Naam: Ik heb ook nagedacht en ben niet creatiever dan: (late) Lente en (vroeg) zomer 2009 mamas? @Debsje: lekker uit kunnen slapen. Hopelijk zet de trend door! Spannende tijd wat betreft de uitslag van je (stief)vader. @Marjon: een hartstilstand in de kerk. Vreselijk. Dat zal nog een tijd, naast jou, veel mensen hebben aangegrepen. Nog leuke dingen gekocht? @Mamalous: hahah rot kat. Ik zal duimen dat mama naar huis mag @Fem: heerlijk weer he. Hopelijk komen we zo uit die winterdipjes. Heb het er zo mee gehad. @Jann: ben je geslaagd voor maatje 74? Ik heb onlangs weer een hoop gekocht, maar ik zal eerlijk bekennen ik heb nooit genoeg. Ik zie zoveel leuks. Groot gelijk om met dit mooie weer nog even naar buiten te gaan. Zijn allemaal extra vitamientjes @Marjon: Misschien een sprongetje gehad? Fijn dat hij zo gezellig is vandaag. Hadden jullie al besproken wat jullie beebs al kunnen qua ontwikkeling? Ik heb nu 2 dagen vrij. Heb aangegeven dat ik 4 uur meer wil werken. Ik werk nu 20 uur verdeeld over 3 dagen en dat is gewoon net te weinig. Ben benieuwd!
@ Ilse @ Marjonb: Heerlijk joh geniet er maar van.. Hier vanmorgen wel zelf in slaap gevallen, maar nu wil hij niet!! Net al naar buiten geweest terwijl hij al 5 uur wakker is.. Khoop dat hij het nu wel doet anders moet hij het maar volhouden tot 7 uur! @ Ilse, ben wel geslaagd maar kzach niet echt super veel. Wel weer maat 80 en 86 gekocht. Dit is net zo'n tijdje er tussenin he! Wat voor smaak qua kleren hebben jullie?? Ik hou het liefst van merken: ralph lauren, burberry, McG, maar vind het ook wel super duur dus vandaag ook wel leuke dingen bij H&M en prenatal.. Ja ontwikkelingen hebben we hier al overgehad maar maak toch niks uit?? Ik zie dat mijn zoontje steeds meer wil gaan proberen om te kruipen en te gaan staan, mar het luk nog niet
Hihi, misschien moeten we ons dan maar de juni junkies noemen @ Debsje, Hopelijk hebben jullie goed nieuws gekregen! @ Mamalous, Wat fijn dat je moeder waarschijnlijk weer naar huis mag. Gaat het ook weer beter met haar en al duidelijkheid van de onderzoeken? @ Bevalling, Ik wilde super graag thuis bevallen. Was er ook van overtuigd dat ik dat ging doen. Vluchtkoffertje had ik dan ook niet. Maar meneer wilde maar niet komen. Liep 2 weken over tijd, dus dat werd inleiden en eindigde in KS. De bevalling is vrij pittig geweest. Toucheren ging heel moeizaam en was pijnlijk, vliezen breken lukte niet 123 en kreeg al heel snel weeënstorm. Mijn bekken staat te ver naar achter en is daardoor heel smal. Dit gaf een constante gigantische pijn aan mijn schaambot. Daar was de weeënstorm niks tegen. Een normale bevalling was dus ook niet mogelijk. Gynaecoloog had al aan het begin van het inleiden, tijdens het breken van de vliezen, geconstateerd dat ik een smal bekken heb. 5 uur na het aansluiten van de weeënopwekkers is er dan ook overgegaan tot KS. Een 2e wordt dus direct KS. De uitslag van Milan is gelukkig weer weg! We weten nu wel bijna zeker dat hij ook een soja allergie heeft Liga kan hij namelijk ook niet tegen. En zijn reactie gister was wel hevig met de uitslag. En zo hevig en al zo snel op voeding hebben we nog niet eerder gehad. Hier nu 3 daagjes vrij. Hopelijk ook zo'n heerlijk weertje, kunnen we flink gaan wandelen. Milan heeft het teigeren nu echt goed door, teigert de hele kamer rond. Zo leuk om te zien wat hij allemaal ontdekt en hoe snel hij er naar toe gaat. De kattenbrokjes vondt hij ook heel interessant.
