Heerlijk vakantie! nog leuke plannen? Wij hebben ook vakantie, althans vriendje en ik hoef alleen maar morgen en donderdag werken dus wel fijn!
Tis hier rustig.. Meiden waar zitten jullie?? We gaan niet op vakantie maar we gaan wel leuke dingen doen. Zwemmen met Joas voor het eerst, nieuwe fiets kopen etc.
lieverds, ik zit met iets............ Ik wil heel graag voor een tweede kindje gaan, echt heb er kriebels van in mijn buik, ik denk er de hele dag aan, als ik moeders met 2 kindjes zie word ik jaloers enzovoort... Maar mijn vriend wil absoluut nog niet, gewoon niet!! Ik kan het niet loslaten...iemand tips?
Leuk zwemmen, willen wij volgende week ook gaan doen, waarschijnlijk dinsdag..moet alleen zelf ff zelfvertrouwen krijgen om weer in badpak te gaan, maar zit nu in maat 40/42 dus moet kunnen! heb voor het eerst in jaren een spijkerrokje gekocht! Welke fiets, ga je een mamafiets doen?
Heej meis, Pff lastig.. Zijn het echt de kriebels dat je het echt leuk vind.. Of alleen de dikke buik, roze wolkje, kraambed etc.. Je zit daarna wel met een 2e kind en is druk. ( Ik zeg dit alleen maar even omdat ik het ook graag wil, maar als ik er dan aan denk dat ik dan ook een 2e kind erbij dan haak ik toch weer af want vind ik het te druk). Praat erover.. Waarom hij het niet wil.. Je kan de voor/nadelen tegen elkaar opzetten. En anders sluit je een compromis. Bijv: Als hij 1 is weer proberen, of van de zomer.. Succes...
Ja ik denk wel een mamafiets. Want ik ben niet zo heel erg groot. Maat 42/44 valt toch wel mee?? Er zijn dikkere mensen hoor meis..
Het is echt omdat ik het wil, eerste zwangerschap was dus echt vreselijk, heb er totaal niet van genoten en vond het een ramp. Maar als ik zie hoeveel liefde een kindje je geeft en ik kan geven dan is er ruimte voor nog een en ik zou ze graag dicht opelkaar willen zodat ze ook wat aan elkaar hebben. Kraambed was ook niks, 3 kraamverzorgsters enzo.. Wil nu dus graag een mooie zwangerschap en een mooie kraamtijd, dat speelt ook wel mee dat ik dat graag zou ervaren.. Maar het meeste is echt dat ik nog een kindje liefde wil geven!
Oke, dat is dus duidelijk!! Bij mij gaat het juist om de roze wolk en als ik dan denk dat ik er dan nog 1 bij heb dan wil ik het niet meer want ik vind het nu al druk.. Waarom wil je man het niet??
Hij is er nog niet aan toe en denkt dat we het financieel niet aankunnen en hij vind het huis te klein; maar die snap ik niet, ok we wonen in een flat maar hebben nog een slaapkamer over en Julian moet wel zelf kunnen trap lopen want 2 kindjes tillen is niet handig. Maargoed..... Roze wolk?? wat is dat....hoe voelt dat? Alsof je op rozenblaadjes loopt ofzo?
Maak een financiel overzicht wat je nodig heb ongeveer etc. Dan kan je laten zien dat je het wel/niet financiel aankan. Tja je moet er wel samen achter staan. Hier wil mij man pas als hij 3 is of liefst 4.. Maar ik wil eerder. Wel als joas zichzelf al een beetje kan redden.. Roze wolk kan je pas hebben als alles voorspoedig met je gaat!! Zwangerschap helemaal geweldig! Alle aandacht en dan een bevalling ( val denk ik wel allemaal mee) en helemaal vol adrenaline tijdens je kraamweek.. Niet moe helemaal hyper.. En dan voel je je zo blij!! Zo gelukkig..
Hoi hoi! Mamalous: hier ook zeker geen roze wolk gehad niet tijdens en al zeker niet na de zwangerschap/bevalling.....ook wij willen graag een tweede...toevallig van de week over gehad alleen zijn wij samen eens geworden dat we nog ongeveer een jaartje wachten....emily is dan weer ietjes groter...kan dan als het goed is zelf lopen...dat scheelt al de helft als je een lopend kindje heb ipv 2 die nog gedragen moeten worden....en zo kan/heb ik emily lekker twee jaar alleen alle aandacht kunnen geven en dat is iets waar ik heel erg van geniet..zeker na de slechte start die ik heb gehad toen ze er net was.....het gaat toch allemaal al zo snel....over precies 8 weekjes wordt onze kleine donder alweer 1 jaar...dus dat 2de jaartje zal wel net zo snel gaan dus die is nog even voor emily alleen zelfs ondanks dat we 5 jaar op haar hebben moeten wachten..wachten wij dus nog eventjes Maar hoe je hem om zou kunnen krijgen...geen idee...met hele goeie argumenten komen misschien.
