Marjon wat ben je toch lief voor je mannetje ...zou leuk cadeautje zijn als je nachtje door mag slapen van hem als tegen prestatie
@ Autostoeltje etc: Joas vind het geweldig om daar in te zitten. Lekker rond kijken etc.. Hij wordt liever overal mee naar toe gesleept dan dat hij zelf moet gaan spelen. Is ook wel eens jammer hoor. @ Femke: Tja het is gewoon uitkijken!! Ik ben niet echt voor de pil en anti conceptie.. En kweet precies wanneer ik het niet moet doen en ander pech.. @ Ellen: Wat super nieuw meid!! Geweldig!!!! Ik ben vanavond naar de Intratuin geweest met mn vrienden weer ff leuke dingen gekocht voor in huis. Ik ga nu heerlijk naar bed.. Tot morgen.. Liefs
Jann...is dat vanwege geloofsovertuiging dat je geen anti-conceptie wil of gewoon omdat je het rommel vind? ben 1 juli weer aan de pil gegaan..na dat ik 7 jaar geen pil heb gebruikt...en viel me vies tegen moet ik zeggen...maar slik gestaagd door...ondanks dat ik ze niet nodig heb op het moment...er gebeurt toch niks
Hier het liefst ook geen anti-conceptie... Jaren zonder problemen de pil geslikt, nu continu enorme bijwerkingen.. Mijn lichaam kan er niet meer aan wennen. Het liefst stop ik gewoon, maar het alternatief is minder betrouwbaar.
Goedenavond meiden, Ikke heb nu lekker weekend! Heerlijk! Zaterdagmiddag wel even naar mijn werk toe. We hebben in december een nieuwe locatie geopend en daar is zaterdag de open dag van. Dus moet wel ff mijn gezicht laten zien. Daarnaast heeft 1 cliënt alle oud collega's uitgenodigd en dat vind ik wel heel leuk. Hopelijk komen ze ook. @ Ellen, wat super van Emma! En je vriendin heeft helemaal gelijk. Echt fantastisch! Ik vind foto 1 het mooist. Wat jammer dat het niet zo goed verliep bij de gyn. Maar laat je vooral niet afschepen hè! @ Inwendig onderzoek, vreselijk vind ik dat. Het toucheren, breken van mijn vliezen is wat ik het ergste van de bevalling vond. Heb nog 10 keer liever die weeënstorm dan dat. Maar dat komt omdat mijn bekken heel smal zijn, dus vandaar dat toucheren ook niet zo makkelijk gaat. @ Anticonceptie, hier de pil. Ook altijd gigantische hoofdpijnen tijdens de stopweek, was ook al voor de zwangerschap zo. Komt van de hormonen. Ik wilde eigenlijk ook niet meer aan de pil. Hadden zoiets, we gebruiken maar condoom en rekenen gewoon uit wanneer de vruchtbare periode is. En als het fout gaat, dan zij dat zo, vonden we dan niet erg. Maar omdat bij keizersnede wordt afgeraden het 1e jaar zwanger te worden, wilde we geen risico lopen en dus maar weer aan de pil. Het jaar is bijna om, dus ben aan het overwegen om te stoppen, geen troep meer in mijn lijf. @ Marjon, pff dat was weer vroeg dag voor jullie. Zijn alle lammeren nu geboren of nog niet? @ Simo, kan inderdaad verlatingsangst zijn, maar ook gewoon de pijn van de tandjes. Bij pijn willen ze meestal ook alleen maar bij mama zijn. Althans hier is dat zo het geval. @ Femke, ik heb niet het idee dat de jeuk weg gaat met die pakjes, maar het maakt het krabben moeilijker en daardoor krabt hij minder. Daarnaast kan hij zijn huid niet kapot maken. @ Kouf, hoe gaat het, al wat opgeknapt? Hoe ziet bij jullie nu eigenlijk het eetschema eruit? Hier zo: 6.30 / 7.00 fles van 240/8 10.00 1 boterham met stuk fruit 13.00 2 boterhammen en een fles van 150/5 (deze drinkt hij niet volledig op) 18.00 warme maaltijd met fruit als toetje 20.30 fles 240/8 En tussendoor krijgt hij rijstewafeltje en door de dag heen water en soms thee.
rebeccas schema is heel makkelijk. 07.00/08.00 uur 2 boterhammen met een beker gewone melk. tussendoor fruithap, meestal vers fruit met een beker sap. 13.00 uur 2 boterhammen met een beker gewone melk. tussendoor een lekker koekje (lange vinger) en een beker sap. 18.00 uur avondeten, met de pot mee. met een beker gewone melk of sap. danoontje na. en dan lekker om 18.30 uur naar bed.
Dan begint bij jullie ook de dag vroeg. Milan slaapt na de fles 's ochtends nog tot 9 uur. Dit is sinds 1,5 week zo. Hiervoor kreeg hij 's ochtends om 8 pap. Maar dat is nu niet meer mogelijk, want zodra hij wakker wordt zet hij het op krijsen van de honger. Sinds 3 dagen krijgt hij om 10 dan een boterham en sinds gister hebben we de flessen opgehoogd, omdat 9 uurtjes echt het max is tussen het eten. Kijken of hij langzaam wat meer tijd er tussen gaat laten, zodat we 's ochtends direct met brood kunnen starten.
ja hier begint de dag inderdaad vroeg. Rebecca wordt om half 7 tot half 8 wakker. dan nog even spelen en kan ik rustig het brood klaar maken.
