Mandy: lekker bbq-en!! Hopelijk wordt het mooi weer zondag! Jannn: succes met joas! Helaas kan het niet allemaal tegelijk goed gaan he... Ik ben inmiddels klaar in de keuken! Hoera! Ga nu alvast even boontjes afhalen voor het avondeten. Lekker zittend voor de tv (oooh men, als ik mezelf dit vier jaar geleden had zien typen had ik het niet geloofd zo burgerlijk,haha) Nils ligt nog lekker te tukken.
@femke oke ik zal mijn best doen haha dank je wel. @love haha prachtig dat ze geen kik gaf. Heeft het een reden dat ze die prik kreeg? want volgens mij krijgen niet alle kindjes die toch? ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan van het weekend. Vind je het spannend dat ze daar heengaat? ook wel spannend hoe rebecca gaat reageren. Ze heeft je ex een hele tijd niet gezien toch? Wat fijn dat het meeviel zeg. Je had er zo tegenop gezien. En hij is gelijk betrouwbaar dat is ook erg fijn. ik lees net waar je het ondergoed haalt maar dat is veel te groot nog voor Emma denk ik. ze heeft romper maat 68 (we hebben nu ook 74/80 maar die zijn nog wel aardig groot voor haar). ik vind onderbroekjes en hempjes erg leuk. wordt nog even wachten. wat heb je allemaal voor rebecca gehaald verder? @debsje lekker zeg dat hij de wedstrijd heeft kunnen zien thuis. Was hier ook de bedoeling. (de tweede helft dan) als de eerste helft zou beginnen dan zou hij naar huis gaan, dan zou hij ongeveer bij de tweede helft hier zijn. Alleen was er een fout gekomen met het werk zodat hij gewoon langer door moest helaas. Dus hij heeft ook gewoon alles gemist haha! jammer maar de volgende wedstrijd is gelukkig op zaterdag @jann je meld het zo mooi dat Joas kan staan echt zo van : o ja en Joas kan ook los staan haha! Supergoed van Joas zeg! nog even en dan zet hij zijn eerste stapjes los. Zooo weer zo lang geslapen dus! Moet zeggen dat het hier ook al 2 dagen beter gaat. gisyter tot 10 over 8 en vandaag zelfs tot half 9. misschien zitten ze net in een drukke periode die veel energie vergt. Ik geniet er maar van haha hoop dat Joas weer even in avalt @marjon dat schiet dus nog niet echt op. Jammer zeg! wel fijn dat je bij allebei aangenomen zou zijn. Ik hoop dat je snel wat vind dat goed te doen is en dat leuk betaald. Ik ben heel benieuwd of de paragnost weer wat voor jullie kan doen Ik dacht dat ze 1x zou komen. Hoevaak gaat ze langs komen? jullie waren de vorige keer wel tevreden begreep ik, dus ik hoop vanmiddag weer. @mandy leuk kleertjes shoppen bij de zeeman he? doen wij ook graag @ilse haha begrijp wat je bedoelt rompers zijn ook echt baby, baby @femke haha heerlijk burgelijk ik ga Emma zo uit bed halen ook zij is aan het huilen en zo lang ligt ze er nou ook alweer niet in. Emma staat trouwens al op 53 stemmen bij baby van de maand
Wessel slaapt al 2,5 uur! Ik moet hem zo gewoon wakker maken om op tijd bij annie te zijn. Dit is echt nog nooit gebeurt! diploma`s; Ik heb mavo en daarna mds gedaan. (middenstand) Ben laatste 11 jaar filiaalmanager van een winkel geweest. Altijd super leuk gevonden, maar zo`n baan vind je niet part-time. Hotel heeft me ook altijd leuk geleken, heb straks meerdere sollicitaties gedaan. Postbezorger streep ik van mijn lijstje. Mandy; Klinkt gezellig zondag! Op 23 juni was ik uitgerekend van Wessel! Zeeman; ik heb daar wel wat polo`s van, maar de gewone t-shirts willen maar niet passen bij Wessel. Of het hoofdgat is te klein, of de mouwen te strak. Ik heb meer van de Hema, dat zit hier altijd goed! Jannn; Wat goed een hele boterham! Wat een sprongen maakt dat mannetje ineens! Ik ga Wessel wakker maken anders komen we te laat!
Nou ikb en terug van het lopen, en het was gelijk weer schreeuwen!!! Als hij over 10 minuten nog steeds huilt dan ga ik ff met de auto weg.. Hier kan ik niet tegen. Wel samen met Joas natuurlijk @ Zeeman: Ik koop nooit kleren bij de zeeman.. Bij mij zijn al zn kleertjes veel duurder.. Kzie nog wat leuks. En als ik iemand er vind zien dan zeggen ze: Ja bij de Zeeman Dat zie ik dan nooit he!!
