Julian stopt ook steeds zijn vingers in de mond met eten! ik vind het erg onhandig maar laat hem maar zijn gang gaan. Ik gebruik geen zwitsal dus zal het niet weten. Hoe gaat het hier met de zieke en mogelijk zieke kindjes? Pfffffff ik ben echt zo brak!! Ik heb vannacht gewerkt, werk als doktersassistente op een huisartsenpost en ik had echt geen fijne dokter om mee samen te werken!! Hij maakte zo`n lullige opmerking dat hij mij, mede door de moeheid, aan het huilen kreeg, voelde me zo onprofessioneel, het was mijn 2e nachtdienst alleen ben er net begonnen. Maar ik stond gewoon in mijn gelijk!! Ik zit er wel mee dus ga het nog wl ff met mijn baas bespreken.
@ mamalous: o bah dat is ook vervelend! Ik heb ook nachtdiensten maar heb er zo;n hekel aan. Vooral als je erin moet! Je ben wel sneller emo vind ik hoor als je in de nacht zit en vooral als je ook zo moe bent. Heb je je baas al gebeld?? Liefs
Ik vind het ook zwaar, maar het is gelukkig maar 2 keer per maand, dus 10 diensten niet en 2 wel dus dat is te overzien. Nee ik bespreek het wel als ik haar zie, ik heb het gesprek uitgedraaid en mijn verhaal erbij geschreven en ik had de chauffeur die alles heeft meegekregen dus die heb ik achter dehand mocht de arts gaan klagen. Hij noemde mij een slechte assistente en nog wat nare dingen, maarja....
jann: bij de kruidvat zijn de 400 ml is de aanbieding..de tweede voor de halve prijs...geloof dat 1 iets van 4.49 kost..dus een kleintje zou dan niet meer dan 2.39 ongeveer kosten geloof ik
@ mamalous: wat vervelend joh!! Ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is, maar echt heel stom van die arts! @debsje: Ik heb ze dus bij de kruidvat. Heb 2 kleine gekocht en in totaal 15.00! Dat klopt niet hoor.. Ik ga vanavond maar ff terug. xxx
@ Mamalous: wat een xxkel die arts zeg. Sommigen kunnen zo bot zijn! Werk zelf ook in de zorg, ben verpleegkundige. Gelukkig zijn de artsen waarmee wij samenwerken eigenlijk allemaal aardig. Maar er ziiten ook een paar tussen die even hun autoriteit willen laten gelden af en toe. Pffffoei zeg. Daar kan ik dus NIET tegen. (en laat dat dan ook merken, haha). Maar kan me voorstellen dat je dan zo ineens in huilen uitbarst, voelt dan zooo onrechtvaardig! Heb zelf nog geen nachtdiensten meer gehad sinds ik weer aan het werk ben gelukkig. Mis het nog niet hoor! @ Antje: balen dat je weer terug naar de kruidvat voor de luiers moet zeg. Ook ik heb niet zoveel verstand van de zwitsal prijzen. Maar als je een grote fles hebt kan de prijs best kloppen. Is behoorlijk duur spul! @ Ellen: hoop dat je meisje weer opknapt zeg. Gelukkig is haar temp weer wat gedaald. Aan de ene kant ook wel heel schattig dat ze bij je man op de arm in slaap valt he. Voelt ze zich helemaal veilig en op haar gemak. @ Jannn: werk je ook in de zorg dat je nachtdiensten draait? Of een andere sector? @ Lovewinnie: je zoontje heeft de achterstand die hij had in zijn gewicht goed ingehaald zeg!! Jeempie! Da's ook een heel gewicht om rond te sjouwen! Nils heeft nog steeds wat verhoging en is hangerig. Heeft wel lekker geslapen daarstraks. Hij ligt nu lekker in de box te spelen, op zijn rug. Normaal ligt hij steeds op zijn buik, maar nu dus niet. Voelt zich niet optimaal. Wilde ook zijn boterham niet daarnet. Misschien dat de volgende serie tandjes er weer aan zitten te komen. Weet het niet. Ga nog even wat in huis doen, want dat is er nog niet van gekomen vandaag.... En vriendlief komt vandaag eens vroeg thuis uit zijn werk, dus dan is het wel gezellig als het hier een beetje opgeruimd is!