@ergens in moeten zitten; zodra hij zit ist goed! Alleen het zitten wil hij dan niet! Maar hij heeft er dan denk ik de rust nniet voor, hij wil altijd bewegen! @eten; 09.00 pap, 10.00 fruit, slapen, 12.15 boterham met gewone melk, 14.30 soepstengel oid met water/diksap, 17.15 warm eten en yoghurt, 18.30 180/6 opvolgmelk en dan naar bed toe. @ marjon, wel kunnen slapen vannacht? Hier tevroeg wakker, wekker vriend gaat om 05.45, hopelijk slaap ik zo nog ff want moet vannacht werken!
He meiden, Hier de afgelopen dagen ook steeds zo vroeg op! Joas is steeds om half 7 wakker en doet nog maar
He meiden, Hier nu ook al een paar dagen vroeg wakker.. Joas is steeds al om half 7 wakker. En hij doet nog maar 1 slaapje en dat is om 12.00 naar bed.. Dus dan is het wel lang hoor! Soms doe ik om 11.00 naar bed maar dan is hij zo vroeg in de middag wakker en dan is het zo'n lange ruk tot 19.00 Jammer hoor dat hij nooit meer om 8.00 wakker is! @ Debsje: Ja dat is vanwege geloofovertuiging! Ik ben zo opgevoed en ben het daar ook wel mee eens.. * * Daarom bedoelde ik ook dat ik misschien wel helemaal buiten jullie zou vallen * *. Maar ik ben wel heel even aan de pil geweest toen wij net getrouwd waren maar vond dat niks! En daarbij komt ook nog dat ik een broer en zus heb die allebei geen kinderen kunnen krijgen.. 99 % zeker! En dan voel ik me zooo schuldig als ik de pil slikt. Misschien vinden jullie dit wel heel krom als ik zo denkt! Schema van Joas is nu zo: 7.00 165 cc melk ( Laat vaak 30 staan) 9.00 200 gram fruithap 11.30 1 boterham + 100 cc thee 14.00 195 cc melk ( Laat vaak 30 staan) Tussendoor weer thee/water/sap met een liga/rijstewafel/lange vinger 17.30 200 gram groente 18.00 Danoontje 21.00 210 cc melk + rijstebloem ( Laat ook vaak 50 cc staan)
Zo dat is zeker een lange ruk voor Joas, slaapt hij nog maar 1 keer overdag? Wat betreft jouw geloofsovertuiging, dan hoef je er nog niet buiten te vallen. Ik vind dit echt een heel fijn groepje, juist omdat iedereen in haar waarde wordt gelaten hier. Dit is wel anders bij andere topics. En ja, het lijkt mij ook vervelend als ik anticonceptie zou gebruiken terwijl mijn zus bijvoorbeeld geen kinderen zou kunnen krijgen. Ik zou het wel doen hoor, maar ik kan me wel indenken hoe dat voelt.
Geloofsovertuiging of niet, je bent gewoon een leuke gezellige meid! En je valt er daardoor echt niet buiten! Het lijkt wel of er bij joas een fles af kan, omdat hij steeds wat laat staan.
Goeiemorgen meiden! Jann: waarom idd buiten de boot vallen..miss zijn er nog wel meer meiden hier met een geloof...dat is toch helemaal niet erg...iedereen in zijn of haar waarde laten hoor..of je nu wel of niet geloofd daar vind ik iemand niet minder of meer lief of leuk om ...mag ik je vragen wel geloof je prentendeert? zo met emily naar de cb...ben benieuwd wat ze nu weegt en hoeveel ze gegroeid is sinds feb ga nog even snel een bakkie koffie doen voor ik weg moet
Geloofsovertuiging of niet, je bent gewoon een leuke gezellige meid! En je valt er daardoor echt niet buiten! Het lijkt wel of er bij joas een fles af kan, omdat hij steeds wat laat staan.
Goede morgen, Heb weer genoeg om terug te lezen . Ben op mijn werk en hoop dat het vandaag niet zo druk zal zijn. zal straks nog even met baas kletsen. Hij vertelde trouwens vanochtend dat hij besloten heeft om naar een andere functie uit te kijken. Ik denk dat hij daar heel goed aan doet tot later
Meiden, Iedereen heeft de datumprikker ingevuld, volgens mij komt donderdag 3 juni het beste uit de verf met 77% Femke en Manon hebben onbekend; Manon moet werken en Jolanda kan niet. Op de tweede plaats staat vrijdag 7 mei; Ilse, Marjon en Manon kunnen niet, Jolanda liever niet. Dus.....euhmm next thing is de locatie... Zullen we nog ff 1x opsommen waar iedereen woont Edit moderator: verwijderd op verzoek Weet alleen die van Simo en Jannn ff niet meer, sorry de rest opgezocht op hyves hahaha Ik ga het allemaal ff aanvinken op een kaart en dan bekijken hoe of wat!
Dus.....euhmm next thing is de locatie... Zullen we nog ff 1x opsommen waar iedereen woont Edit moderator: verwijderd op verzoek
Ik neem ff Utrecht als standaard omdat dat centraal ligt Edit moderator: verwijderd op verzoek Wat hier in de buurt is om te doen: Dierentuin A`foort, gewoon bij mij thuis, tja en vast nog meer dingen haha... Roept u maar met andere suggesties!
Edit moderator: verwijderd op verzoek In Apeldoorn zit trouwens de Apenheul, wat misschien ook wel erg leuk kan zijn.