@Marjon, malkenschoten is ook echt leuk, Rebecca vond het geweldig die geitjes hahaha.. Ze wou ze allemaal aaien ookal waren ze nog zoooooo groot. Dierentuinen zijn echt belachelijk duur eigenlijk he. Lastig dat Wessel nu zo van slag is van de verjaardag! @Jannn, kan je niet met die mensen overleggen over eventueel een andere activiteit? Nu is Joas nog zo klein, heeft zijn slaap echt nodig. Krijgen jullie kleintjes ook al een echt nethuiltje? Hier gaat Rebecca al huilen als ik haar knuffel afpak, als ze ergens niet bij kan, als ik boos wordt... @ALL, ik heb inmiddels mijn ex gesproken. Hij heeft een ander telefoonnummer (prepaid) en kan niet smsen omdat hij geen beltegoed heeft. Dus denk dat het een miscommunicatie was dat hij geen sms kon ontvangen. Hij was heel vriendelijk en normaal aan de telefoon, gaat accooord met al mijn voorwaarden. Wegens financiele problemen lijkt het hem beter om 1 keer per maand Rebecca op te halen. (ik had trouwens al gezegd dat ze het weekend daar heen kan als hij accoord zou gaan met de voorwaarden.) Aankomend weekend gaat ze daar waarschijnlijk heen. Morgen krijg ik een mail of hij geld kan regelen om haar weer terug te brengen. Vrijdag breng ik haar zelf. Ik denk dat het voor Rebecca fijner is als ik daar ook kom. Al is het voor de eerste keer. Ik heb hoop dat het dit keer beter zal gaan, maar houd wel in mijn achterhoofd dat het ook gewoon weer net zo hard fout kan gaan. Dan is het ook over, maaar we gaan er nu even van uit dat het goed blijft gaan. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte hierover. Rebecca heeft vandaag de vaccinatie tegen TBC gehad. Die vrouw vertelde mij dat ik haar stevig in de houdgreep moest houden want die prik doet enorm veel pijn... Rebecca heeft geen kik gegeven. Keek alleen een beetje die vrouw aan met een blik van 'Was dat nou echt nodig??' Over 6 tot 8 weken gaat de prik werken en dan gaat het plekje zweren. Dat moet ik goed schoonmaken en afplakken met gaasjes, kan een paar weken duren. Gaat nog leuk worden dus.
Femke: umm geloof dat ik mezelf al voorbij ben kan haast niet lopen van de pijn op het moment dus gaat lekker zo nu moet ik dus wel rustig aan doen want ik kan niet harder haha. morgen naar het ziekenhuis naar de orthopedisch chirurg kijken wat hij zegt van de problemen aan mijn rug en bekken en of ik een behandelplan kan krijgen. verder heb ik nog een heleboel te doen...ben blij als ik in de auto zit en onderweg ben want dan kan ik het achter me laten en wat ik dan vergeet is pech gehad dan manlief belde om 13.15: ik ben onderweg naar huis!....HUH hoedat zo dan? nou voetballen kijken natuurlijk....ja maar jullie mochten er niet voor thuis blijven of op kantoor kijken...ja dag ze kunnen me wat....ER IS NIEMAND!!! dus heeft manlief de eerst 10 minuten gemist en de rest dus toch lekker kunnen zien
Mn kinderwagen is kapot. Er is een wiel afgebroken Kga toch echt terug hoor!! En Joas kan los staan!!! Ik ga naar bed. Kben kapot!! xxx
@ sweet: wat spannend dat Rebecca volgende week naar je ex gaat zeg. Heb je niet liever dat hij haar bezoekt terwijl je er zelf bijbent? Of in jouw woonplaats? En wat een stoere meid dat ze geen kik gaf bij de prik. Waarom moet ze eigenlijk tegen tbc ingeent worden? @ debs: oh, da's dus een beetje te laat dan ja. Hopelijk word je in het ziekenhuis wat wijzer. Hoop dat het voor je vakantie wel een stuk beter is hoor. Om zo op vakantie te gaan is ook geen pretje lijkt mij. Heb je wel pijnstilling? Niet overbelasten is natuurlijk het beste he. Maar jij stopt pas als je echt niet meer kunt blijkbaar. Hopelijk lukt het je om nu ECHT rustig aan te doen meid!
@ jannn: da's echt balen zeg! Niet te geloven! Wij hebben ook twee dagen achter elkaar iets kapot. Gister onze nieuwe Leifheit dweilsysteem (kado dus geen bon). En vandaag de senseo. Ik drink geen koffie, maar vriend compenseert dit ruimschoots. Dus die is in zak en as... Morgen maar even op zoek naar garantiebewijs. Hopelijk valt het nog binnen garantie. @ debs nog even, Je man had groot gelijk! Gelukkig kon hij het lekker thuis zien!
