De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ sweet: laten we hopen dat het een fase is en dit niet nog 10 jaar duurt :D. Hoelang heeft de fase bij jou geduurt want het is hier al zeker 1.5 maand aan de gang. Hij wordt altijd wakker tegen 5.30 uur wakker, soms slaapt hij daarna weer verder maar vaak ook niet.

@ Jannn: ik heb er wel over nagedacht om hem later naar bed te doen maar tegen 7 / 7.30 uur is hij vaak echt heel moe. En de keren dat hij tegen 19.30 uur naar bed ging en tegen 20.00 uur in slaap viel was hij ook zo vroeg. Maar proberen kan altijd.
    Kindival: ik heb er wel van gehoord maar hij slaapt de nacht verder goed door. Het gaat alleen om de ochtend. Werkt het dan ook?

bedankt voor de tips.

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Kouf: Ik hoop dat het een fase is voor je.. Hier nadat hij 1 jaar is geworden, gaat het weer super! En ik hoorde pas ook al van iemand, vanaf 1 ging het prima!!

Dus kben benieuwd.

Tis hier rustig..

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@marjon wat doet hij dat al slim zeg!
    dank je wel voor je stem voor Emma:)

@love gelukkig heeft ze er verdcer weinig last van dan
    hier niet zo'n uitbundige danser als Rebecca, wel word ze enthousiast en trapt vrolijk met de beentjes en beweegt met de billen haha!:) word wel steeds meer.
    Dat is wel een fijn gevoel dat er dus meer mensen bij zijn dit weekend. We willen natuurlijk wel een foto zien van de staartjes:)
    Hoop dat de pijn een beetje wegblijft.
    Wat gaaf dat je haar naam laat tatoeren. Weet je ook al wanneer je dat wil doen?

@jann haha wat grappig zeG! ik ga zo gelijk even kijken naar de foto. En wat goed dat hij zo lang los heeft gestaan. Hij had het zeker niet eens door omdat hij zo druk aan het babbelen was.

@poepen Emma heeft gelukkig vanmorgen gepoept. Vage was dat het helemaal geen harde poep was maar gewone poep zoals altijd. Ik kwam vanmorgen haar kamer op en rook eht gelijk al haha:) voor het eerst dat ik er blij mee was dat ze gepoept had.

@debsje wat vervelend. logisch toch dat Emily er geen zin meer in had? Ik heb het gevoel dat hij je ook helemaal niet serieus nam maar het deed omdat hij bij het uwv verslag moest doen, of had je dat gevoel niet? Kut dat ze je verder niet geholpen hebben.

@kouf had je al gemist. Je bent lekker druk bezig geweest dus. Kun je nu weer een beetje van je rust genieten?
    Ik heb helaas geen tips omdat Emma nooit zo vroeg wakker wer gelukkig (hoop niet dat het nu opeens wel gaat gebeuren). Heeft hij misschien honger dat hij daarom vroeger wakker wordt? misschien kan je hem een papfles geven ipv melk? of geef je hem voor het slapen gaan wat anders? Anders weet ik het helaas ook niet

4. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Jann: we zullen het merken, over een maandje is hij al weer 1 jaar. ik merk dat je er wel aan went. Alleen de dagen dat ik moet werken is het even minder maar dat zijn er dan gelukkig maar 2 :).

@ Lieve Ellen: ik heb "mijn geheim" gister gekocht en net in de zon zitten lezen. Nou lees ik je blog op hyves ook vaak maar het verhaal heeft me weer enorm geraakt! Wat hebben jullie al veel meegemaakt en doorstaan. Super knap hoe jullie het doen en hoe enthousiast jullie zijn bij iedere vooruitgang. Mooi ook dat een redacteur van het blad jullie verhaal ook mee nam in haar collum. Blijf hier gewoon je enthousiasme delen want ik word er altijd heel blij van :)

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Pfff kben driekwartier bezig geweest om Joas in slaap te krijgen. Ik denk dat hij sochtends te lang slaapt!
    Maar hij was ook wel moe..
    Kben gewoon boven gaan strijken.. En steeds een stapeltje neergelegd.. Als ik dat dan af had ging ik weer naar m toe. Opeens was het stil.
    Kdurf niet te gaan kijken...

