meiden, zie dat het al 22.15 is en ik duik mijn bedje in lange dag gehad.....spreek jullie snel weer!!
Mamalous wat sneu voor je ouders! Die hadden natuurlijk ook een heel andere voorstelling van de vakantie. Maar op dat rotweer reken je natuurlijk ook niet! Hier weer een heerlijke nacht gehad, Wessel van 7 tot 7 geslapen zonder ook maar 1 kik! Vandaag flink boodschappen doen want vanmiddag en morgen komt er nog visite voor Wessels verjaardag. Gezellig! En natuurlijk nog vaderdag kadootjes inslaan!
Goedemorgen dames, Marjon, veel succes met boodschappen. Slijmprop, hier pas 30 juni 2009 verloren.. Toen ik langzaamaan weeen kreeg maar er zat wel een half uur tussen en voelde nog niet echt pijnlijk. Savonds slijmprop verloren, 06.45 uur weeen doorgezet en 10.50 uur Rebecca in mijn armen. Volgende dag heerlijk boodschappen gedaan en gewandeld buiten met 30 graden . We mochten gelijk naar buiten, wat was ik daar blij mee! Hier een goede nacht gehad, maar dat is alleen maar normaal. Rebecca wel weer vroeg wakker. 06.30 uur. Maar dat ben ik de laatste tijd ook wel gewend. Nog wel wat krampen af en toe en sinds we gemeenschap hebben gehad ben ik ook weer aan het bloeden beetje jammer. Sindsdien ook weer kramp, maar heel goed te houden. Ben wel erg zenuwachtig voor morgen. Mijn meisje wegbrengen naar Eindhoven. Ben benieuwd hoe ze reageert, maar ook hoe de familie op mij reageert. Vraag me af of ze boos zullen zijn. Ik denk het niet want ze zijn eigenlijk nooit boos. We zullen zien.
Mamalous: fijn dat je weer veilig thuis bent. Kan me je schuldgevoel tov je ouders wel voorstellen, maar zij begrepen het toch ook neem ik aan. Je maakt je gewoon een andere voorstelling van zo'n vakantie. In iedergeval wel meer dagen zon of in elk geval droog weer. Hardstikke jammer dat het zulk slecht weer was zeg. Hoe is het nu met Julian? Nog steeds koortsig en slecht eten? En hoe ging het met hem in de auto? Hield hij het een beetje goed vol? Hoe hebben jullie hem beziggehouden? Superleuke kleertjes heb je trouwens gekocht!!! En wat ontzettend sneu voor je oom en tante zeg. De hele caravan onder water... Zal weinig meer aan te redden zijn he... Dat moet echt heel erg zijn. Marjon: ooh goed dat je het zegt, vaderdagkadootje kopen! Moet ik ook nog doen. Ik werk het weekend, dus ik MOET het vandaag of morgen doen. Anders is het wel erg sneu! Fijn dat Wessel (en jullie) zo'n goeie nacht hebben gehad!! Ik spring even snel onder de douche. Wij moeten straks naar het cb. Ik had nog mazzel trouwens. Was gisteravond voordat ik naar bed ging nog even folders aan het verzamelen in de woonkamer voor het oudpapier. Zit er tussen die folders een A4tje van het cb. Dat ze aan het verbouwen zijn en dat ik dus op een andere locatie moet komen vandaag! Echt geluk dat ik dat nog zag, anders had ik daar mooi gestaan vandaag.
hey meiden! Mamalous: fijn dat jullie weer veilig thuis aangekomen zijn meid! dit is in zijn geheel niet wat je van een vakantie voorsteld..jammer van het slechte weer meid!...wel ontzettend leuke jasjes hebbie gekocht!...wat balen voor je oom en tante van hun caravan zeg! en daarmee dus ook de vakantie volledig in het water gevallen....hopelijk is het waar je ouders hierna naar toe gaan een stuk beter weer! Hier druk bezig met de voorbereidingen voor onze vakantie....zie het met bibbers tegemoet als ik hoor dat het in frankrijk zulk slecht weer is...maar goed we moet positief blijven he en als deze vakantie verregend word (waar we niet van uitgaan) hebben we gelukkig nog een vakantie in het vooruitzicht in september. nu het laatste wasje even ophangen..verder met alles klaarleggen..vanmiddag nog even snel naar de markt laatste dingetje inkopen...dan inpakken en morgen rond de middag gaan we vertrekken en overnachten we in een f1 hotel om dat zaterdag de laatste kilometertjes te rijden en we niet helemaal gaar aankomen op de camping......goed voorgesteld van manlief....alleen zit er HEEEL iets anders achter hihi...namelijk dat tie optijd op de camping wil zijn en niet helemaal kapot zodat we gelijk de kantine in kunnen duiken voor het voetbal hahahah ....maar dat zegt tie niet natuurlijk nou meiden..ik denk niet dat ik nog tijd zal hebben om nog ff mee te kleppen dus ik zie jullie over twee weken weer!! Viva la France!!!!
Debsje: Fijne vakantie! Geniet er van. Tot over 2 weken. Mamalous: wat naar dat je ouders stonden te huilen bij vertrek. Maakt het wel moeilijk om die keuze te maken. Hoe gaat het nu met Julian? Ja je waardeert dan weer meer je eigen huis en weet je wat ik ook altijd heb. Een enorme drang om het huis te veranderen.
sorrie geen tijd om bij te lezen. levi was al om 5.30 wakker en ligt nu dus alweer 2 uur te slapen, heb ik mooi even mijn as kunnen weg werken. straks mijn dochter naar de peuterspeelzaal brengen en dan rij ik even door naar de sportschool, ik ga even wat data's prikken om aan slim belly te beginnen. ik hoop zo dat ik daarmee mijn buik weg krijg!
Slim Belly? Nog niet van gehoord. ik ga denk ik mijn abb weer opzeggen. Ben al een half jaar niet geweest.... zo zonde van het geld.
slim belly dan krijg je een band om je buik die je buik warm houd en dan moet je 45 min. cardio erbij doen.
@ Ilse: hoe is het nu met je man eigenlijk? Is hij weer aan het werk ook? CB: even de maten doorgeven hoor, haha: gewicht: 11230 gram, lengte: 76 cm, en hoofdomtrek 50!!!cm. Goed aan de maat dacht ik... Hij werd alleen eerst niet goed gewogen, ze zei 10230 gram. Ik zei al dat klopt niet want dan is ie een halve kilo afgevallen! Zij nog eens kijken, oja, 11230 gram, oeps... Hij heeft zijn prikjes gehad. Eerste prikje geen kik, tweede was wel even pijnlijk, maar gelukkig snel over. Hij ligt nu al twee uur te slapen. Volgens mij doen ze er ook gewoon een soort slaapmiddel bij hoor. Nils is altijd knockout na die prikjes!
Ik wil 5-10 kilo afvallen, wie doet ermee? Als ik het kwijt ben gaan we voor een tweede heb vandaag t foliumzuur gehaald!
Mamalous ik zou wel mee willen doen!! Wanneer gaan we beginnen? Dan gaan we ook voor de 2e Hihihi Leuk vooruitzicht!
@Femke: hier is het oude leventje weer opgepakt. Hij is weer aan het werk en het gaat goed met hem. @mamalous: hoe ga je afvallen? Dieeten of sporten? wij gaan er waarschijnlijk eind van het jaar weer voor.