De juni junky's

Discussion in 'De mama's' started by diddi, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

het is idd super leuk....maar ook super hobbelig voor mijn hartje ;)...heb de afgelopen dagen al heel wat schrik om het hart gehad met de dingen die ze doet nu ineens...heb ineens 6 paar ogen nodig heb ik zo'n gevoel hihi ;)
    maar het is zeker leuk...blijf schrijven in der boekje.

ga lekker mijn bedje op zoeken...hopelijk heb ik snel weer wat meer tijd om weer mee te kleppen.

Trusten!

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Welterusten Antje.

Debsje: ik moest een beetje lachen toen ik de foto zag. Maar ben ik direkt gewaarschuwd. Ik zet Beau met wipper nog wel eens op tafel. Nu dus niet meer :D

Ik ga ook zo slapen.
    Tot morgen

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Wat is het hier dan rustig?????
    We stonden op pagina 2
    Dat kan natuurlijk niet ;)

Ik ben zenuwachtig voor mijn examen :$
    Dat is gek want dat ben ik eigenlijk nooit.
    Misschien een goed teken :)
    Voor het proefexamen zou ik geslaagd zijn, nu het echte nog!!
    Als ik het haal vandaag zal ik mezelf is tracteren op een goed glas wijn vanavond.... en zo niet dan nog

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    @ Kouf, op pagina 2, dat kan echt niet!!
    Hoe laat heb je examen? Zet hem op hè, het gaat je helemaal lukken!!

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    Dames, ik heb de datum prikker ingevuld. Mijn werkroosters van juli en augustus zijn nog lang niet klaar, ik kan daar nog altijd wensen door geven. Alleen de weekenden zijn in die maanden wat problematisch omdat we daar in de vakantie periode zitten.

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@kouf wat lief van je vriend zeg!!! zeg maar dank je wel tegen hem:)
    Ben heel benieuwd of je je examen hebt gehaald en of je het gelijk hoort of je het gehaald bent of niet (weet niet hoelaat je moe(s)t?

@ilse ik ga even je pben voor dat antwoord jullie mogen het allemaal wel lezen hoor, maar niet het hele forum. dus als jullie nieuwsgierig zijn hoor ik het wel;)

@debsje hahaha ooh prachtig!!!:D Ze kijkt ook echt zo van huh wat gebeurde daar nou?
    En daarna nog een keer las ik, nee dan lijkt het me ook niet helemaal veilig meer. Wij hebben al een tijdje de kinderstoel als optie. we zetten haar vaak gewoon op de grond te spelen maar met eten natuurlijk de kinderstoel en als we de was doen ofzo dan zetten we haar er vaak ook even in kan ze lekker alles in de gaten houden.

wat vinden jullie kinderen trouwens van de stofzuiger?
    Emma vind hem geweldig. We doen de slang op haar armpje of beentjes en dan gaat ze lachen en ze grijpt er zelf naar:)

7. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Hallo meiden,

Joas wordt al een paar nachten om kwart voor 5 wakker en ga dan pas om 6 uur weer slapen!! Hij leg dan allemaal te klieren. Als ik dan die druppeltjes geeft voor zn tandjes dan valt hij vaak in slaap.

Ik ga steeds een fles om 21.00 dezelfde rede als Kouf omdat Joas om 19.00 niet de fles wilde. Zat denk ik nog vol van zn prakkie. Maar nu wil hij op 21.00 ook opeens geen fles meer.. Dan leg hij zo lekker te slapen!
    Ik denk dat ik het vanavond toch maar weer eens op 19.00 ga proberen.
    Maar vannacht had hij ook honger want ik heb om 5 uur een fles gemaakt van 90 cc en die ging achter elkaar op!

Doen jullie de speen echt om de 6 weken vervangen?? Ik niet hoor. Ik kook m wel vaak uit maar niet zo vaak vervangen. Maar nu ging de speen echt heel snel en leek wel of hij vaker verslikte..
    Dus nu heb ik er een nieuwe opgezet en moet hij weer harde zuigen..

@ Kouf: Succes met je examens.
    @ Deb(??) Geweldig die foto.. Joas zit allang niet meer in het wipstoeltje. Hij groeide eruit ha ha.

