De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goh! ben de laatste een de eerste weer vandaag :)

GOEIEMORGEN!!

Hier heerlijk het zonnetje in huis...wordt er helemaal vrolijk van :)

Geniet nog even van het mooie weer meiden...begreep dat het na vandaag weer afgelopen is helaas.

Fijne dag vandaag allemaal!!

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Goeiemorgen meiden,
    hier een rustige nacht gehad! Nils was 'pas' om kwart voor zeven wakker! Gezien de laatste weken, mag ik daar heel blij mee zijn! Helaas wilde hij daarna niet meer slapen. Heb hem naast me in bed gelegd met wat te spelen, en ik met een boek. Zo toch mijn vrije dag rustig begonnen. Ben bang dat hij nu een nieuw slaapritme krijgt. Kon altijd met hem doorslapen tot een uur of negen, maar denk dat hij nu met minder slaap toe kan. Nou ja, toch nog de eerste 7,5 maand kunnen 'uitslapen' met een baby. Dat kunnen veel mensen ook niet zeggen...

Wat geven jullie eigenlijk voor ontbijt? Ik gaf steeds nog een melkvoeding, en dan kreeg hij ergens op de ochtend rond 10.00 een fruithap. Maar nu heeft hij volgens mij daar niet meer genoeg aan. Heb hem vanmorgen rond zeven uur gevoed, en net samen met mij een boterham gegeven. Die ging voor 3/4 op. Weet niet of hij straks natuurlijk zin heeft in zijn fruithap.

@ Kouf: ik had al niet de indruk dat het een 'grote bek' was bij jou, maar idd meer wat jij omschrijft als kritisch en eerlijk. Leer je elkaar toch een beetje kennen zo he, haha! Maar denk dat je baas dit ook wel kan waarderen (op zijn tijd). Hij heeft meer aan mensen zoals jij dan mensen die altijd zeuren achter zijn rug om, maar dus niets constuctiefs ermee doen.

Tis trouwens super weer hier!! Straks lekker naar buiten!
    Nils ligt trouwens een beetje te miepen in de box. Zo even kijken wat hij wil...

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Haaa Jannn is er ook *zwaai*!!!

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Boehoehoe, ik heb nog geen loon......
    Niet uitgebreid shoppen vandaan dus, snik snik.

5. debsje1977

Femke: emily lijkt idd ook ineens een ander ritme te hebben...die is ineens sinds twee dagen een uur later wakker!....ben ook heel benieuwd wat de klok vooruit met de kindjes gaat doen volgende week

6. debsje1977

gelukkig wordt david zijn loon al op de 18de van de maand gestort...ben nu dus ook even hele leuke dingen aan het scoren bij de v&d.nl ..door die prijzencirus zijn er leuke dingen voor leuke prijsjes ;)

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ debs: ja ik wilde ook naar de v en d! Helaas... Timo krijgt zijn loon ook altijd eerder dan ik, dus we zijn niet blut gelukkig. Maar we storten een deel van ons loon op een gezamenlijke rekening waarvan we de vaste lasten en boodschappen betalen. Daarvan ga ik dus niet shoppen (hoewel Timo dat niets uitmaakt hoor...)

ondertussen heeft Nils al 1 keer mijn tekst gewist omdat hij op schoot zat, heeftie water over de laptop heengegooid, niet veel gelukkig. Nu ligt ie op de grond op een kleed te spelen. Even kijken hoelang dat leuk is. Hij wil niet in de box vandaag. Zodra ik er met hem bij in de buurt kom gaat ie brullen.

Ooo, en nog wat anders, ik word GEK van de kattenharen hier. Yogi is zwaar in de rui namelijk. Gisteravond nog gezogen, en ik kan nu alweer....

8. debsje1977

JIppie!! kan zelfs een bepaald bedrag met mijn airmilles betalen bij v&d scheelt weer geld ;)

9. debsje1977

Is hij zijn wintervacht aan het verruilen zeker..is idd soms even vervelend..gelukkig duurd dat nooit lang ;)

Emily ligt al een hele lange tijd niet meer in de box...als ik haar erin leg vind ze het op zich niet erg maar ze dweilt liever over de grond :D..

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

goedemorgen! hier gelukkig wel loon, maar we hebben heel veel dingen af te betalen zitten erg krap gistereavond ff flink om gejankt! we kunnen nog wel het eea bezuinigen; kopen hier voor 170 per week boodschappen, inclusief sigaretten en luiers en toiletartikelen maar tis echt belacxhelijk veel! toch?

