De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dames ik ben net met Rebecca bij de HAP geweest.
    Ze dronk niet meer sinds 12.00 uur en had alleen vanmorgen vroeg een plasluier. Wel weer enorme diarree.
    Ook weer koorts.

Ik moet ORS via een spuitje in haar mond doen. zoveel mogelijk. Ze wil het absoluut niet, maar als het niet lukt moet ze aan het infuus.
    Ze slaapt nu en hopelijk drinkt ze morgen vroeg in ieder geval beter. Morgen middag dan weer met het spuitje.
    We zullen zien hoe het loopt.

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Kouf: ik geef ook niet zo snel een zetpil als Nils geen last van de koorts heeft. Koorts heeft inderdaad een functie! Moet je morgen werken of ben je lekker vrij?

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Simo: jeetje zeg! Wat een schrik! Ik hoop echt dat het zo gaat werken... Wat een zorgen. Vreselijk dat je nu moet gaan 'dwangvoeren'... Maar altijd nog beter dan een ziekenhuisopname...

4. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @Simo: jemig, het leek vanochtend zo goed te gaan. Wat een schrik zeg. Sterkte voor jullie.

@ femke: ik ben morgen vrij. Gelukkig maar want vond het vandaag helemaal niets om te werken terwijl Beau ziek is.

Hij is nu steeds een beetje aan het huilen maar niet echt wakker. Zal zo weer even tempen, dat vindt hij trouwens vreselijk dus dat wordt weer een gevecht.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja idd, het gekke is dat ze nog altijd heeeeeeel vrolijk is!
    Ze doet zich totaal niet ziek voor, terwijl ze het toch echt is.
    Af en toe is ze iets hangerig en ze is wat sneller moe en slaapt meer, verder nog altijd een vrolijke, blije en drukke meid.
    Dat was ook voor de arts een reden om het nog een keer thuis te proberen.

Kouf, hier ook niet van de zetpillen hoor. Heel soms geef ik er 1 als ze echt heel hangerig is van de koorts, en dan alleen voor het nachtslaapje. Verder de koorts lekker laten voor hij is. Zolang het niet boven de 40 graden uitkomt..

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ kouf: gelukkig ben je morgen lekker vrij! Als je kindje ziek is ben je toch het liefste zelf bij hem he! Kan me dat helemaal voorstellen!

@ simo: wel gek idd dat Rebecca nog steeds zo vrolijk en druk is. Sterkte met je meisje!

7. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jann: WAUW wat een super super nieuws zeg!!!! :)

Marjon: jeetje dat is idd een k*tnacht zeg :(
    hopelijk gaat het vannacht beter meis!

Simo: Lees net dat je naar de hap geweest ben met de kleine :(
    Hopelijk gaat de ORS snel helpen meid! en knapt je kleine meisje snel op! wel fijn dat ze nu lekker slaapt!

Kouf: Beau ook nog steeds ziek...is manlief thuis gebleven vandaag? hoe is het gegaan??

Andere forum: idd miss kunnen we die achter de hand houden voor de persoonlijke verhalen en foto's en filmpjes ofzo en verder gewoon lekker hier kleppen ;)...kunnen hier altijd ff aangeven dat we daar wat persoonlijks geschreven hebben.

We hebben een gele Bugaboo Bee gekregen incl voetenzak en parasolletje...en en fietsstoeltje voor voorop met windscherm.
    ben echt helemaal blij met de grote cadeaus :)

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Zetpil: Ik geef snachts wel een zetpil hoor als hij zo’n last heeft van zijn tandjes en al een uur heb liggen huilen! Dan weet ik zelf ook niet meer wat ik moet doen.
    @ Simo: Joh meid wat erg!! Hopelijk drinkt ze morgenochtend wel anders moet je naar het zh???
    @ Kouf: Hier tempen + zetpil ook een drama!! Heb nu een oorthermomether gekocht! Joas heeft deze 10 maanden nog nooit koorts gehad! Lekker dat je morgen vrij bent ik vind het altijd ook ze erg als ik moet werken en Joas is ziek.

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Deb: goed idee om gewoon de persoonlijke dingen daar te bespreken! Alleen vind ik het rot voor jou. Zo zonde van je tijd :(
    Waarom hebben jullie een andere wandelwagen gekocht?? Hij is wel heel mooi!!

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier is Rebecca weer wakker. Werd gillend wakker, waarom geen idee.
    Maar nu maar even wat ors gegeven, gaa t goed met het spuitje.
    Zo weer in bed stoppen.

11. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @debsje: mooie kado's! Maar dan heb je ook 5 uur hard voor gewerkt natuurlijk. Het was vandaag wel goed gegaan, H. heeft zeker 4 keer getempt. Aplaus voor hem haha (naam is trouwens Fries, volgens mij had ik daar nog niet op geantwoord).

@ Simo: gek he dat die kleintjes toch zo vrolijk blijven ondanks dat ze ziek zijn. En mama zich maar zorgen maken ;)

12. debsje1977

Jann: meis dat is toch helemaal niet erg!
    we hebben nu een gesloten dingetje waar als we daar behoefte aan hebben ons verhaal kwijt kunnen en het kunnen delen met elkaar zonder "pottekijkertjes"..dat is wat we graag wilde en dat is er ;)

Een andere: omdat deze heel klein inklapbaar is en lichtgewicht dus veel handelbaarder voor mij en minder ruimte om mee te nemen ;)
    het was eigenlijk de bedoeling dat we een buggy zouden nemen maar mijn ouders vonden die dingen niks omdat ze daar niet lang in kan zitten en niet comfortable in kon slapen...deze bugaboo is alleen een wandelwagen dus geen hele kinderwagen met bak enzo die je kan omdraaien dus vooruit kijken of nog naar mij kijken (heerlijk nog ff) en waar ze heerlijk in slapen kan waar ze in zijn geheel in slapen kan....dus mijn ouders vonden dit de beste dus werd het deze ;)

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Sterkte meis...

Wie weet waar ik een zwemring kan kopen van nijntje.. Met van die kruisbanden onderin??
    Dan hij gewoon kan hangen!

Kheb vandaag een zwembroekje van LIEF gekocht! Volgende week gaan we zwemmen.

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @Jann: meet zo'n oorthermometer wel goed?

15. debsje1977

Jann: bij V&D miss? daar hebben ze vanalles van nijntje.

Simo: aah wat zielig dat ze zo huilend wakker wordt :(

Kouf: met een "stugge" fries getrouwd? ;) of alleen zijn naam fries?
    hier met een gruninger getrouwd die opgegroeid in friesland is ;)

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @Jann: leuk zwemmen! Hebben jullie dat al eerder gedaan?

@Debsje: deze kan je dus niet meenemen op de fiets?

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    familie komt uit friesland, dus een halve. En dat kan je soms best een beetje merken (vind ik, hij niet natuurlijk). Oh en niet getrouwd, dat wil hij niet meer :)

18. debsje1977

Nope maar uum fietsen doen wij alleen voor even lekker stukje fietsen zeg maar dus dat is hier in de omgeving het bos in en daarna weer naar huis na een uurtje of miss 2 uurtjes....verder kan ik alles met de metro doen of lekker wandelend....ik doe veelal wandelend dus vandaar dat ze vonden dat ik ook een goeie wandelwagen moest hebben ;)

19. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Kouf: Nee wij hebben nog nooit gezwommen met hem. Dus kben benieuwd. Maar in bad vind hij wel het eind al dus hij zal het wel leuk vinden.
    Zo'n oorthermometer is niet helemaal betrouwbaar geloof ik...
    Maar ik kon hem niet alleen tempraturen omdat hij zo wild werdt!

Ik ga ff bij de v&d kijkenn.. Online.

Joas werdt net ook weer wakker. Huilde met zn ogen dicht..

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Debs: wagen is best gaaf! Haha! Is hij echt zo klein op te vouwen? Lijkt mij ook wel wat. Neemt ie niet zoveel ruimte achterin de auto in. Nu is meteen de hele kofferbak vol. Maar Nils kan nog niet zo lang rechtop zitten, dus voorlopig nog niet aan de orde!

@ Jannn: leuk zwemmen!! Is dat voor het eerst volgende week? Wij zijn ook nog nooit wezen zwemmen. Geen idee waar je zo'n zwemring kunt kopen. Misschien bij iets van bart smit of soortgelijke speelgoedwinkel. Anders prenatal denk ik, v&d? Is wel handig zo'n ding volgens mij. Anders krijg je echt lamme armen, haha!

ik ga naar bed. Vind het fijn dat we weer terug zijn eigenlijk. Op de een of andere manier werkt dat toch niet he, een forum verhuizen. Gek eigenlijk. Maar goed. Houden we die andere gewoon aan. Is best handig ook. En is al het werk van debs ook niet voor niets!

Marjon: sterkte vannacht, hopelijk beter dan afgelopen nacht~!

Deel Deze Pagina