Vakantie: ik heb pas half augustus vrij, dus ik ben er nog heeeeeeel lang. Hopelijk wordt het hier niet al te eenzaam als er zoveel weggaan. (gaan gewoon stiekum ons best doen een heeeeeeeeleboel pagina's vol te schrijven..)
hihi klinkt wel een beetje zoals mijn kleding....ben echt al een week aan het verzinnen wat ik overmorgen ga aantrekken begreep dat het super warm gaat worden donderdag dus zal weer af moeten stappen van wat ik eerst in me hoofd had.
Mamalous: ik kan eigenlijk prima slapen zonder mijn vriend naast me... Hij gaat ook vaak later naar bed dan ik, en ik merk er helemaal niets van als hij erin stapt. Vroeger werd ik altijd wakker van hem, maar nu niet meer. En hij moet nog wel over mij heen kruipen om aan zijn kant van het bed te komen, kun je nagaan, haha.
Haha, debs, zo ben ik dus ook.... Zat ook al te denken wat ik aan zou kunnen doen, want eigenlijk heb ik weinig leuks.... En dan vind ik mezelf weer stom dat ik daar NU al mee bezig ben... (en zat ook al te denken wat ik Nils aan kon gaan doen, jemig..... Alsof dat iets uitmaakt he...)
hihi gelukkig wisselen we elkaar af met weg gaan...mamalous is alweer op de terugweg als wij heen gaan...dus daar is de opvulling al geen idee of ze nog feest gaan vieren...ze zijn met 18 man...collega's en klanten....het zou zomaar kunnen dat ze nog een drankje drinken maar het zou ook zomaar kunnen dat het auto's in is en naar huis....ach ik zie het wel hoelaat tie thuis is...als tie maar niet teut is. (wordt door collega thuis gebracht)
is david grappig als ie teut is? mijn vriend wordt altijd heel aanhankelijk als hij gedronken heeft. tegenwoordig drinkt hij bijna nooit meer, dus hij kan er ook slechter tegen...
hahaha dat heb ik ook.....had vandaag een spijkerbroek voor emily in me handen en dacht ow nee die moet ze donderdag aan dus vandaag kan niet anders is tie niet op tijd schoon of moet ik hem apart wassen dus die wordt het niet vandaag.....LOL.....wordt hem dus zowiezo niet met dat warme weer...dus ook voor haar ben ik alweer aan het brainstormen wat dan....iets waar ze lekker in bewegen kan, niet te warm is.....en niet te licht qua kleur zodat ze niet gelijk zwart is als ze toevallig ergens over de grond aan het kruipen is....tja dan blijft er barweinig over eigenlijk
heb daaf geloof ik nu 2 of 3 keer teut meegemaakt en grappig niet echt.....al denkt hij van wel dan natuurlijk .....hij gaat idd ook heel aanhankelijk doen op zijn manier....beetje pesten enzo....en wil altijd van billes dan .....en daar heb ik dan dus echt geen zin in...ga echt niet van billes met een man die teut is
Ik ga het forum verlaten!! Mijn bedje roept!! Morgen weer vroeg op, moet werken... Nu bagger weinig zin.... En wat de kleding betreft, zullen we maar niet al te veel ons best doen??
lijkt me een strak plan...we zien wel wat het wordt donderdag Mannen komen van mars he!! Truste meiske!! en werkse morgen!
Nou ik ben bijgelezen, wat een hoop. sweet: leerse! Ik ga voor je duimen dat je het haald. Veel plezier met de ontmoeting met Rebecca's halfbroertje @antje: wanneer kon je vriend weer op? @Marjon: hoe gaat het met Wessel? En vooral, hoe gaat het met jou meis? @box: ik denk dat hij in het volgende huis niet terugkomt. ook hier is het geen favoriet. @mamalous: leuk idee van het tafeltje en stoeltje. Staat nu ook op m'n lijstje @alleen slapen... ga ik nu ook doen.
Goeiemorgen, Er is zoveel geschreven dat ik even niet bij kan lezen want ik moet zo gaan werken. Wessel is gosteravond lief gaan slapen, alleen wel 3x wakker geweest vannacht. Tegen beter weten in had ik toch op een wondertje gehoopt. Vanav hebben we verjaardag dus zal ik ook geen forum-tijd hebben. Dus voor de meiden die naar de meeting gaan: Veel plezier!!!!!!!!!!!!! Wel foto`s maken voor de achterblijvers he! Nu moet ik vliegen anders kom ik te laat!
Moge! @ Ilse: Kijk donderdag dan maar wie m neemt @ Kouf: Ik heb op het andere forum al wat geopend voor mob. nrs.. Joas heb gelukkig gewoon weer de hele nacht geslapen.. @ Kleding: Kweet ook niet goed wat ik aan moet trekken Joas altijd wel hoor Ik werdt vanmorgen wakker en er ging gewoon een vlaag van misselijkheid door me heen. Kdacht o nee shit, vandaag is het de meeting en kben de tom tom vergeten te pakken uit de auto van mn man. Gelukkig is het morgen