ik het ook direct kan beeindigen zonder mij er verder schuldig over te voelen. Dat laatste maakt de keus erg makkelijk.

3. Koekeloerie

Vandaag had Eva midden in het winkelcentrum, in de kinderwagen, overgegeven. Het echt overgeef werk zeg maar. Zuur, zuur en VEEL:$. Natuurlijk had ik geen verschoontje bij. Snel een nieuw setje gekocht bij de Hema terwijl papa alvast Eva naar de auto bracht. stinken, stinken, bah bah.
    De kinderwagen inzet is weer gewassen, maar de rest moet nog. Ik vrees dat ik die lucht er niet uit ga krijgen (mandje, achterzijde wagen). Eva was echt van slag. Arme pop. Overigens stikte ze in een fruitreep en toen ze het probeerde op de kokken gaf ze dus over.. ohja en je moet dan niet proberen het op te vangen met je handen... ieeeuuuuww ik ruik het nog aan mijn handen.

4. Koekeloerie

Ja ik snap het wel hoor, maar hij heeft je zoveel kwaad gedaan, dat het me voor jou beter lijkt (en dan uiteindelijk ook voor Rebecca) om geen contact meer te hebben. Je voelt je nu niet voor niets beter, toch? Maar ik besef me ook dat je voor Rebecca iedere keer weer wilt proberen contact te krijgen/houden met haar biologische vader.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

aahh wat zielig voor Eva!

Tja, ik denk dat ik er nu beter mee om zou kunnen gaan. En ik ben nu wel makkelijker en dat weet hij ook. Als hij zich niet gedraagd is het gewoon definitief afgelopen. Geen gezeik, dan ben ik er klaar mee!
    Ik denk dat hij in ieder geval zijn best zal doen. Is dat niet genoeg dan is dat zijn probleem, niet de mijne.

6. Koekeloerie

Ik heb van mijn zus echt een super lief en leuk kado gekregen. Het versje dat in het geboorte kaartje stond op een tegel geschreven. Super leuk voor in haar nieuw kamertje.

7. Koekeloerie

Mijn mannetje gaat morgen weer werken (?!)
    We hadden het er gisteren nog over.. Als ik niet naar de hap had gebeld was er een grote kans dat hij er nu niet meer was geweest. Hij had zo'n hoge waarden in zijn bloed dat bij ouderen allang fataal was geweest. echt raar om dat achteraf te horen.

8. Koekeloerie

trusten meiden.. zit tegen mezelf te lullen zie ik :D

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@sweet knap hoor dat je hem nog een kans wilt geven. Doe je dat ook omdat hij toch de vader is? Heel goed dat je zelf ziet dat je als hij het verpest ook voor Rebecca en jezelf op kan komen, heel belangrijk.
    Wauw het 4e kiesje al goed zeg!

@marjon wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad en wat heeft hij leuke dingen gekregen zeg, echt verwend dus. en wat goed dat hij zo lekker in zijn vel zat. Jullie kunnen dus kijken op een zeer geslaagde dag! ook zaterdag viel dus mee. Nu maar lekker bijkomen en lekker rustig aan doen.

@femke ook een leuk weekend gehad dus. Jammer dat het dan voorbij is net als Nils helemaal gewend is. Komt goed uit dus dat je mannetje vrij heeft genomen. Hopleijk knapt Nils snel op, hoop niet dat het erger word.

@sparen hier ook nu niet hoor, dat redden we nu gewoon niet. SOms word er wat voor Emma apart gelegd. Ik had ook al neergezet dat ik vind dat er veel verdiend word (wel met zijn tweeen natuurlijk) maar dan nog aardig veel.

@ilse ooh bah! en wat sneu voor Eva zeg! is ze daarna wel weer opgeknapt? en heb je het er nog een beetje uit kunnen krijgen?
    blegh overgeven is zo vies
    Ooh wat lief van haar zeg! en wat een mooi cadeau. maar een nieuw kamertje? krijgt Eva een nieuw kamertje?

@voetbal Mijn mannetje mag oo zijn werk naar het voetbal kijken (ze leggen in die tijd de persen plat) hij hoopt nmaar huis te kunnen gaan zodat we lekker samen de tweede heft kunnen kijken (met Emma erbij) ik heb met een half oog (oke een derde) gekeken naar de andere wedstrijden, maar mistte de sfeer nog een beetje, hoop dat het me tde wedstrijd van vanmiddag er wel is. Vind ook Nederland echt boeiend moet ik zeggen.

@hier Emma probeert zich nu steeds op te trekken aan de tafel. Alleen haar voeten kan ze nog niet helemaal goed neerzetten. Maar ze probeert zich steeds op te trekken en gaat ook een stukje omhoog. Hoop dat ze het snel op kan pikken.

