De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@mamalous leuke tafel en stoel. Kan hij mooi aan spelen strakjes.

Emma doet weer mee met baby van de maand. Zag zo dacht ik verder geen kindjes van ons forum! Willen jullie op Emma stemmen?

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Meiden, ik heb al een cadeau voor mijn man, ga vanaf nu R gebruiken veel makkelijker. Maar nu moet ik nog iets hebben wat Juul kan geven aan hem echt eee kleinigheidje, nu kan ik hem niet iets laten knutselen want R heeft vakantie en zal dat dus door hebben, help wat moet ik kopen?

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Gaaf! We gaan denk ik zaterdag ff kijken. Dan gaan we toch heel veel doen voor zn verjaardag.
    Vanavond wilde we de box opruimen maar mn man zag veel onkruid in de tuin staan en toen heb hij dat eerst weggehaald :) Nu doen we het ook zaterdag. Wordt het druk daagie!!

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Wat gaan jullie Joas geven voor zijn verjaardag, kan hij al hieperderpiep hoera en dan de handjes in de lucht doen? Heb ik hier echt een maand van te voren geoefend en het is zo schattig.

Weten jullie wat Julian doet, gaat de telefoon roept hij heel hard OHH en gaat dan met zijn hand naar zijn oor om te bellen echt zo schattig als ik zeg tring tring doet hij dat ook.

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Nee hij doet dat nog steeds niet.. Oefenen al zolang! Wel doet hij als we vragen: Hoeveel jaartjes wordt JOas?? Dan steek hij 1 vinger omhoog...

Wij geven heel veel van duplo, een traktor met kar erachter met allemaal diertjes waar muziek in zit..
    Een hondje met een touwtje. Als hij kan lopen dan trek hij daar aan gaat hij blaffen & met zn oortjes heen en weer.

En dan dit tafeltje en stoeltje..

6. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ow echt wat schattig, 1 vingertje omhoog vind ik nog leuker dan hieperderpiep hoera..

Wat is bij jullie kindjes het favoriete speelgoed?
    Hier op 1 een bal! Als Juul een bal ziet dan word ie helemaal gek, waren in een winkelcentrum waar ze ballen voor het WK aan het ophangen waren nou gillen dat ie deed, zondag zijn we voor het eerst wezen zwemmen en hij had alleen maar ogen voor de bal waar andere mee aan het spelen waren.

Leuke cadeautjes en weet je krijgt echt zo enorm veel!

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Jannn, ik zou de box dan weg doen. Het scheelt echt enorm in ruimte!

@Ilse, ziekte van crohn, hoop het niet voor hem!

@Ellen, ik zal op Emma stemmen hoor! Het geld van de verkoop gaat direct in het potje voor de uitzet van ons nieuwe huis. Elk tientje extra is er 1.
    We hebben alleen goedkope spullen, maar als je dat goed onderhoud en daarna voor nog goedkoper verkoopt is het helemaal goedkoop. Laten we eerlijk zijn, niemand van jullie zou de kinderwagen verkopen voor 60 euro. Mensen die het echt niet breed hebben komen dan liever naar mij voor een vrij nieuwe maar goedkope kinderwagen denk ik ;).

@Hieperdepiep... Jaaa zoooooooooo schattig! Rebecca doet dit ook al een tijdje. Nu is het zelfs zo dat ze bij 'hoera' zelf 'Ooee-aaah' zegt. Nog een maandje oefenen op het goede woordje haha.

Nu even het bankstel op marktplaats zetten.
    En dan aan school beginnen, kon vandaag ook niet want kon hem niet installeren op de andere computer! Wordt nu wel heeeeeeel krap aan!

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier speelgoed ook een bal hoor! Dan kunnen Jullian & Joas donderdag samen ballen :D
    Vind hij helemaal geweldig.. En dan iets wat muziek maakt.
    Boekjes vind hij ook leuk maar voor even..

Verder is hij soms blijer met een stuk papier :)

Ben je al iets beter mamalous?

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja voel me alweer wat fitter hoor, vanmiddag er ook nog even uitgeweest, tzit hem denk ik in wat anders, ik begin tegen mijn nachtdiensten op te zien, de eerste die ik moest doen deze maand heb ik geruild en nu deze ook omdat ik niet fit ben, voel het in mijn luchtwegen, maar toen ik eenmaal wist dat ik hem niet hoefde te doen voelde ik me alweer iets beter. Ik moet in de week na mijn vakantie weer een nacht doen en hoop dan dat ik er niet tegenop zie.
    Moet dan gewoon ff bij de HA een pammetje vragen om te slapen naderhand. Ik ben zooo moe naar zo`n nacht voel me altijd hondsberoerd.

Maar ik ben gewoon ook heel erg moe op het moment, heb wel eens van die weken, heeft meer met mijn psyche te maken, moet er ook weer wat beter op letten dak mijn medicijnen inneem. Vanavond hoop ik een beetje optijd te kunnen gaan slapen.