Goede avond @ Simo: fijn dat Rebecca weer wat is opgeknapt! @ Ellen: een racende Emma bij jullie thuis, haha dat lijkt me grappig. Ik wilde nog reageren op je verhaal maar je hebt hem dus al weg gehaald? @ Femke: Nils was dus ook even niet zo lekker? Maar gelukkig wel weer aan de betere hand. Leuk dat hij wat begint te praten. Nu nog goed de letter m oefenen @ Ilse: ik miste je al. Snel weer komen kletsen @Jann: lekker vakantie en gezellige dingen doen (ben jaloers ). Het lijkt wel lekker weer te worden dus hopelijk kan je je nieuwe fiets goed uitproberen. @ Debsje: lekker aan het shoppen geweest voor Emily en pakje dus compleet. We willen zeker een fot zien straks. @ Mamalous: je was er gelukkig weer even . Maandag ga je je officieel binden, wat spannend!!! Gaan jullie naast de high tea nog dingen doen? Hoe gaat je dag er uit zien? Moeilijk je situatie (kinderwens). Tips zijn moeilijk om te geven omdat ik hem niet ken en niet weet waar hij gevoelig voor is. Financien en ruimte zijn dingen waar je iets tegen in kan brengen, maar als hij er nog niet aan toe is... dat is moelijker. Ik zou niet te veel pushen maar het af en toe bespreekbaar maken en jouw gevoel zo duidelijk mogelijk onder woorden brengen. Ben je van Julian snel zwanger geworden? Dat is namelijk mijn argument. Ik had een erg onregelmatige cyclus dus het kan zo een aantal maanden duren voordat het raak is. Hier kriebelt het dus ook wel . Als ik nog een tip heb of een goed argument waar je wel wat aan hebt, dan hoor je van me Hier is alles weer rustig. Beau is weer opgeknapt en gelukkig weer een vrolijk mannetje. Kan niet zeggen dat hij ineens veel meer kan na de sprong . Wel brabbelt hij wat meer maar papa of mama... het lijkt er nog niet eens op. Vanavond ben ik uit eten geweest met mijn werk. Tapa's gegeten (echte, geen twentse tapa's) was gezellig.
Tips, nee eigenlijk niet. Maar ik ken het gevoel! Ik wil ook zooooo graag een 2e, helemaal omdat ik niet heb kunnen genieten van de vorige zwangerschap. Maar de situatie is hier degene die het gewoon nog niet toelaat, maar ik denk er 24 uur per dag aan! Wil het zoooooo graag! Vriend wil niet ivm de situatie. Is ook logisch. Ik hoop voor je dat je vriend snel bijdraait.
Hier gaat het goed met Rebecca, helemaal niet ziek meer. Ze heeft niet meer gespuugd en had een normale poepluier. Ook heeft ze weer honger en is ze continu vrolijk en druk. Banner is weer veranderd, ik ben van de pil af dus ben begonnen met een afvalrace.. Ik heb trouwens nog niet mijn spiraaltje omdat Rebecca ziek was en niemand op wou passen. Maar volgende menstruatie komt hij er wel, tot die tijd maar even cd's gebruiken.
Hey meiden, kom me even kort melden, ben ziek... Heb iets van griep te pakken volgens mij. Voel me belabberd, en megaspierpijn in mijn nek. Kan mijn hoofd amper bewegen. Heb me dus voor het eerst sinds tijden moeten ziekmelden op mij werk. Baal daar zo van. Had late diensten dit weekend, dus dan moeten mij collega's dat gaan opvangen... Snap ook wel dat ik zo niet kan werken, maar voelt toch niet goed. Nils is ook niet topfit, maar wel beter dan ik. Vriend is even met hem aan het wandelen, dus ik kan zo weer lekker mijn bed in, heerlijk... dus ik ben er nog steeds, maar even wat minder!
@ Simo: fijn dat Rebecca weer aan het opknappen is.. @ Femke: Beterschap meid, precies in het weekend :S Hier lekker aan het genieten van de vakantie! Lekker weertje. Joas is een keukenkastje aan het leeggraaien ha ha. Vanmiddag voor een fiets kijken.
@Femke: beterschap!! Ziek zijn doe je net expres dus niet schuldig voelen naar werk en collegae toe. Goed uitzieken en je laten verwennen door vriendlief. @Jann: lekker weertje? Hier is het zwaar bewolkt :x. Hopelijk slaag je voor je fiets. We willen natuurlijk wel een foto zien. @Simo: Rebecca helemaal beter, goed zo!! Gefeliciteerd met je -2 kilo. Hoe pak je het aan? Beau was er vanochtend al om half 7 en dat terwijl mama pas om half drie naar bed ging. Balen dus maar ben er maar weer ingedoken toen Beau ook weer ging slapen. Het is hier dus helemaal geen lekker weer. Hopelijk blijft het droog dan gan we zo even een stuk wandelen. Vanavond komt een vriend eten waarme vriendlief naar FC Twente gaat. En ik kan weer de wedstrijd op tv kijken . Ik kom vanavond nog wel weer even kletsen als jullie er dan zijn.
Hoi hoi, Ja hier wel hoor! Heerlijk weertje!! Ja ik hoop ook dat we slagen voor een fiest.. Ik laat dan een foto zien.
Femke beterschap meis!! Koef: oei geen lekker weer bij jullie ...hier de hele dag al zon...heerlijk!!...jammer he dat je de wedstrijd op tv moet kijken...miss binnenkort oppasje regelen en ook weer keertje mee Marjon: ik heb de foto's op het forum geplaatst hoor! vanavond op verjaardag dus zal niet van de partij zijn hier. prettige avond allemaal!!