Ja moet je zien idd.. Kheb altijd 36 gedragen .. Toen had ik nog maat 59. Daar wil ik weer naar toe.. Alleen dan zijn mn kleren weer te groot Meiden ik ga naar bed!! Doegggg
Jannn, waar heb jij het berekend? Volgens mij klopt het niet dat ik maar 70 kilo mag wegen. Ik ben 1,70m
Weet je nog dat ik vertelde over eva die in de kinderwagen overgaf.. Dat was door een stukje fruitreep die ze te gulzig naar binnen werkte.
Vond Eva m toen wel lekker?? Of ook gelijk niet meer Joas was voor zijn doen nu vroeg. Kwart over 7! Van de week was het steeds 9 uur ofzo ha ha.. Precies als we weg moeten en hij moet tot vanmiddag iets langer opblijven is hij eerder wakker. Hopelijk valt hij even in de auto in slaap!
Goedemorgen dames, Hier ook al om 8 uur wakker en niet meer kunnen slapen. Pfff... kan ik eindelijk eens uitslapen! Weten jullie dit toevallig, gisteren kreeg ik ineens felle pijn in mijn hand. Tussen 1 middenhandsbeentjes vlak bij de gewrichten. Tussen de middelvinger en de wijsvinger. Ik was ergens mee bezig maar weet zo niet meer waarmee. Gisteren heeft het de hele dag pijn gedaan en nu nog steeds. Het is dik daar en als ik er aan zit (wat behoorlijk pijnlijk is) voel ik een soort bobbel zitten wat meebeweegt. Heb ik een spiertje verrekt ofzo? Iemand tips om de pijn te verminderen? @Jannn, wat balen dat Joas vroeger wakker is! @Nestlé reep, hier niet gehad hoor, maar woon ook niet meer op hetzelfde adres, zou dat wat uitmaken?
@ SweetLove: Je kan een spierverrekt hebben idd.. Misschien kan je ff spierenzalf kopen. En heb je je andere adres niet doorgegeven? Dan krijg je waarschijnlijk al die aanbiedingen niet meer. Krijg je nog wel wij jonge ouders??
Hoi meiden, Hier een berichtje uit het zonnige Kreta. Het is erg heet hier, 42 graden en windstil. Net iets te. Vandaag is er eindelijk wat wind en wat een verschil. Heerlijk is het nu. Het vliegen met Milan ging goed. Hij vondt het allemaal geweldig. Geen last gehad van zijn oortjes. Dachten dat we al om 12 uur in ons appartement zouden zijn, bleken wij een tussenstop te hebben op Kos (waren we niet van op de hoogte). Ook een uur vetraging gehad, dus z0'n 6 uur in dat vliegtuig gezeten. Waren dan ook erg blij toen we eruit waren. Eenmaal bij het appartement kregen we een kamer die wij helemaal niet geboekt hadden. Een hotelkamer was nog groter. Niet mee akkoord gegaan dus. Uiteindelijk een andere gekregen. Blijkt dat ze dat bij iedereen doen. Tja, zullen vast mensen zijn die dan niet hun mond open trekken. We hadden dan nog niet de kamer die we geboekt hadden, maar deze was prima voor ons. En gezien deze goedkoper is, kregen we het verschil terug betaald. Dus wel netjes. Het plaatsje Rethymon is heel mooi. Het appartement is ook relax, alleen de ligging is niks. Strand aan deze kant is niet mooi en het ligt aan een mega drukke straat. Maar we zijn met de bus zo aan de andere kant van Rethymon en aan het zwembad krijgen we de dag heel goed om en mooie stranden zoeken we ons wel op. Milan vindt zwemmen geweldig en de zee vindt hij mega interressant. Afgelopen week 2 dagen een auto gehad en wat van het eiland wezen verkennen en een mooi strand op gezocht. Morgen krijgen we weer 2 dagen een auto waarvan we 1 dag naar het mooiste strand van Kreta gaan. zal zo'n 2 uur rijden zijn door allerlei kleine dorpjes. Verder gaan we nog 1 dag een grote stad bezoeken. Dat doen we wel met de bus, niet met de auto, want het verkeer is hier een chaos en zeker in zo'n stad. Milan heeft echt de tijd van zijn leven hier. Iedereen loopt ook weg met hem. Hij krijgt de hele dag door aandacht en daar geniet hij gigantisch van. Eist zich ook de aandacht op van iedereen, roept die hey of gaat keihard lachen, super om te zien. Lopen durft hij hier niet zo, dus de stapjes zullen zich thuis pas weer uitbreiden. Het eten gaat ook goed. Het brood blijkt koemelk vrij te zijn. We weten alleen niet of er ook geen broodverbeter, dus melkbestandsdelen inzitten. Volgens de ober hier niet. Maar hij heeft wat dunnere ontlasting, soms lichtelijk wat spugen, beetje onrustig met slapen en lichte uitslag. Maar dat kan ook allemaal van de warmte zijn. Hij heeft er zelf gelukkig allemaal geen last van. Ik vind dat zijn huidje het ook heel goed doet met iedere dag zwemmen en douchen. Vanmiddag gaan we met nog wat hollanders hier voetbal kijken in het centrum. Daar ligt een hollands cafe. Zal een gezellige boel worden. Nou meiden, tot gauw! Oja, Marjon hoe was de verjaardag van Wessel?
