mooie foto's hoor! @ellen woensdag is eigenlijk zijn verjaardag maar dan doen we er verder niets aan.
Mooie buikjes dames! Jeeeeeej!!! Ik ga ook even eentje proberen te plaatsen. Heb er in elk geval toch een paar waar mijn hoofd niet opstaat!
Ha meiden, Nog even snel een teken van leven hier!! Wij zijn vandaag familie foto's wezen maken.. Echt helemaal super!!! Zijn over een poosje pas klaar! We zijn wel een klap met geld kwijt, maar goed wel bij een top fotograaf! Gelijk foto's van de hele schoonfamilie. Mijn schoonouders zijn bijna 25 jaar getrouwd.. Ik doe het ff uit mn hoofd. @ Ellen: Wat super dat Emma op haar knietjes zit. Nu nog ff doorkrijgen hoe ze moet kruipen @ Antje: Wat leuk wat van je te horen. En wat lekker dat Milan het zo goed doet!! Ik zou wel ff met je willn ruilen hoor.. Jij NL en wij Kreta ha ha. @ Mamalous: Was jij zo dik met je zwangerschap? Kan m er niks van voorstellen @ Buik: Kzal zo is ff een foto opzoeken! @ Kouf: Ik vroeg het wanneer je ging trouwen. Nou, die datum kan je zeker wel goed onthouden idd. @ Wii.. Hebben wij hier niet. Houden ook niet van allemaal computerspelletjes.. Tenzij je het echt samen kan doen! Maandag gaan we op de weegschaal he meiden hihi. Ik ga nog ff een foto zoeken van mn buik! En dan leg ik plat.. Kben mega moe. Heb vandaag weer heel veel steken rondom mn hart gehad. Veel te druk heb ik het! Mn man wil dat ik stop met werken, maar dat wil ik echt niet!! Dat vind ik altijd zoo leuk! En dan zou ik het met een klap geld minder moeten gaan doen!! Mn auto weg, en geen merkkleertjes meer.. Nou ja, we zien het wel. Kga nu nog wel ff door met werken hoor!
He wat is het hier gezellig ik zal zo ook eens kijken of ik nog een foto heb met zwangere buik de laatste foto's die zijn genomen zijn allemaal van buik alleen omdat ik steeds zo boos keek. Was er helemaal klaar mee. Mamalous schaam je niet (ik woog op het eind 110 kilo ) Ik hiel heel veel vocht vast en liep met 5 maanden op slippers omdat ik geen schoen of laars meer aan kon. @ Ellen: wat super knap van Emma dat ze op haar knietjes gaat zitten!! @ marjon: dat met die ogen heb ik inderdaad precies zo ( - en +) Schijnt erg ongebruikelijk te zijn . Wat is Wessel goed verwent zeg. @ Ilse: zag ik nou net dat morgen naast vaderdag ook een beetje moederdag is bij jullie ? Bril is inderdaad voor op het werk achter de computer. Heb een rechthoekig montuur. Wilde eigenlijk een knal rode / paarse iets opvallends. Nu is het een donker bruin montuur met creme kleurige pootjes geworden. Niet heel opvallend maar wel leuk. Werk is nu iets leuker omdat we met een project zijn begonnen en we dat zelf een beetje mogen opzetten. Daar houd ik wel van! Maar wil er niet blijven (we moeten straks tot 8 uur 's avonds en daar begin ik niet aan). hahaha jullie verzamelen spelcomputers? @ Jann: waarom wil je man dat je stopt met werken?? Leuk die familie foto's!
Mijn hemel Ilse! Wat een figuurtje na 2 weken! Waar is al dat vel gebleven? Zo strak was ik voor het laatst op mijn 15e ofzo! Ik heb even heel erg zitten snotteren hier. Onze trouw-dvd werd onverwachts gebracht, dus gelijk gekeken. Wel heel mooi geworden, maar kreeg het bij het starten van de muziek al te kwaad! Ik geloog van Boudwijn de Groot is het nummer wat als een rode draad door ons leven gaat, en dus ook een grote betekenis heeft voor ons. Mijn vriendin die de dvd gemaakt heeft , heeft savonds dat nummer voor ons gezongen met een eigen gemaakte tekst. Echt kippevel! Zo mooi!
