De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi hoi
    Nou ik was bij mijn ouders en mijn pa was in het ziekenhuis bellen ze op dat zw onverwachts vandaag al naar huis mocht echt een goed nieuws, ze voelt zich nog niet goed dat kan nog wel ff duren.

@ maatje, hier 74/80
    @ naam; leuke modjes mailen
    @ merkkleding heel wisselend veel van lief, hema, name it en ook zeeman, hans textiel
    @ ontwikkeling heel veel kan hij al erg leuk

Vraag me af waar jullie wonen? Ik woon in utrecht

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Wat een goed nieuws mamalous :)

merkkleding: heb zoals ik zei wel....maar ookde wibra en zeeman en hans textiel loop ik niet voorbij hoor ;)..ze hebben daar soms echt leuke dingen...vooral schoentjes heb ik me lam aan gekocht bij de wibra hahah...en ze hebben nu ook hele leuke voor/zomerkleding dus ook dat kon ik niet laten hangen...al hoop ik dat ze die maat wel heeft dan hahaha....ze heeft nu 74/80 en heb voor de zekerheid maar 86 gekocht ;)

wonen: wij in capelle aan den ijssel

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    O lachen helemaal in het roze en nachtjapon. Toevallig geen foto's van? :D
    Vluchtkoffertje heb ik gemaakt een paar dagen voordat ik ingeleid werd. Toen moest ik wel. Hier geen gekke kleding rondom de bevalling.

@ Debsje, hopelijk komt hij in aanmerking voor de medicijnen.

@ Merkkleding, ik vind noppies en mexx heel leuk. Maar ook de kleertjes van prenatal, hema en h&m.

@ Ontwikkeling, Milan gaat de laatste dagen veel op zijn knietjes zitten en veel op handjes en voetjes staan met zijn billen helemaal in de lucht. Ook pogingen tot optrekken en hij brabbelt eindelijk flink erop los.

@ Ilse, wat een leuke en vrolijke foto's.

@ Mamalous, wat fijn dat je moeder naar huis mocht.

@ Ellen, hier zitten we al een tijdje in 74 en sommige broekjes nog in 68. Truitjes in 68 heeft hij maar kort gedragen.

Ik spam ook even. Oma heeft donderdag zo'n leuke foto's gemaakt

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Deze vind ik grappig

5. debsje1977

Wat een scheetje :D

Ilse: wat zit ze heerlijk in het zonnetje zo zeg....was echt geweldig weer...hopelijk morgen nog zo'n dag :)

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Juni Junkies :D De JJ’s :D grappig

@Marjon: hihi vast onder de tafel en bank :D arme Wessel.
    Het is heerlijk om buiten te zijn. Zit alleen te bedenken waar ik haar mee laat spelen. Volgende keer leg ik maar een speelkleed buiten. Kan ze daarop spelen.
    :D in je nachthempie naar buiten! Ooooh jij bent in die bloedhete periode bevallen. Heb je daar last van gehad?

@Femke: Klinkt een beetje als een roze zuurstok haha. Och ik ben gewoon in mijn badjas gegaan. Geen make-up niets. Interesseerde me ook niets. En ik zat op zo’n doorlekmatje (vliezen gebroken). Was wel raar om daar mee over straat te gaan. Gekste dat ik heb gezegd is kunnen jullie het er niet uittrekken?? Alsjeblieft?! En: Ik voel niets, alleen maar het gevoel dat ik moet poepen! Toch niet zo heel raar ;)
    :D Natuurlijk moet je wel goed voor de poezen zorgen :D Ik zie het helemaal voor me.
    Ze heeft er 2 boven en 2 onder. Alles in 1 maand tijd. Zelfs 2 in 2 dagen.
    Ze was 7 maanden ongeveer. Maar tis echt een druk dametje hoor. Heb echt mijn handen vol. Stil liggen komt niet voor en bij ons in bed slapen… neeeee echt niet, veels te gezellig.

@Chamaro: Go Chanell Go Chanell!
    @Ellen: De foto is van gisterenmiddag. Emma zit mooi op de lijn of niet? Mooie verhoudingen ieder geval. Eva zit in 68/74, maar heb onlangs haar zomerjasje in maat 80 gekocht.

@mamalous: goed nieuws!!! Super! Ik woon in noord-brabant, vlakbij Roosendaal.

