De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@ilse nee ik speel niet echt op de spelcomputer. heel erg soms. we hebben een playstation 2. Mijn man speelt er vaker op die vind het ook echt leuk.
    Ik heb nog geen idee van de kiesjes, maar zijn ze heel veel groter? Welke komt door?

@kouf wat een gedoe dan met opmeten. Vervelend ook. Hoevaak moet je het op meten dan? Fijn dta je wel weer geslaagd bent voor een nieuwe bril

@femke jaloers haha! in bladen zie je ook altijd de mooie streeplose buiken staan. Was je eigenlijk veel aangekomen in de zwangerschap?

@wijzen sinds 2 dagen wijst Emma steeds overal naar en dan zeggen wij wat het is. Ze probeert dan volgens mij het na te zeggen, heel schattig.

@hier Emma ging zelf op haar knietjesi n bed nu heeft ze vandaag ook 2x zelf op haar knietjes gegaan op de grond:)

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Kouf: zie dat Beau vandaag elf maanden is!! Gefeliciteerd!! Wij hebben echte jonkies he! Wat een gedoe met je ogen opmeten, haha. Die opticien zal wel gedacht hebben dat hij niet helemaal lekker bezig was! Heb je een leuke bril nu?

@ Wii: helaas nog niet hier, maar staat bovenaan mijn verlanglijstje!!! Lijkt me helemaal leuk! Heb het laatst bij een vriendin gedaan, en ik had echt mega spierpijn. Dus tis vast nog goed voor de conditie ook (en voor de blessures... )

Ik sta nu overigens in de keuken te laptoppen, af en toe de gehaktballen omdraaien. Vriendlief ligt uitgeput op de bank na het draaien van de gehaktballen en een vermoeiende dag met zoon. Ik snap dat nooit zo goed, als ik vrij ben en alleen thuis ben met Nils rust ik altijd uit! Ik kom echt bij van zulke dagen. Maar mijn vriend is echt afgepeigerd! Vraag me dan toch af wat hij allemaal doet op zo'n dag (niet veel volgens mij, want het huishouden ligt echt op z'n gat!)
    Goed genoeg geklaagd hoor, ben het grootste deel van de tijd superblij met hem, haha.

Ben eigenlijk wel benieuwd naar iedereen haar zwangere foto's!! Weet niet hoe het met de rest zit? Kunnen we anders als jullie het ook leuk vinden even op het andere forum plaatsen!

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ellen: was 16 kilo aangekomen, dus niet echt weinig. Moet zeggen dat het bij mij ook heeeeel veel vocht was hoor. Op het laatst kon ik alleen nog maar mijn crocs uit het ziekenhuis dragen! Mijn buik zat ook echt naar voren toe, enorme toeter. En bij jou dan?

4. Ellen291982

@femke mannen moeten ook altijd moeilijk doen he haha:D;)

Hier 2 foto's van mijn zwangere buik
    hier ben ik 30 weken zwanger (alleen mijn buik op het laatst was mijn gezicht erg dik (vond het echt niet mooi)

5. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Kouf; Dat ken ik met die ogen. Ik heb de ene kant - en de andere +. Mijn bril ligt ergens onderin een kastje, en eigenlijk mis ik hem ook niet.

Wessel heeft gekregen; een glijbaan, trekkers, kleren, geld, badcape, vrachtauto, dekbedovertrek, duplo, pfff te veel om op te noemen! Flink verwend in ieder geval!

6. Ellen291982

en hier eentje van mijn blote buik (een van de weinige foto's dat ik mijn blote buik heel mooi vond ik had best wat strepen dus dat was wat minder mooi)

hier was ik 32 week zwanger

7. Ellen291982

ik was 35 kilo aangekomen. Ook veel vocht erbij. Erg he op het laatst helemaal als je vocht vasthoudt. Wow alleen nog maar crocs dragen dan hield je veel vast ja.

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wow, mooie buik Ellen! Ik zet mijn foto's hier niet op het forum, want sta er ook met mijn gezicht op! Ze staan op de desktop, dus dat doe ik vanavond even! Zometeen eerst even eten! Is bijna klaar!!

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ja, uiteindelijk bleek dat dat vocht vasthouden bij mij ook kwam door de zwangerschapsvergiftiging. Toen het eenmaal echt 'misging' en ik allerlei medicatie via het infuus kreeg, en een catheter, plaste ik gewoon 14 liter uit in twee dagen. Dat luchtte wel op, haha.

10. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Dit was de avond dat de bevalling begon, je ziet de buik ook echt hangen!

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Hier was ik 30 weken

12. Ellen291982

@femke zo wat erg zeg! 14 liter? dat is echt ontiegelijk veel. Toen was je dus ook een heleboel kwijt. Heb je lang in het zh moeten liggen dan?

@marjon jij had echt een mooie buik, ja die tweede zag je echt wel goed dat het einde in zicht was. Was al goed ingedaald toch?

13. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Wauw wat een mooie buikjes komen er ineens voorbij!!

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik had op een gegeven moment echt een puntbuik. Nils lag echt mij zijn kont omhoog en dat was goed te zien ook! Maar dat was pas de laatste weken. Ga zo de andere pc even opstarten...

