oohh wat een dotje wat zien onze beebjes er toch allemaal al wijs (en ondeugend) uit met hun (nog maar) 8 en wat maandjes he! moet er soms echt ff om slikken hoor...vooral toen ze vorige week over ging van maxi naar autostoel hihi
hihi..alom gezelligheid hier....toastjes op de tafel...waterpijp erbij (nee met fruitsmaakje spul geen zooi ofzo hoor dat doen we niet)...helemaal gezellie
Ja het gaat zooo hard. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het steeds leuker vindt dan dat maar naar haar mobiel lag te staren
oohhh wat dat betreft is emily erg lui hoor...hihi...ze kan prima staan en zelf zitten enzo..maar zelf optrekken....alleen in haar badje maar verder nog nergens aan....box en bedje staan dus ook nog steeds op hoogste stand.
whaha waterpijp?? Joh, geen ervaring mee... uhm gelogen Maar die toastjes klinken heerlijk. Mag ik het aanvullen met een glaasje witte wijn
Daar heb je gelijk in idd...je kan zoveel meer met ze nu..en het terug reageren vind ik helemaal super...vooral als ze zo ondeugend kijken en dan een big smile erbij....maar zo'n klein humpie die heel de dag wel bij je liggen kon en wilde vond ik toch ook wel wat hebben hoor...lekker veel knuffelen...nu wil ze liever spelen hihi
Die uit de hondenbak staat te drinken kat heeft last van een identiteitsstoornis, ligt ook in de hondenmand. Kat = gek
LOL Truste femke! prettige weekend alvast....ben gehele weekend in noorden des lands..dus kan nie online komen Lekker wit wijntje...maar wel een zoete graag
Nog even een foto spammen Vanmiddag gemaakt..Chanell was op het kleed aan het spelen en de hond dacht ik ga er maar even lekker bij liggen
Heej meiden, Nadat ik gisteren naar bed bent gegaan is het weer erg druk geweest @ Ilse welkom! Ik wil nog steeds wel weten hoelaat je dochter is geboren @ Femke: Ik woon in een klein plaatsje in de Hoekse Waard. Ken je dat? Ik noem de plaats naam niet want echt iedereen ken daar elkaar!! Vannacht niet echt lekker geslapen.. Hij werdt steeds weer wakker en lag dus weer bij ons in bed. Ik ga me nu klaarmaken voor mn werk. Liefs
Goedemorgen! Welkom Ilse, het is inderdaad heel gezellig hier! Hier een redelijke nacht gehad, Vanavond gaat Wessel uit logeren, hopelijk ff flink bijtanken! Chamaro, wat een geweldige hond! Ik moet nodig aan de studie, ben bezig met opleiding thuis, maar komt niet zo veel van terecht helaas.....nu maar eens een echt serieuze poging doen!