@Jannn: Hoe is het met het eten van Joas? Vanavond wilde Eva na een paar hapjes niets meer. Maar ze bleef rustig zitten, dus ik bood na een tijdje een beetje aan met mijn vork en ze nam een hap. Toen weer met haar lepel.... mond bleef dicht, toen weer met mijn vork... jahoor een hap! Misschien dat Joas echt van jou vork wilt eten net als Eva. Ik heb ergens gelezen dat ze nu namelijk echt aan het socializen (te lui om na te kijken hoe het geschreven moet worden) zijn. Ze willen alles samen doen.
Oja vaderdag; Ik heb een blikje drop met liefste papa etc teksten erop, en een riem en een gedichtje. En natuurlijk van die croissantjes uit blik die in de oven moeten.:x Ik vind er niks aan, maarja, hij is er gek op! Morgenochtend naar mijn vader, om 16u naar een ander feestje met bbq, en dan savonds naar mijn schoonvader. Pfff lekker dagje weer!!
@Ellen, ook bij de BMI meter van het voedingscentrum geeft hij hetzelfde aan. @Femke, hier helemaaaaal onder de strepen.. ben meer litteken dan vel, maar hier ook moeder en oma enzo helemaal vol. Ik voelde mijn huid gewoon scheuren en het deed PPPIIIJJJNNN!!! Zal wel erfelijk zijn. De pigmentstreep zat bij mij alleen boven mijn navel. Zodra mijn baarmoeder boven de navel uit kwam groeide de streep mee. daaronder gewoon blank. @Ilse, ik speel af en toe een spelletje op de pc, mijn vriend is verslaafd aan games op de pc of xbox 360. Wat goed een kiesje! Ja ze zijn groot he, Rebecca heeft er nu 4. @Kouf, ja was best gek, maar wel gezellig hoor. Was gelijk erg welkom daar. Wat goed dat je je ogen weer hebt op laten meten. Ik moet het ook doen, maar schuif het altijd voor me uit. Fijn dat je een mooie bril hebt gevonden. @Marjon, klinkt inderdaad niet heel gezellig. Is hij alweer wakker? Mooie buiken hoor. Echt naar voren staat hij he. Dat hangen deed mijn buik al vanaf 26 weken. En voorweeen vanaf 28 weken en iedereen maar zegge, die gaat veeeeeel te vroeg geboren worden. @Ellen, go Emma! Ze gaat hard ineens he. OOHHHH jouw buik!!! Die is echt 2 druppels water met die van mij! Alleen ik had veeeeeeeeeeeeeeel meer strepen. Ook enorm veel vocht net als jou. @Mamalous, hier ook 103 kilo op het eind. Echt verschikkelijk! @Mandy, veel plezier met de verjaardag van Levi. @Antje, jeeeetje wat warm! Fijne vakantie nog verder, geniet ervan! @Ilse, ook mooie buiken hoor! Wooooowww meid hoe krijg je het voor elkaar! Hier hou ik voor altijd een enorme hoop loshangend vel door alle littekens.. @Buikfoto's, heb ik niet meer dames. Staan bij mijn ex op de pc.. (waarschijnlijk niet meer en zijn ze weggegooid)
@ marjon: dat is zeker weer een drukke dag! Trouwens dat wii sport hebben wij er wel op zitten maar daar moet je dan wel weer allerlei dingen bij hebben die we niet hebben. Het zag er wel grappig uit want het houdt bij hoeveel calorien je hebt verbrand en je moet van te voren invoeren hoeveel je weegt en hoe je lichaam er uit ziet. Het is echt een persoonlijke trainer @ vaderdag: ik ben niet creatief geweest en dat zal ik morgen ook wel te horen krijgen. Beau heeft op het kdv iets gemaakt (waar ik ook wel benieuwd naar ben) en ik heb een boek van FC twente gekocht (kampioensboek). Dat maakt het hopelijk weer goed
@Kouf: ja hij doet het, mooie buik!!! Leuke jurk ook! hahah ja ik heb een mannetje die dol is op gadgets. Gelukkig heb ik het er een beetje uit kunnen krijgen. Vandaar dat er nu geruild is ipv weer kopen @Marjon: ohh wat gaaf zeg dat ze die dvd kwamen brengen. Dat nummer alleen vind ik al een tranentrekker, naja... je snapt wat ik bedoel. Laat staan als iemand dit voor je zingt. Dat je mensen in je midden hebt die dit van je weten. Daar mag je trots en gelukkig mee zijn. haha waar het vel is... goed verstopt onder dat hempje