hey meiden! uitslag is negatief ....hij moet eigenlijk weer aan de chemo maar zijn arts wil hem doorsturen naar het erasmus mc want er is een nieuw medicijn op de markt en ze wil eigenlijk dat hij die eerst gaat slikken alvorens weer aan de chemo te gaan...als het medicijn aanslaat zou hij dus niet meer aan de chemo hoeven...maar zou dan wel de rest van zijn leven deze pil moeten blijven slikken...maar ja dat is niet zo heel erg toch als het werkt!..dus alle hoop nu op dat medicijn...maar eerst nog even zien of hij in aanmerking komt daarvoor en het mag gaan gebruiken...dat horen we 11 maart...1 geluk...hij heeft nog steeds geen uitzaaiingen..het zit gelukkig nog steeds op 1 plek en dat al 5 jaar! Antje: de juni junkies....vind ik eigenlijk wel heeeel leuk klinken kunnen we die niet zelf openen in de algemene ipv wachten tot we worden overgezet...offff ff pbtje sturen naar de mod's met vraag of ze de aanhef willen aanpassen en gelijk over willen zetten Jann: hier ook een merken gekje heb net weer wat burberry enzo op marktplaats gezet....maar idd het is zoooooo duur...maar zooooo leuk Mamalous...al uitslag van je moeder? mag ze naar huis morgen?? zo nu eerst even eten koken ...tot vanavond weer!
@Jann: Dat staan heeft ie dalijk ineens door. Leuk! Goed en slecht nieuws dus Debsje. Hopelijk mag hij de medicijnen proberen. Eet smakelijk! @Antje: ohjee ook al soja allergie. Er blijft weinig melk over.. balen! merkkleding: telt name-it, noppies, mexx en e-sprit ook. En huismerken Hans textiel, Hema en Prenatal... geldt zeker niet De hele dure kleertjes is niet aan mij besteedt, al vind ik het wel heel erg mooi. ontwikkeling: Eva zit en kruipt nu een week of 7 en staat net iets korter. Ging heel snel ineens. Ze loopt nu langs de tafel, trekt zich aan alles op en zegt mama en ppppappppa. Snelle jelle ik heb me laten vertellen dat ze het niet van mij heeft. Ik lag liever dan ik liep en wees liever dingen aan, dan ik praatte . Dit vertellen we natuurlijk aan niemand door he
Ik ga voor juni junkies! Wel hippe stoere naam voor ons! Hou je ons op de hoogte debsje? Wel een vooruitzicht in ieder geval! Antje, eerlijk gezegt geen idee of soja in veel producten zit, maar vervelend is het zowieso! Merkkleding zegt mij niet zoveel. Ik geef heel verschillende bedragen uit voor kleding, net wat ik leuk vind. (bijna alles) Op het moment helemaal into de tuinbroeken, en dan rood shirtje en rode sokjes, echt zo stoer! Ontwikkeling ging even heel snel, maar zoals ondertussen bekend zit Wessel heel erg met zichzelf in de knoop. Een maand geleden ging hij al staan in de box, afgelopen week niet meer gedaan. Kruipen kan hij alleen op de bank, op de tegels lukt het niet. Hij teigert dan aleen achteruit, en zit dus steeds vast onder bank, tafel etc. Op blote voetjes stapt hij als je hem 2 vingers geeft de hele kamer door, heel koddig gezicht! Kletsen doet hij wel, het enige duidelijke wat er uit komt is bah en ja. Verder nog steeds geen tanden, en zeer weinig haar!
Wat een schatje! Foto`s zien er al erg "voorjaar" uit! Lekker is dat toch, met de kleine buiten zijn.
