De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zijn jullie kindjes ook van die verschikkelijk uitbundige dansers???

Rebecca gaat al dansen als ze hard geluid hoort of er een ambulance langs komt (niet echt toepasselijk maar ja). Bij alles wat ook maar een beetje op muziek zou kunnen lijken begint ze te dansen.. Heen en weer schudden, op en neer stuiteren, headbangen, springen tussendoor... het is echt te gek om aan te zien hahaha

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@love wat lang daarna kan ze last gaan krijgen van de prik zeg! hoop dat het mee gaat vallen. En maandag de 'gewone prikjes? Ze reageerde daar de vorige keer wel goed op toch? hopelijk nu weer.
    Ik ben niet zo van de ben en jerry's:) maar kan me voorstellen dat het heel erg kan helpen haha:D gelukkig gaat het beter.
    Weet ik eigenlijk ook niet of dat erg is dat ze het altijd dun heeft.

@femke een minimonkey is een soort draagzak. Die doe je om de schouders en je kindje kan als hij klein is er helemaal inliggen en als hij groter is kan hij op je heup mee zeg maar.
    Ik zat te denken dat het misschien komt omdat Emma nu echt eten krijgt? (niet meer uit potjes?) kan ze daardoor verstopt raken? banaan heeft ze nauwelijks gehad (in potkes kreeg ze het veel meer). ben bang dat ze er last van gaat krijgen omdat ze het normaal elke dag doet. even afwachten.

@marjon wat jammer dat het vandaag niet zo lekker liep met Annie. Komt ze binnenkort nog een keer?
    wow gata hij echt al de trap op? wat snel zeg!

3. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik ben er niet trots op dat hij me te snel af was, maar even laten zien waar ik dus een halve hartverzakking van kreeg.......:)

4. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ellen; Ik twijfelde of ik al wel gestemd had, nee dus! Bij deze een stem voor Emma er bij!

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Marjon, daar zou ik ook van schikken zeg!

@Ellen, Rebecca krijgt meestal alleen koorts van de prikjes.

Ik zal eens bij baby en dreumes vragen over de ontlasting.

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
  7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik ga trouwens lekker mijn bedje opzoeken. Heb het gewoon koud!!! Morgen weer werken. Weinig zin!
    Donderdag moet ik weer naar het cb met Nils. Krijgt hij ook zijn prikjes. Ik had 's middags afgesproken met een collega, maar had er even geen rekening mee gehouden dat ik naar het cb moest. Meestal is Nils na de prikjes een paar uur knock out, en is hij niet echt lekker. Dus denk dat ik hem maar verzet naar een andere dag... Moet die donderdag ook nog even een kledingpakket ophalen. Heb via MP een pakket kleertjes gekocht, voor het eerst echt merkkleding! Ben benieuwd, haha. Is weer eens wat anders dan de zeeman!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Slaap lekker Femke!

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Trap; Erg he! Ik ga maar met hem oefenen denk ik, dan gaat het in ieder geval nog enigzins veilig? Hij staat ook heel zeker, echt niet wankelig ofzo! De camera lag binnen handbereik hoor, en na die foto heb ik hem er gelijk af gehaald!
    Het lijkt nu een beetje of ik hem eerst uitgebreid heb staan fotograferen!
    Maar manlief geloofde de noodzaak van een traphek niet, vandaar die foto.:)

Hij gaat nu ook op het traphekje staan, die onderste richel zeg maar, en in de box op het randje. Dat wordt weer builen vallen ben ik bang!

Dansen; Wessel heeft zo`n speeltafel met muziekjes, en dan staat hij wel met zijn kontje te wiegen.

Trusten Femke!

Ik ben een film aan het kijken ondertussen op rtl8, en nu wil ik hem ook af zien:x!
    Eigenlijk moet ik ook slapen, morgen weer werken!:x:x:x:x

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden,

Kheb ff een foto op mn hyves gezet. Joas stond vanavond te bellen met mn schoonmoeder. Hij had hele verhalen en hij stond wel 5 min los!!

