@Ellen: het pakje is wel erg jongens achtig, maar dat vind ik al snel met voetbalkleren. Hij is gratis en anders had ik niets oranje's gekocht. Luiers: ik ben ook een echt pampers fan. Heb ook een keer de kruidvat gehad en van huggies, maar de pampers zijn mijn favoriet. Ik koop alleen de Active fit.
@femke jeetje eecht verschrikkelijk zeg. ja wij wachten ook op de 3=2 aanbeding. denk dat ze binnenkort weer komen .en dan volgt de een na de andere drogist opeens. @marjon snap heel goed wat je bedoeld hoor. Waarom als je toch weer aan gaat komen. Voor mij si het sowieso belangrijk voor hoe ikdenk over mezelf. ik zit al heel lang met mijn gewicht, aantal keer aangekomen en weer afgevallen. ik wil met een goed gewicht zwanger zijn het liefste (nu ben ik al heel blij eigenlijk zit 2 kilo onder als de vorige keer toen ik zwanger raakte). ik was veel aangekomen en ben bang dat dat weer gebeurd vandaar. @hier was zo schattig vanmorgen. Ik was met Emma in de action. we stonden in de rij en voor ons zat een meisje van een jaar of 4 a 5 in een winkelwagen. Emma begon et zwaaien deed het meisje dat ook Ging steeds om en om haha! zo schattig gezicht Emma helemaal enthousiast
Hier ook de active fit! Vandaag heb ik het eerste setje echt jongens ondergoed gekocht. Ik kon het niet laten, een boxershort en hemd van cars. Zo stoer! Duurt nog wel even voor hij het aankan, maar kon me niet beheersen!
@ilse ja dat is waar. ik heb bij de prenetal wel een shirtje gevonden die ik wel meisjesachtig vind. wat lichter kleur oranje ook @marjon Emma had een blauwe plek op haar been. Ook door druk spelen (maar kan ook binnen gebeurd zijn haha) o ja Emma die zetten we vaak op de knieen, dat deed ze nog niet zelf. Vanavond ging ik Emma naar bed brengen en ging ze zich een beetje optrekken aan de rand van het bed (bedje staat nog hoog) en gin gze zo op haar knietjes. zo goed. deed ze een paar keer. hopelijk gaat ze dat nu ook snel op de grond doen.
@Ellen, wow, wat goed! Met 1 arm toch op de knietjes komen. Echt een knap meisje hoor! @Marjon, ondergoed van de hema past Rebecca perfect. Van de zeeman ofzo kan ze goed aan, maar kan ze ook nog in groeien. Maar Rebecca is vrij breed gebouwd. Pff... nou vind wel dat ik genoeg gedaan heb vandaag. Morgenochtend nog even bedden verschonen, was draaien en ophangen en administratie in orde maken (voor zover dat lukt) en natuurlijk het dagelijkse ritueel. Douchen, Rebecca in bad, omkleden, eten en Rebecca ook, troep van het eten opruimen, Rebecca in bed leggen en er weer uit pff... wordt al moe als ik er aan denk. We gaan denk ik rond 11.30 uur weg, moet rond 13.00 uur in Eindhoven zijn. Dan naar huis, overstappen in de bedrijfsauto van mijn vriend en op naar Amsterdam voor bedrijfsfeestje van mijn vriend.
Hier is toch niet tegen aan te lezen of te reageren mamalous ik doe mee hoor met afvallen, ben al wel bezig en al 5 kilo kwijt maar het werkt goed als je elkaar kan motiveren @marjon: een hele fijne dag toegewenst morgen!!! felicitatie kus voor jullie en nu ga ik mijn (bijna) man opzoeken. hij was er net nog, ging even de clico (otto heet dat ding hier) aan de straat zetten en is weer weg.. En dat kan natuurlijk niet. Ik eis quality time
Moge meiden, Voor mij het is het vandaag vroeg ha ha.. Joas is om kwart voor 8 wakker... nee hoor! Ik ben daar heel tevreden mee.. Hij leg lekker te praten in zn bedje. Ik ga m eruit halen... Ik ga zo helpen bij mn zus. Die is geopereerd aan spataderen in haar benen... Nu eerst Joas maar ff lekker een flesje geven!! Ik spreek je jullie vanmiddag nog wel ff denk ik. x
Goedemorgen dames, Hier vroeg op vandaag. Rebecca was iets voor 6.00 uur wakker. Het wordt weer elke dag vroeger terwijl het net wat beter ging. Het hoort als het goed is bij een 11 maanden sprong en is een fase van ongeveer een maand. Hopen dat het snel ophoudt. Rebecca heeft alweer haar staartjes in, lekker gegeten, nu nog even spelen en dan weer naar bed. Hopelijk slaapt ze dan even goed..
Marjon: Gefeliciteerd met Wessel!!!! Hieperdepiep Hoera!!! (grrr de leuke kleurtjes doen het niet....)
Debs, fijne vakantie!!! Ik ga zo mij klaarmaken en richting Eindhoven.. Heb er echt niet veel zin in eigenlijk, ga mijn kleine meisje missen! Kan niet wachten tot het zondag is!
Sweet sterkte, ik hoop dat Rebecca goed op haar vader reageert, wel knap van je hoor dat je toch de stap hebt gezet. Heb je veel afleiding dit weekend? Deb fijne vakantie, hoop dat je veel zon hebt, geniet ervan. @afvallen: Even een lijstje maken: - Mamalous: 10 kilo streefgewicht 65 kilo - Jann: - Femke: - Sweet: Eumm wie deden er nog meer mee? Graag ff kopieeren en aanvullen, zullen we maandag beginnen? En dan op maandagochtend wegen? Wij gaan zo gordijnen kopen, ik heb ik frankrijk zo goed kunnen slapen, harstikke donker natuurlijk geen lantaarnpaal te bekennen en we zijn thuis en slaap weer zo beroerd dus moet nu donkere gordijnen of verduisteringsgordijnen wil ik normaal aan mijn nachtrust komen. Julian zit weer helemaal in zijn eigen ritme en vind het erg lekker om weer thuis te zijn.
@Sweet: sterkte dit weekend. Even lekker tijd voor jullie 2 maar ik kan me goed voorstellen dat je je kleine meisje enorm gaat missen. @mamalous: we slapen ook met verduisterende gordijnen. Zou ook niet zonder kunnen. Al vind ik een spleetje licht wel prettig Ik weet niet meer wie het zei, volgens mij Femke, maar die pakjes van de pampers gaan tot 104. Dat moet toch wel passen?
@Kouf: je komt er weer makkelijk vanaf met dat bijlezen Is er al een datum bekend? hahahaha Otto, hoe zijn jullie daar nou op gekomen?!
Hebben jullie al door de winkelstraten gelopen?? Het is overal SALE!! Oh zo moeilijk om dan wat te laten liggen.
Dank jullie wel voor de felicitaties! Vanmorgen zijn we naar de kinderboerderij/ speeltuin geweest. Wessel vond vooral de geitjes en de schommel geweldig! In de auto 10 minuutjes geslapen en daarna was het drama. Ik heb hem net in slaap...pfff! Gauw ff wat opruimen want er komt zo nog wat visite!