Ellen: heb 10 dagen in het ziekenhuis gelegen, dus mijn hele kraamtijd zeg maar! Denk wel dat van die 14 liter er ook een deel pas na de bevalling is bijgekomen hoor. Heb me op het laatst ook niet meer gewogen. Word je ook niet blij van!

Vaderdag: hebben jullie al een kadootje/ knutseltje? Nils heeft iets op de creche gemaakt, dat krijgt papa morgen. En ik heb een geurtje gekocht. Beetje afgezaagd, maar zijn hugo boss is net op, dus is weer toe aan wat nieuws!

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik ga mijn buik niet laten zien, woog 103 kilo en zag er niet uit hen zowuezo bijna geen foto's omdak nie goed in mijn vel zat helaas.
    Ik heb een keukenshort gekocht voor R heeft ie zelf uitgezocht.

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey meiden ik doe ook mee met afvallen!
    hier -7 streefgewicht is 62 en ben nu 69 kilo.
    ik ben de laatste tijd niet zoveel online, kom er gewoon niet aan toe;).
    morgen vieren wij levi zijn verjaardag.

17. Ellen291982

@mamalous wat jammer dat je zo slecht in je vel zat. Is dat na de bevalling snel beter gegaan?

@femke heb je wel het gevoel gehad dat je een kraamtijd hebt gehad dan? Lijkt me zeker niet fijn. Waren ze goed en vriendelijk bij jullei in het zh?

@vaderdag. Emma heeft heel mooi wat met stift en potlood getekend (gekrast maar je ziet er echt al een rembrandje in haha;)) en heb ik met letters voor papa van Emma erop gedaan en nog wat versierd. dit op een canvasdoek
    En ik heb een klein boekje waar emma als ze iets ouder is dingen in kan tekenen.(was een apart boekje voor papa's)

18. Ellen291982

Wat leuk! Jaa dinsdag is de grote dag voor Levi alweer. Krijgen jullie veel visite?

19. Koekeloerie

@Antje: 42 graden, is inderdaad aan de hete kant zeg. Wat heerlijk dat het vliegen met Milan goed ging. Gadsamme nog een hoop geregel op je vakantie zelf. Gelukkig is het goed gekomen. Zal een leuke sfeer zijn geweest in het Hollandse café met de voetbal!! Zo te lezen vermaken jullie je prima. Veel plezier nog en geniet toch maar van die hitte. Hier is het oerhollands, lekker wisselvallig weer.

Mijn mannetje heeft inderdaad Crohn. Met medicijnen is het goed onder controle te houden. Hij heeft geen dieet of zo. Hij moet alleen oppassen met sambal, peppers etc.

@Kouf: ik ben ook voor 40% blind aan de linkerzijde. Ik zeg het altijd maar gelijk tijdens het scherper proberen te krijgen en ik niet verder kom dan de eerste regel met oplezen. Wat voor een montuur heb je? Lekker opvallend of neutraal?
    Ik heb een hele hoge sterkte. Om dan een bril te nemen ben ik zeker 400 euro kwijt wil ik die opzetten in het openbaar. Je betaald zo dik aan ultradunne glazen en ontspiegelen. Ik heb laatst dus gewoon jampotjes genomen om de kosten te drukken. Ik heb die bril toch alleen thuis op. Moet je hem ook achter de computer op je werk opzetten? Hoe is het daar trouwens mee??
    10-09-10… cool! De Wi lijkt me ook een stuk leuker dan de Xbox 360 en de playstation3 (die we overigens ook hebben).

@Marjon: nee de stijl bepalen is zoo moeilijk. Maar ik heb al wel heel mooi behang voor 1 wand in de slaapkamer gezien. 1 rolletje kost 119 euro!!!! Maar goed. Hij is dan wel herbruikbaar (?!) en we hebben maar 1 rolletje nodig, dus wie weet gaan we het gewoon doen.
    De voortandjes zijn ook al groot ja, nou de kiesjes zijn 2x zo groot. Het zijn gewoon hele blokken. Ziet er toch wel gek uit in dat kleine mondje.
    Hahah met het lege bord op zijn schoot in slaap gevallen :D ik moet er hard om lachen, maar begrijp dat jij het nu helemaal niet grappig vind.

@Ellen: Bij Eva komt het rechterkiesje onder door en volgens mij ook aan de linker onderkant. Ze zijn echt een stuk groter. Die scherpe puntjes komen nu door haar tandvlees heen prikken. Ze heeft er ook echt veel last van gehad. Wat gaat Emma goed deze maand bij baby van de maand verkiezingen! Heeej op de knieen? Wat goed!!

@Femke: Ik dacht dat je het als grapje bedoelde dat je uitrustte op de dagen dat je met Nils bent, maar je bent serieus?! Wil je een keer een dagje ruilen?? Ik ben kapot na een dagje met Eva. Ik zal zo eens zoeken naar de laatste buikfoto’s.

@Mandy: Veel plezier morgen met Levi’s verjaardag! Dat hij maar lekker verwend mag worden.

20. Koekeloerie

Mijn buikje met 34 weken

Deel Deze Pagina