@ Marjon: Hoe was het bij de paragnost?? Is er weer wat meer uitgekomen? Wat betaal je nou voor zo’n vrouw?? En krijg je daar wat vergoed van??

Ow ondertussen lees ik dus al dat je er vandaan bent gekomen.. Blijf je er naar toe gaan?? Wij zijn toen naar de altenatieve geneeswijzer geweest en daar hadden we super veel baadt bij!
    Wat is MTS?? Is dat hetzelfde als MBO?? En wat kan je allemaal met dat diploma?? In een Hotel is ook leuk jah!
    @ Femke: Wat leuk dat Nils zwaait! Leuk he!!!
    @ Debs: Hoe was het in het ziekenhuis?
    @ SweetLove: Heb je nog steeds zo’n pijn?
    @ Ellen: Drinkt Emma de fles altijd leeg?? Dan kan je er 10 cc of 20 cc extra water bij doen. Roosvicee laxo geven. Joas had pas ook 3 dagen niet gepoept. Hij deed moeite voor 1 klein keuteltje.. En toen wilde ik m verschonen zat het er echt nog in.. Vond ik zo zielig!
    @ Rompers: Ik heb alleen de rompers van de HEMA. Die stretsch en dan alleen de witte!
    @ Marjon: Wat eng!! Joas doet dat nog niet hoor J

@ Flesvoeding: Wie geeft er nog friso nr 2?? Ik heb hier nog anderhalf pak.. Wie heeft er intresse in??

@ Femke: Wat is het voor merkkleding die je gekocht heb?

@ Kouf: Meid.. Waar zit je???

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hoi meiden!

nou die afspraak in het ziekenhuis heeft weinig opgeleverd :(
    die man heeft met een recordertje mijn verhaal zitten navertellen en daarna kreeg ik een onderzoekje en moesten er foto's gemaakt worden van mijn rug en bekken en toen kon ik weer gaan....hij zou verslag uitbrengen aan het uwv en dat was dat dus :(
    heb er 3 uur gezeten met emily voor dit alles...wat voor haar veels te lang duurde dus...en ze dus behoorlijk aan het jengelen was wat die man volgens mij erg vervelend vond want hij begon zijn zin elke keer opnieuw als emily door zijn recordertje aan het jengelen was....wat een flauwkul was dit allemaal zeg....voelt echt als tijdverspilling aan.

pijn is gelukkig weer wat gezakt dus weer op volle kracht door het huis heen morgen :D :p...nee hoor morgen emily even bij oma droppen en dan ff ikea zoeffen en makro (voor vakantiedingen) en zara (iets terugbrengen) zoeffen en dan snel weer terug naar mijn kleine humpie ;) die al dagen spuitluiers heeft.....en nu kom ik er dus ook achter dat de kruidvatluiers niet meer zijn wat ze geweest zijn...voorheen als ze tandjesluiers had ving de luier het altijd goed op...de hele week nu is ze tot aan de bovenkant van haar romper en haar kleding doorgelekt...heb tot nu toe nog nooit zoveel moeten wassen...normaal was ik alleen het weekend...nu vanwege vakantie wel alles weg wassen natuurlijk maar haar kleding van die dag moet nu dus elke dag gewassen worden....dus ga na de vakantie maar us op zoek naar een ander luiermerk denk ik....hopelijk is ze snel van die spuit/diaree luiers af...anders ga ik me nog zorgen maken straks ;)

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Heb ineens helemaal geen kramp meer, verlies ook totaal geen bloed meer de afgelopen uren..

Jeej wat kan dat snel wisselen zeg!

@Marjon, Slapen jij hahaha :p Erg is dat he als je eigenlijk moet slapen maar en nog andere dingen zijn die intressanter zijn.

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Deb, wat naar dat de afspraak in het ziekenhuis zo verliep. Ik zou me doodergeren als het allemaal zo lang zou duren.

