De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Stofzuiger, Milan kijkt altijd heel geconcentreerd als ik aan het stofzuigen ben. Er mee spelen vindt hij uiteraard leuk.

@ Dierentuin, 1 keer geweest toen hij 3 maandjes oud was, was meer voor mama en papa dan voor hem :D
    Binnenkort ook eens gaan, dierentuin is hier nog geen 10 min met de auto.

@ Spenen, die doen wij hier ook echt niet om de 6 weken. Van deze flessen heb ik hem pas 2 keer vervangen. Maar heb de 1e 4 maanden andere flessen gebruikt dan nu.

@ Ellen, ik ben ook wel nieuwsgierig.

@ Jannn, kan goed dat hij wakker wordt van de tandjes. Milan heeft er in ieder geval last van. Hier al 3 zeer onrustige nachten achter de rug.

@ Marjon, uitslag al bekend?

@ Kouf, nogmaals succes!

2. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Kouf ik maak Joas niet wakker ik gaf m slapend. Als hij dan niet meer hoef trek hij gewoon weg.. Hij zal niet langer slapen als ik de fles later geef want hij heeft nooit honger snachts ( alleen vannacht dan omdat hij om 9.00 maar een paar slokken op had) want hij drinkt sochends ook weinig van de fles.
    Heel veel succes met je examen. Waarschijnlijk heb je m nu al achter de rug.
    @ Ellen: Ik dacht dat er boven tanden moesten komen. Lag hij vanmorgen op zn rug hard te lachen.. Zag ik onder er nog 1 bij.. En die is er nu doorheen een puntje.
    Ik ben vanmorgen op kraamvisite geweest. Wat klein dan he!! Kan me niet echt voorstellen dat Joas ook zo klein is geweest!
    Ik wordt echt gek van altijd dat onregelmatige menstruatie!! Nu alweer 35 dagen.. Langste is 37 dagen dus we wachten nog wel weer ff af. Ik dacht dat het na mn bevalling wel normaal zou worden. Maar dat was dus niet zo. Ik heb er pillen voor gekocht bij de Tuinen maar daar heb ik tnt alleen maar pijn in buik van gehad..

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Jannn, als ik zo'n kleintje zie kan ik mij ook helemaal niet meer voorstellen dat Milan zo is geweest.
    Balen is dat met je menstruatie. Ik heb er helaas geen tips voor.

4. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    nou dames, ik ben weer gezakt.:xik was woedend toen ik de uitslag zag
    heb mijn baas gebeld en bijna huilend uitgegild dat ik dit examen de aankomende tijd niet nogmaals ga doen.
    Moet nog voldoende kleinere examens doen en die doe ik eerst.
    Voel me zo dom omdat ik ben gezakt :(
    dus die fles wijn die is in huis, niet om het te vieren maar om mijn verdriet te verzachten.
    Maar eerst met Beau knuffelen dat helpt ook al veel ;)

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ahhh neeeee! dat is echt K** Hoeveel scheelde het?

6. Koekeloerie

@Jannn: Vervelend die onregelmatigheid. ik heb er zelf geen problemen mee, maar lijkt me erg vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. En je toch vaak even moet gaan gluren of je al ongi bent en dan weer niets. Lastig.

@Marjon: wat is de uitslag van het urine onderzoek?

@Antje: Wat een duur kado heb je gehad. Ik heb er wel vaak bij staan kijken, maar dus blij dat ik het niet heb gekocht. Het wipstoeltje is hier al zelden gebruikt. Echt zonde eigenlijk. Ik heb ook zijn Bumbo stoeltje, ook zelden gebruikt.

7. Koekeloerie

Na de laatste burenruzie hebben nog eens goed nagedacht of we hier echt nog lang willen blijven wonen. We hadden natuurlijk die verbouwing in ons hoofd en zou toch wel zonde zijn als we volgend jaar alsnog besluiten weg te gaan. Na weer eens op funda te hebben gekeken hebben we een bezichtiging bij een woning vlak in de buurt gehad. Die beviel zo goed dat we hebben besloten te gaan verhuizen. Vandaag is de makelaar geweest voor een waardebepaling... Die kwam wel tot de conclusie dat we sowieso op een verlies moeten rekenen. Maar goed dit hadden we zelf ook al bedacht. We hebben afgelopen 3 jaar de hele kiet verbouwt. Alles is nieuw, echt alles. Dat halen we er dus niet uit.

Morgen ga ik nog een keer kijken omdat ik nog niet helemaal uit ben met de indeling van de kamers en dan doen we morgen avond ons eerste bod.

Hele spannende tijden dus.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ilse, spannend hoor! Hopelijk is jullie huis snel verkocht en vinden jullie een mooi nieuw huisje.

Jann, vervelend dat je onregelmatig ongesteld bent. Lijkt me echt erg lastig.
    Ik ben heb altijd een cyclus tussen de 25 en 32 dagen gehad.. Gelukkig niet echt onregelmatig. Aangezien ik een koperspiraal ga laten plaatsen komt mijn eigen cyclus weer terug.

Kouf, wat jammer dat je niet geslaagd bent! Dikke knuffel vanuit hier!

