Goedenmorgen dames. Hier vandaag eens niet zo vroeg. Milan werd pas om 8 uur wakker. Denk dat het meer eten overdags dus zijn werk doet. Het is ook een klein vreetzakje aan het worden. Om 8 een fles bvan 240/8 op en net nog 2 boterhammen. Gister heeft hij van 21 uur tot 3 uur in eigen bed geslapen JIPPIE!! @ Jannn, ik sluit bij volledig aan bij de anderen dames. Het gaat om jou als persoon en door je geloofsovertuiging ben je heus niet ineens een ander persoon! @ Kouf, jij bent niet zo blij met je baas?
Ha meiden, even snel berichtje, misschien straks meer tijd! Vandaag lekker vrij, heerlijk. Vriend heeft ook een vrije dag genomen, vanmiddag moeten we met Nils naar het ziekenhuis voor controle. Toen hij 8 weken was is hij geopereerd aan een liesbreuk en niet ingedaald balletje. Nu dus weer een checkup. Verwacht er geen rare dingen van. Ik mocht vanmorgen uitslapen, heerlijk!! Nils was al om 5.15 wakker, dus die gevoed en weer in zijn bedje. Maar hij heeft toen maar heel even geslapen. Om half acht is mijn vriend met hem eruit gegaan, en kon ik lekker blijven liggen. Doet me veel goed, zo even kunnen uitslapen! We gaan er maar een gezellig dagje van maken hebben we besloten. Even ergens lunchen, of als Nils lang slaapt, gaan we even ergens eten nadat we in het ziekenhuis zijn geweest. Hopelijk ook nog even naar de kapper, want daar ben ik ook al veeeeeel te lang niet geweest. @ meeting: plaats nog maar even over nadenken. Lijkt dat 3 juni dan het beste is he. Mocht ik dan moeten werken ga ik proberen te ruilen. En anders is het pech denk ik. Een datum waarop iedereen kan is denk ik heel lastig... @ Jannn: ik sluit me helemaal aan bij wat de rest al heeft gezegd wat betreft geloof. No worries meid. Ik ga een douchen zit nog in mijn badjas!
Femke fijne dag en hoop dat alles goed is in het zhuis, laat je het nog even weten! Vriendjelief is ook onderweg naar huis, gezellig gaan ook wat leuks doen!
Dus.....euhmm next thing is de locatie... Zullen we nog ff 1x opsommen waar iedereen woont Edit moderator: verwijderd op verzoek
hahahaha valt het op . Vind hem als persoon wel aardig maar hij zit niet in de juiste functie. Denk niet dat ik op iedereen persoonlijk kan reageren. Is een beetje veel. Wil alleen wel tegen Ellen zeggen: JOEPIE!!!! Beweging in een vingertje. Ben super blij voor jullie (doet een rondedansje)
@debsje Wat een mooi moment! en wat leuk dat ze zelf ook zo trots was! Als je kan maak dan maar een foto ik wil die trotse glimlach graag zien! Ik ben nog naar de v&d geweest. Ik heb een truitje van Nijntje gevonden en een zonnebril. Die staat haar erg stoer! Net haar vader zo haha! We hebben nog een hele leuke pyjama en een zomerslaapzak gezien (roze met wittig en volgens mij grote ruit) die gaan we volgende week halen als de kinderbijslag er is! Zo leuke dingen hebben ze weer hangen @femke we hoeven gelukkig niet meer naar de kinderarts de fysio komt nu 1x in de 14 dagen langs. Ze zal ook erg blij zijn! de vorige keer toen er wat positiefs gebeurde zag je echt dat zij ook erg trots was heel erg leuk! Ze is superleuk met Emma. @simo Emma heeft erbse parese dat is een zenuwaandoening in de arm. Bij de geboorte is er zo hard getrokken met de vacuum dat er zenuwen uit haar ruggenmerg getrokken zijn en anderen zijn beschadigd. Nu is ze in oktober geopereerd in Leiden. Haar aebnuwen moeten nu naar elkaar toe groeien en contact maken. Dat duurt lang want zenuwen groeien niet zo snel. Haar armpje zou nooit helemaal kunnen functioneren. de fijne motoriek zou ze niet kunnen. Ze kan bijv wel een bekertje yogurt in haar hand houden maar niet de beker uitlepelen (zo hebben ze het ons ook uitgelegd). Ze verwachten dat ze haar handje naar haar mond kan doen. Het is echt afwachten. En we zijn zo blij dat er weer vooruitgang is De toekomst zal uitwijzen wat ze zal kunnen, want je hoopt natuurlijk dat er stiekem meer kan dan dat ze voorspellen. Maar verdrietig zijn we er ook vaak over. Als we dan Emma weer zien lachen en hoe zij dingen oplost om toch iets te kunnen dan zijn we zso trots. ze