@Antje: lekker ding is Milan!

7. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    @mamlous; goed nieuws! fijn hoor!
    @ellen; Wessel was paar weken terug 8500gr en 72.5 cm. broekjes nog maat 74, truitjes 80
    @Ilse; De laatste dagen voor de bevalling waren zwaar, na de bevalling vond ik het heerlijk! Wij hebben de slaapkamer beneden, dus deuren lekker open, en met mijn gezellige kraamhulp buiten koffie drinken en eten enzo.
    Wessel sliep snachts heel slecht en we hebben dan ook heel wat uurtjes snachts nuiten gezeten om en om als de ander Wessel aan het sussen was. Helaas heeft me dat wel weer aan het roken gezet...
    @antje; wat een super ventje! Ik vind mijn mannetje nog echt een babyface hebben met zijn bolle wangen, Milan heeft al een heel ander koppie! Mooi hoor!

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
  9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Jeetje wat gaan jullie snel zeg!! klinkt gezellig :D
    Hoop dat ik het een beetje bij kan benen.
    Zal eerst even wat over mezelf vertellen.

Heb mezelf op het forum Kouf genoemd, zo heet mijn kat, en je spreekt het uit als koef. Ben 33 en woon nu ongeveer 4 jaar in Enschede. Geboren in de buurt van Arnhem. Niet getrouwd en dat zal waarschijnlijk ook niet gebeuren, vriend-lief wil niet meer ;)
    Sinds 19 juli moeder van Beau. Hij was bij geboorte 53 cm en 4625 gram en is geboren middels een spoed ks.
    Op dit moment is hij zo'n 73 cm en 9.5 kilo :D en een lekker vrolijk mannetje. Hij kan rollen maar doet het niet. Tijgeren begint te komen maar meer in rondjes dan vooruit. Hij zit in maat 74 en heeft sinds vorige week 1 ondertandje.
    Ik heb 5,5 maand borstvoeding gegeven maar nu 3 flessen kv per dag. Hij eet goed fruit, groente en brood.
    Nou een hele opsomming, als ik nog wat vergeten ben dan komt dat vanzelf wel en je mag er ook naar vragen natuurlijk :).

oh en een foto natuurlijk
    Bekijk bijlage 55469

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ debsje: Wat erg voor jullie joh dat de uitslag negatief is!
    Leuk he al die merkkleding!! Ik zet niks op marktplaats. Hou het voor de volgende :D

@ Ilse: lijk me wel leuk als hij gaat kruipen etc.. Dan kom hij zelf teminste ergens en hoef ik m niet overal mee, mee te sjouwen.
    Wat een leuke foto's van je dochtertje.. Ook alweer een grote meid he!!

@ Naam: hoe moet dat geregeld worden dat we overgaan??

@ Femke: Ik had mn tas netje klaarstaan met leuke kleren erin voor na de bevalling hihi. Maar die heb ik niet eens aan gehad erna. Gewoon weer een pyama en een ochtend jas.. En zo hup de auto in ha ha..

@ Ellen: Jullie hebben een kleine meid.. Hier een lange jongen van al meer dan 73 cm!!
    Ik zit nu met broeken in maat 74 & shirtjes nog in 68 die zijn te kort.. Moet nu echt over naar 74, maar heb ik bijna niks van dus ksla m denk ik maar over en ga verder naar de 80..

@ Antje: wat een lekkerding!!

@ Mamalous: Fijn dat je moeder weer naar huis mag! Ik woon in zuid holland. Een plaatsje in de Hoekse Waard. Dat is een soort van eiand.

@ Kouf: welkom hoor!! Wat hebben jullie een mooi mannetje!!

Ik ga mn bed induiken. Beetje vroeg maar goed.. We zijn veel wakker snachts..
    Vandaag een nachtlampje van nijntje gekocht en die geeft echt goed licht..
    Misschien dat het helpt.

Allemaal een goede nacht en tot morgenochtend :D
    Niet teveel praten he, want ik hou het niet bij :( ;)

XXX

11. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Marjonb, o heerlijk die bolle wangen! Om op te eten :)
    Milan heeft al langer niet meer van die bolle wangen. Het is een lange smalle.
    Hier ook bevallen in de warme tijd. Heerlijk vond ik dat de kraamperiode buiten door brengen.

