De juni junky's

Discussion in 'De mama's' started by diddi, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goedemiddag!!

Ik heb een drukke week deze week dus niet zoveel aanwezig....wat hebben jullie veel gekletst, gezellig hoor!!

Julian is sinds gisteren bij mijn ouders en ga hem vrijdag pas weer ophalen, snik snik... Moest gisteravond naar een klinische les van mijn werk maar bij mijn ouders thuis (zusje was jarig) ging het even mis, ga het hier niet schrijven tis de openbaar zeg maar, maar ik was enorm overstuur....lekker vaag.... zit er wel mee maar kan het niet kwijt hier (niet omdat ik het niet tegen jullie wil vertellen maar omdat ik het dus te openbaar vind dat iedereen mee kan lezen).
    Maargoed ik dus die klinische les gemist maarja de kleine lag al lekker te slapen dus die maar laten liggen en nu moet ik vanavond weer werken en passen mijn ouders dus weer(nogsteeds) op.
    Heb maar ff flink gepoetst hier in huis..en de kamer van de kleine uitgeruimd, kleertjes maat 74 de kast uit en alle kleine lakentjes enzo..

Ik ga ff alleen reageren op de berichten van vandaag hoor:), sorry..

@jannn; ik zou zeker de fles om 19.00 geven, zit je nog op 3 flessen? Ik zit er namelijk op 2, 1 ochtend en 1 voor het slapen...geen idee wanneer die laaste eraf kan vroeg het mij ook al af, moet eind van de maand naar CB zal het eens vragen.

@fem; lekker ff shoppen, hier is de kinderbijslag al binnen:):):)
    Shopse dus.....

2. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Mamalous: Ik ging net proberen om na zn boterham een fles te geven ipv thee maar dat wil hij gewoon echt niet! Hoeveel eet Julian??

Ja mag me ook pben hoor als je het van je hart wil.. Is nooit leuk als er iets gebeurt :(
    STerkte.

Liefs

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik zal Julian zijn schema ff neerzetten:

- Ontbijt 180/6 opvolgmelk (3) en dan ontbijtpap van Bamibix erdoorheen

- fruit; 1 stuk of 1 potje

- 2 boterhammen met diksap

- rijstewafel oid met water

- 1 potje avondeten of ongeveer 200-250 vers eten + bak yoghurt

- 180/6 opvolgmelk (3) hier laat hij ongeveer 30-50 van staan.

Thanx dat ik evt mag PBen zal er ff over nadenken...

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hoi dames,

Mijn opa wordt nu geopereerd spannend hoor....

Ik heb trouwens een andere foto ingezonden voor de wedstrijd hier. Was zo lang geleden dat ik niet eens meer wist welke het was haha.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@debje is goed hoor!
    Ik zou ook helemaal hysterisch zijn geworden, wat schrikken. Als je zo'n duikvlucht van de trap neemt wowie, wat een geluk dat Emily ongeschonden eruit is gekomen! Gelukkig maar.

@antje Dat is geen leuke situatie op je werk dan. Heb je nog wat aan je enige oude collega? Hoop dat die bv er wat voor jullie kan betekenen. Dei taken komen zeker op die van jou en je collega terecht? Wat een zooitje zeker niet leuk om daar tussen te zitten. Oja we vieren het denk ik ok vrijdag of zaterdag de verjaardag van Emma. wijzelf in iedergeval metop haar verjaardag!

@simo ik ben heel benieuwd hoe het met je opa gaat vandaag! Trek jij het nog een beetje?

@femke ik denk er eigenllijk niet echt over na dat er gasten meelezen. Soms dan zie ik ook alleen mezelf oderaan staan terwijl er ook meiden van jullei online zijn, dat viond ik ook apart. Of dat er alleen gasten zijn terwijl ook meerdere van jullei online zijn. Of zijn jullie dan stiekem gasten haha! Ja in dit topic heb je als gast lijkt me erg weinig te zoeken. In del ounge enzo heb je er tenminste wat aan daar krijg je tips enz. Heerlijk dat Nils heeft doorgealspen. Hier wwas Emma 3x wakker (kort) maar wel tot 8.15 geslapen. dat is laat voor haar. de afgelopen nachten heeft ze sowieso tot 8 uur geslapen. lekker hoor:)

@jann weet ik eigenlijk niet. Op nutrilon box staat dat je tot 10 maanden 3 flessen geeft (verschilt natuurlijk ook per kind), maar na die 10 maanden weet ik het eigenlijk ook niet. tot aan een jar mogen ze toch nog geen gewone melk? of wel? Wat een verassing dat hij zostraks zo goed gedronken heeft. Hoop dat je de tijd kan vervroegen met de fles. want nu is de laatse 21.00?

@mamalous ook ik zeg pb maar als je je verhaal kwijt wil! snap heel goed dat je het niet openbaar wil vertellen. ik had ook iets heb ik ook in pb gezet.

@kinderbijslag vanmorgen even wat geshopt voor Emma. Kleertjesi n maat 74 voor de zomer (nu nog in maat 68)

ga enge film kijken met mijn mannetje. vanavond moet hij werken dus dan komt het er waarschijnlijk niet van en alleen kijken durf ik niet haha!!!

6. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Mamalous: Joas eet met moeite 1 boterham en ik zie dat julian al 2 boterhammen eet! Daarom kan ik denk ik nog geen fles eraf laten.

@ Ellen: Is de film spannend??

@ Simo: Sterkte..

Ik ben het zat. Heb net de kamer gesopt ook gelijk de ramen binnen gedaan. Hopelijk blijft Joas ff slapen..