is zelf zo positief dat is zo mooI! @marjon haha i love concurrentie. nee aan die wedstrijd heb ik niet meegedaan. ik doe wel mee aan de groeiloterij doe jij daar ook aan mee? @antje ik weet het ik moet eigenlijk ook veel meer zeggen als er volgende keer niks uitkomt en me wegstuurd zonder iets. Ik ben daar een echte schijterd in! Maar je hebt helemaal gelijk hoor! het moet nu maar eens klaar zijn dit duurt al veel te lang. Jeetje dan moet het wel heel vervelend zijn geweest dat inwendig onderzoek en toucheren als je zelfs liever een weeenstorm hebt. Heb je dan geen problemen gehad met de bevalling zelf? Wat lekker dat je weekend hebt! lekker relaxen. Heel veel plezier zaterdag. Ik hoop dat je oud collega's er ook zijn @eetschema wilde ik ook al vragen 8:00 flesje (bieden 200 aan drinkt meestal rond 170 10:00 potje fruit (200gr) 12:00 flesje (170) 14:00 potje groente (200gr) 16:00 100 ml water + griesmeel pap 18:30 flesje (bieden 170 aan drinkt nu vaak leeg) tussendoor soms rijstwafel of stuk soepstengel ze krijgt nu goed door dat ze meer moet kauwen en we krijgen er nu goed stukjes in ) @jann Nee hoor vind dat helemaal niet raar. Vind het eigenlijk wel mooi gedacht. Ik zou je zeker niet minder aardig vinden omdat jij gelooft of dit idee hebt over de pil maak e dus maar geen zorgen hoor. Ik ben ook al heel lang niet meer aan de pil maar dat heeft niks met geloofsovertuiging te maken. Ik vond het eigenlijk niks en vergat hem ook snel. Dus eerst een tijd veilig gedaan. Nu gebruiken we ook een condoom al zijn we niet superactief! @mamalous wat ben je toch goed bezig met die meeting echt heel fijn! Zat eerst ook aan Utrecht te denken dat is het meest centraal. De apenheul vind ik ook prima hoor, is voor mij goed te doen, maar weeet niet of de andere meiden dat te ver vinden. @femke heel veel succes vanmiddag. hoop dat alles goed is. Hou je ons op de hoogte? @kouf je bent een schat!!!! ben je duizelig geworden van het rondedansje? ik hoop het niet Ik heb vanmorgen weer bewegin gezien in haar vingers dus tot nu toe zet het door! Ik hoop dat het zo door blijft gaan en dat we steeds meer vooruitgang zien!
@ ellen: het werk is wel aardig, collega's (de meeste) ook leuk en mijn salaris is helemaal leuk . Ben druk aan het bedenken wat ik wil maar wil geen overhaaste beslissingen nemen.
@ Ellen: wat fijn dat je een leuke fysio hebt en dat zij ook zo enthousiast is als er progressie te zien is! Is voor haar immer ook super als er vooruitgang is! Kan me dat helemaal voorstellen. En wat goed dat Emma vanmorgen weer haar vingertjes bewoog. Is misschien nog wat te vroeg, maar merk je dat ze zich bewust is van haar armpje? Pfff, kan me indenken dat het af en toe vreselijk moeilijk moet zijn. Vooral als je denkt aan de toekomst, hoe het zal gaan enzo. Maar wat je zegt, Emma is zelf zo positief, en gaat er heel 'gewoon' mee om. Voor haar is het immers ook niet anders. Tis voor jullie veel zwaarder dan voor haar denk ik. En Emma is een pracht meid met haar rode haren! Wordt (is) een hartenbreker! Daar mogen jullie terecht heeeeeel trots op zijn! Kapper zit er niet meer in voor mij vandaag.... Vriend is geweest, Nils lag te slapen, anders was ik mee gegaan. Kijken of Nils zo nog even een tukje wil doen en dan moeten we er vandoor!
hoi hoi, Arts bij het cb was weer helemaal tevreden over emily...we zitten daar meestal langer te wachten dan dat de afspraak zelf duurt Emily weegt nu 10135 en is ongeveer 73 cm lang...het is ongeveer qua lengte want madamie wilde niet gaan liggen want er waren veel te veel kindjes die waren veeeeel interessanter dan dat wegen en meten natuurlijk Eetschema: 8.00 fles 210+7..en wat hapjes brood met ons mee 11.00 uur fruithap 13.30 pap + boterham 15.30 fruithap 18.00 warm eten + toetje 20.00 fles 210+7 tussendoor krijgt ze diksap en broodkorstjes of een halve liga. Apenheul......dan haak ik af!...hou niet van loslopende apen of beesten...als ze achter hekkies zitten waar ik niet bij hun kan of hun niet bij mij vind ik het prima....ja ja ben een schijterd eerste klas!!