Vanavond heerlijk zonnebanken!!

8. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Ellen: Joas is bang geweest voor de stofzuiger. Dan ging hij hard huilen. Maar nu gaat het momenteel beter. Ik doe het gewoon anders komt er nooit wat van..

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Ik heb om half vier examen in Deventer, ga over 3 kwartier weg, ben nog op mijn werk.
    Als ik hem niet haal vandaag ga ik huilen denk ik :D. Ben nog nooit zo zenuwachtig geweest :).

@ stofzuiger: Beau vindt het wel grappig. Heb hem laten voelen wat die doet maar dol enthousiast is hij ook niet.

@ Jann: maak je Joas wakker voor zijn fles? Anders iets later de fles geven, slaapt hij misschien iets langer?

@ellen: ik ben nieuwsgierig ;)

10. Ellen291982

@jann Als je de fles eraf zou halen zou hij dan te weinig eten krijgen? Anders hoop ik dat hij hem nu wel wil om 19.00.
    Die druppels werken dus wel goed bij joas. Bij Emma gelukkig ook. Zitten er weer tandjes aan te komen bij Joas?
    Haha ja dan moet het op een gegeven moment maar gebeuren he! wie weet staat hij over een paar jaar met zijn eigen stofzuigertje naast jou te stofzuigen haha!

11. Ellen291982

@kouf Heel heel heel veel succes! Ik ga heel hard voor je duimen en positieve eniergie naar je sturen!
    Ik zal Ilse even vragen of ze het berichtje naar jou wil sturen. ik keek namelijk in mijn outbox maar dit berichtje stond er niet bij, heel vaag!

12. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Kouf: succes vandaag... nu wél slagen he :p geintje he,

@Ellen: wat kan je toch mooi schrijven! Ik zit altijd helemaal in jouw berichten alsof ik erbij ben. Je bent echt een toppertje meid.

@Kouf ik heb het bericht van Ellen trouwens op haar verzoek doorgestuurd. Er kon geen letter meer bij dus kon het niet in het bericht melden.

@Debsje: ach arme emily en mama maar lachen hahaha ziet er ook wel heel geinig uit :D

@Jann: wij vervangen de speen om de 3 maanden ongeveer. Ik heb meerdere flessen dus niet elke speen wordt even vaak gebruikt. Onze meid wordt nooit snacht wakker. ik vind het moeilijk je een tip te geven. Misschien na het avondhapje gelijk een beetje melk/pap geven??

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Zijn jullie al wel eens naar een dierentuin of zo geweest met de kleine? Wij willen het weekend naar de dierentuin in Arnhem. Ben benieuwd wat Beau er van vindt :)

14. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

haha ja zo herkenbaar. die droomo of hoe je het ook schrijft. Zijn dat die super dure zitzakken?

15. Ellen291982

@ilse thanks dat je hem teruggestuurd hebt
    @kouf ik heb je het bericht verstuurd naar je pb.

16. Ellen291982

@ilse dank je wel meid wat lief van je! word er verlegen van

@kouf nee nog niet maar lijkt ons ook erg leuk. dierentuin Emmen is niet zo ver weg, denk dat we daar wel heengaan deze lente/zomer. Laat je weten wat Beau ervan vond?

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ Ellen: Ik heb het gelezen. ik zal je er nog wat uitgebreider op antwoorden in een pb maar wilde je wel zeggen, Het raakt me diep als ik dit zo lees. Krijg er serieus een brok van in mijn keel en tranen in mijn ogen.
    Dikke kus voor jou

18. Ellen291982

dank je wel meid! jij ook bedankt voor het lezen, het was nogal lang geworden. De steun van jullie meiden doet me heel veel!

19. Ellen291982

@marjon heb je al de uitslag van de urine? ik hoop op goed nieuws!

20. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    Yep die zijn dat. Gelukkig kado gekregen, anders was het een enorme miskoop. Heeft er alleen ingelegen toen hij klein was. Maar misschien dat hij hem straks nog wel veel gaat gebruiken als zitzak.

Share This Page