@ femke: Ik was dat voor de luiers en de zwitsal Ja ik werk ook in de zorg. In een verpleeghuis.. Hadden eerst ook een arts die net deed dat zij veel hoger en beter was. Nu hebben we een leuke/aardige man die ons op gelijke hoogte stelt. Balen hoor dat Nils niet lekker is Hopelijk is het snel over en is hij weer de oude. Sterkte ermee. Liefs
me rug doet ok bijna continu pijn. op het cb zeiden ze dat hij zo weinig deed nog omdat hij lomp dik is, tja bedankt he. nu vergelijk ik hem met andere en valt het allemaal wel mee. hij is langzamer dan zijn zus dat wel maar traag ook weer niet. hij is gemiddeld bijn 1 kilo per maand aangekomen. van maat 44 naar 80 kletsen jullie kindjes trouwens ook heel de dag vind het zo schattig. filmpjes.nl - nando aan het brabbelen -
@ Mamalous, wat een kwal zeg. Laat je vooral niet gek maken! @ nachtdiensten: hier gelukkig al een hele tijd niet meer gehad. Hoeven ze ook niet vaak meer te draaien, hoop ze ook voorlopig nog niet te krijgen. Ik heb wel geregeld bereikbaarheids dienst, maar tot nu toe nog nooit een telefoontje gehad. @ Ellen, gelukkig dat het alweer wat beter gaat met Emma. Geloven dat er meer is doen wij ook. Zelfs in ons huis. Daar heb ik gister naar gevraagd en zij benoemde exact de plaats waar ik vermoede. @ Marjonb, wat goed dat hij vannacht goed geslapen heeft. Hopelijk mogen er meerdere volgen! @ hier,Goed nieuws, het hartruisje bij Milan is volledig onschuldig Nu de bloed en urine uitslagen afwachten. Hij was ook goed gegroeid afgelopen week, zo'n 300 gram. Dat wat hij afgevallen is, is hij weer dik bijgekomen. Weegt nu 8560 en zijn lengte was 73. Vorige week was het 74, maar waarschijnlijk niet goed gemeten.
oeps.... Haha, dacht dat ik het allemaal goed had! Potverdikkie!! Ja wat is dat met sommige artsen he? Snap dat niet hoor. Bij ons heerst er gelukkig wel een vriendschappelijke cultuur tussen artsen en verpleegkundigen. Maar we hebben ook altijd een tijdelijke arts die voor een paar maanden op de afdeling is, dus die wisselen altijd. Die moeten soms weer even wennen (en op hun plaats gezet worden, hoe erg dat ook klinkt...) omdat er bij ons niet echt hierarchie merkbaar is.
@ antje: wat een goed nieuws zeg! Ben blij voor jullie! En fijn dat hij ook weer is aangekomen!! 300 Gram in een week is op deze leeftijd flink! Haha, hij heeft het nodig gehad denk ik! Nu dus nog de andere onderzoeken afwachten. Hopelijk daar ook goed nieuws!
Antje, dat is goed nieuws! Geen idee wat zwitsal kost, ik gebruik het wel, maar ben niet zo prijsbewust ben ik bang Even heel ander vraagje, is er hier ook een mama bij van een "happy wheezer"? Baby die dus 24 uur per dag rochelt, piept en hoest? Meestal aan de ventolin. Anders moet ik misschien nieuw onderwerp posten, maar het bevalt me hier eigenlijk wel!
@mamalous wat vervelend zeg. Ik vind het niet onprofessioneel hoor! Hoop dat waar je het gaat melden ze je serieus nemen. Werk je normaal in de nachtploeg wel met leuke artsen dan? @antje ja het is mooi maar ik vind het ook wel heel eng soms hoor! Wat voel je op die plek in je huis dan? positief gevoel of negatief? Misschien kun je salie branden? (ik heb die tip eens gekregen om je huis te reinigen zeg maar) @lovewinnie wat een rare opmerking van het cb. Ik vind trouwens wat ik lees dat je zoontje veel kan hoor. Al op zijn kont schuiven en stapjes zetten! Heel knap. @femke Ja vind het ook heel mooi om te zien hoe papa en dochter dan zo samen zijn. Het gaat wat beter met Emma. haar temperatuur is gezakt maar nog wel wat te hoog. 38.2 nu. Ze eet gelukkig wel goed. Ze is een stuk vrolijker geweest als gister. Soms zag je wel dat ze er last van heeft. Heel zielig. Hopelijk is het morgen weer beter. @jann ben je nog naar de winkel geweest? wat zeiden ze?
@ Ellen ja ik ben terug geweest en het was echt 7.50 hoor. Wist niet dat het zo duur is! Twas baby olie.. Hier is mijn zoontje net niet uitzichzelf in slaap gevallen Jammer hoor. Mn man moest er naast gaan leggen & die slaap nu ook Lekker saai dus hier.. Kga mn kleine mannetje nog wel de fles geven.. xxx
@ Femke, ja hij had het blijkbaar nodig om weer aan te sterken. We hebben een aantal keren een extra fles gegeven in de nacht, nadat die vorige week afgevallen was. Dat heeft dus goed zijn werk gedaan. @ Ellen, ik vind het geen prettig gevoel, maar dat is meer omdat ik daar aanwezigheid voel en dat vind ik gewoon eng. Volgens die vrouw is het niks negatief, maar brengt het wel onrust. En dat laatste klopt. Maar zolang er geen vreemde dingen gebeuren is het goed en het is al een hele tijd rustig. Is eigenlijk alleen tijdens veranderingen.
@ debsje: Ja de prijs klopte gewoon het is gewoon hartstikke duur.. Geen leuke vrijdagavond he! En dan moet ik ook nog eens het weekend werken Tis nu toch niet zo boeiend, nu ons zoontje savonds en snachts veel huilt en tussen ons in legt. Hopelijk komt dat wel weer