De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ SweetLove: Die heb ik weggegooid.. :(

2. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Dan koop je m daar toch op MP?? Joas heb een knuffel van de HEMA is ook al snel 5 euro hoor.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja maar dacht, eerst jullie vragen haha.

Vind 5 euro best veel voor een knuffel die ze allemaal gratis krijgen trouwens..

4. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ja wel heel stom dat ze er 5 euro ervoor durft te vragen..

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

meiden, tis me echt ff teveel om terug te lezen doe dus nu weer mee,

ff een verslagje van onze vakantie, toen we aankwamen was het heerlijk weer en hebben we gezellig de BBQ aangedaan, Julian paste zich goed aan en vond het allemaal erg gezellig. Daarna sloeg het weer om en hebben we echt veel bewolking en regen gehad, echt heel erg jammer. Hebben wel een paar keer gewinkeld en als het droog was Julian lekker op het gras laten spelen. Julian had de eerste week wel diarree en vanaf afgelopen zaterdag heeft hij koorts gekregen, voelde zich er niet echt ziek van maar at heel erg slecht en sinds gisteren is ie ook aant hoesten dus al met al wel een aantal minder leuke dingen en hebben we besloten om naar huis te gaan, mijn ouders zijn er nog want die gaan vrijdag nog een weekje ergens anders heen, ze hadden vandaag de kachel aangedaan twas maar 13 graden, vind het wel echt sneu omdat zij uiteindelijk alles betaald hebben voor ons.
    Was 1 van 7 zit nu in de wasmachine, hopelijk heb ik het er snel doorheen.
    Heb overigens een enorm gave winterjas voor Julian gekocht, zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden.

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Mamalous, wat fijn om te horen dat toch niet de hele vakantie slecht was. Maar wel lastig en zonde dat het zo moest gaan. En Julian ziek, ook niet fijn natuurlijk!

7. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ mamalous: Gezellig dat je er weer bent. Ik vind het echt sneu voor je dat je vakantie zo is gelopen.. En voor je ouders ook ook omdat ze zelfs voor jullie betaald hebben.
    Maar zijn zij nu alles kwijt? Alle spullen??

8. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Sweet; Ik heb die knuffel wel voor je! Ligt nog nieuw in de kast! Als je je adres geeft doe ik hem morgen nog op de bus!

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Mijn ouders hebben niks maar een oom en tante van mij, ze hebben een appartementje kunnen huren en ze kunnen morgen bij de caravan gaan kijken en kijken of ze nog spullen kunnen redden, alleen het dak was nog zichtbaar. En dan gaan ze waarschijnlijk naar huis terug.
    Owja en wat ga je je eigen huis toch waarderen he als je op vakantie geweest bent!

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

View attachment 79351

Dit is de jas, dit is echt een leuk merk wat ze daar hebben, heb nog een aantal andere dingen gekocht ervan.

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Mamalous: Die jas is gaaf!!!
    Hoe heet dat merk??

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Leuke jas hoor!
    Hoop voor je oom en tante dat er nog wat te redden valt, maar als ik het verhaal zo lees ben ik bang van niet.

13. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Jannn; Wessel is al vaak bij de KA geweest vanaf de mex griep tm februari. Hij kan ook niks voor ons doen. Mijn geloof in Annie was al niet erg groot, maar mijn man is heftig teleurgesteld. Hij gelooft daar echt in.

Ellen; Ik lees altijd je blog!

Slijmprop; Ik was al de hele dag onrustig, alles schoon gemaakt, bed verschoont etc. Na het eten aanrecht extra goed schoon, en alles aan kant. Rond 18.30u ben ik gaan douchen, en rommelde mijn buik. Toen ben ik gaan puzzelen (grote legpuzzels, heerlijk). En om 19.15u verloor ik op de wc mijn slijmprop en begonnen de weeen rustig aan. Ik kan me eigenlijk vrijwel alles nog herinneren vanaf dat moment tot dat 30 uur later Wessel eindelijk werd geboren.

14. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Leuk vestje. Echt leuk. Kzie m er al in lopen. Kga ff kijken op de site.

15. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ow ha ha is een te moeilijke site :)

16. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Mamalous wat een gaaf jasje! Dat vestje ook trouwens!
    Wel balen van jullie vakantie hoor! Maar wel een veilig idee weer lekker in je eigen huis! En je ouders begrepen het wel toch, dat jullie eerder weer naar huis gingen?

17. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Is die site alleen in het frans? Daar kan ik niks van maken!

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

hebben jullie geen vertaalmogelijkheid? Ik kan als ik op de website ben hem vertalen in het nederlands, geloof dat dat via google gaat ofzo.

Nou mijn ouders stelden het zelf voor hoor, anders had ik het niet gedaan. Ze hebben vanochtend toen wij weg gingen met zijn 2en zitten huilen vond het zo sneu.

Share This Page