@jullie bedankenIk wil jullie nog even bedanken dat jullie me steeds zo steunen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik het weer heb over Emma's arm. Ik vind het fijn dta ik het kan vertellen en ik hoop nog heel vaak goed nieuws te kunnen vertellen

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Even heel snel..

@Ellen, natuuuuuurlijk is dat niet erg! Daar zijn we toch voor!
    En ik vind het volkomen logisch dat je graag over de vorderingen enzo praat... Daar ben je toch trots op, wil je de hele wereld wel vertellen.

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

zo dat was me weekendje wel zeg...pfff erg gezellig maar ook erg druk ;)
    gelukkig superweer gehad hebben de hele dag en avond buiten kunnen zitten...tot de laaste visite om 01.00 uur s'nachts naar huis gingen.

Emily vond haar meptaart wel leuk maar er echt in graaien of slaan deed ze toch niet hihi...wel heeft ze er wat stukjes van gegeten en vond ze het erg lekker want toen papa haar taartje weghaalde was het brullen geblazen :D...gelukkig voor korte duur want ze werd wel weer door andere dingen afgeleid die er gebeurde....heel erg verwend met cadeautjes natuurlijk..gister foto gemaakt dat ze in haar ballententje aan het spelen is...je ziet de vermoeidheid gewoon op haar witte gezichtje staan...dus lekker in badje geweest en optijd naar bed gegaan..en vandaag is ze weer helemaal het vrouwtje ;)

foto's van haar verjaardag staan op hyves voor degene die ze wil zien

nu druk bezig met de voorbereidingen voor de vakantie over 4 daagjes...miss gaan mijn schoonouders zelfs nog een weekje mee maar dat weten we nog niet....ze rijden dan met ons mee daarheen en vliegen volgende week dan weer naar huis....zou gezellig zijn als ze meekunnen maar of het ook gaat met hun planning dat is nog even afwachten..hopelijk horen we het snel van ze.

Manlief mag geen voetbal kijken op zijn werk...zelfs alle internetsites worden geblokkeerd op dat moment....dus moet ik het opnemen voor hem....vind het wel beetje streng beleid hoor...maar goed als werkgever snap ik het ook wel weer...je betaald je personeel niet om voetbal te kijken onder werktijd.

Ellen: jeetje Emma zo erg overgegeven meid :(....het is heel vies idd maar gelukkig kreeg ze het stukje fruitreep er wel uit zo....hopelijk krijg je de wagen nog schoon!

Ellen: en wij vinden het een feest om te horen hoe super die kleine Emma het doet en dat ze zo'n geweldige voordering maakt...wie weet doet ze iedereen nog versteld staan met wat ze straks allemaal toch kan met haar armpje/handje....ze is een kanjer!!

zo ik ga weer eens verder met de was het is superweer dus kan het lekker buiten drogen en dan zo de koffer alvast in........zal wel weer veels te veel meenemen zoals gewoonlijk hihihi :D

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ellen; We lezen juist graag mee over Emma. Vanmorgen heb ik in de lounge het verhaal gelezen. Zo net in de supermarkt kon ik het niet laten en heb de mijn geheim ook nog gekocht. Echt mooi geschreven!

Voetbal; Mijn man mag op het werk kijken in de kantine, kost alleen wel vrije uren.

Sparen; Zelf sparen we niet meer een vast bedrag in de maand. Nu we het huis hebben gekocht etc. lukt dat niet meer. Ook door de bruiloft, en mijn gedeeltelijke ww zijn we het overzicht kwijt. Wel heb ik het vakantie geld en als er wat over is weer op de spaar gezet.
    Voor Wessel spaar ik 20 euro per maand. Met de doop had hij best veel gekregen, en gister ook nog wat. Dat heb ik allemaal gelijk gestort, hij is al best rijk met zijn 300 euro!
    Wat we er mee doen weten we niet. Misschien voor school, maar misschien hebben we zijn potje niet nodig en kunnen we het later geven. Voorlopig lekker laten staan, wordt vanzelf meer!

Debsje; We hadden mooi mazzel met het weer he! Ik heb de foto`s van Emily bekeken,leuk hoor! Ik vond het zelf ook een heel bijzondere dag.

Hier; Wessel is moe, moe, moe!
    Hij wil niet eten, en huilt steeds om niks. Brood wilde hij ook niet, dus ik heb hem lekker een fles gemaakt en in bed gestopt. Nu slaapt hij. Hopelijk een paar uurtjes, want mama is er ook best moe van!

Morgen heb ik 2 sollicitatie gesprekken bij tnt, en smiddags gaan we weer naar die paragnost. Vandaag dus wel alles aan kant zien te krijgen, want woensdag werken. Donderdag weer boodschappen, en vrijdag is wessel echt jarig!