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    :DHai, even laten weten dat de uitslag er is. Wessel heeft inderdaad een flinke blaasontsteking. Eerst een kuurtje, en daarna na de uroloog. Dat is standaard bij een baby met blaasontsteking. Hij mag alleen geen koorts meer krijgen vandaag en morgen dus even in de gaten houden. Volgens mijn schoonmoeder had hij goed geslapen en gegeten vandaag, alleen snel moe en huilerig. Morgen ben ik zelf gelukkig weer thuis.

Nu zo even 2 sollicitatie brieven schrijven, heb 2 leuke vacatures gezien hier heel dicht in de buurt.

Kouf; Dat is balen zeg! Reageerde je baas wel een beetje ok? Vanavond lekker met je wijntje op de bank hoor!

Stofzuigen vind Wessel een feestje! Achter het rode monster aankruipen en het snoer grijpen!

Wipstoel heb ik een maandje terug al opgeruimd, Wessel is ook zo`n onbenul en lag om de haverklap half uit dat ding. Levensgevaarlijk!

Ilse; Spannend een nieuw huis! Hoop voor jullie dat het door gaat! Die ruzie met de buren zal ook niet snel verbeteren! Heb je al wel kennis gemaakt met je eventuele nieuwe buren? :D

Ellen; mag ik het lezen? Zeker na de reacties van de andere meiden toch wel heel nieuwsgierig geworden. Je verhalen op hyves heb ik ook gelezen, en grepen me allemaal enorm aan.

Nou, het belangrijkste wel gehad geloof? Ik ga eerst even serieus met die sollicitaties aan de gang! Tot later!:)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@spenen we hebben er 2 verschillende voor overdag en 2 voor s nachts (we trapten nog in het verschil van bibi spenen dat je spenen had om rustig te slapen, maar die zijn zonder extra ring dus wel heel handig) dus doen we er sowieso 12 weken mee (doen om en om). We hebben die van papa is the best en i love mama. Vind ze heel leuk! (eerst rode toen blauwe letters en nu zilver en goude letters)

@antje ik heb je de pb die ik Ilse gestuurd had doorgestuurd!
    Hoe vaak word Milan nu wakker s nachts? Hopelijk is het snel weer over.

@jann Dan zit je erop te wachten en zo komt er een tandje door! fijn hopelijk heeft Joas er nu minder last van.
    Ja klein he! ik kijk weleens naar oude foto's van Emma en dan kan ik me al niet meer voorstellen dat ze echt zo klein was.
    Je had voor je zwangerschap ook last van een onregelmatige cyclus? herken het, kan het na een zwangerschap beter worden eigenlijk?

@kouf he wat balen meid, Je niet dom voelen hoor, je weet dat je er alles aan hebt gedaan, meer kan je niet doen. Dus je moet nog meer examens doen? pfff hoop dat je niet heel veel hoeft te blokken?
    Heeft Beau je een beetje op kunnen vrolijken?

@ilse wat leuk zeg! en wat spannend. Erg he hoe buren kunnen zijn. zo jammer, want je voelt je gewoon weggejaagd eigenlijk. Nee dat zou idd zonde zijn om nog eens te gaan verbouwen. Hoop niet dat jullei al teveel verlies gaan hebben! Is het huis dicht bij jullie in de buurt? of verder weg? Denken jullei dat jullie het oude huis snel kwijt zijn? of staan bij jullie huizen lang te koop?

@marjon balen dus de uitslag! Duimen dus dat hij geen koortsgaat krijgen. Gelukkig heeft hij goed gegeten. Wat gaan ze precies doen bij de uroloog? Zie je er tegenop? Hoop dat het kuurtje gaat helpen voor Wessel. Heeft hij er nu veel last van?
    Wat spannend, misschien een nieuwe baan dus binnenkort:)
    Haha zie hem zo door de kamer kruipen hahaha:D
    Ik stuur je de pb door die ik Ilse had gestuurd naar jouw pb.

o ja wilde nog even zeggen dat we gelukkig de meeste tijd lekker kunnen genieten met Emma. Vanmiddag was ze zo mooi met papa aan het dansen, kan me een brok in de keel bezorgen. :)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Majon, fijn dat ze er achter zijn wat het precies is. Hopen dat het kuurtje helpt!

Spenen, hier sinds een paar weken er helemaal vanaf. Door 1 tandje wou ze de speen niet. Die spuugde ze steeds uit. Ik heb de kans gegrepen en gelijk die dingen weggegooid.

Stofzuiger, Rebecca vind het helemaal niks, soms kijkt ze alleen moeilijk soms is het echt gillen..!

Wipstoel, die had mijn ex stiekem meegenomen en ik dacht dat hij in mijn opslag stond. Al met al heeft ze er al maanden niet meer ingezeten.

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier een rustige dag gehad, maar Rebecca heeft maar 1,5 geslapen totaal. Ze heeft volgens mij echt last van kiesjes! We zullen zien. De arme meid huilt alleen maar, maar is niet ziek ofzo.
    Ze ligt nu met paracetamol op bed.

Mijn opa wordt morgen al geopereerd. Spannend.

