De juni junky's

Discussion in 'De mama's' started by diddi, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kouf, geeft niet meid.

All, goedemorgen!

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

simo, ik zou echt even je huisarts bellen, dat ze nu suf en hangerig is duidt ook op meer uitdroging en 5 cc is niks he,..wil je niet ongerust maken hoor maar heeft ze nog koorts? Is nu de derde dag toch? En dat hoort ook niet..

3. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ha meiden!
    @ Antje: Fijn dat je een redelijk nacht heb gehad. Joas is bij ons ook om half 12 in bed beland.. en heeft wel tot 8 uur doorgeslapen.. Maar hij heeft zo hard gehuild. En kweet niet wat er is L Waarschijnlijk gewoon zijn tandjes.. Zodra wij m neerleggen dan begin hij.. Op een gegevende moment heb ik m op mn borst gelegd en dat wilde hij wel..
    Joas kan zich de laatste tijd echt niet vermaken. Voorheen als ik dan de strijk ging doen kon hij zich wel drie kwartier met een laadje open en dicht doen vermaken. Nu is 2 minuten iets leuk en dan gaat hij alweer huilen.. Pff weet het soms ff niet meer hoor! Wanneer is het nu wel goed?? Kan dit een periode zijn?
    @ Simo: Zo weinig geplast en dan nog donkergeel is echt niet goed! Ik zou als ik jou was de HA bellen! Straks droog ze uit. Heeft ze vanmorgen goed gedronken? (MELK) Sterkte ermee vandaag meis. Als je een putje in haar vel druk blijf die dan staan?? Of is hij gelijk weer weg??
    @ Kouf: je geef geen borstvoeding meer he?? Anders een druppeltje borstvoeding in zijn oog. Dan is het zo over!! Maar ja als je dat niet meer heb dan gaat het niet… En anders wat Debsje zeg! Werkt ook goed.. ( Ondertussen heb je hier allang wee antwoord op L) ha ha
    @ Deb: Alweer schoentjes ha ha ha ha.. Ik heb maar 1 paar voor Joas en die heeft hij bijna nooit aan.

Ik ga zo werken. Kheb Joas weer eerder naar mn schoonmoeder gebracht. Alles wat ik doe is niet goed.. Vind ik echt niet leuk :(

4. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hier een goeie nacht gehad, in zijn eigen bedje. Wel wil Wessel savonds ineens niet meer gaan slapen. Normaal leg ik hem weg, en gaat hij meteen slapen. Gisteravond weer tot 22u aan het strijden geweest.:x

Simo; toen Wessel aan het uitdrogen was kregen wij de volgende tip: een nat washandje geven. Als het goed is gaat ze daar op sabbelen en krijgt ze heel geleidelijk vocht binnen. Zo weinig dat ze niet gaat spugen, maar genoeg om steeds een slokje binnen te krijgen. Bij Wessel werkte het wel.
    Zolang ze huilt met traantjes is ze niet uitgedroogd, maar ze moet natuurlijk wel gaan drinken.

Wij hebben hier ook al 3x op het punt van infuus gestaan, maar dan ineens is het spugen over, en ging hij weer wat drinken. Hopelijk komt die ommekeer snel bij je meisje, want een ziek hummeltje is een ellende!

Jannn; Ik heb net weer een nieuw speelgoedje gekocht. Wessel kan zich ook ineens niet meer vermaken. Zolang we weg gaan maakt niet uit waar heen, dan is alles prima. Maar een half uur in de box is hem te lang? Snap er ook niks van!

Allemaal een fijne dag!:)

5. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Marjon: Jullie hebben daar dus ook last van? Maar we kunnen toch niet steeds nieuwe dingen blijven kopen? Ik reageer er soms gewoon niet op, maar hij gaat dan op een gevende moment op de grond rollen, hard huilen en alles omgooien...

6. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ marjon: wat fijn dat Wessel goed heeft geslapen! Tot 22 uur strijden is natuurlijk weer wat minder. Vanaf hoelaat is hij dan wakker? Ik moest trouwens wel lachen om je opmerking van gister "ik ga even onder de pomp":D

@ Jannn: je hebt je handen vol aan Joas zo te horen. Hopelijk is het even een fase. Het wordt ook tijd dat we lekker naar buiten kunnen.

@Debsje: dat is inderdaad een goede service van de V&D!!

Met Beau gaat het een stuk beter :). Ga de afspraak met de ha maar afzeggen. Koorts is er niet en hoesten lijkt ook wel wat minder. Mama happy!
    Had de link met schoentjes naar vriendlief gestuurd. Hij vond de schoenen ook erg leuk. Krijg ik daarna een sms van hem met de vraag of Beau "ze wel echt nodig heeft". Duh, maakt dat wat uit dan? Ik koop echt niet overdreven veel kleding voor hem en vergeleken met de bedragen die ik af en toe wel eens hoor ben ik heilig :D.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Ik heb om 14.50 uur een afspraak staan bij de huisarts.
    Ze heeft inmiddels totaal 80 cc ORS gedronken vanmorgen. En 2 biscuitjes gegeten. Sinds die tijd niet meer gespuugd.
    Ook geen diarree gehad maar die darmpjes zijn onderhand hartstikke leeg natuurlijk.
    Ze heeft nu nog steeds haar luier om die ik om 08.30 uur om heb gedaan. Er zit misschien een heeel klein twijfel plasje in, maar is echt een twijfel gevalletje. Het ruikt wel zo maar voel weinig en de luier is niet opgezet ofzo.
    Koorts had ze vanmorgen niet meer.. Maar dat is savonds erger.
    Ga zo nog even tempen.

8. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Simo sterkte..

Ik ga nu werken..