Ach.. nu slaapt Wessellekker en moet hij eruit gehaald worden. Hij weet dat hij weer naar die vrouw moet
@ Ellen: woehoe!!! wie weet wordt Emma baby van de maand!! Zou toch heel leuk zijn! Krijg je dan ook nog iets van een kadootje ofzo? Of gaat het om de eer? @ Marjon: lastig dan om iets te vinden wat je leuk vindt in parttime. Hopelijk worden de sollicitaties in de hotels wat voor je! Hoop echt dat je leuk werk vindt meid! Hoeveel uur wil je max gaan werken eigenlijk? @ Jannn: Joas nog rustig geworden of moesten jullie met de auto weg? Lijkt me wel heel lastig als hij zo aan het huilen is en je weet niet hoe je hem stil kunt krijgen of wat er nu aan de hand is. Snapte je laatste zin van de Zeeman niet helemaal? Oja, vergeet ik helemaal wat leuk te vertellen. Afgelopen zaterdag was Nils elf maanden, en promt kon hij zwaaien! Is echt zo grappig! Hij doet het nu te pas en te onpas. Haal ik hem op een leeg parkeerterrein uit de auto, zit hij op mijn heup driftig te zwaaien, naar niemand. Zo schattig!
Ja joas is stil geworden. We zijn ff naar dorp hier verderop gegaan ff naar winkeltjes.. En toen op de terug weg viel hij in slaap. klaat m tot uiterlijk 5 uur liggen anders gaat hij vanavond weer heel laat! Ik bedoelde te zeggen ( de zin was niet helemaal volledig). Soms vind ik iemand er zo leuk uit zien: dan zeg ik: wat zie hij er leuk uit! En dan zeggen ze ja bij de Zeeman!
@ jannn: haha, ik snap hem. Hoe vaker ik de zin las, hoe minder ik hem snapte, haha! Fijn dat Joas stil is geworden nu. Hopelijk slaapt hij vanavond ook weer goed.
@femke haha 4 jaar geleden begon ik hier te lezen. ik weet eigenlijk niet eens wat voor weer er voorspeld wordt. @ellen wat goed al 53 stemmen! @diploma's hier alleen mavo, ik zou wel ander werk willen maar weet niet zo goed wat. het likt me wel leuk om achter de receptie te zitten in een hotel. @marjon bij de hema valt alles wat breder, daar zwemmen mijn kids vaak in ze zijn vrij slank/smal hier. grappig dat jij de 23ste uitgerekend was, ik de 18de. @femke wat leuk dat hij zwaait! hier heeft levi weer iets geks! hij trekt zich op aan de keuken en hangt dan aan het aanrecht, echt eng!
AAUUUWWW.... heb echt mega veel krampen de laatste 2 uur. Echt niet normaal. Wordt er soms helemaal duizelig van!!! En ben er continu misselijk van. Als het nog erger wordt ga ik toch maar even de HAP bellen denk ik. Ze zei dat als het erger werdt dan menstruatie pijn ik moest bellen, maar ik heb nauwelijk menstruatiepijn als ik ongi ben! Dus ik weet echt niet hoe erg dat normaal is. Ga zo even reageren..
@Ellen, Ze kreeg de enting omdat haar vader uit Uganda komt, daar komt de ziekte erg veel voor. Ja als Emma nog zo'n klein maatje heeft wordt het wel heel groot ja. Rebecca zit nu in maat 80. (en heeft gigantische billen haha). @Diploma's, hier alleen VMBO TL (voorheen MAVO 4). @Femke, aaahh wat schattig he! Zwaaien naar niemand, was ook zo'n actie voor Rebecca. Wat knap dat hij het zo ineens doet! @Jannn, mijn ervaring met de Zeeman is dat de kleding op de hangers helemaal niet zo leuk is. Maar als ze het aan hebben kan het heeel leuk staan. Ik denkt dat dit misschien komt doordat het zoo'n goedkope kwaliteit is dat het op een hangertje maar echt flubbert. Het lijken altijd verschikkelijke dingen, zeker die broekjes.. Toch staan ze Rebecca leuk.. @Mandy... wat ENG ... Wel knap dat hij het kan, maar lijkt me echt doodeng! @Hema kleding, hier echt een fan! Helemaal de rompers... die kan ik eigenlijk alleen bij de hema halen. Rebecca heeft zulke enorme bovenbenen dat andere rompers echt te klein zijn, dan kan alleen het middelste knopje dicht. Spijkerbroeken vind ik ook erg mooi vallen daar, maar wel jammer dat ze niet echt veel keus hebben.
Mandy; dat is dan wel heeeel erg toevallig, ik ben de 18e dus bevallen! Zijn we op elkaars uitgerekende datum bevallen! Sweet; Als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen! Kga gauw nog even verder, heb al heel wat sollicitaties de deur uit!