@Jannn, geen pijn meer..

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Jannn; Ik bedoelde MDS (middelbaar detailhandel school)
    En die paragnost kost 20 euro, en ik heb geen poging gedaan om het vergoed te krijgen. Ga er ook niet meer heen voorlopig.

Sweet; Fijn dat de pijn over is! Er is nu reclame, even gauw douchen en pyama aan, scheelt weer tijd want ik MOET die film ff afzien!

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Debs: O ik zie die arts en jou al helemaal voor me.. Hij wil een zin beginnen, Emily begint te jengelen.. En die begint weer opnieuw met zn zin..
    Pff wat een gedoe joh!!
    Dus nu ben je nog niks verder :S
    @ SweetLove: Super dat het over is joh!
    @ Marjon: Ga je nog wat anders proberen bij Wessel? Wat smeer je op zn tandjes?

xxx

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Marjon, mag ik vragen waarom jullie niet meer gaan? Heb ik er overheen gelezen?

De pijn kan nog terugkomen, kan wel een week duren..
    Maar we zullen zien. Voorlopig voelt het goed haha.

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Trouwens,

Ik ga de naam van Rebecca laten tattoeeren. Ik heb al een panda op mijn schouderblad staan (een kop met een banboetak in zijn bek) met een doorsnede van 8cm. Hier wil ik hem bij laten zetten.

En er is bevestiging van mijn ex. Rebecca gaat daar naartoe dit weekend en ik breng haar zelf weg. Dan kan ik gelijk haar reactie zien. Zoals ik al dacht is hij bij zijn ouders en dan heb ik er ook de volle vertrouwen in dat het helemaal goed komt. Ik zal haar leuke kleertjes aan doen haar goed mooi maken hahahaha.

Ik heb Rebecca vandaag staartjes in gedaan!
    Was zooooo grappig!
    5 staartjes, maar de volgende keer worden het er meer. Het gaat gelijk krullen boven het elastiekje, maar het ziet er erg eigenwijs uit. Vond het geslaagd!!!

18. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    hallo daar ben ik weer even.
    Ben druk geweest de afgelopen dagen. De tuin is eindelijk weer gezellig met potten met planten, tomaten, aardbeien en kruiden. Staat een stuk gezelliger. Vriendlief was maandag een extra dagje thuis en ik ben druk op mijn werk met een nieuw projectje wat nogal wat ernergie kost vandaar dat ik er even niet was.

Er is weer lekker veel gekletst. Heb het globaal een beetje bij gelezen. maar het is (weer eens ;)) te veel om op te reageren.

Vorige week had Beau weer een lekker ritme dat hij van 7 tot 7 sliep maar dat is over :(. Hij is nu 's ochtends tussen 5.30 en 6 uur ongeveer wakker. Vind 7 uur oke maar dit toch echt te vroeg. Iemand nog tips om hem door te laten slapen? Pluspunt is wel dat hij de late fles nu overslaat.

Denk dat ik zo ook maar weer even naar bed ga.

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Kouf: Meid wat heb je een druk leventje joh!!! Ook wel een lekker toch?

Kan je mn niet iets later naar bed doen? Wij doen Joas nu 8 uur naar bed.. en hij slaapt vaak tot 9 uur/ 9 uur.. Hij slaapt nu nog steeds.. Gaat dan wel smiddags pas om half 2.. En daarom kan hij later naar bed. Alleen heb ik dan niks aan mn middags. Als ik weet dat ik weg ga maak ik m gewoon vroeger wakker en dan kan hij smiddags ook eerder...
    Alleen moeten we het dan asavonds een keer een uurtje rekken!!

Heb jij wel eens dat van VSM geprobeerd? Voor betere nachtrust is dat..
    Kindival..

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kouf, hier is het ook geweest, nu nog steeds maar het wordt steeds minder. Ik denk dat het een fase is.

Deel Deze Pagina