Laten jullie je kindjes tv kijken? Julian kan voor ongeveer 5-10 minuten geconcentreerd naar de teletubbies kijken en hij vind het geweldig, maar waarom ze daar toch altijd alles dubbel doen, arghh ik vind het irritant haha...
    De box, ik denk dat Julian er per dag 5 minuten inzit, zit er over na te denken de box eral uit te doen, gebruik dat ding nu meer als opslag.

@ ontbijt; hier 180 cc + 6 en groeipap van bambix erdoorheen.

Wat heb je allemaal voor leuks gekocht deb?

11. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hier gelukkig nog niet veel last van het verharen van de kat, maar ze laat zowiezo weinig haar los vind ik.

12. debsje1977

zal zo als ik eindelijk die rottige betaling eens afgerond heb...hier wel ff de plaatjes showen ;)

wij doen voor 100 euro pw boodschappen en houden vaak aan het einde van de week nog geld daarvan over....luiers kopen wij 1x in de 6 a 8 weken...als ze weer in de aanbieding zijn bij de kruidvat..gelijk een hele zwik tegelijk...voeding doen we lang mee...daar ze nog 1x pd gewone voeding krijgt en 1x pd zware voeding.

Emily kijkt ook naar de teletubbies...alleen zodra die filmpje komen dan vind ze het niet interessant meer en gaat wat anders doen..

13. debsje1977

zo he he eindelijk gelukt!..het is blijkbaar zooo druk op die site dat alles super super traag gaat..maar het is gelukt en heb nog kunnen krijgen wat ik wilde hebben voor emily ;)

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ow wat leuk!!!!! zo schattig, dat badpakje.......en dat jasje...Ik wil ook een meisje!! hahaha...

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ben ondertussen aan het kijken wat ze voor jongens hebben!

16. debsje1977

Ohh Jolan!! zit ineens te denken...die roze geblokte schoentjes die je gekocht heb voor emily...hadden ze ook in het rood he? :D

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

ow kom de site niet op...arghh nou dan ga ik eerst maar ff afwassen!

18. debsje1977

ze hebben echt leuke dingetjes ook voor jongens wat ik zo ff zag voor best redelijke prijsjes ..en je kan zelfs nog een gedeelte met je airmilles betalen...kon 7 euro betalen met de milles...is toch lekker...doe toch niks met die dingen dus mooi meegenomen zo ;)

19. debsje1977

dat had ik dus ook...gewoon tig keer op vernieuwen drukken dan lukt het wel ;)..afwassese!..ik ga emily even op bedc leggen en me maar eens wassen en aankleden..zit nog steeds in me joggingspak...en ik jog niet eens! hahahaha

20. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Goedenmorgen dames,

Hier schijnt ook al heerlijk het zonnetje. Jammer dat het vanaf morgen weer minder word, net als ik vrij ben :(
    Vandaag nog een avonddienstje en dan heerlijk 3 daagjes vrij. Hopelijk volgende week weer veel zon, dan heb ik namelijk 6 daagjes vrij.
    Milan heeft momenteel weer veel jeuk. Reactie op de meloen is dus nog niet weg. Denk dat de tandjes, die op komst zijn, dit nu in stand houdt. Dan is de weerstand slechter. Maar even de krabpakjes oon overdag aan.

@ Tv, Milan laat ik wel eens naar baby tv kijken. Vind hij helemaal geweldig. Daar kan hij dan ook een hele tijd naar kijken. Dit zal zo 1 tot 2 keer in de week zijn.

@ Boodschappen, hier meestal rond de 90 euro per week. Dit is zonder luiers en verzorgingsartikelen. Dat kopen we 1 keer in de 2 maanden ongeveer.

@ Ontbijt, op dit moment is dat tegen half 7 / 7 uur een fles van 240/8 en om 10 uur 1 boterham met stuk fruit. Dit is sinds de nieuwe voeding zo. Daar is geen opvolgmelk in een veel lichter verteerbaar. Hiervoor was het om 8.00 uur een bord pap en dan pas om 13 uur weer boterhammen.

@ Box, die gebruik ik vooral als ik even met iets bezig ben, de ruimnte verlaat en Milan niet direct in de gaten kan houden.

Ik ga zo nog eens alle pagina's goed lezen wat jullie gister allemaal vol gekletst hebben en reageren.

Deel Deze Pagina