Nog even @ bevalling: hier ook graag een thuisbevalling gehad, maar had wel een vluchtkoffertje klaarstaan voor het geval dat. Weeen begonnen zaterdag 11 juli rond 20.00. Werden heel snel regelmatig, om 4.00 kwam de vk voor het eerst, 1 cm ontsluiting.... Om 8.00 kwam ze weer, nog steeds 1-2 cm, terwijl mijn weeen echt mega waren. Toen heeft ze de vliezen gebroken. Om 12.00 kwam ze weer, en nog steeds 2 cm... Toen heeft zij het ziekenhuis gebeld, en moest ik daar naartoe... Baalde wel enorm, maar eenmaal daar een ruggenprik, heaven! Was zo uitgeput. Ook infuus met weeenopwekkers, maar daar kwam ook de ontsluiting niet voldoende mee op gang, dus uiteindelijk een ks. Om 23:59 12/07 is Nils geboren. Helaas kreeg ik drie dagen na de ks, een hele zware zwangerschapsvergiftiging, waardoor ik nog een poos in het ziekenhuis heb gelegen. Bij een volgende zwangerschap sta ik dan ook streng onder controle bij de gyn. Hadden jullie ook van die stomme dingen rondom de bevalling? Haha, toen wij dus naar het ziekenhuis moesten, stond de vk al bij de voordeur, maar mijn vriend moest van mij perse de katten (toen waren het er nog twee) eten geven. Zij wilden allebei snel naar het zkh...Maar ik ging niet weg voordat ze genoeg eten hadden. Oja, en ik zag er echt NIET uit toen, haha. Mijn vriend had in alle haast kleding voor mij gepakt, aangezien ik in mijn nakie was, kwam net uit bad. Een knalroze joggingbroek, een roze spagettihempje, die veel te kort was, en mijn roze crocs (enige wat ik nog paste...). Kon me op dat moment niets schelen hoor, maar het was echt afzichtelijk. En ik had nog wel een mooie 'bevallingsoutfit' klaarliggen, haha. Moet er nu nog om lachen hoor.
@ilse: Zo wat ontwikkeld eva haar al goed zeg!! Chanell heeft vanavond voor het eerst van buik naar rug gedraait! Ik ben zo trots op haar..!
@ merkkleding: vind het supermooi, maar is me echt te duur... Ik koop juist nu veel bij HEMA, wibra en zeeman. Hij heeft de kleertjes maar zo kort aan. De kwaliteit is vast minder, maar omdat ze maar even gedragen worden, merk ik dat niet zo. Als hij echt langer gaat doen met zijn kleertjes wil ik er wel meer aan uitgeven. @ marjon: wat knap dat Wessel al kan lopen aan twee vingers! Het baby is al echt een beetje weg dan he! Heb het idee dat Nils echt nog helemaal niets doet als ik dat allemaal hoor, haha. Maakt me overigens niet uit hoor. Komt vanzelf! @ Debsje: wat rot dat er geen positiever nieuws was. Hoop dat het gaat lukken in het erasmus. Nog even afwachten dus... @ Ilse: jij hebt inderdaad een vlotte dame, jeempie! Dan was ze 6,5 maand ongeveer toen ze dat allemaal al deed? @ Antje: wat vervelend van die allergie zeg. En geen vluchtkoffertje, oeps, haha! Alles nog zo snel bij elkaar kunnen pakken? Moet meteen aan een vriendin denken die er ook van overtuigd was dat ze thuis ging bevallen. Ze had toen (met 40 weken) haar auto uitgeleend. En toen braken de vliezen, en moest ze alsnog naar het ziekenhuis, ivm meconium in vruchtwater. Zijn ze dus met een taxi gegaan, haha. Moest zo lachen toen ik het hoorde. Echt iets voor haar. @ Chamaro: wat leuk!!! Eindelijk op de rug draaien! @ Jannn: maatje 74 hebben wij ook erg weinig van. Hebben we een beetje overgeslagen eigenlijk. Hoewel ik genoeg kleertjes heb, kan ik mezelf nooit inhouden als ik iets leuks zie...
@chamaro; wat goed! als dat eenmaal door hebben gaat het snel! @femke; ik ging nog redelijk het ziekenhuis in, ik kwam er als een zwerver uit! Ik ben snachts bevallen, en had mijn noodtas keurig mee. Smorgens mocht ik weer naar huis, dus douchen aankleden en inpakken dacht ik. Mijn man was al onderweg om ons op te halen. Wil ik me aankleden, zit mijn broek niet meer in de tas! Kortom, ik ben in mijn nachthemd naar huis gegaan, het was toch bloedheet, en ik wou echt niet langer wachten. Zag er echt niet uit! Achteraf hebben we er vreselijk om moeten lachen!
mama aan het helpen? heerlijke vrolijke foto! was het vandag dat de foto is gemaakt? In welke maat zitten jullie kinderen nu eigenlijk? Emma zit nu in 68 (sommige dingen kan ze nog in 62) Vandaag naar cb geweest en Emma is nu 7550 en 68,2 cm
@ Ellen: Nils heeft truitjes maat 80. Moet soms de mouwen omslaan. Broeken maat 74, en ook nog een paar van 68 die hij past. Dus vanalles hier. @ Mamalous: mag je moeder naar huis morgen?
@ marjon: haha, in je nachthemd naar huis. Kan me voorstellen dat je geen minuut langer wilde blijven dan strikt noodzakelijk!