10. Ellen291982

Emma doet dat helaas niet, even gaan oefenen met haar denk ik maar haha! lijkt me erg schattig

@speelgoed hier ook de bal, ze gooit hem echt gericht heel mooi om te zien, verder een autootje van little people die ze heen en weer rijdt en het poppetje eruit haalt (en ermee gooien blijft ook favoriet haha:))
    verder de v techt vliegtuig en de boom met ballen en vormpjes. Ik wissel het een beetje af.
    o ja Emma komt nu goed vooruit op de loopauto, ze was er een beetje te klein voor eerst, ze kwam nog niet goed bij de grond haha:D

Dank je love dat je op Emma wil stemmen.

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Bah vervelend dat je tegen ze nachten op gaat zien he!! Jij moet ze verplicht doen??
    Ik heb volgende week vrijdag 2 nachten. Heb er wel zin in maar meer omdat ik bijna niet in de nacht zit!
    Ff weer wat anders.

Heb jij nou ook wat psychisch tijdens je zwangerschap meegemaakt?? Heb je dat nou hier verteld??
    Gelukkig heb ik daar geen last van..
    Wat voor medicijnen slik je?? Ik zou idd bij HA ff wat gaan vragen..

Heb wel eens van mn werken een temazepam 10 mg meegenomen ksliep als een roos :)
    Nu heb ik dat niet meer nodig.
    Op de terug weg ben ik een beetje gevaarlijk op de weg :S

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Ellen ik wil wel op haar stemmen maar waar staat ze ergens??

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Emma, die speelboom, hoe bevalt die? Ik heb hem gekocht voor Rebecca haar verjaardag.

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@jannn ja dat was ik, op het andere forum verteld maar had idd een depressie in mijn zwangerschap net voordat ik zwanger raakte gestopt met de pillen,was net 3 weken gestopt en toen zwanger en met alles wat toen los kwam ging het helemaal mis dus weer aan de pillen gegaan en nu dus nog steeds, gebruik ze al sinds 2004 dus ben er wel aangewend en weet precies hoe of wat, ben gewoon een beetje gevoelig om down te worden helaas. beetje familiar mee belast.

2 nachten achter elkaar, pff pittig hoor, moeten jullie wakker blijven of hebben jullie een slaapmogelijkheid?

@ellen, had de foto al gezien maar had nog op niemand gestemd zal mijn stem uitbrengen hoor.

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Zo dat waren 15 pagina's om terug te lezen, mischien nog wel meer :Dlekker gekletst gister en vandaag.

@ Ellen: ik heb gestemd op Emma

@ Ilse: wat een rot nieuws van je man :(. Ook goed voor jezelf blijven zorgen he! knuffel voor jou. trouwens gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis :)

@ marjon: hoe is het met Wessel ondertussen? Dat verhaal van die paragnost klinkt goed.

@ mamaous fijn dat je je weer wat beter voelt.

@ Jann wat een schattige foto van Joas :)

Het was eigenlijk iets te veel om overal op te reageren ;)

Ik denk trouwens dat ik donderdag gewoon gezellig mee ga.

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Mamalous: O sorry wist niet dat het toen op dat gesloten forum was.. Zal er verder niet over praten!
    Kheb ook een tijd gehad dat ik snel down was ook familieomstandigheden.. Nu geen last meer van :)

2 nachten vind ik niet pichtig hoor. Heb er liever 2 of meer dan 1!
    Maar Joas is dan ook weg he, dus ik slaap heerlijk achter elkaar...

Waar heb jij die foto van Ellen gezien??

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Als je naar Home gaat en dan baby van de maand en dan kan je emma vinden, maar volgens mij heeft Ellen de link in haar onderschrift staan.
    Geeft niet hoor heb het hier in mijn zwangerschap hier ook over gehad opt forum, schaam me er niet voor en vind het ook niet erg hoor. Voel me eigenlijk altijd 9 van de 10 dagen goed dus valt allemaal erg mee.
    Joas gaat dan logeren? En je man is dan wel gewoon thuis, hier is JUlian ook vaak wel weg en anders thuis bij mijn man maar dan is het nog niet echt rustig.

Kouf gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Kheb ook gestemt! Kheb ze gevonden :)
    Ik dacht doe ik het gelijk een paar keer, maar dat gaat helaas niet ;)

19. Ellen291982

@mamalous wat vervelend meid dat je er zo tegenop ziet zeg! moet je perse nachtdiensten draaien dan?

@jann Zwangerschapspagina - Baby van de Maand
    en dan zie je mijn vrolijke meisje tussen de ballonnen zitten. Staat gewoon haar naam bij.

@foto dank dank meiden Emma heeft nu al 3 stemmen. :D

@love Emma vind de boom super. Ik vind dat ze er veel mee kunnen. Emma gooit de ballen in het gat en pakt de vormpjes eruit. (erin doen snapt ze nog niet) ik vind de muziekjes zelfs niet irritant, zelfs grappige geluidjes.

20. Ellen291982

hihi nee helaas kan je maar 1x stemmen. Maar heel erg dank je wel!

Deel Deze Pagina