Uw Body Mass Index is : 23.8 U heeft een goed en gezond lichaamsgewicht. Gefeliciteerd. Probeer het zeker zo te houden. :: Streefgewicht Met uw lengte van 164 cm zult u voor een gezond gewicht moeten streven om tussen de 56 kg. en de 65 kg. te blijven. Ga er voor! Veel succes. Nou is toch wel goed denk ik Heb het gelijk ff voor mn man voor gelezen
Ik was aan het zoeken naar wat leuks, en zag de jouwe, dus ik dacht ff kijken. Maar ik ben me toch aan het klungelen. Ding is steeds weer weg, ik krijg er geen foto bij, wat een gedoe! Morgen haal ik hem weg en doe ik nieuwe poging, ik ga nu lekker naar bed. Trusten ladies!
Er zit wel een foto bij hoor! En ik wil steeds een plaatje bij mn profiel. Als je op mn profiel klikt zie je m wel, maar niet bij mn berichten hoe doe je dat?
trusten Marjon!! Ik heb net even een kwarktaart gemaakt (haha, mooie timing nietwaar? Met dat afvallen). Ik ga morgen samen met een collega trakteren op het werk nog voor onze verjaardagen. Wij zijn twee dagen na elkaar jarig en trakteren elk jaar samen op kwarktaart. Maken we er allebei eentje. @ Jannn: ik dacht eigenlijk dat jij langer was dan ik, maar we zijn even lang! Ben ook 1.64. Jij oogt wel langer trouwens, haha!
@ weegschaal: ik heb ook een digitale, weegt op de ons nauwkeurig, maar het hangt er maar net vanaf waar hij staat hoeveel hij weegt hoor. Wij hebben in de badkamer kleine tegeltjes op de vloer, en ik zet hem altijd precies op dezelfde tegeltjes. Dan heb ik tenminste een uitgangspunt. Als ik van plek ga wisselen, scheelt dat zo drie kilo! Slaat nergens op!
Die link zegt dat ik 70 kilo moet wegen om een gezond gewicht te hebben... Dat kan toch niet! Dan zit ik in maatje 36.. Kan me niet voorstellen dat maatje 38 ongezond is.
Echt??? Ik zit nu in maatje 42 (bijna 40) en ben 87 kilo... Zware botten heb ik zeker ja, ben ook erg breed..
Met 70 kilo zit ik ook in maat 42, kun je nagaan wat voor verschil dat is! Maat 36 moet ik echt 50 kilo voor wegen volgens mij...
Ow ja kouf!!!!!!!!!!!!!! Sorry mamalous. Ja ikd enk het wel hoor. Ik zit nu met 64 kilo in maat 38 soms 36
Wacht ff dit klopt echt niet hoor. Ik mag 76 kilo wegen voor mij lengte.. Nou echt niet hoor!! Ik woog zoveel toen ik zwanger was
Jannn: da's best grappig, want wij zijn even lang en even zwaar (toch: 1.64 en 64 kilo??). Maar ik heb maat 40 nu!
Weet je zeker dat het 76 kilo is? Dat kan nooit kloppen. Bij mij geeft ie volgens mij 67 of 68 kilo aan...