Ik heb even snel door alle pagina's gescrold, maar is te veel om het allemaal uitgebreid te lezen. @ Sweetlove, lees dat Rebecca naar haar vader is geweest. Was het alleen een bezoekje overdags of is ze wezen logeren? Hoe is het gegaan? @ Marjon, zie dat Wessel gister jarig was. Dacht dat het afgelopen zondag was. Nogmaals van harte gefeliciteerd! Jammer dat de paragnost niet veel was. Collega van mij is pas ook geweest (naar die waar ik met Milan naar toe wilde). Was een heel aparte ervaring vertelde ze. Haar dochterje had de benen onder het eczeem. Zegt die man: zij loopt nog niet en ze staat alleen maar op haar teentjes. Zou komen doordat haar heupjes niet goed stonden. Toen deed die man van allerlei rare bewegingen en de kleine stond ineens op haar voetjes en de huis voelde direct zachter omdat de spanning ervan af was. Ben benieuwd hoe het nu is. Zal na mijn vakantie direct eens informeren. @ Ilse, mannetje weer opgeknapt zie ik. Fijn he. Maar is het nu chrohn of niet? @ Mamalous, wat balen van jullie vakantie zeg. Hoorde van de week dat in zuid frankrijk noodweer moest zijn? Gave jas en trui zeg! @ Afvallen, na mijn vakantie doe ik ook mee meiden. Mijn streefgewicht is 65 kilo. Dat betekent dat ik er 13 kwijt moet. Maar ben al heel blij als ik de 70 haal. Is bij mijn lengte ook een goed gewicht, ben 1.70. Maar 65 was mijn gewicht voor mijn zwangerschap, heb ook nog nooit meer dan dat gewogen. Dus wil dat uiteindelijk dan ook weer behalen.
@banner hebben jullei allemaal een nieuwe banner? zie bij Jann en Marjon een nieuwe banner leuk!!!! @afavllen als ik jullie foto's zie zie ik echt geen dikke meiden hoor Marjon en sweet ik vind jullie echt niet dik hoor! ik weet hoe moeilijk het is om positief te zijn als je af wil vallen. De ene dag zeg ik ook wat ben ik vet en de andere dag kan ik beter kijken en zeggen er moet misschien nog wat af maar het valt echt wel mee.! Die bmi meters kloppen ook niet allemaal hoor. Ik heb er 3 ingevuld en alledrie zeggen ze wat anders. ik geloof die van het voedingscentrum (die andere sites kende ik zo niet) mar op een site zeiden ze ook dat ik 57 kilo zou moeten wegen. ik heb 58 gewogen en toen was ik best wel dun) dus dat zegt ook niet alles. @femke die fruitreep hadden wij ook gehad. Ik rook eraan, gadverdarrie wat een vieze geru. gaf ik een stukje aan Emma en die vond het heerlijk. die hebben we gekocht dus bij de ah en af en toe krijgt ze een stukje. we gaven verder alleen maar soepstengel. @marjon fijn he dat dat toch wat wegtrekt. hier had ik ook heel veel strepen en ze zijn een stuk minder en niet heel goed meer te zien. @jann ik ben gehecht en voel het soms nog wel. Maar niet er binnenin maar erbuiten voel ik het alleen. Ik weet zo niet dat gevoel dat jij beschrijft. Maar het is nog wel gevoelig soms. @love maat 38 is ook echt niet ongezond hoor! bij mij was het dus ook dat ik best weinog moest wegen voor een gezond gewocht. waar heb je de bmi uitgerekend? op welke site? doe die van voedingscentrum maar die vond ik wel goed. @ilse dat waren die fruitrepen? die vallen dus heel goed in de smaak bij eva. haha je durft ze niet meer te geven? @antje wat leu kdat je even wat laat weten vanaf je vakantieplek. Wat fijn dat jullie het leuk hebben en jullie treffen het met het weer. Geniet lekker van de verdere vakantie @marjon hoe was de verjaardag van wessel verder? nog vermaakt?
Mijn mannetje gaat de xbox 360 ruilen met een WI. Ik speel nooit op een computer. Jullie?? We hebben vanmiddag lekker het WK voetbal met oranje zitten kijken. Heerlijk met een rosé biertje en hapjes uit de frietpan. Daarna zijn we nog even naar de decorette gereden om wat ideeen op te doen voor het nieuwe huis. Krijg echt zo'n zin om te verhuizen.
