De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey, mij maakt het niet uit waar we zitten als er maar wat duidelijkheid is. Anders blijft het een gesplitste groep.

Rebecca heeft krentenbaard. Erg besmettelijk, kan 1 tot 3 weken duren. Ook besmettelijk voor volwassenen. Lekker weer. Ook is ze aan het overgeven en nog steeds diaree, koorts is gezakt inmiddels.
    Ze drinkt niet en ors krijg ik er ook niet in. Hopen dat ze morgenochtend meer drinkt. Ze had nog wel plasluiers.

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

mij maakt het helemaal niks uit...kijk nu toch elke keer op beide forums ;)

Maar idd het gesloten forum is prima om verhaal te doen/afspraken te maken en voor foto's en filmpjes.

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Simo: Hoe komt ze daar nou aan? Dat is heel besmettelijk! ken je iemand in je omgeving met krentenbaard? Beterschap met je meisje

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee ik ken niemand in mijn omgeving met krentenbaard. Alleen kunnen mensen ook drager zijn zonder dat het zichtbaar is, dus dat achterhaal ik niet meer.

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi mama's, hier nog een Juni Junky (grappige benaming hihi).
    Ik kom morgen uitgebreider reageren, ga nu slapen want ben bekaf.

All, Trusten!

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Goeiemorgen!!

Hi Sweetroosje!

leuk dat je mee komt kletsen!!!

Vanmiddag met mijn ouders naar het babypark in gouda..emily krijgt een nieuwe wandelwagen en een fietsstoeltje van opa en oma!
    moet wel zeggen dat mama (ik dus) daar gister hard voor gewerkt heeft hoor...dus ze krijgt het niet zomaar moest het wel ff verdienen door te klussen ;)

7. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Ilse, spannend met het huis. Ben benieuwd. Zijn jullie wel al zeker dat jullie het willen kopen, ondanks wel bod er uiteindelijk uit komt of hangt het echt af van het bod of jullie wel of niet kopen?

Voetbal was inderdaad van vriendlief. Hij moest 's ochtends al voetballen. Wij mee, zonnetje scheen zo heerlijk. Bleek het toch nog aardig fris te zijn. Dus maar weer naar huis gegaan en 's middags na de club gegaan, waar het 1e team moest voetballen. Vriend drinkt nog graag wat na het voetballen in hun eigen kantine :) En wij dan nog lekker in het zonnetje gezeten daar.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi Debsje,

Leuk een nieuwe wandelwagen en fietsstoeltje van oma en opa. Veel plezier straks!

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hi Juni mama's,

erg jammer maar ik kan het echt niet bijhouden :( is da erg?!

hoe gaat het met jullie allemaal?

Debsje, veel plezier vandaag! Weet je al welke wandelwagen en fiets stoeltje je wilt?

Singlemommy22, wat balen zeg vd krentenbaard! Beterschap!

Met ons manneke gaat alles goed. Hij is niet heeel actief maar wel al steeds meer. Als hij bv aan het spelen is en het speelgoedje valt heeft hij zoiets van dan toch niet :) laat hij het gewoon liggen, kijkt er wel naar maar dat was het...

We gaan vt weekend lekker een weekendje weg met zn 3e, heb er heeel erg veel zin in :D

xx Inger

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Goedemiddag meiden,

Gelukkig heb Joas vannacht weer super geslapen!! Zelf tot half 9!!

@ Sweetroosje: Welkom kom gezellig meekletsen. Alleen kletsen de meeste nu ook op een ander forum die aangemaakt is.. Een gesloten forum waar nieman mee kan lezen! Als je die link wil moet je ff debsje pben.

@ Deb: leuk een nieuwe wandelwagen en fietststoeltje. Was je kinderwagen niet meer goed??
    En wat heb je voor een fietststoeltje gekocht??

Joas is vanaf gisteren 10 maanden!

Hij heeft/kan nu het volgende:

* Kan rollen
    * Gaat staan
    * Zitten
    * Zelf gaan zitten
    * Heeft 4 tanden
    * En is heeel lief ;)

Zo hier is ff een mama trots aan het doen.
    Ik hoef alleen morgen nog maar te werken en ben dan heerlijk een hele week vrij met zn 3e!!
    Gaan we allemaal leuke dingen doen. Kheb net een zwembroekje gekocht van LIEF.. Leuk joh!
    O ja en gisteren kreeg ik heeeel goed nieuws.
    Mijn broer die al 10 jaar getrouwd is kan geen kinderen krijgen! En nu verwachten ze eind oktober een kindje!!! Zomaar spontaan!
    Ze waren gestopt met het ziekenhuis etc.

@ Simo: Sterkte met Rebecca. Hoe is het nu met haar??
    @ Inger: Jammer dat je het hier niet kan bijhouden.. Fijn dat alles goed met jullie gaat.

