Heb vandaag wat nieuw speelgoed gekocht voor Beau. Ik weet niet of het daaraan heeft gelegen maar hij was weer in een heel goed humeur vandaag . Van fisher price de stapel en rol bekertjes Van chicco de musical roller (is veel groter dan ik dacht) en van Lamaze de soft sorter (?) Hij probeert zich nu op te trekken aan de box dus we moeten de bodem maar eens gaan verzetten. Lijkt me wel heel vreemd staan zo laag...
Dat van fisher price, is dat met dat gele balletje? Doet het ook erg goed bij Milan. Van de week een zacht balletje gekocht, vindt hij helemaal het einde. De box ineens omlaag is inderdaad even wennen. Wel een grappig gezicht als ze op de knietjes zitten en die spijlen vast hebben. Lijkt dan net zo'n apie achter tralies
Nee alles is verder dicht. En het is een heel oud recept, bijna geen enkele apotheek heeft die op voorraad. Het is echter de enige hoestdrank die nog werkt bij hem. En die arme man is zooo bang om te stikken als hij hoest.
Haha geweldig dat optrekken.. Alleen ik heb er sinds een paar dagen wel problemen mee... Rebecca gaat uit zichzelfs staan, hoeft zich niet eens meer op te trekken, maar dus ook in bed. Als ze niet wilt slapen gaat ze gewoon in haar bed staan.. Dan gaat ze helemaaal niet meer slapen haha. De box omlaag is 1 dagje wennen, daarna niet meer hoor! Maar voor je kleine vast heeeel leuk als hij eenmaal doorheeft hoe het moet haha.
Het staan in bedje heeft Milan gister ook ontdekt. Vanmiddag weigerde hij ook te slapen, stond hij huilend in bed.
Is met dat gele balletje inderdaad. Hij vond het erg leuk. Grappig dat hoe klein ze ook ze zijn echt uitgekeken kunnen zijn op speelgoed. In ieder geval, dat leek hier echt zo te zijn. @Simo: hij kan zich nog niet optrekken maar wil het heel erg graag. Ik betrapte hem vandaag met 1 hand op de bovenste rand en de andere bij de spijlen. En maar zijn best doen hahaha. Maar je weet het nooit, straks kan hij het ineens. Hij wil ook alleen maar staan en dat kan hij natuurlijk helemaal nog niet. maar probeer hem maar weer eens op zijn rug te leggen... dat is zo voor baby's, boos dat hij wordt. Slimme meid die rebecca. Gewoon gaan staan als je niet wil slapen. Goed bekeken van haar. Beau is wakker Ga hem maar even halen.
Hier even kort! We gaan zo al lekker naar bed J @ Femke: Nee ik mocht van mijn ouders daar nooit heen! En heb het ook nooit echt gemist ook. Ik begrijp dat jullie dat onmogelijk kunnen indenken maar wij gingen ook wel leuke dingen doen op zaterdag hoor! @ Marjonb: Sterkte met Wessel!! @ Opvoeding: Hier zet ik alles steeds weg want hij grijpt echt overal naar! Maar mn vader en moeder zeiden pas dat wij nooit wat pakte! Ik zei: hoe kreeg je dat dan voor elkaar?? Elke keer een tik op de handen!! Nou, dat doe ik niet hoor L Jullie wel??
@ marjon: ik heb de hele tijd aan je gedacht. Hoe is het met Wessel en trek je het zelf nog een beetje?
Goedemorgen dames, Marjon, Hoe is het met Wessel? Hier is Rebecca net gevallen, of eigenlijk op haar bibs gevallen vanuit staan positie. Toch heeft ze zich gestoten en haar tandvlees bloedde wat.. Was sneu.. Ook heeft ze al een hele tijd haar neus kapot. De binnenkant van haar neus is al ruim een week korst.. Eerst haalde ik het weg, maar kwam steeds terug.. Nu heb ik het al een week laten zitten maar gaat nog niet weg.. Wat zouden jullie doen? Ik had Rebecca trouwens vanmorgen om 7.30 uur wel wakker verwacht, normaal is het 6.30 uur. Nou niet dus, het was gewoon 9.00 uur (wel nieuwe tijd dan he)! Heerlijk haha.
Goede morgen!! Ik zei gisteravond dat Beau nog helemaal niet kan staan... Wat denk je, ik zet hem aan de lage tafel (salontafel) en hij blijft zelf staan. Nog wel een klein beetje wankel maar hij staat wel los!!! Ik onderschat hem gewoon En als ik hem aan zijn handjes vasthou dan zet hij met rechts al echt een stapje, links nog niet maar dat oefenen we. Ben best wel trots op dit kleine mannetje . @Jannn: een tik over de vingers blijft altijd een discussie. Ik ben er niet voor en zal dat ook niet doen. Maar zeg nooit nooit.
Goedemorgen, Ahhh wat sneu dat ze gevallen is simo, korstje gewoon laten zitten valt er vanzelf af. @marjon, hoe is het met Wessel? @ meeting Ik heb net ff geturfd en de voorkeur van de meeste mensen gaat uit om bij iemand thuis af te spreken. Dus mijn vraag is nu wie stelt zijn huis/tuin beschikbaar? - ikzelf stel hem beschikbaar alleen hebben wij dus geen buitenruimte! Hier was Julian om 09.00 zomertijd wakker, dus prima!
Lief he die stapjes! Rebecca deed het al toen ze 4 maanden was.. ze wou vanaf de geboorte alleen maar staan, heeft ook enorm sterke benen. Alleen los durft ze nog niet. Ze probeert nu te stappen aan 1 handje. PAs maar op, straks vliegen ze alle kanten op..