Goedemorgen, @Jannn, jeeej goed zo Joas!!! Ik zou ook zeker terug gaan met de kinderwagen. @Debs, ik hoop dat je wat meer duidelijkheid gaat krijgen in het ziekenhuis. @Femke, mijn ex heeft geen geld om 1 keer in de zoveel tijd hier te komen. In principe vertrouw ik het volledig dat ze daar is, want hij woont bij zijn ouders en zussen in. En ik ben wel heel duidelijk geweest, wanneer er leugens, dreigementen of manipulaties komen is het zo weer over. Ze gaat nu ongeveer 1 keer per maand dus dat is te overzien. De TBC prik moet ze hebben omdat ze half Ugandees is. TBC komt daar extreem veel voor. Het is levenslang dus vandaar dat ik hem wel gegeven heb, als ze er ooit naartoe wilt heeft ze hem gehad. Hier sta ik momenteel echt stijf van de zenuwen. Vandaag is dan DE dag dat mijn spiraaltje gezet gaat worden. Rebecca moet helaas mee, want ik heb geen oppas. En dan is het ook nog tijdens haar slaaptijd. Maa ja, iedereen om mij heen is aan het werk. Ik hoop dat het zo gebeurd is en het niet teveel pijn doet. 1 ding stelt mij iets gerust. Ik moet echt 1 deze dagen mijn eisprong krijgen, dus als het goed is is het allemaal een beetje open. Vandaag verder geen plannen, zal wel met veel kramp op de bank liggen met de laptop erbij..
Moge meiden, Joas heb weer zo lang geslapen! Nu tot kwart voor 9! Kweet niet wat me over kom joh!! @ SL: Sterkte meid..
Sweet: sterkte straks bij de ha! Hopelijk houdt Rebecca zich een beetje gedeisd als jij daar ligt! Jannn: heerlijk meid, genieten!!! Ilse: ben helemaal vergeten te reageren op je 'kots verhaal'... Ooh, wat erg zeg... Dan voel je je wel heeeeel ongelukkig. Gelukkig was je niet alleen met Eva zeg! Dat was nog vervelender geweest. Ik heb ook nooit de luiertas of verschoning bij me als ik even ga shoppen. Je verwacht zulke dingen niet, maar tis dus de moeite waard om hem mee te nemen!!
Sweet; hoe is het met je? Is het een beetje mee gevallen? Je hebt een stoere meid hoor! Jannn; Wat knap van Joas! Lekker van genieten! Wat naar van je kinderwagen! Zat Joas er in toen dat wiel er af brak? Je schrikt je toch het laplazerus! Debs; Hoe was het in het ziekenhuis? Ben je al wat wijzer geworden? Hier; Vanmorgen 2 sollicitaties gehad, en bij beide aangenomen. Maar ik kom er maar niet uit. Lonen zijn laag, weinig uur over veel dagen. Eigenlijk niks dus. Als het goed is bellen ze vandaag om een afspraak te maken voor een vacature in een hotel hier in de buurt. Kamers controleren, en roomservice brengen enzo, voor 20 uur per week. Maar wel weer wisselende diensten. Gatver, heb het helemaal gehad met dat solliciteren, kost zo veel tijd, en ondertussen moet ik morgen wel weer naar die Kl...baas toe. Om 15.30 gaan we weer naar Annie (paragnost oid). Ben heel benieuwd wat ze vandaag gaat doen! Als het dit weer blijft gaan we maar lekker op de fiets, is half uurtje denk ik. Ik ga nog maar eens wat vacaturebanken afspeuren!
@Sweet: hoe is het gegaan?? @Jannn: heeeeerlijk! Het gaat de laatste tijd echt goed met Joas. @Debs: succes/sterkte bij de chirurg @Marjon: aan de ene kant fijn dat je positieve reacties krijgt op je sollicitaties. Wel jammer dat het niet is wat je zoekt. En als je zoekt bij bedrijven die je leuk vindt, of een open sollicitatie schrijft met wat je graag wilt doen? Succes bij Annie @Femke: inderdaad de tip: toch maar verschoning mee nemen.
Hey dames, Nou het viel verschikkelijk mee! Heb even wat felle kramp gehad op het moment dat ze de baarmoeder gingen opmeten, maar het zetten van de spiraal was echt een peulenschil! Nu wel continu menstruatiekramp en ook bloeding. Hij is gelijk betrouwbaar dus ik ben happy. Na de eerste menstruatie weer op controle om te kijken of hij goed zit. Weer een lading kleertjes gekocht voor Rebecca. Vooral ondergoed. Vind het veeel makkelijker om gewoon hempje en broekje te gebruiken ipv rompers. Door haar dunne ontlasting gaat er wel vaker wat langs de beentjes uit de luier. Dus dan hoef ik alleen het broekje uit te doen ipv haar helemaal uit te moeten kleden omdat ze een schone romper moet.
