De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Chamaro: wat heerlijk een thuisbevalling! Dat leek mij ook geweldig. Bijna niemand in mijn omgeving deelt die mening alleen.... Het lijkt mij namelijk niets om poliklinisch te bevallen, en dan een paar uur later alweer in de auto te moeten klimmen om naar huis te rijden. Nee, dan gewoon lekker thuis hoor. Maar helaas liep het anders...

Denk dat iedereen nog best wel 'vol' is van de bevalling. Blijf een zo bijzonder iets, waar je niet over uitgepraat raakt, he Debsje;);). Kan me helemaal voorstellen!

Recept komt morgen, hihi. Is wel onwijs makkelijk trouwens!

Ga mijn bedje opzoeken! Trusten!

2. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oke nog 1 ding dan:
    @ debsje: had eigenlijk geen dingen die ik lekker vond die ik niet mocht eten. Gelukkig maar, want ik kwam pas met 16 weken achter mijn zwangerschap, haha. Hou helemaal niet van rauw vlees (filet american ed. biefstuk altijd doorbakken), rauwe kaasjes zijn ook niet aan mij besteed, en alcohol ook niet (meer) (toen ik studeerde nog wel, haha). Dus ik heb eigenlijk niets hoeven missen!

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

oohhh wat een heerlijkheid om niks te hoeven missen tijdens je zwangerschap omdat je het ervoor ook niet at of dronk!!
    heb toch wel enige "moeilijke" momentjes gehad hoor hihi ;)

huh?? met 16 weken pas????? gossie zeg....dan is voor jou gevoel je zwangerschap zeker vliegensvlug gegaan?

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @debske: Het eerste wat ik wou eten toen ik bevallen was..was een wit pistoletje met filet american met uitjes!! :)
    Grr ik mis het nou alweer haha..Kan niet wachten totdat deze 5 maanden voorbij zijn haha..

@femke: Nee het lijkt mij ook niks om in het ziekenhuis te bevallen..Allemaal mensen om je heen bah nee niks voor mij..
    Het moment van de bevalling ben ik alweer bijna vergeten :p Het is voor mij allemaal zo snel gegaan, heb haast niet zoveel van meegekregen..Dat vind ik wel jammer maar goed het is niet anders..Mar het moment dat ze op mijn buik werdt gelegd is me wel bijgebleven en dat vergeet ik ook never nooit meer!

is goed ben benieuwd naar het recept..Super dat het ook nog makkelijk is om te maken haha..:p

Welterusten !

5. debsje1977

dat receptje wil ik ook wel :D
    zeker als het makkelijk te maken is en het nog super smaakt ook ;)

truste!!

6. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Bedankt voor jullie uitnodiging om mee te schrijven.
    Was niet de bedoeling van mijn bericht :) maar wel lief.
    Zal de aankomende dagen mezelf even voorstellen.
    Nu eerst slapen en morgen werken.
    En in het tempo dat jullie schrijven zal ik eerst even moeten inlezen ;)

7. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ik kan ook niet op tijd naar bed gaan, moet ik eerst weer een paar pagina`s terug lezen! haha!

Hier GEWELDIG geslapen, Wessel heeft voor het eerst de HELE nacht geslapen!!!!!'
    Om 19u erin, en geen kik gegeven tot 6.30!!!
    Hopelijk zet dit door!

@debsje; ik ga inderdaad het bruidsboeket bij haar leggen.

@bevalling; Op dinsdag 16 juni om 19u begonnen de weeen, vanaf woensdagmorgen 7.00 om de 4/5 minuten, om 16.00 vliezen gebroken, en vruchtwater was groen, dus meteen naar het ziekenhuis.
    Savonds om 18.30 persweeen maar nog maar 6cm ontsluiting, om 21.30 mocht ik eindelijk mee persen, en om 1.15u is eindelijk onze zoon geboren. (zonder ruggeprik)
    Op donderdag mochten we om 11u weer naar huis.

Hopelijk mag ik bij de volgende thuis blijven!

Ik ga eerst ff bakkie doen!

8. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Bevallen: Bij de 1e wilde ik absoluut geen thuisbevalling en wist ook al dat ik een ruggenprik wilde als het niet meer ging. Ik had bij 2cm al persweeën, dus dat werd een ruggenprik. Ik vond het heerlijk om in het ziekenhuis te liggen en daar het eerste bezoek te ontvangen. Alleen zagen ze me daar weer graag gaan. Bij een volgende zou ik graag in een kraamhotel willen bevallen en heeeeel misschien toch thuis.
    Mijn bevalling was trouwens goed te doen. Ik kan me bijna ieder moment nog voor me halen.