Liefs

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Geen koorts, 37.2 en er zitten 3 lichtgele vlekjes in de luier... zo groot als een 2 euro munt. Dat is haar plasje van vandaag.

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@simo heel veel sterkte vandaag! ik hoop dat ze je kunnen helpen bij de ha

is iedereen weer op dit forum trouwens?
    Misschien kunnen we als we iets willen vertellen wat niet iedereen mag lezen zeggen dat we wat geplaatst hebben op het andere forum?

heb niet bijgelezen sorry:) ik ga het nu weer bijhouden.

11. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ simo: ben je bij ha geweest? en?

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nou ik ben weer terug.
    Deze huisarts was wel extreem lax.
    Ze vond Rebecca totaaaaal niet suf, tja.. ze had haar ogen wagenweid open en heeft zelfs 1 keer gelachen naar haar. Maar Rebecca is een overactieve en supervrolijke baby normaal. Nu mag ik blij zijn als er 3 lachjes per dag af kunnen! Maar goed. Ze zag dat Rebecca een iniminieplasje had gedaan vandaag. Dus ze was niet uitgedroogd.
    Gewoon weer doorgaan met drinken geven via het spuitje.
    Ze kwam echt heeeel raar over, ze had haar conclusie al klaar voordat wij wat uit konden leggen.
    Maar goed, dat zullen we wel vaker krijgen, was met mij vroeger ook zo.
    Morgen moeten we terugkomen ter controle.
    Dan heb ik mijn eigen vertrouwde huisarts weer.
    Ze heeft van de huisarts naar huis enkel liggen gillen en krijssen!
    Nu slaapt ze, als ze straks nog zo veel krijst dan bel ik gewoon weer de hap op.
    Huilen ok, maar krijsen? Dan zit er in mijn ogen toch echt iets niet goed.

Ze heeft inmiddels wel al 120cc gedronken..
    Veeeeeeeeeeeel te weinig, maar blijkbaar genoeg volgens deze huisarts...;)

We zullen zien of het erin blijft.

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hebben jullie kindjes trouwens ook dat als ze snikkend in slaap vallen dat ze dan de hele slaap door blijven snikken?

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Dus ze nam je niet echt serieus. Irritant zeg.
    Maar zoals je zelf ook al zegt, mocht je het niet vertrouwen dan is er nog de hap. Hopelijk is het niet nodig.

Merk hier wel dat Beau kan jammeren in zijn slaap. Af en toe een beetje huilen maar als je dan gaat kijken slaapt hij gewoon.

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Rebecca is wakker.
    Ze heeft een plasluier!!!
    Voor haar situatie toch een behoorlijke hahaha.
    Ben helemaal happy.

Ze is me net wel van de bank afgevallen, gelukkig is het een harde tante en huilde ze niet eens.
    Wel een bultje op haar hoofd.

16. Ellen291982

#2776 Ellen291982, Apr 8, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 8, 2010
    wat belachelijk dat ze zo laks was. Ik vind dat je het me kinderen helemaal serieus moet nemen allemaal. Blij toe dat morgen de gewone ha er weer is. Is die wel goed dan? Hopleijk worden jullie dan wel serieus genoen. Nog mooier natuurlijk als het niet nodig hoeft te zijn en dar Rebecca genoeg opknapt.
    Wat fijn dat ze net weer een plasluier had.Hopelijk is dat een teken dat het nu bergopwaarts gaat allemaal.

@slaap huilen
    Nee Emma heeft dat niet eigenlijk. Als ze huilt en we kijken dan is ze wel wakker.

Vanmorgen was ik zoooo verschrikkelijk moe. ik ben in bed blijven liggen en ben blijven slapen tot 11.00. Mijn man was thuis s morgens dus dat kon gelukkig. Nu heb ik knallende koppijn. Het is net of Emma dat doorheeft ze is zo ontzettend lief vandaag. en ze heeft tussen de middag erg lang geslapen. Nu wel even fijn als je niet helemaal fit bent.

17. Ellen291982

@sweetroosje sorry had even gemist dat je er was.
    Leuk dat je komt meekletsen ben benieuwd wie je bent. Welkom!!!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Rebecca heeft drinkpap en biscuitjes op, Alles gaat de goede kant op!

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

20. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Kouf: Fijn dat het met Beau beter gaat. Ineens zijn ze er dan ook weer!

Wessel is smorgens 7u wakker, slaapt dan rong 9u nog zo`n 30 minuten, en dan weer van 12 tot 14 ongeveer. Langer zeker niet. En savonds om 19u gaat hij er weer in.Hij wil eind van de middag niet meer slapen. Nu is hij wel meteen gaan slapen.
    Als hij over 45min wakker wordt is het donderen, als hij dat punt door slaapt kan ik rekenen op een rustige avond.

Ik ben het ritme eens gaan bijhouden, en hij wordt vaak na 45min wakker en dan is het de hele avond onrustig.

Jannn; Ik koop ook maar weinig speelgoed hoor, ik geeg wel regelmatig wat uit eigen assortiment; een lege fles met wat rijst, plastic bakje, etc.
    Gister gaf ik een opgeblazen ballon, nou ik heb hem nog nooit zo horen krijsen! Doodsbang!:(

Simo; wat een waardeloze arts! 120cc over een hele dag is echt te weinig! Als je het niet vertrouwd idd hap bellen! Ze is dan misschien nog niet uitgedroogd, maar als ze vanavond en vannacht nog niet drinkt gaat het wel hard natuurlijk!
    Sterkte meid!

Lees nu dat het de goeie kant op gaat! Fijn zo! Als er eenmaal maar weer wat in zit knapt ze vast snel weer op!

Ik ga nog even worstelen met de bruiloft, ben bezig met de boekjes voor in de kerk. Wat een klus! Waarom wilden we ook al weer een bruiloft?:(:(:(;)

Share This Page