Kben trouwens ongesteld geworden. Het is steeds 2 dagen verder! Ik begon met 24 - 28 - 30 - 32 - 34 - 36 - 38 Ik zit nu hier op! Pff als dat zo doorgaat zit ik op een gevende moment wel heel erg ver!!

7. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    Goedenmiddag,

Hier weer een zeer onrustige nacht geweest. Morgenavond gaat Milan weer een nachtje uit logeren. Is ook echt nodig, anders houden we dat niet vol. Pff wil zo graag weer eens normaal slapen, al zijn het maar 6 uurtjes aan een gesloten.

@ Jannn, wat goed dat Joas zo goed geslapen heeft. Misschien werkt het voor hem wel beter om de fles eerder te krijgen. Geen idee wanneer de fles van 19 uur eraf gaat.

@ Mamalous, een dikke knuffel voor jou! Weet niet wat er aan de hand is, maar je kan het wel gebruiken!

@ Ellen, en was de film erg spannend? Welke hebben jullie gekeken?

@ Simo, spannend meid. Duim duim duim!

Willen jullie kindjes ook zelf eten? Milan zit sinds gister in die fase. Wilt niet meer gevoerd worden, dan zet hij het op krijsen of duwt het gewoon weer uit zijn mond. Het avond eten van gister is dan ook meer op de grond dan in zijn mond beland. Zo net ook met de boterham. Helft ervan heeft die gewoon aan de hond gevoerd.
    Ik ben iemand van eten moet leuk zijn en geen strijd. Dus laat het hem dan maar mooi zelf doen. Vind het alleen moeilijk dat hij dan niet zoveel binnen krijgt. Zeker omdat hij al niet meer zo groeit en zo sterk van zijn groeilijn is afgeweken.
    Wat denken jullie, zal het veel kwaad kunnen? Gisteravond hebben we dan ipv een gewone fles, maar een bord pap gegeven. Gek genoeg laat hij zich daar wel mee voeren.

8. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@jannn; ook toen Julian nog 1 boterham at, deden we het zo met 2 flessen, alleen toen was de avondfles ook nog een papfles.

@antje dank je wel meis!

@ ellen; welke film ben je aant kijken?

Julian eet zijn boterhammen zelf, ik geef dan het vorkje en hij stopt het in zijn mond, zelfde geldt voor aardappels, groente en vlees en fruit, potjes geef ik hem wel zelf...
    Ik vind ook eten moet leuk zijn!! Maar kan me jouw zorgen goed voorstellen of hij dan wel genoeg binnenkrijgt...lastig!

@simo; sterkte! *knuffel* laat je even weten hoe de operatie verlopen is?

@femke; wat heb je allemaal geshopt??

Nou ik denk dat ik er zondag pas weer ben om te schrijven, zal wel meelezen...maar moet vanavond werken, morgenochtend Julian ophalen wel in Utrecht mijn moeder moet naar de kapper ( ze draagt een pruik en krijgt een nieuwe) dan moet ik ff mijn mening geven. `s Middags en `s avonds komt er een vriendinnetje en zaterdag moet ik werken en eigenlijk zitten we eerste en tweede paasdag ook vol...maar ik vind een gaatje hoor!!

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Toch nog ff wat: lezen jullie de verhalen van supermamadeluxe?
    Wat vinden jullie van de laatste columm?

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    @ Mamalous, geef je het warm eten ook met een vorkje? Ik had het hem met de handen laten doen, maar dat gaat dus niet zo goed. Brood met een vorkje doet hij vrij goed, dat hebben we vorige week uitgeprobeerd. Vanavond maar eens het vorkje gebruiken.

11. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    Nee nog nooit gelezen. Heb net uiteraard wel ff gespiekt. Het laatste columm is dat van die draagdoeken?

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja dat geef ik met een vorkje, ik prik er een stukje aardappel aan, geef de vork aan Julian en hij eet het op.
    Als hij op die manier eet eet hij trouwens ook minder dan wanneer hij een potje eet ofzo..

Ja dat is die van de draagdoeken, ik voel me als niet draagdoekmama best een beetje aangesproken erdoor!

13. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    Waarom voel je je aangesproken?
    Het komt een beetje over alsof mama's met een buggy minder liefde geven aan hun kind. althans, zo interpreteer ik het.
    Dat is uiteraard de grootste onzin! En haar rug zal er over 10 jaar ook minder blij mee zijn ;)

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

waar vind je die column?

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik dus ook....ik zat het te lezen en toen begon het te kriebelen bij me en dat is nooit zo`n goed teken.

Arghhhhhhhhhh ben echt beetje pissig!!!!!! Mijn vriend had vandaag iets van zijn werk en dan zou hij dus niet optijd thuis zijn om mij af te lossen, is ie dus al bijna thuis!! Had ik Julian gewoon net al op kunnen halen...Vriendje wist het al om 13.30!!!! stom.... mis mijn mannetje zo...

16. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

op de home pagina en dan rechts onderin....

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    Dat is balen zeg. Kan je vriend hem niet ophalen, zodat je hem morgenvroed direct kunt knuffelen?

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Nee hebben maar 1 auto.....en die moet ik mee, mijn ouders kunnen hem ook niet brengen omdat zij een verjaardag hebben van mijn oma

19. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    Dat is dan echt balen. typisch mannen hè, die denken over zo'n dingen nooit zo na.

20. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ik ga het gelijk even lezen. Ben wel nieuwsgierig geworden

Share This Page