Eten na de zwangerschap: Bij mij heeft het nog even geduurd, voordat ik de eerste biefstuk op at. Ik kreeg het niet door mijn keel. Ik voelde me een soort verader als ik het wel deed. Stom, I know. Hormonen he.

Bijhouden fotoboek: Ik heb nog helemaal niets ingeplakt. Schaam schaam. Ik heb wel een fotofilmpje :D

Antje: niet zo streng voor jezelf meid. Kan iedereen overkomen.
    Marjon: :( was me totaal ontgaan. Oma hemel kijkt vast met jullie mee. Zie je je vader door zijn nieuwe vriendin ook minder?
    Debsje: En jouw vader plotseling uit je leven. 2 dagen na zijn 50e. Sjee wat een leeftijd. Zo vier je met z’n allen groot feest en zo neem je afscheid. Mag ik vragen waar hij aan overleden is?
    Kouf: welkom

Ik ben trouwens benieuwd hoelang we hier door mogen schrijven voor we naar de mama’s worden verplaatst. TS is niet meer langs geweest?
    Is er iemand creatief genoeg om een naam te verzinnen voor bij de mama-clubs? Eva blijft niet eeuwig 8 maanden ;) Of heten we iedere maand anders :D :D

9. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    nieuw naam; club van vlotte babelaars! haha! we gaan zo snel hier!
    @debsje; een vader of moeder is natuurlijk een verschil, maar niet minder moeilijk denk ik. jij zal net als ik van die k.tmomenten hebben!
    @ilse; ik ga er niet graag heen door die vrouw, dus ja ik zie hem wel mider helaas. maar hij blijft mijn goeie oude paps hoor!
    @antje; hoe is het gegaan vannacht?
    @kouf; join the club!

10. debsje1977

Goeiemorgen meiden!

Marjon! wat een heerlijkheid de hele nacht kunnen slapen...wat zal je dat goed gedaan hebben ;)

mooi dat je je bruidsboeket bij haar gaat brengen...zal ook wel ff heel emo zijn maar dat mag ook op zo'n dag...mooi gebaar meis ;)

mijn vader is overleden aan een hartstilstand op zijn werk.
    ja hij was veel te jong...maar begreep dat marjon haar moeder ook nog maar 53 was...allemaal veels te jong :(
    vandaag krijgen we te horen of de uitslag van mijn (stief) vader goed is of weer fout..en of hij weer drie maanden mag wegblijven of weer aan de chemo moet....spannende dag weer ppfff.

Bevalling: om 16.30 begonnen de weeen met een weeenstorm die aanbleef tot het eind en om 22.43 was emily er...voor een eerst een giga snelle bevalling.
    volgende keer toch ook weer in het zh..vond het erg fijn te weten dat als het mis zou gaan er mensen in de buurt waren.
    alleen de twee dagen blijven daarna vond ik vreselijk..wilde zooooo graag naar huis daarna ;)

uummm tjee namen verzinnen ben ik niet zo goed in hahahah.
    er is al een juni 2009 mama's...maarre is er al een juni 2009 baby's? is eingelijk hetzelfde maar toch net anders hahah ;)

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Dat wordt een spannende dag voor je! Hopelijk krijg je goed nieuws straks!

Mijn moeder is ook aan een hartstilstand gestorven, op een zondagmorgen in de kerk, tijdens de preek.

Ik ga mijn boeltje inpakken, ik heb besloten maar eens lekker te gaan shoppen. Het is heerlijk weer, Wessel is net zonder mopperen een dutje gaan doen, en mama bruist van de energie!

Soms heb je van die dagen die voor een ander heel gewoon zijn, maar voor je zelf o zo fijn! Heb er helemaal zin in vandaag!

12. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

geniet ervan Marjonb! Je hebt het verdiend! :)

13. debsje1977

Kan ik me helemaal in vinden Majon :D
    shopse!!..en idd het is zalig weer buiten.

14. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goedemorgen,
    Gezellig he dit clubje, ik zat er ook al aan te denken dat hij vast niet hier mag blijven staan maar een naam, pff geen idee ga er eens over nadenken.
    Hier een slechte nacht niet vanwege de kleine maar kon niet in slaap komen en vanochtend vroeg viel er een canvasdoek en lamp om in de slaapkamer dus we schrokken ons is
    kapot haha de poes was aan het spoken.
    Ik ga vandaag weer richting het ziekenhuis naar mijn mama toe waarschijnlijk mag ze morgen naar huis! Niet te veel schrijven hoor vandaag anders houd ik het niet meer bij haha

Fijne dag iedereen!

15. debsje1977

Suc6 in het zh mamalous!
    hopelijk goed nieuws en mag je moeder morgen weer lekker naar huis! ;)

we zullen ons een beetje inhouden vandaag hoor ;)

denk toch dat vele naar buiten zijn vandaag met dit mooie weer :)

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ja, tis echt geweldig weer he!! HEERLIJK!!! Ik ga zo ook lekker naar buiten! Straks komt een collega met haar zoontje van 6 maanden, dus kunnen we mooi even wandelen had ik bedacht! Ik word ook meteen weer vrolijk van dit weer zeg. Denk dat iedereen dat een beetje heeft volgens mij!

@ nieuwe naam: tja, waar komen we te staan, bij de mama's of bij de clubjes? Naam en plaats maakt me niet zoveel uit. Als we maar gezellig door kunnen kletsen! Vind het erg leuk moet ik zeggen!

@ mamalous: fijn dat je moeder weer naar huis mag. Is ze wel weer wat opgeknapt?

@ marjon: veel winkelplezier vandaag! Hopelijk lukt het goed, haha! Fijn dat de kleine zo goed sliep!

@ debsje: jeee, sterkte vandaag. Ik hoop op goed nieuws voor jullie.

@ Ilse: viel mij ook al op dat de TS verdwenen is? Wel een beetje vreemd eigenlijk, toch? We zijn nog maar net begonnen!

Heb ongetwijfeld nog dingen gemist om op terug te komen, maar ik moet eerst even wat in huis doen, voordat ik bezoek krijg. Haha, kom NOOIT onverwachts bij mij langs, want dan is het vast een rommeltje, hihi.

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ marjon wat heerlijk dat jullie de hele nacht hebben kunnen slapen!! Daar verlang ik ook naar.. Bij ons is hij al wiegend bij mij in de armen in slaap gevallen. Toen tussenin. Om 2 uur nog een keer wakker. Daarna pas weer om half 8.

Ik heb net ook heerlijk geshopt.. Moet echt hoog nodig maat 74 hebben. Daar heeft hij bijna niks van.. 80 & 86 heb ik zat.. Maar dit is echt zo'n tussen maatje!

@ eten Ik kreeg toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis, direct biefstuk met een bord pattat! Heerlijk!!

@ Bevalling: 5 juni naar het ziekenhuis gestuurd om 6 juni te worden ingeleid.. 5 juni savonds is spontaan de weeen begonnen 23.00. Khad net ff lekker gedoucht. Kwas nog een boek aan het lezen en wilde net gaan slapen..
    6 over 9 op 6 juni bevallen! 06-06.. Kan niet beter he!!!
    Wel met een pethedine injectie.. Kwerdt gek!!
    Ha ha.. Kan ook alles nog herinneren en wil er niet te veel aan denken...

@ mamalous: succes in het ziekenhuis, hopelijk mag je moeder snel naar huis..

@ TS ik had het ook al door dat ze verdwenen was. Jammer hoor!!

Ik ga denk ik nog maar ff naar buiten want die kleine smurf hier wil niet gaan slapen!!

xxxx

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    TS heb voor het laatst op 22 februari gereageerd en dat was in dit topic dus ze zal waarschijnlijk weinig op het forum komen!

19. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Wij zijn van die junkies 8):D

20. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Sinds dit onderwerp er is kijk ik meerdere keren per dag even of er wat nieuws bij is gezet!:D
    De andere onderwerpen lees ik maar vluchtig eerlijk gezegd!;)

Vandaag heerlijk geshopt, en goed geslaagd! Wessel is ineens een heel ander kind. Bij elk slaapje vandaag heb ik hem kunnen weg leggen zonder mopperen, en hij werd steeds kletsend wakker. Ik weet niet wat ik meemaak!

Hopelijk vanavond weer zonder problemen de nacht in, morgen weer werkdag:x

Deel Deze Pagina