wil hij niet meer? das ook flauw miss dat stugge toch een beetje daarbij hihi stug zijn: dat vinden ze nooit van hunzelf he! hahaha
Ligt Nils nog steeds in de bak dan?? daar past emily geloof ik met 4 maanden al niet meer in dit is de zak waar de hele wagen inzit is niet zo groot he Truste Femke!
Zo Rebecca slaapt weer. Jann, hopelijk vind hij het leuk! Rebecca vond de eerste keer verschikkelijk, 2e keer bij een ander zwembad en dat vond ze super! Waren ook veeeel meer kindjes.
hai mamalous! rustig aan we gaan nergens heen hoor Emily wilde idd ook vanalles zien..maar lag ook niet lekker meer in de bak..ze kon toen nog net niet zelf zitten dus lag ze in de wandelzit tot ze zitten kon.
@mamalous: hai! leuk je even weer te zien. tot later. @jann: laat je weten hoe het wat het zwemmen? Ik haal Beau net uit bed want hij was wat onrustig. Nog steeds een temp van 39.2 en zijn oog helemaal dicht van de snot? pus?. Hij vond het maar gek dat hij maar met 1 oog kon zien. Maar hartnekkig spul is dat zeg! Kreeg het bijna niet weg.
nou dat is lekker dan....ik met mijn gezeur over mijn nieuwe wandelwagen heeft weer iedereen doen wegjagen
Maar ik ga wel weer.. Zit met moeite mijn ogen open te houden. Ga mijn bed opzoeken. Fijne avond dames.
Jannn, dank je. En wat goed dat je kleine dat allemaal kan, uiteraard kun je daar alleen maar trots op zijn! Leuk nieuws van je broer, hier the same. Mijn broer is ook 10jr getrouwd, hun gaven het ook op en ze verwachten in September spontaan hun eerste kindje echt leuk. Marjon, dank je. Jeetje heftig dat van je kleine, al helemaal als je de reden niet van weet. Hoop dat je vandaag een betere nacht zult hebben. Kouf en SM22, beterschap voor jullie kindjes. Altijd zielig als de kleintjes ziek zijn, je voelt je zo machteloos. Debsje, super een Buhabee en fietsstoeltje! All, trusten!
Tuurlijk niet.....dat is toch bijna onmogelijk Simo: truste meis....hopelijk heeft je kleine schat een beetje een goeie nacht!! Roosje: mogen wij je kleine uk bewonderen op foto of houd je die liever prive (wat ik ook begrijp hier op zo'n open forum) in iedergeval ook weltrusten jij!!
Weltrusten Roosje. Ik had nog niet eens hallo tegen je gezegd. Sorry Bijna onmogelijk om mij over het hoofd te zien? Voel me ineens heel groot en dik Begin nu echt flauw te worden.