Antje!!!!!! Leuk om wat van je te horen! Geweldig dat Milan het ook zo naar zijn zin heeft zeg! Nog even lekker genieten! Weet zo even niet meer wanneer jullie terugkomen! @ zwangerschapsstrepen: hier nul Heb ik echt mazzel mee gehad hoor. Maar mijn moeder en zus die kindjes heeft hebben ook nooit 1 streep gehad, dus zal daar wel mee te maken hebben. Hadden jullie eigenlijk ook zo'n pigmentstreep van je navel naar beneden lopen? Ik niet. Ik ga even gezellig met mijn mannetje koken! Ben er vast vanavond weer even!
Hallo veel kletsende forum vriendinnetjes Leuk dat er zo veel mee doen met afvallen, dat zal stimuleren. Zal even een nieuw lijstje maken: Mamalous: 10 kilo streefgewicht 65 kilo - Jann: 5 kilo.. Streefgewicht 59 - Femke: 4,5 kilo, streefgewicht 60 kilo (startgewicht begin mei 70.5) - Sweet: streefgewicht 75 kilo - Ellen 5 kilo streefgewicht 65 kilo (ik zweef een beetje tussen de 70 en 71 kilo. maar ik bekijk het positief en zet 70 kilo neer - Marjon: streefgewicht 78 kilo - kouf: nu 81 kilo streefgewicht 72 kilo mijn BMI is 26.8. Streef gewicht is 72 maar ben ook al blij met 75 kilo . @ Femke: ja ik had ineens zo'n streep op mijn buik staan en je ziet hem nog steeds heel licht. Striae had ik dan gelukkig weer minder. @ Antje: wat leuk dat je vanuit Kreta nog even wat laat horen. Klinkt als een goede vakantie. Fijn dat Milan ook zo geniet en gelukkig niet veel last heeft van het eten en de warmte etc. @ Ilse: volgens mij vroeg jij dat (tig pagina's terug ) maar we trouwen op vrijdag 10 september. Dat is 10-09-'10 dus moet voor vriendlief makkelijk te onthouden zijn Wij hebben een wii en ik speel af en toe maar het ligt wel aan het spelletje wat we doen. Ik vind dit wel een leuke spelcomputer omdat je echt met je hele lichaam wat doet. Bowlen en tennissen ziet er hier heel grappig uit @ Marjon: wat een lieve foto's van Wessel (en papa). Wat heeft Wessel allemaal gekregen? @ Sweet: hoe gaat het tot nu toe zonder Rebecca en hoe was de ontmoeting verder met de familie van je ex? Lijkt me best gek. Ik heb vandaag mijn ogen op laten meten. Heb heel lang een bril gehad voor computeren, tv kijken en auto rijden maar nu al 1.5 jaar niet meer opgehad. Dat opmeten is bij mij altijd een heel gedoe. Ik zal namelijk met een bril nooit voor 100% kunnen zien. Geen idee hoe dat komt want er is eigenlijk niet veel mis met mijn ogen maar meer met het signaal naar mijn hersen toe. Maar goed, die opticien van vanmiddag snapte er ook weer geen bal van en bleef maar testjes uitvoeren. Hij was wel blij toen ik vertelde dat dit altijd zo is, dat het niet aan hem lag en dat ik al blij was dat mijn ogen niet nog verder achteruit waren gegaan. Vriendlief had weer dikke lol (ik vond het voornamelijk weer genant). Maar heb wel weer een leuke bril uitgezocht
Antje; Klinkt heerlijk zeg! Lekker nog ff genieten! Ilse; Leuk is dat, alles weer lekker opnieuw. Weet je al een beetje wat je wil? Stijl en kleuren? Computerspel; Hebben we niet eens. Ik wil wel graag zo`n wii waar je op kan sporten zeg maar. Lijkt me erg leuk! Iemand ervaring mee? Pigmentstreeo; Nooit gehad. Striemen ook pas tijdens de bevalling. Ik was heel trots op mijn grote bolle buik zonder maar 1 streepje. Ik had ook geen plopnavel. Na de bevalling zat mijn hele onderbuik onder de strepen. Door het lange persen zei de verloskundige. Ilse; Wessel is met zijn 2e voortand bezig, en die vind ik al enorm! Hij heeft ook al 2 dagen in elke luier diarree. Ook hele rode billetjes, nog nooit gehad. Hij is ook strontverkouden, dus alles bij elkaar heel zielig. Vanavond na het badje ingesmeerd, veel sudo en een zetpil gegeven. Hopelijk komt hij dan zo in de diepe slaap en maakt hij weer wat extra uurtjes. Hier is het saai. Man is bij de buurman geweest, dat doen alle buurmannnen op zaterdag om een uurtje of 17. Dan gaan ze daar zitten tanken tot 19u of 20u. Hij was 19u thuis, heeft een boterham gesmeerd, en ligt nu in de stoel te slapen met het lege bord op schoot. Gebeurt niet vaak, maar ik word er zo pissig van! Lekker gezellig, maar niet heus!