Hihihi, herken het. Milan wilt zich de hele tijd overal aan optrekken. Ook aan voorwerpen die niet stabiel zijn. En als hij staat los laten Ik heb hier dus ogen te kort. Hmm, hier is het al eens voorgekomen dat Milan in een onoplettend momentje van die bank is afgevallen.
Hier ook al eens gevallen van de bank. En Rebecca valt echt vaak op een dag. Probeert ze gewoon midden in de woonkamer te gaan staan zonder zich ergens aan vast te kunnen houden. Tja, evenwicht is nog niet voldoende, ze kan hooguit 3 a 4 seconde los staan. Dus dat is elke keer vallen haha. Ach, ze kan goed vallen. Heeft een enorm sterke rug en zorgt er altijd voor dat haar hoofdje zacht valt.
Ha meiden!! Zo kom net terug lekker bij de zonnebank vandaan. Zit nu heerlijk gedoucht in mn pyama op de bank Ff nog snel reageren! @ Kouf: Wat balen!! Wat was het voor een examen?? En ben je m verplicht om te halen? Hoe is het me Beau is hij ondertussen al stil?? @ Femke: Ben jij ook zo onregelmatig?? Ik weet het niet of het na je bevalling over kan gaan. Blijkt dus van niet. @ Ilse: Leuk! Een nieuw huis. Alleen niet de rede @ Marjon: Fijn dat je nu wat meer weet he.. Goed koorts in de gaten houden dus.. Op wat voor vacatures ga je solliciteren?? @ Simo: Ik ben jaloers op jou mbt slapen van Rebecca! Pff ik wilde dat Joas ook zo goed kon slapen.. Maar ja kan niet alles hebben he J Ik ben er ook nog hoor J Die tijd klopt voor geen meter meer. Laatste bericht is om 20.15 Joas wil nu opeens de fles van 21.00 niet meer.. Gaan we toch maar om 19.00 proberen en dan kijken of hij het er de hele nacht over doet! Vanaf morgen dan maar.
Haha, dat is wel een heel leuk positief puntje hè. Ondanks je slechte dag vandaag, blijf je toch je humor behouden (steekt duim omhoog) Ik vind het prima meid dat je morgen pas reageert.
Antje:..helaas kunnen onze ogenen armen idd niet overal tegelijk zijn...al zouden we dat nog zo graag willen het enige nadeel van al die "ongelukjes" hier is dat ik haar haast niet meer alleen durf neer te zetten...weet met vallen en opstaan worden ze groot maar ben zo bang dat ze een keer verkeerd valt en der nek breekt of benen of armen of zo hard haar hoofd of wat ook stoot dat het veel erger is dan alleen een geschaafde neus.....wat een tut ben ik ook he.
Ik vind het doodeng als hij steeds valt. Ben er dan ook steeds om op te vangen. Nooit gedacht dat ik zo bezorgd zou zijn.
@ Debsje, erg hè, dat heb ik dus ook. Toch maar eens gaan leren dat los te laten. @ Jannn, zo wat een kleine lettertjes ineens. Heb bijna een bril nodig Hier ben ik gister begonnen met bach bloesem druppeltjes tegen onrust. Eens kijken of dit wat helpt met het slapen.
oohh ben dus niet de enige die het doodeng vind gelukkig maar vond mezelf al behoorlijk burgelijk aan het worden...had idd nooit gedacht dat ook ik zo bezorgd zou zijn
Antje: dan denk ik dat er bij jou iets niet goed gaat op je comp want hier staan de letters van Jann op het normale formaat Heb je zoveel onrust in je Antje...dat is erg vervelend meis....bach rescue werkt erg goed kan ik je zeggen
@ Jann: ja Beau is stil, gelukkig. Kan er slecht tegen als hij zo overstuur is. Vooral omdat we het niet meer gewend zijn. Weet je ook direkt weer dat we verwend zijn met dat lieve mannetje . Joas wil dus een ander ritme? Hopelijk slaapt hij lekker de hele nacht door. @ Vallen: beau is nog niet zo ver dat hij zelf staat en valt. Wel is hij van de commode gevallen toen hij ongeveer 5 weken was. Vriendlief was hem aan het verschonen 's ochtends vroeg, precies zoals was uitgelegd. Niet aan de benen optrekken maar roterend.. en dat ging wat te snel. Beau viel dus zo van de commode. Dikke schrik natuurlijk. Beau huilen, vriendlief in paniek. Ik ben even gaan kijken en toen maar weg gegaan. Was even moment van hun tweeen. Vriendlief voelde zich de hele dag schuldig
Haha ja ze kan heeeerlijk slapen. En nog klaag ik haha,.. Eerder werdt ze om half 7 wakker sochtends en sliep ze dus 'maar' 11,5 uur. Haha ben ik erg ook he. Ik heb Rebecca gewoon van de 1 op andere dag geen fles meer gegeven savonds (eigenlijk pap want rebecca drinkt geen vloeibare melk). Ging perfect.
Tis gewoon nog druk hier!!! @ Kouf: tot morgen dan!! En ik heb ook weekend!!! Joehoeeoeoee, hoef pas volgende week woensdag weer te werken!!! @ Stofzuigen: doe ik bewust waar Nils bij is. Wil niet dat hij er bang van wordt. Kindje van een vriendin gaat huilen als ze gaat stofzuigen namelijk(van angst). Nils vindt het allemaal prima! @ vallen: hier nog geen ongelukken gehad gelukkig. Nils gaat ook nog niet staan of optrekken dus dat scheelt ook een boel. Ben blij met mijn luie zoon, haha.
Ja, nu ik zelf mama ben snap ik een beetje de bezorgheid van mijn ma! Alleen hoop ik dat ik het nooit zo extreem krijg als haar, want arme milan dan
@ Kouf: oja, dat verhaal heb je wel eens verteld dat Beau van de commode is gevallen....Pffff, lijkt me echt vreselijk. Was je ook boos op je vriend? De man van een goeie vriendin heeft hun dochtertje een keer uit zijn HANDEN laten vallen toen die 6 weken was. Ze maakte een onverwachte beweging, en daar lag ze... Vriendin was wel even flink boos geloof ik...