@kouf nee dat kan ik me voorstellen tegenwoordig ene baan vinden is ook niet makkelijk. Gelukkig is je salaris goed en de meeste van je collega's aardig. @debsje haha vind ik zo leuk die apen, maar dan gaan we wat anders bedenken want je moet wel mee natuurlijk. Je meid groeit goed dus! Zijn ze bij jullie cb eigenlijk aardig? @femke Emma is zich al een tijdje bewuster van haar arm. Ze pakt de laatste tijd vaak haar handje vast als ze in de kinderstoel zit of gaat draaien. we laten har armpje ook vaak zien en als ze gaat spelen proberen we haar armpje er ook bij te betrekken zodat ze hem veel ziet. Ze keek er vandaag anders naar net of ze zelf goed doorheeft dat ze nu de vingers beweegt. Heel erg bedankt voor je lieve compliment! we zijn ook supertrots op ons mooie meisje! Ga je de dooie puntjes af laten knippen of een geheel ander kapsel?
ja hoor zijn erg vriendelijk daar...geven advies als je daar naar vraagt (tenminste bij ons nu dan) in het begin wilde ze advies=verplicht maken...maar ze hadden al snel door dat ze dat bij ons niet hoefde te doen dus zijn ze van afgestapt....en nu sinds er een andere arts werkt is het helemaal niet meer zo, die is eigelijk elke keer zeer tevreden en vind dat we de dingen goed aanpakken. ga even eten samen met emily en daarna is manlief weer thuis en gaan we even op fontijnen jacht voor in de tuin prettige middag!
Hallo meiden, Vandaag druk.. Kben wel gewoon thuis maar Joas kan maar niet 1 tel ff alleen spelen! Ik ging net strijken alleen maar liggen huilen terwijl anders heel lief gaat spelen. @ Meeting: Het is toch wel het leukst al iedereen meekan?? Ik heb bij veel datums opgezet dat ik wel kan, maar ik moet dan wel event. ruilen op mn werk. Diegene die moeten werken kunnen die dan niet ruilen of is dat geen optie? @ Geloof: Wat reageren jullie allemaal lief!! Ik weet niet meer wie het vroeg wat voor geloof ik heb maar in ben gereformeerd. Hoe jullie dat noemen: Refo Ha ha.. Nou moeten jullie niet gelijk iemand voor je hebben met een rok tot de enkels etc etc!! Maar wij zijn wel van de "strenge" christelijke soort! Wie kwam er nou uit Apeldoorn?? Nou in die richting zitten er ook veel geloof ik. Ik schaam me niet er voor maar zou in jullie groepje wel ongemakkelijk voelen.. Maar nu niet meer! Ik heb zat vrienden die niet naar de kerk gaan waar ik heel goed mee kan opschieten! Ik ga maar weer naar Joas hij zit alleen maar te huilen ;'(
@debsje gelukkig maar ik hoor vaak anders. @jann wat vervelend dat Joas vandaag niet helemaal happy is. Heeft hij wel lekker kunnen slapen dan? Hihi had ook niet gelijk een meid verwacht in een lange rok tot de enkels hoor! Dat zijn echt de vooroordelen ja. Wij wonen dicht in de buurt van Staphorst maar dara lopen veel meiden wel in een rok tot de enkels. Fijn dat je daar geen twijfels meer over hebt je hoort er helemaal bij net als de rest.
@ Ellen hij was heel vroeg wakker maar heeft tot nog van kwart over 10 tot kwart voor 12 geslapen en nu schreeuwt hij gewoon om aandacht. Ik denk dat ik zo nog maar ff weg ga Ja in staphorst is dat idd heel erg!! Maar zo ben ik niet hoor of met zwarte panty 's aan
Ja klopt, in de omgeving van Apeldoorn zijn veel gereformeerd christelijken. Ook zijn hier best wat scholen enzo speciaal voor gereformeerd christelijken. En veel visjes op de auto's hier. Of was dat niet van het gereformeerd christelijke geloof?
Hihihi. Herkenbaar zo'n teamhoofd. Gelukkig hebben we sinds een jaar een nieuwe. Nu alleen nog wat collega's
@ Ellen, misschien de volgende keer alles opschrijven wat je wilt zeggen etc. De bevalling zelf was een KS. Ik kwam niet verder dan 4 cm ontsluiting. Bij een volgend kindje word het toucheren mij gelukkig bespaard @ Femke, dat heb je ook niet goed aangepakt, jij had naar de kapper moeten gaan en mannetje bij Nils Hoe was de controle en nog ergens lekker kunnen eten? @ Debsje, Emily al 10 kilo? Dat zou je niet zeggen. Hihi, ik vind aapjes hele leuke beestjes, maar het idee dat ze zo op mijn hoofd kunnen springen @ Jannn, wat nou, je komt niet in lange rok en zwarte panty?? Geintje! Dat zou toch wat zijn als we zo vooroordelend waren he. Joas inmiddels alweer in een betere bui? Ik had Milan een vorkje van sesamstraat (bij kruidvat) gekocht. Als we hem een stukje brood erop prikken en het vorkje neer leggen, pakt hij het en eet zo zijn boterham. Zo leuk om te zien. Gisteravond hebben we zijn boek (pap en mam vertellen over jou) ingevuld en toen zagen we dat de ontwikkeling nu wel heel snel gaat. In een paar weken tijd doet hij zoveel nieuwe dingen. Het wordt echt een klein mensje nu.