Ik ga vanmiddag heerlijk met joas naar mn oma. Die zit in een verpleeghuis. Gaan we lekker wandelen!

Doeggg

11. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de 10 maanden!

Wat geweldig voor je broer dat hun zo spontaan toch een kindje verwachten!

Met Rebecca gaat het beter, buikgriep lijkt ook iets beter te gaan. De krentenbaard wordt nog erger.

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Jannn: wat een geweldig nieuws van je broer zeg. Dat mag echt een groot wonder zijn zeg. Wat een groot geschenk!

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Enne, we moeten echt maar even kijken wat we nu gaan doen met het andere forum. Vind het erg jammer als sommige mensen nu niet meer meekletsen namelijk.
    Er zijn al een paar mensen volgens mij die al een paar dagen 'kwijt' zijn (marjon, mamalous). Zou het superjammer vinden als ons gezellige clubje uit elkaar valt...

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hoi hoi,,

Ja het is echt een geschenk!! Nu heb ik ook nog een zus die al 5 jaar aan het tobben is!!

Ja ik vind het ook heel jammer.. Ik klets hier met niemand meer :(

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Hai! Ik geef het op om op beide forums te kijken, ik kan het echt niet bijhouden allemaal:(. Ik lees daar dingen die ik hier lees, en weet zelf niet goed waar ik nou moet reageren.

Misschien stom, maar hier voelt het meer vrij blijvend, en alles is bij elkaar. Dan maar beetje uitkijken wat je zegt, en anders maar ff PB doen.

We hebben hier een gigantische K.tnacht gehad! Wessel vertikte het al om te gaan slapen, tegen 22u lag hij er in.
    Om 23 uur schrikken we van zijn gegil ineens. Kijken, geen koorts, niet gespuugd, maar compleet over de rooie. Hij schokte helemaal, moest meteen aan koortsstuipen denken. We kregen hem ook niet goed wakker. Heel eng!
    Ineens werd hij rustig en wakker, maar wilde dus niet meer naar bed. Vannacht dus bij ons gelegen, maar om de haverklap gillen.
    Echt geen idee wat het was?:(:(:(

Jannn; Wat een super nieuws zeg! Wat zullen ze in de wolken zijn!Lijkt me wel heel moeilijk voor je zus, of misschien krijgt ze juist wel nieuwe moed?

Deb; wat heb je uitgezocht? Heerlijk he die babyspullen shoppen! Ik kan daar geen genoeg van krijgen!:)

Simo; hoe is het met je meisje? Trekt het al een beetje weg? Of gaat dat niet zo snel?

Sweetroosje; welkom in de club:D

Wessel wordt over 11 dagen 10 maanden, hij kan:

-gaan staan
    -stevig zitten
    -teigeren
    -in de box rondjes lopen
    -aan 2 vingers flink stappen
    -mama gek maken
    -mama laten lachen

Dus niet:
    -kruipen
    -zelf gaan zitten

Ik ga ff lekker onder de pomp, vandaag heftig werkdagje gehad, en op tijd mijn mandje in!:D

PS Ben blij dat we weer "terug" zijn!:D:D:D

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Jannn: wat een geweldig nieuws van je broer!!! Gefeliciteerd nog met Joas zijn 10 maanden. En fijn weer met je te kletsen. Heb je een tijd niet "gezien" ;) voor mijn gevoel.

Ik vind trouwens prima om gewoon hier te kletsen. Lekker vertrouwd. Het was de afgelopen week niet meer zoals eerst en dat is jammer. Het andere mooie forum gebruiken we dan gewoon voor de dingen die al genoemd zijn. Ik ben voor!

@ilse: wat spannend dat je een tweede bod gaat doen op het huis. Wanneer wat en hoe?

Beau is nog steeds zielig en ziek. Nu zijn zijn oogjes ook nog gaan ontsteken dus dat ziet er extra zielig uit. Koorts is er nog steeds, vanvond weer 39 graden. Drinken gaat gelukkig nog goed, eten was wat minder maar dat is niet zo erg. Morgen zou de fysio komen maar die ga ik maar afbellen, dat wordt niets zo.

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Manon & Marjon: Ik ben ook blij dat we hier weer terug zijn!!!
    Lekker hier op ZP kletsen.

Ja ze zijn helemaal in de wolken!!

19. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Arme Beau! Slaapt hij wel een beetje? Hopen dat hij snel opknapt!

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ja hij slaapt wel goed. Hij hoest alleen heel erg. Ben net even gaan kijken en hij voelt nog steeds erg warm.
    Vriendlief stelde voor om hem anders een zetpil te geven maar ik ben daar niet zo'n voorstander van. Hij heeft niet echt pijn en die koorts is natuurlijk ergens goed voor. Dat moet je volgens mij niet onderdrukken.

Deel Deze Pagina