@debsje sorry heb je bovenste gedeelte van je post helemaal gemist. Lees opeens iets van het ziekenhuis? Hoe is het gegaan? Heb je een behandelplan kunnen krijgen? en is de pijn nu minder? @marjon zo ging goed met slapen dus. hoe is het gegaan bij de paragnost? las het van de uitrekendatum van mandy en jou zooo dat is toevallig wat leuk zeg! Succes met de rest van de sollicitatiebrieven. Word weer even spannend dus of je ergens uitgendogd gaat worden @jann he wat vervelend dat hij zo huilt zeg. is hij nog snel stil geworden? lees net dat hij gelukkig weer stil is geworden. hopelijk vaannacht weer een goede nacht. @femke je kan een minimonkey winnen met baby van de maand, maar daar is het voor mij niet om et doen. Vind het vooral een eer als Emma mocht winnen. Vind het heel leuk dat andere meiden Emma ook een mooie meid vinden (ze ligt nu weer achter grrr haha) Wat leuk dat Nils het zwaaien heeft ontdekt. Zier er lief uit he! zwaait hij ook als er iemand weggaat? @mandy whaah moest ook wel een beetje lachen omdat ik het voor me zag, maar lijkt me wel een beetje spannend dat hij dat doet. @love gadsie wat balen zeg meid, hoe is het nu met je? heb je de hap moeten bellen? oke dan was de kans dus ook dat Rebecca het zou kunnen krijgen? gelukkig kan ze ervoor ingeent worden dan. Heeft ze nog last gehad van de prik achteraf? Idd de spijkerbroekjes van de Hema zijn helemaal super, maar hier veel spijkerbroekjes die echt jongensachtig zijn. pas nog wel eentje kunen scoren voor maar 5,00 bij de Hema. @uitrekendatum ik was uitgerekend op 19 juni. @hier Kwam er net achter dat Emma al 2 dagen niet heeft gepeopt. ze laat wel steeds scheetjes. Ze lijkt er ook nog niet last van te hebben. Maar normaal poept ze elke dag, wat kan ik hieraan doen?
@Ellen, het gaat nu beter... Een halve liter Ben & Jerry's doet wonderen! Ze heeft helemaal geen last gehad van de prikjes. Komt pas over 6 tot 8 weken. Dan gaat het plekje zweren. Maandag moet ze voor de normale entingen. Daar zal ze wel weer last van krijgen denk ik.
@ Ellen: Nils is geloof ik nog niet zo ver dat hij zwaait als er iemand weggaat. Hij doet het nu vooral als hij er zin in heeft, en als wij het doen. Hij doet het ook als ik hem oppak en op mijn heup zet, zo van: doei huis/poes/box/kinderstoel/weet ik veel, haha. Jammer dat Emma inmiddels niet meer bovenaan staat! Hopelijk komen er nog stemmen bij!!! @ poepen: banaan stopt de ontlasting, dus dat even niet geven. Verder goed laten drinken en vezels eten. Verder weet ik het ook even niet eigenlijk. Wellicht heeft iemand anders nog tips! Wat is een minimonkey trouwens? @ marjon: goed bezig met solliciteren dus! Hoe was het bij Annie vandaag? @ Sweet: hopelijk zakt de kramp zo een beetje af. Klinkt erg vervelend zeg. Ik ben ook een fan van de Hema wat rompers betreft. Nils heeft ook hele stevige bovenbenen, dus kan de ruimte ook goed gebruiken. Vind vooral de stretchrompers erg fijn, maar die zijn ook weer wat duurder... Koop ook vaak bij de hema op 'voor'. Ze hebben geregeld kleding van buiten het seizoen in de aanbieding voor 3 euro ofzo. Van het weekend ook een paar truitjes voor het najaar gekocht voor Nils. Kost geen drol dan!! Mandy: trekt hij zich dan op aan het aanrecht???? En dan hangt hij daaraan?? Da's een foto/filmpje waard. Sterke vent heb je!
@ sweet: ooooooh Ben en Jerry's..... Ik SMACHT naar Ben & Jerry's.... (maar ben net 5 kg kwijt, dus moet het maar niet doen... snik snik)
Annie; Het ging volgens haar goed met Wessel, alleen had hij last van zijn doorkomende tanden. Ik vond haar erg vaag vandaag en we hebben er voor mijn gevoel niks aan gehad. Wel hebben we in totaal 1,5 uur gefietst, en Wessel was helemaal moe. Om 19u in bed en niet meer gehoord. Rare stunts; Wessel klimt de trap op. We hebben een open trap in de kamer, en hij klautert in een rap tempo naar boven. De timmerman is geweest en zorgt dat er deze week nog een plaat opkomt. Tot die tijd staan er stoelen en een tafel voor.
@Ellen, kan je niet helpen met jouw poepprobleem. Rebecca heeft het altijd dun.. vroeg mij trouwens ook af of dat wel goed was. @Femke, ik haal altijd de rompers die 3,50 per stuk zijn ofzo.. Verschikkelijk duur vind ik hoor, maar ze blijven zoooo lang goed! Nu heb ik ondergoed van de hema en zit allemaal net zo goed bij haar! Echt een top winkel!