@ debs: oooooooh men, ik zou het ook niet meer hebben als er zulke dingen zouden gebeuren zeg! Ik was denk ik ook heel erg boos geworden, zou daar ook niets aan kunnen doen volgens mij.... Gelukkig is Emily er ongeschonden vanaf gekomen (en je vriend eigenlijk ook??? een duikvlucht vanaf de trap lijkt me ook niet zo fijn namelijk..)
Even een algemeen vraagje hoor. Vinden jullie het niet irritant dat er zomaar 'gasten' meelezen met ons? Ik snap dat mensen meelezen met andere topics hoor (waar je wat aan hebt), maar af en toe zie ik hier ' gasten' meelezen, en dan denk ik echt: wat moet je nou hier???? Echt interessant is dit niet voor een buitenstaander toch?
Ja dat ken ik, dat ben ik ook! Mensen hebben dan snel commentaar, maar doe je het niet dan verandert er ook niets en klagen ze nog steeds. Jullie werken met mensen, dat is een behoorlijke verantwoordelijkheid. Dan mag je toch ook verwachten dat dingen gaan zoals je hebt afgesproken? Dan mag je je collega's/ teamhoofd aanspreken op dingen die niet goed lopen.
wauw dat ik ook wat meer bitchie was....ben echt een softie die ja nee en amen zegt en thuis gaat uithuilen. Suc6 morgen Antje! meiden ik ga mijn bedje opzoeken!! truste alvast en tot morgen waarschijnlijk weer toedels!
Nee interesseert me niets. ik lees ook wel mee bij anderen. Ik zie het wel als compliment, zijn we blijkbaar interessant
@ antje: ja je maakt je vaak niet geliefd als je feedback geeft. Dan moet je vooral met de middenmoot meelullen... Maar gelukkig zijn er ook mensen die kritisch zijn en dit durven te uiten! Dat heeft een team nodig hoor!
nog ff snel: dat is het nadeel van een algemeen en zo'n groot forum idd. Femke: beide keren had manlief idd zich flink bezeerd.eerste keer hele dikke knie .en .duikvlucht van de trap lag tie helemaal open op armen benen en rug aan schaafwonden.. toen dacht ik......... nu ga ik echt doeiiiiiiii
@ kouf: maar met andere meelezen is toch anders als je lid ben van het forum toch? Ik bedoel echt niet geregistreerde mensen.
Dat is ook niet iets wat zo maar is op te lossen. Tenzij er teamverandering komt. Tijdens mijn zwangerschap ben ik met 20 weken de ziektewet in gegaan. dit omdat niemand verwantwoording nam, alleen ik (ik heb nog zo'n collega, maar die lag er ook uit met zwangerschap) Iedereen gooide ook alles op mijn bordje. Sinds 1 jaar hebben we een nieuw teamhoofd en sinds oktober ben ik weer aan het werk. Buiten dat we veel goede dingen op papier hebben gezet, loopt het nog hetzelfde als in januari, toen ik mij ziek melde. Ik maak mij er ook niet meer zo druk om. Zo langzaam aan kijk ik naar vacatures. Twijfel heel erg om te solliciteren voor gezinsvoogd.
Debs: arme man zeg.... Is ie helemaal gewond, voelt ie zich super schuldig, en ben jij ook nog eens zo boos op hem.....
@ Simo: ik was vergeten te reageren op het slechte nieuws van je schoonmoeder, sorry. Echt erg vervelend voor jullie! (dat komt zo stom over als je het typt maar ik meen het wel!)
Antje: werk je als gezinsvoogd voor justitie, of voor jeugdzorg ofzo? Wat moet ik me erbij voorstellen?
Dames, ik ga naar bed. Vriendlief gaat mijn rugje nog masseren, hij is goed afgericht Slaap lekker straks allemaal!
Ik werk met licht verstandelijk beperkte jeugd, op woongroepen. Dus groepsbegeleidster. Maar mij lijkt gezinsvoogd binnen de jeugdzorg wel leuk of iets met jeugdreclassering.
Nils is hier wakker. Volgens mij nachtmerrie, zo hard brulde hij... Ga ook naar bed. trusten en tot morgen!!
Ook dat maakt me niet uit. Zie het verschil niet zo met wel of niet geregistreerd . trouwens, soms als vriendlief een bepaald spel heeft gespeeld op internet moet ik ook weer opnieuw inloggen. Soms doe ik dat niet en lees ook even snel mee. Dan ben ik ook niet geregistreerd.
Moge, Joas heb gisteren niks van de fles van 21.00 op dus wij dachten dat wordt wat vannacht. Heeft hij nog langer geslapen dan anders!! En vanmorgen ipv 150 ( en laat dan nog 50 staan ook) heeft hij nu een fles van 210 op!! Ik ga denk nu ook sowieso proberen de fles om 19.00 te geven en kijken wat hij er nog wat van lust. En zn warme eten iets eerder. Kben benieuwd. Wanneer gaat die fles van 19.00 er eigenlijk af? Mijn vriendin haar dochterje is anderhalf en die heeft m nog steeds!! Fijne dag allemaal!! xxx
Ook goeiemorgen!! Nils heeft hier ook weer doorgeslapen vannacht. Gisteravond dus wel nog wakker, maar daarna lekker geslapen. Vanmorgen was het kwart over zeven. Vond het nog wel wat vroeg, dus na de voeding hem weer in bed gelegd. En lekker geslapen (na wat protest) tot 10.00. Hij was net weer huilerig, hij leek mij moe, dus heb hem maar weer in bed gelegd. Hij ligt nu nog te protesteren, maar wie weet. Vanmiddag even boodschappen doen, en beetje rondstruinen in de winkels. Heb ik wel even zin in. Tis toch geen weer voor iets anders nu... @ Jannn: wat een verrassing dat Joas doorsliep zonder zijn fles! Geen idee wanneer de avondfles er af kan/ mag. Ze hebben toch na 1 jaar in principe geen opvolgmelk nodig, of heb ik dat verkeerd? Heb ook weinig kennis van flesvoeding, haha. Beter dat iemand anders daarop antwoord geeft!