Sweet; fijn dat je het achter de rug hebt nu. Maar lekker een dagje rustig aan doen, en hopelijk is de buikpijn dan morgen weer over. Ik was ook al aan het dubben om gewoon ondergoed te gaan halen. Wessel vind het verschrikkelijk als ik die drukkers van de rompers moet dicht doen. Het wordt nu ook weer tijd voor nieuwe, dus kan het nu doen! Waar haal jij het ondergoed? Ik heb ze alleen vanaf 92 gezien tot nu toe?
Ik haal het ondergoed in maar 92 bij de zeeman ofzo.. Past goed aangezien ze een luier aan hebben. En bij de hema hebben ze 86/92, is iets kleiner, wel duurder.
hey meiden alles goed bij jullie? wij vieren zondag levi zijn verjaardag ik heb er zo'n zin in! vanmorgen even wat neuwe truitjes gekocht bij de zeeman, echt geen geld daar! hier ook nog rompers, noa kreeg pas gewoon ondergoed toen ze zindelijk werd.
@mandy, bij de zeeman kost het echt niks he! Gaan jullie nog wat speciaals doen op de verjaardag van Levi?
He meiden: @ Sweet: Wat fijn dat het allemaal meevielt!! Ik zat ook pas te denken wanneer je dat doet, overgaan op ondergoed. Maar ik vind het net als Ilse ook nog niet zo leuk! Is gelijk baby af @ Marjonb: Wel positief dat je bij allebei bent aagenomen.. Maar weet je zelf wel goed wat je graag wil? Wat heb je voor diploma's?? Je moet wel echt iets gaan doen wat je leuk vind he!! @ Mandy: Is Levi ook zondag jarig? Leuk hoor.. 1e verjaardag.. Ik vond het echt super! @ Ilse: Ja het gaat nu echt super met Joas!! En hij heeft net bijna 1 boterham op! Nou, dan kan ik in mn handen klappen hoor. Kwas gelijk zo blij!! Hoe zou het met onze vakantiegangers gaan??
@ sweet: fijn dat het je is meegevallen. Was rebecca ook een beetje rustig bij de ha? Ook prettig dat het spiraaltje meteen betrouwbaar is! Het kan toch ook zo zijn dat je bijna niet meer ongesteld wordt met de mirena? Is ook een bijkomend voordeel lijkt me! Ik heb tot nu toe ook nog geen menstruatie meer gehad. Kan het missen als kiespijn!! @ Marjon: positief dat je bent aangenomen. Maar jammer dat het toch niet echt is wat je wilt! Tip van Ilse vind ik een goeie, kijk naar wat je leuk vindt/ welke bedrijven en bel gewoon, of doe een open sollicitatie! Succes bij Annie straks! We horen wel hoe het is gegaan! @ rompers: oooh, hier ook nog lang niet van de rompers af hoor. Vind het ideaal. Hebben nooit een blote rug, en de luier blijft ook goed op de plek, zakt niet zo snel af. Maar kan me in jou geval, Sweet, ook voorstellen dat het handiger is. @ zeeman: haha, kom ik ook net vandaan. Twee shirtjes gekocht voor Nils, 1 polo en 1 t shirt. Kijk altijd wel goed wat voor materiaal het is, want sommige dingen daar verliezen met het wassen heel snel hun model. Maar koop er regelmatig wat. Lekker goedkoop! Alleen rompertjes haal ik daar niet. Da's gewoon niet het juiste model voor Nils. @ Jannn: hoera voor Joas, een hele boterham!!! @ mandy: hebben jullie nog iets speciaals voor zondag? Of gezellig taart eten met familie en vrienden? Oooh, ik moet echt wat in huis gaan doen. MAAR IK HEB GEEN ZIN!!! Staan twee rekken vol was die ik moet strijken en opvouwen. Vaatwasser is klaar, keuken een zooi, moet gestofzuigd worden.... Getverdegetver.
@sweetlove wij hebben familie en vrienden uitgenodigt en aan dan ook lekker bbqen. ik gaat vaker naar de zeeman ja. @jann nee levi is woensdag 23 juni jarig. @femke ik heb een leuke cijfertaart besteld en ga ook zelf taart bakken. inderdaad lekker met familie en vrienden en dan ook lekker bbqen.
Dit is lang geleden. Joas wordt na een half uur huilend wakker en is nu helemaal overstuur. Ik laat m nog maar ff huilen. Af en toe stop hij!! Anders ga ik maar ff naar het dorp lopen, maar hij is mega moe!