Verder niet echt nieuws.

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @kouf: balen zeg.... Kan me voorstellen dat je even helemaal geen zin meer hebt in examens!

@ Ellen: ik vraag me regelmatig hetzelfde af als wat Ilse je vroeg. Lijkt me namelijk zo ontzettend moeilijk om zoiets te verwerken, omdat Emma gewoon een hele gezonde meid was. Misschien zou je mij de pb ook willen sturen?

@ Simo: wat is dat nou voor rare actie van je ex, stiekem een wipstoel meenemen.... Dat slaat echt nergens op. Gelukkig heb je zo'n ding niet zo lang nodig.

@ Marjon: ach, toch blaasontsteking. Dat hoor je volgens mij echt niet vaak bij baby's. Arme knul zeg. En succes met brieven schrijven. Ik vind dat altijd ontzettend moeilijk!!!

@ Ilse: woehoeoeoe! Spannende tijd gaan jullie tegemoed! Heerlijk dat julle straks van de irritante buren af zijn zeg! Weet je ook een beetje wie jullie eventueel toekomstige buren zijn? (dat je er niet op achteruit gaat zeg maar?!)

@ Jannn: zomaar weer een tandje erbij!!! En vervelend van je onregelmatige cyclus... Bij mij is de regelmaat ook heeeeeeeeel ver te zoeken. Heb nog geen menstruatie gehad na de bevalling. En voordat ik de pil gebruikte was ik volgens mij iets van 5 keer per jaar ongesteld...

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oja, Nils heeft vandaag uit een FLES gedronken op de creche!!! Hij ging gewoon leeg ook!!! Moet niet gekker worden, hahaha!!
    Verder zeiden ze ook nog dat hij gewoon nooit huilt daar. Hij heeft het zo naar zijn zin! Ben ik superblij mee. Tis ook leuk om te zien als hij aan tafel zit met de andere kindjes. Issie helemaal blij! (zwijmel)

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik kom straks nog even reageren op iedereen.
    Ben aan het bijkomen van deze rot dag
    en Beau is totaal over de zeik aan het gaan
    zijn we niet van hem gewend de afgelopen tijd
    doet me denken aan de eerste weken met hem toen hij ook zo huilde
    bah wat een dag

heb mijn wijntje wel verdiend zo ;)

16. Koekeloerie

@Simo: morgen al, zo dat is snel. Hopelijk gaat alles goed. Heel spannend. Eva is ook zo huilerig en zie ook bobbels op het kauwvlak. Ik vind het zo snel voor een kies. Ik hoop voor je dat Rebecca zich morgen weer wat beter voelt. Ze slaapt wel altijd door toch?

@Marjon: Hoe komt ie daar nou aan? Misschien maar even beter dat je naar een uroloog gaat. Beter dat alles uitgesloten wordt en er voor niets zit, dan dat er wel iets aan de hand is. Ik ga voor je duimen dat hij geen koorts krijgt. Wat voor vacatures zijn het?

@Ellen: daar twijfel ik niet aan hoor, natuurlijk hebben jullie als ieder ander lol. Ze mag dan speciaal met haar armpje zijn, voor de rest is ze als ieder ander babytje toch. Het is gewoon rot dat je dagelijks die oefeningen moet doen en dat vaak met tegenzin gaat. Als ik Emma was zou ik ook veel liever spelen en dansen ;)
    Ik krijg trouwens een brok in mijn keel als ze ergens heel geconcentreert mee zit te spelen en dan ineens op kijkt en naar me lacht. Heerlijke momentjes.

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Tja, wipstoel, loopstoel, computer en autostoel.. Hij nam alles mee.
    De laatste 2 steekt hij maar in zijn **** en de eerste 2 heb ik terug geeist:D

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wat fijn! Nu gaan het vast een stukje makkelijker worden voor jou of niet dan?

19. Koekeloerie

We hebben met de bezichtiging alleen maar naar de buurt gekeken trouwens hahaha. Navraag gedaan bij de makelaar of de buren kinderen hadden ennnn het is een 2 onder 1 kap en wij zijn de eerste in het blok met woningen. Aan de linkerzijde dus geen buren.
    We gaan verlies lijden.. maar weet je. Het huis dat we willen kopen is ook goedkoper dan anders, dus ja aan de ene kant verliezen we wat aan de andere kant winnen we wat. Spelen dus denk ik wel quitte. Ik betrap me er wel op dat we nu al doen alsof we het huis hebben... we moeten nog gaan bieden haha

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja Rebecca slaapt goed 12 a 13 uur door elke nacht. Morgen moet ik haar eerder wakker maken. Mijn schoonmoeder heeft onderzoeken in het ziekenhuis, dus mijn moeder moet oppassen. Die moet vroeg naar Gouda dus ze wordt om 7.30 uur al opgehaald. Ik moet weer naar de jonge moeder training.

De operatie is inderdaad spannend. Het kan zijn dat hij niet meer uit de narcose komt.

Het is voor kiesjes wel wat snel, maar aan de andere kant, Rebecca heeft ook al 8 tandjes he.

Deel Deze Pagina