Kga gauw weer verder met strijken :D
    Kmoest even was beneden van de droogmolen afhalen. Dus gelijk ff weer kletsen :)

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hij slaapt nog steeds. Net ff stiekem wezen kijken. Hij lag wel een beetje met zn voetjes door de spijlen van het bedje.
    Klaat m maar liggen. Straks wordt hij wakker!

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Ellen, nee weet nog niet wanneer. Ik twijfel of ik het nu zal doen of straks als er nog een kindje bij is. Dan kan ik beide namen laten zetten.

@All, hier een foto van Rebecca met haar staartjes! Haar mooie make-up spiegel van de Prinsessen in haar hand.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

En 1 van voren.

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ SweetLove: wat een knapperd.. Heb je al wat van dat modellenbureau gehoord??

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ze bleef trouwens heeeeel de tijd goed zitten toen ik de staartjes in deed. Leek haast of ze het gewoon fijn vond, en ik maar trekken aan die haren..
    Als ze altijd zo makkelijk blijft dan ben ik helemaal happy, want haar haar gaat nogal wat tijd kosten!

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee ik heb haar nog niet ingeschreven, durf niet zo goed haha

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ha meiden!!!
    d'r is weer eens gezellig veel gekletst gisteravond! Leuk om wat te lezen te hebben,haha.

Kouf!!!!!!!! Dacht al dat je ons niet meer kon vinden!!;) Lekker druk geweest dus. Vervelend dat Beau zo vroeg wakker is zeg. Zes uur is echt veel te vroeg! Pfff. Helaas kan ik je geen tips geven. Nils is ook altijd zo vroeg wakker, maar slaapt nog verder tot 8.30-9.00 na een voeding. Soms duurt het wel een half uur voordat hij in slaap is, maar dan ligt hij gewoon te kletsen in bed. En soms ook te brommen en te grommen, maar de aanhouder wint (en dat ben ik ,haha)

Debs: beetje een teleurstelling dus in het zkh... Is ook zo vervelend dat zulke dingen zo lang duren! En drie uur... nog knap dat Emily het zo lang heeft volgehouden, en alleen jammerde. Andere kindjes zetten gewoon een keel op! En wel rustig aan doen even he!

Sweet: wat schattig die staartjes! Wat ik me nog afvroeg he, zoeken de ouders van je ex nooit contact omwille van Rebecca? Of laten zij het helemaal over aan je ex om dit te doen?

Ellen: gelukkig heeft Emma weer gepoept. Weer een zorg minder. Tja blij zijn met een poepluier, waar je als mama al niet blij mee bent he!;)

Oh meiden, Nils is echt niet in zijn hum. Hij zit nu heeeeel hard te huilen (lees krijsen). Als hij ziet dat ik kijk gaat hij nog harder. Denk dat er een soort sprong gaande is. Laatste dagen is hij een beetje niet zichzelf. Ga nu maar weer even naar hem toe...

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Meiden wij zijn eerder vertrokken zit nu in de auto zijn bijna thuis weer bleef erg slecht, mijn oom en tante zitten in het getroffen gebied in Frankrijk met die overstroming ze hebben alleen hun auto nog echt erg, ik ga morgen ofzo bij lezen xxx

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow meid ik lees net in de krant over die vreselijke overstroming! Wat erg!!!

Kreageer later..

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mamalous: jeetje zeg! Da's echt heftig hoor. Heb de beelden gezien op tv. Jammer dat jullie door het slechte weer alweer naar huis komen. Goeie rit nog! En we spreken je vast snel!

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Hai!

Ik heb nog niks mee gekregen van die overstroming? Was pas laat klaar met werken, en toen gauw eten en Wessel in bad en naar bed.

