De juni junky's

Discussion in 'De mama's' started by diddi, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Rebecca slaapt weer, werd rond 7 uur wakker. Wel even wat gedronken, kwam na veeeeel kokhalsen een mondje eruit. Ook weer een plasluier, nog steeds geen hele volle, maar toch een plasluier.

Ik moet om 13.50 uur bij de ha zijn, alleen als het goed blijft gaan zeg ik dat af. Ze knapt steeds meer op, danst, zingt en speelt als een gek hahaha.

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    goeiemorgen!
    hier ook weer een rustige nacht geweest, Nils slaapt lekker door. Alleen was ik steeds wakker...:( Nu dus een enorm brak gevoel.

@ Jannn: op andere forum staat wel hoe en wat betreffende de uitvaart! Niemand in de familie hoor.

Nils is vandaag niet zo in zijn element. Hij is wat huilerig, en vraagt veel aandacht. Misschien dat hij ook niet zo lekker is...

@simo: hopelijk blijft het zo goed gaan. Maar nog steeds kokhalzen dus. Arm meisje... Tja, kan nooit kwaad om alsnog langs te gaan. Heb je wel je eigen vertrouwde huisarts toch? Hou ons maar op de hoogte! Klinkt wel goed dat ze alweer drukker wordt!

@ mamalous: thanks, ja was mooie dienst, wil alleen niet hier alles vertellen. Misschien dat ik dat op andere forum nog doe...

@ marjon: hopelijk werkt het om zijn kamertje donker te maken? Wij hebben verduisterende gordijnen in de slaapkamers. Er komt nog wel licht naar binnen via de onderkant, dus is niet pikkedonker. Denk wel dat dat werkt bij ons! Wie weet is dat de truc ook bij jullie.

sorry aan degenen die ik niet beantwoord heb...
    Ik moet Nils even gaan troosten. Heeft het niet naar zijn zin...

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Simo: wat fijn dat het de goeie kant op gaat met je kleine meid!!!
    hopelijk kan je de ha afzeggen meid ;)

Jann: lekker vakantie!!!..hoelang heb je vakantie? gaan jullie nog op vakantie??...heerlijk fietsweer idd vandaag!!...heb wel fietsstoeltje al maar is nog niet gemondeerd op mijn fiets dus kan hier nog niet fietsen met kleine meid...vanmiddag maar weer even lekker wandelen ;)

deze gympies heb ik gekocht via mp...

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@Debsje Wat een leuke kleren zeg! ik heb dat badpak trouwens ook voor Emma:D Ik heb dat rode setje met die broek trouwens ook gezien en die hadden we bijna ook gehaald haha! we hebben namelijk een 65 jarig huwelijksfeestje van de opa en oma van mijn man. We hebben uiteindelijk een ander jurkje gehaald ook rood.
    En wat een leuke en stoere gympies, die kunnen heel mooi bij de kleding ja. Maak je een foto als ze het aan heeft?
    wist niet dat het zo erg gesteld was met de uitvaartverzekeringen. Ja vond het niet echt prettig kan ik zeggen haha;)

@marjon dat zou best kunnen. Ik leg Emma nu ook iets later op bed (nog steeds licht hoor want Emma gaat ook om 19.00 naar bed toe) maar merk ook wel dat ze wakkerder is als toen het donker was. Misschien moet hij er aan wennen. Ja even kijken met die deken dan weet je het gelijk.

@femke Hoe is het met Nils nu?

@jann lekker dat je vakantie hebt zeg! Hoelang dan? Hoop dat het veel lekker weer word in je vakantie.
    wat lekker dat Joas goed geslapen heeft. Te hopen dat hij vanavond weer goed gaat slapen.

@simo leuke banner heb je gemaakt!:)
    Hoop dat de ha niet meer nodig is. Maar bij twijfel wel gaan hoor!
    Fijn dat ze stukje bij beetje aan het opknappen is.

emma heeft heel goed geslapen vannacht ze werd vanmorgen pas om 8.45 wakker:$
    Gister heeft ze tussen de middag tot 15.00 geslapen. Ze slaapt opeens lang. Tussen de slaapjes door is ze ook een stuk vrolijker, dat is heel fijn. Het kost ook veel energie wat ze nu allemaal leert natuurlijk. Emma gaat opeens heel hard lopen aan de hand. Gister racete ze bijna haha:D

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    @ ellen: Nils lijkt nu wel weer wat op te knappen. Net in bed heeft hij enorm gezweet, er lag een hele grote kring om zijn hoofdje heen. Nu ligt hij lekker in de box te spelen.
    Wat leuk dat Emma zo goed aan het lopen/ rennen is! Knappe meid hoor! Nils maakt nog geeneens aantalten zich op te trekken oid, dus lopen is helemaal nog ver weg, hihi. Hij begint nu wel op een andere manier te kletsen, tatatata, papapapa. wapapa, mamama, pupupup. Grappig hoor. Denk dat papa zijn eerste echte woordje gaat worden! De letter 'p' is favoriet namelijk!

6. Ellen291982

@femke arm schaapie is het toch! Fijn dat hij nu lekker aan het spelen is in de box. En dat babbelen leuk he! Ik vind het een heerlijk geluid.

We vinden Emma nu trouwens steeds vaker op haar zij en nu zelfs op haar buik in bed. Die malle meid is heerlijk aan het draaien in bed hahaha!!!

7. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Ellen: We hebben een week vakantie. Ik hoef pas dinsdag te beginnen dus wel een grote week. Ja hopelijk krijgen we lekker weer, kunnen we leuke dingen gaan doen!
    @ Debsje: Gave gympen!! We gaan niet op vakantie.. Zijn hard aan het sparen/bezuinigen ;) We gaan volgende week voor andere dingen geld uit geven. 1. voor onze openslaande deuren. Dan kunnen we lekker open van de zomer..
    2. Fiets voor mijzelf en alles erop en eraan.
    Dan zijn we wel weer een hoop geld kwijt he.. Volgende maand weer lekker vakantiegeld en ik krijg veel geld terug van de belasting omdat ik minder ben gaan werken.

Joas was net echt heel moe, maar hij wilde gewoon niet gaan slapen. Nu hij dat staan in bed heeft ontdekt staat hij steeds naar buiten te kijken. Khad m al 3 keer goed gelegd. steeds na een kwartier. Begon hij net hard te huilen.. Kheb m maar ff laten liggen en nu slaap hij.. Ik maak dat eigenlijk nooit mee dat hij zich zelf in slaap huilt.. Kmoet wel eerlijk zeggen dat ik m soms te snel uit bed haalt als hij niet wil slapen.

8. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Simo: Ben je nog bij de HA geweest..

@ Pieta: Je mag best mee komen praten hoor, kheb je al een paar keer onderaan de pagina zien staan ;)

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey,

Ik ben niet meer bij de ha geweest. Rebecca heeft nu ruim 200cc gedronken en 120 gram wortleltjes (potje vanaf 4 maanden) op. Het zit er allemaal nog in.
    Ze wil nu niet meer drinken dus ga over op het spuitje, maar ze heeft toch tot 14.00 uur zelf gedronken vandaag, dagen hiervoor was het tot 12.00 uur max.

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi meiden,

Hoe gaat het? Ook zo van het lekkere weer aant genieten?
    Fem laat maar weten als je het geschreven hebt hoor!

Hier vandaag naar de Apenheul geweest, vond het een enorme tegenvaller, heb echt amper apen gezien! gelukkig hadden we vrijkaartjes!

11. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ik zwaai even. Ik verwaarloos jullie een beetje.

Femke: ik las iets over een uitvaart. Alsnog gecondoleerd. uit je verhaal begrijp ik iemand dichtbij.

liefs

12. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

He ilse, ik verwaarloos ook hoor!! hoe staat het met het huis?

13. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ilse & mamalous: Hebben jullie het druk???

Joas leg heerlijk op bed, hopelijk gaat hij nu ook snel slapen..

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja erg druk met niks eigenlijk..ja met tijd in mijn relatie steken, Julian die veel meer aandacht vraagt nu hij meer gaat snappen en doen.....enzo.........

15. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Jammer meid... Twas zo gezellig hier met je.
    Gaat de meeting nog door :D

16. Ellen291982

@jann Lekker zeg een week vakantie! gewoon tussendoor lekker een weekje?
    Ik vind het ook niet fijn om Emma te laten huilen, maar als het werkt dan doen we het wel. Soms heeft ze even nodig om te gaan slapen en dan laten we haar. Natuurlijk als ze overstuur raakt gaan we naar haar toe.

@simo klinkt goed dus! hoop dat ze wel snel gewoon gaat drinken. handig bedacht trouwens om het met een spuitje te doen

@mamlous. Ik verwacht elke dag minder weer, maar vandaag was het weer lekker. Heerlijk even de stad in geweest met Emma.
    Hoe kan dat dan dat je haast geen apen hebt gezien? waren ze nog in een binnenverblijf ofzo? Ik ben er ook wel geweest aantal keer, maar altijd erg leuk gevonden.
    Dan ben je dus druk met goede dingen!:)

Ik heb bij het andere forum mijn verhaal: even mijn ei kwijt verwijderd. Toch bang dat ze het zou kunnen lezen (weet dat dat niet kan, maar is een gevoel) jullie reacties erop zijn dus ook weg. Maar heel erg bedankt dat ik mijn ei kwijt mocht en dat jullei zo lief hebben gereageerd.

hadi k vanmiddag nog neergezet hier dat Emma zo goed sliep, was ze vanmiddag om half 2 alweeer wakker haha! maar ze is heel lief geweest en heeft zelfs brood gegeten (eindelijk) het zachte gedeelte in haar groente gedaan en ze at het op en ze heeft een stuk korst zelf opgegeten ikke trots!:D

@marjon de nieuwe yes van deze week gaat over trouwen. Ik dacht misschien vind je dat leuk?:)

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Kom ook wel terug hoor!! Ben echt niet weg...Moet alleen morgen werken, zondag High Tea ivm ons geregistreerd partnerschap en dan maandag registeren! Spannend, ga ik eindelijk hetzelfde heten!

Hoe is het met jou?

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Heb dus ook bijna geen apen in de binnenverblijven gezien alleen de orangs oetans.
    Maar de apen opzich waren ook zo rustig denk dat we wat meer actie verwacht hadden!

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

kijken jullie ook X factor?
    Ik ga nu kijken de voorafleveringen niet echt gevolgd maar vind dit altijd wel erg leuk!

20. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Met mij gaat het prima en met Joas ook!! Wij hebben nu heerlijk vakantie..

Ja ik kijk ook X factor leuk hoor. vanavond kan ik het niet kijken dus kijk het terug.

Share This Page