Eerst maar eens een broodje eten buiten, het is heerlijk weer hier!

13. Ellen291982

@debsje ga zo gelijk kijken ben zo benieuwd naar de foto's.:) haha de taart was dus een succes. wat een geluk dat het weer zo mee heeft gezeten, ben ik blij om. Lekker laat gingen ze weg zeg! trok je het vanmorgen een beetje met opstaan dan? En Emily is dus ook lekker verwend. wij hebben ook een ballententje gevraagd, hoop dat ze die kunnen vinden. Emily vond hem dus wel leuk?
    Eva had overgegeven die arme meid, Emma gelukkig niet.

@marjon spannend zeg 2 sollicitaties. Hoop dat je daar aan het werk mag. Misschien heeft Wessel nog een beetje nasleep van zijn verjaardag? kostte vast veel energie. Gaan jullie vrijdag nog wat doen op zijn verjaardag of niet?
    wat lief dat je zelfs de mijn geheim nog hebt gehaald zeg:)

@jullie bedankt meiden, ik vind dat fijn om te horen. Ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten. :)

Ik ga nu even op hyves kijken naar de foto's.

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Het was een super leuke verjaardag gister, maar wat een domper vandaag.:x
    Wessel is compleet van slag, wil niet eten, niet drinken en niet slapen. Vanmiddag 10 minuutjes geslapen en al weer wakker. Samen met hem in het grote bed nog geprobeerd maar ook dat werkt niet.

Zo maar samen op de bank voetbal kijken, en vanavond op tijd naar bed, en dan is morgen alles vast weer over!:D

@ellen; ik heb van de week nog zo`n ballententje in mijn handen gehad bij de kruidvat!
    We zijn van plan om vrijdag naar de dierentuin in amersfoort te gaan!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meiden,

Ik kom ook weer ff bij kletsen.. Sorry dat ik me laatste dagen niet meer heb laten horen.
    Ik heb in de nacht gezeten en dat ging heel goed, gelukkig. Twas alweer een jaar geleden!
    Joas had heel goed geslapen! Vannacht een kwartier wakker en heeft tot vanmorgen 10 voor half 10 geslapen!! Ik wist niet wat ik zag toen ik op mn wekker keek!
    Kga ff terug lezen:

@ Femke: Je moet je zelf niet gaan vergelijken met anderen hoor over dat sparen.. Niet iedereen heeft het zelfde inkomen!! Waarschijnlijk een topbaan of heel zuinig leven!!
    Hier sparen we zo 500 euro in de maand.. Maar mijn man heeft geluk gehad.. Toen ik minder ging werken moest hij bij zn baas komen. Hij vroeg wat ik minder ging verdienen, dat kreeg hij erbij!! Nou TOP toch??

@ Ilse: hoe is het nu met Eva? Wat dat overgeven door het fruitreepje of was ze echt ziek?? Is alles al uit haar kleren?? Pff meid.. dan schrik je ook ff he.. Joas geeft vaak over , als hij zich verslikt. Al is het maar in een slokje water!!

@ Ellen: Meid, vertel maar zo veel als je wil over Emma hoor! Dat willen we horen.. En het is echt niet erg dat je dat doet.. Wij hebben het toch ook over onze kindjes??

@ Deb: Ik heb je foto’s bekeken op hyves! Leuke foto’s joh! En wat een leuke kleren had ze aan!!

@ marjon: Sterkte meid.. Hier was Joas ook helemaal van slag na zijn verjaardag!!
    Vond je het niet erg om zn verjaardag eerder te houden?? Ik had dan juist zo iets van: toen was hij nog niet geboren.. Was ik ook nog niet bezig met de bevalling etc..
    Alvast een fijne dag vrijdag.

Wij hebben 2 juli familiedag van mijn kant. Mn ouders zijn dan 39 jaar getrouwd.. Maar diegene die het geregeld hebben die hebben zelf geen kindjes en houden er dus ook geen rekening mee! Nu zijn we de hele dag op stap zonder dat de kindjes ergens in slaap kunnen vallen want we gaan niks doen met de kinderwagen L Ik geloof dat we gaan fietsen..
    Nou, Joas valt echt niet in slaap op de fiets hoor! Kben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen!!

Door het lekkere weer is het hier minder druk denk ik J

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Jannn; Het is inderdaad beetje vreemd om zijn eerste verjaardag een paar dagen te vroeg te vieren, maar het kwam zo beter uit. Anders had iedereen vrij moeten nemen vrijdag, en savonds zag ik zelf niet zitten.'
    Ik vind het zelf wel fijn zo, nu zijn we vrijdag lekker met z`n drietjes, net als een jaar geleden!

Een hele dag fietsen lijkt me ook niet echt handig! Joas zal toch een keer ergens moeten slapen? Ben benieuwd hoe ze dat willen oplossen!