@ Kouf, welkom. En ook al zo'n heerlijk mannetje met zo'n bolle snoet.

@ mama's met KS, hebben jullie ook foto's ervan? Hier heeft een assistente een paar mooie gemaakt en zelfs van de klok met de geboortetijdstip.

Even nieuwsgierig, maar welke leeftijden zitten wij mama's? Ik ben 32. In juni worden we alweer 33.

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje: Ik ben 24 en wordt in augustus 25.

13. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

27 en in juni 28

14. debsje1977

Welkom Kouf!
    wat een heerlijk manneke heb je ;)

hier 32 in oktober 33 ;)

ga nog ff verder naar herman met herrie kijken :D
    en dan op bed met jamie in amerika :p ;)

tot morgen weer meiden!!

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    bedankt voor de complimenten. Het is ook echt een lekker bol manneke :D maar heb meer leuke foto's van mooie kinderen gezien hier.

Geen foto's van ks (gelukkig). Wel van de klok. Het was een ks met algehele narcose. Gelukkig had vriend-lief tijd om de fotocamera te gaan halen (hij mocht niet mee de ok in). En nadat Beau geboren is zijn er best veel foto's genomen. Heel lief door de verpleging ook van papa's eerste momenten. En later toen ik bij gekomen was ook van mij en Beau op neonatologie maar toen was ik nog zo stoned van de morfine. Maar heb jij foto's dan van de ks zelf?

Kwam er net achter dat de voeding op is. Stom stom stom. Heb nog voor morgen ochtend maar Beau gaat morgen naar het kdv en heb dus niet voldoende voor daar. Kan ik eerst naar de supermarkt morgen ochtend. Kom ik weer te laat op mijn werk...:) Nou ja, moet dan maar.
    Eerst Beau nog even de fles en dan naar bed.
    Tot morgen!

16. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goedemorgen, zo een vroegertje voor ons, julian werd om 7 uur wakker!!
    Ik ben 25 en ben maandag jarig, mijn eerste verjaardag als mama!
    Ik ga vandaag de stad in shoppen! Niet voor ons helaas maar voor mijn moeder!

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goedemorgen, zo een vroegertje voor ons, julian werd om 7 uur wakker!!
    Ik ben 25 en ben maandag jarig, mijn eerste verjaardag als mama!
    Ik ga vandaag de stad in shoppen! Niet voor ons helaas maar voor mijn moeder!

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Goedemorgen allemaal!!

Jullie hebben naar mij geluisterd :D en gisterenavond niet teveel gepraat!! :D

Nou ik had een nachtlampje van nijntje gekocht die geeft echt veel licht. En wat denk je??
    Hij heeft sinds maanden tot 5 uur geslapen!! Ik werdt vannacht steeds wakker en ik dacht zo al 2 uur, 4 uur etc.
    Kwas helemaal verbaasd.. Daarna ging hij om 6 uur weer verder bij ons in bed tot 8 uur. Heb een uur liggen spelen in bed bij ons ha ha.
    Niet eens huilen.
    Dus we gaan vooruit!

Wat is het toch super weer he! Heerlijk hoor...
    Wordt ik al helemaal blij van als ik de zon door mn gordijnen ziet.

@ naam: hoe regel je dat, dat we overgaan??

xxx

19. debsje1977

Goeiemorgen :)

naam overzetten: even 1 van de modjes een pbtje sturen met of de naam aangepast kan worden van dit topic en of we overgeplaatst kunnen worden...als het goed is kan het dan zo geregeld worden ;)....al moeten we wel weten dan natuurlijk waar we heen verhuizen anders zoeken we ons de blubbers op het forum :D

vanmiddag lekker naar de markt...heb er helemaal zin in met dit weer :)
    nu nog even bezig op foto.com om foto's te uploaden zodat ik verder kan met fotoboek emily...loop echt vreselijk achter zag ik al:)...de laatste foto's die ik besteld had waren van vorige zomer hihi
    heb dus nog een hoop te bestellen ;)

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zo ff bijgelezen. vorige keer geen tijd voor helaas.

