De juni junky's

Discussion in 'De mama's' started by diddi, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    ik vind het ook prima! Is wel zo prettig. Hoop dat er meer meiden voor zijn.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vind het prima hoor debsje!

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jippie!!! ons forum is geboren :D

nu nog ff kijken wat ik er allemaal kan ;)

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Wel even wachten tot iedereen het heeft gelezen en het er ook mee eens is!

5. debsje1977

waarmee wachten?
    heb het forum al aangemaakt..al is het dan maar voor degene die er wel gebruik van willen maken om wat meer echte prive dingen te bespreken bv....de pietpraat kan hier blijven dan eventueel ;)

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    ooooh, op die manier! Da's ook een stuk handiger dan te pb'en...
    wat is de link van het forum?

7. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    Prima deb!

@ Ellen, ik sta gelukkig vrij stevig in mijn schoenen en heb wel een sterke persoonlijkheid. De dingen die hij zei raakte mij wel, maar ik wist er uiteindelijk wel mee om te gaan. Ik kijk er niet negatief tegen aan. Ben wel van mening dat mijn relaties leerlessen zijn geweest en weet er wel de positieve dingen uit te halen. Bepaalde dingen zijn nu eenmaal op mijn pad moeten komen. Wat dat betreft ben ik dan wel wat spititueel ;)
    Zo zie ik ook de moeilijke periode met Milan (het slaapprobleem) als een leerles. Onze relatie wordt nu namelijk erg op de proef gesteld. We leren nu direct hoe we ons handhaven in moeilijke tijden :)

8. debsje1977

Femke heb je pb gestuurd ;)

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    debs,de link werkt niet! pagina bestaat niet zegt ie!

Mijn laptop wil niet meer, enorm traag.
    ben er morgen weer

10. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,321
    240
    63
    @ Jannn, gewoon een paar dagen aan kijken. Als hij 's nachts niet komt, zal hij er wel aan toe zijn om een fles er af.
    Toetjes is hier fruit. Ik had laatst speciale toetjes gekocht in de natuur winkel. De vanille smaak kan hij niet tegen en de chocolade smaak vondt hij niet zo lekker.

Wij gaan maar weer eens het bed opzoeken. Milan heeft al de hele dag veel jeuk op zijn hoofd. Wilt nu ook alleen slapen bij een van ons. Zodra we uit de buurt gaan is het binnen 5 min huilen geblazen. Heeft gister een koekje gehad waar hij waarschijnlijk niet zo tegen kan. Op zijn rug had hij namelijk ook verschillende eczeem plekken.
    Gelukkig kunnen we morgen een dag goed slapen. Hoewel ik het altijd zeer moeilijk vind hem in deze situatie weg te brengen.

11. debsje1977

sorry meis! ben er nog niet zo goed in geloof ik..hihi

zal nog maals je de link pb-en....dat is in iedergeval de goeie

12. debsje1977

nou het nieuwe forum is zo goed als klaar....het draaid in iedergeval :D...een aantal meiden hebben de link al van me gekregen....heb je hem nog niet dan kun je hun hem vragen je te geven of als ik in de buurt ben pb ik hem naar je toe.
    zet hem vooral niet hier neer!!! ;)

zo en nu op naar bed...manlief ligt er al in maar wilde ons forumpje even draaiende hebben...morgen weer een dag ;)

Truste!

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Heb net ff bijgelezen net terug van werk, maar ik ben ook voor gesloten!

Slaap lekker allemaal!! Xxxx

14. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Debsje ik ben ook voor! Ik betrap me er steeds op dat ik eigenlijk meer vertel dan ik wil. Niet voor jullie maar wel voor anderen!

15. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Geeft iemand wel even duidelijk uitleg voor een muts als ik? Anders ben ik jullie zo kwijt ben ik bang!

16. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    En Wessels 2e tandje is er door! Arm kind krijgt ook wel veel te verduren in 1 week tijd!
    Vannacht van 19 tot 7 doorgeslapen, misschien dat het vandaag dan beter gaat! Ik heb goeie hoop!:D

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Marjon: joehoe!!! Een tweede tandje!! Bij Nils kwamen de twee ondertandjes ook een week na elkaar door. Is hier nu al twee maanden rustig wat tandjes betreft. Hij zal er echt nog meer gaan krijgen, maar ik zie het niet gebeuren, haha. Hopelijk voelt Wessel zich nu even wat beter, na een 'boerennacht' (zo wordt bij ons een lange nacht slapen genoemd, best raar eigenlijk, boeren slapen meestal niet zo lang toch, haha)

Nieuwe forum: heb ook al even rondgekeken. Ik vertel hier soms ook meer dan ik eigenlijk wil, en ben dan ook de anonimiteit kwijt. En ik vertel ook niet alles wat ik wil vertellen, dus hopelijk kunnen we verhuizen met zijn allen!

En Marjon: tis heel simpel. Je drukt op de link. Op de beginpagina zie je al een knopje registreren. Daar druk je op, en moet je je gebruikersnaam en ww invullen. Daarna nogmaals je ww en de verificatiecode (staat in scherm) en dan kun je direct inloggen! Is heel makkelijk! Hopelijk zien we je snel!!

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

meiden, ik ben actief op ons nieuwe forum en heb mijn verhaal geplaatst wat ik graag kwijt wilde!

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@debsje wat heb je er wat leuks van gemaakt meid. Zelfs een eigen video en fotohoek erg leuK!:) Hier kan niemand meelezen dan?

@antje wat kan jij het op een mooie manier bekijken zeg! zo'n moeilijke tijd en er dan toch positieve dingen uithalen. Vind ik heel sterk van je.
    En je merkt zeker als je een kindje krijgt of je realtei sterk is. Weinige slaap, zorgen enz. Als ik terugkijk weet ik ook zeker dat mijn man en ik alles aankunnen.

@marjon dan komt ook alles in 1 keer he! Gaat dan opeens wel snel, zijn tweede tandje al in korte tijd!

@Femke hier precies hetzelfde de onderatndjes kwamen vrij snel en nu wachten we ook al een hele tijd. Ze bijt op alles en het lijkt er ook wel op dat ze er soms last van heeft, en volgens ons zit er nu wel een bobbel bovenin maar nog niks door.

20. debsje1977

even snel krijg ieder moment visite ;)

Nee er kan helemaal niemand meelezen daar behalve als je lid bent....zodra iedereen lid is sluit ik het forum en kan er niemand meer lid worden zonder eerst toesteming van mij.
    aanmelden kan dus ook gewoon met je eigen naam en hoef je dus geen forumnaam te gebruiken ;)

Veel plezier daar meiden!!! ( en ik ook natuurlijk ;)

Ga er weer van tussen voor vandaag!
    dikke knuffel!

Share This Page