17. Ellen291982

@jann wat fijn dat de nachtdiensten goed gingen. Heb je nog moeten wennen eraan? omdat het een jaar geleden was?
    Wow wat heeft Joas lang geslapen. Heb jij ook zo lang kunnen slapen dan? of was je eerder wakker?
    jammer dat er geen rekening word gehouden dat er kinderen meegaan met de familiedag. Kan er niks geregeld meer worden dan?

@marjon heeft Wessel vandaag nog een beetje gegeten vanmiddag?
    Leu kdat jullei naar de dierentuin gaan. Ik ken die in Amersfoort volgens mij niet. Is die een beetje mooi en groot?

Ik zag net op editie nl dat je een online cursus kan volgen om een andere toon te kunnen krijgen uit die toeter die je nu overal voor het wk kan kopen. Een gratis cursus haha, moet niet gekekr worden, maar wel grappig bedacht:D

18. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Nou dat dierenpark amersfoort gaat mooi niet door. Ze vragen 18 euro pp, en dan ook nog eens 5 euro parkeergeld! :$ Dat is toch belachelijk duur!
    Daar wacht ik liever even mee tot Wessel zelf kan lopen en wat langer wakker kan blijven overdag. Misschien in de vakantie eind augustus.
    Het wordt Malkenschoten, is hier in de buurt. Meer een soort heel uitgebreide kinderboerderij. ( voor maar 6.50pp)

Ellen; Hij heeft van 15.30 tot 16.30 geslapen, toen warm eten, toen alles onder de poep, douchen, even met papa spelen, flesje, en nu lekker in bed. Zo`n verjaardag is natuurlijk ook heel indrukwekkend. Aangezien Wessel daar zowieso erg gevoelig voor is hadden we het al alleen op de middag gedaan, maar goed. Zal morgen wel weer beter gaan.

19. Ellen291982

Weet je door jouw berichtje kwam ik opeens ook tot de conclusie dat diernepark emmen misschien ook nog niet zo handig is. Omdat Emma ook nog niet zo lang wakker is. en als we met de auto gingen kon ze nog in de auto slapen (de vorige keer ging in de autostoel opeens erg goed met slapen) in de trein slaapt ze niet. MMM dan is die 19,50 ook wel duur. Komt goed uit dat je het hiern u plaatst. Hij ligt nu dus lekker te pitten. hoop dat hij morgen weer de oude is. idd kost het veel energie. Wel mooi dat hij het zo leuk heeft gehad, dat maakt alles goed toch?

Had alleen wel treinkaartjes bij de blokker gehaald hiervoor .denk je dat ze die nog terugnemen? zaterdag kon je ze halen en we hebben de bon niet meer helaas. zo''n kinderboerderij is toch ook heel leuk?

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Marjon: jeetje, da's echt duur he. Moet je al een kortingskaartje hebben wil het betaalbaar blijven... Maar zo'n uitgebreide kinderboerderij klinkt ook goed! Denk dat het op deze leeftijd ook prima is hoor. Ze zijn nog zo klein! Hopelijk komt Wessel snel weer in zijn normale doen. Hij is echt gevoelig he. Maar je weet het en kan er dan wel rekening meer houden.

@ Ellen: haha, een vuvuzela cursus. Ze moeten die dingen verbieden!! Is te idioot voor woorden! Enne, je mag (MOET) altijd over Emma praten hier hoor! Jeetje, daar moet je je echt niet bezwaard over voelen! Wij zijn ook allemaal ontzettend benieuwd naar haar vorderingen en belevenissen. We leven hardstikke met jullie mee! Dus niet meer zulke rare dingen zeggen hoor;)

@ Jannn: heeeeee daar was jij ook weer! Ik heb ook al meer dan een jaar geen nachtdienst gehad! Heb ergens in september weer twee. Hopelijk gaat het mij net zo goed af als jou!
    Die familiedag is niet handig geregeld he! Is er niet iemand van wie je een fietskar kunt lenen/ huren? Da's misschien een oplossing voor zijn slaapje. Kan hij gemakkelijker een tukkie in doen!
    Zo zeg, je man heeft een toffe baas!!! Zulke zijn er niet veel!!!

@ Debs: ga zo even de foto's kijken op je hyves, ben benieuwd!!!
    Hol je jezelf niet voorbij voor je vakantie?? Anders ben je bekaf voor jullie weggaan. Vergeet niet af en toe aan jezelf te denken! Zo te horen ben je aardig druk!
    En wat een niet-toffe werkgever bij je man. Da's wel een beetje over the top, internetsites tijdelijk blokkeren. Dit is de komende tijd de enige wedstrijd onder kantoortijd! Maar goed, ik zal ophouden hoor, hihi.

Deel Deze Pagina