Op dit moment precies een jaar geleden verloor ik mijn slijmprop. Op 16 juni 2009 om 19.15 uur. Ik wist dat de bevalling ging beginnen en was zoooo blij!

Mamalous; Wat balen van je vakantie zeg! Hebben jullie ondanks het slechte weer nog wel wat leuke dingen kunnen doen?

Sweet; Lijkt mij ook gaaf een tatoo van Wessels naam. Ook ik heb al een tattoo, verslavend he!;)

Die staartjes staan Rebecca super lief!

Vroeg wakker; Rond 6uur begint het feest hier, en dan breng ik een papfles naar boven. Hij drinkt die zelf op in bed, en ik ga gauw weer weg. Met een beetje geluk is hij dan tot 7u stil. Later naar bed werkt hier niet, hij wordt dan nog vroeger wakker?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar waarom ik niet meer naar die Annie ga; ze gaf zelf aan niks voor hem te kunnen doen. Hij is gewoon zo. Wel had hij nog hoofdpijn, maar zij dacht ook dat hij buisjes zou moeten.
    Morgen ha maar eens bellen hoe lang zo`n oproep duurt, is nu al 2 weken geleden.

Eerst de boel eens even aan kant maken hier!

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ marjon: Dat je dat allemaal nog weet joh, dat je nu je slijmprop verloor!

@ Over die annie he: ik geloof zoiets niet, maar het is het proberen waard! Ik zou echt naar een homeopaath gaan of idd doorsturen naar de KA...

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@Kouf dank je wel voor je lieve bericht. Wat leuk dat je de blogs leest. Ik was altijd wel benieuwd wie ze een beetje lezen.

@love wow wat een knapperd is ze toch, staat heel leuk die staartjes. Bleef ze rustig zitten? perfect, Emma vind het meestal niet leuk als ik een staartje indoe.

@femke ach arme Nils. kon je hem nog een beetje troosten?

@jann vervelend zeg dat je hem in slaap moest wiegen. Is hij nu goed gaan slapen?

@mamalous wat balen zeg van het weer. Hoop dat jullie snel veilig weer thuis zijn. Jammer dat de vakantie zo moest eindigen.
    Zo wat erg van je oom en tante zeg! wat ontzettend sneu. Kunnen ze nu niet weg daar dan?

@marjon je weet ook ecxact de tijd nog van de slijmprop. Apart he om daar weer over na te denken en dat je vorig jaar in de weeen zat en nu met zo'n mooi mannetje. Vrijdag is de dag! dan word je ventje 1 jaar! nog maar 2 dagen
    Dat duurt wel lang voor je wat hoort van het zh. Zou mooi zijn als jullie er snel heen kunnen.

@poepen en om het helemaal goed te maken heeft ze vandaag 2x gepoept:)

19. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Femke: een sprongetje :) Nou dat verklaard hier ook wel het eea :D. Balen dat Nils zo uit zijn hum is. Fijn te weten van een sprongetje is dat het over gaat (en hopelijk heel snel ;))

@ Mamalous: heb vanochtend nog veel aan je gedacht. Fijn wat van je te horen (al was het natuurlijk geweest als je had verteld dat jullie het heerlijk hebben en je al bruin bent etc :(:()

@ Sweet: mooie foto van Rebecca, super schattig die staartjes.

@ Marjon: grappig dat je dat nog precies weet.

20. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Sweet: wat een lieve foto!!! Het staat haar heel leuk. Nog last gehad van krampen?
    Kouf: You're back :D, lief berichtje van je aan Ellen.
    Mamalous: wat onwijs balen. Ik had exact hetzelfde gedaan. Laat je de regen daar ;)?? Tot snel.
    Femke: :( Sterkte met Nils. Hopelijk is het een sprong en niets met zijn gezondheid.
    Jannn: Is hij lekker gaan slapen?

Deel Deze Pagina