@mamalous ik kan me voorstellen dat je het zo anders wil. de eerste momenten met je baby zijn zo belangrijk.
    Wat jammer dat je geen 5 maanden foto's hebt. Ik ben echt erg maak elke dag foto's. heb gezegd het eerset jaar worden er elke dag foto's gemaakt. Ben alleen bang dat ik na haar eerste jaar nog zo doorga haha. Hoeveel betaal je bij fotos.com?
    ben je geslaagd vandaag in de stad?
    Ga je je verjaardag ook uitgebreid vieren? leuk eerste verjaardag als mama!

@debsje gaat het goed met je bekkenband? moet je er ook in slapen dan? is het wel makkelijk met aan en uitkleden dan? Lijkt me absoluut niet prettig om steeds met die pijn te moeten lopen. Hoop dat dit mag helpen.
    wow je mag zeker trots zijn op jezelf. Wat mooi dat je het uiteiendelijk toch zelf hebt kunnen doen en dat de pacenta er ook goed uitkwam. Heerlijk gevoel moet dat geven lijkt me!
    Had verwacht dat ik zo'n behoefte zou hebben aan meloen met parmaham. Ben ik gek op, maar ik had er helemaal geen zin in. Wel al snel filet american gegeten, merkte ik dat ik dat toch best gemist had. Ik dronk niet echt vaak en heb dat ook helemaal niet gemist. heb trouwens nog steeds geen glaasje wijn of id gehad. Komt ern og niet echt van haha!
    was gestopt met roken toen ik zwanger bleek te zijn, mijn man ook. we hebben het echt helemaal niet gemist en nu nog niet. Ben ik zo blij mee en eigen;lijk ook wel trots op dat het zo makkelijk is gegaan.
    Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Dat het nieuwe mediciij ook aan gaat slaan. Wel mooi dat er geen uitzaaiien zijn. Hopelijk blijft dat zo.

@femke ja misschien krijg je dat bij de jongste kind, maar toch is het heel jammer dat je maar 9 foto's van jezelf hebt als kind. Mijn moeder was ook erg trouw voor mijn zus en mij. heb fotoalbums vol. daar heb ik het ook van. Vind het nu nog steeds leuk erin te kijken. hahaer echt niet mooi uitzien haha, zo kom je ook wel op een groot aantal. Oke thanks nu weet ik dat het vanaf 1 jaar is dus. Hoe was je vrije dag?

@antje ja er gebeurd zoveel in zo'n korte tijd. Daarom vind ik het ook fijn om alles op te schrijven.
    Hoe uit zich dat bij Milan als hij wat heeft gegeten wat hij niet mag hebben? Emma heeft ook eczeem. hebben we gister te horen gekregen bij de ha. We hadden gehoopt dat het puur alleen een droge huid was, maar niet dus. Lees nu net dat milan een soja allergie heeft. dat is echt balen soja zit in veel dingen toch? moet je zijn eten al heel veel aanpassen of is het nu nog te doen?
    wat gaaf dat hij de hele kamer al doorgaat. En is het lekker weer? hier schijnt de zon steeds. Heerlij kword er al een stuk vrolijker van!
    super foto's van je ventje vooral die tweede. wat een ondeugd of niet?

@ilse heb ik helemaal niet over nagedacht dat het topic zou moeten sluiten. het topic van baby;s van 3 maanden is er ook nog, dus we zitten nog goed haha! Ach onze kinderen blijven gewoon 8 maand hoef je ook geen nieuwe naam haha!
    Leuk trouwens dat veel meiden op de een of andere manier iets bijhouden schrijven/ foto's`
    ja Emma zit mooi in verhouding. ze zit wat onder het gemiddelde maar omdat het in verhouding is is het helemaal goed gelukkig!

@chamaro wat goed dat ze gedraaid heeft. heeft ze het nog vaker gedaan ondertussen? terecht dat je trots bent.

@merkkleding. we kopen geen dure merkkleding. we kopen bij de h&m, wibra, zeeman, hema, bertus ten hoor.

@jann ja ik zie dat veel kinderen groter zijn als Emma. Emma is ook wat onder het gemiddelde. klein maar fijn haha!
    misschien dat het lampje dan echt helpt zou mooi zijn!

@kouf wat een mooi mannetje, prachtige lach ook!

@leeftijd ik ben nu 27 word in mei 28

@naam denk dat we dan naar de mama's gaan

merk dat als ik er niet ben jullie druk typen en als ik ontopic ben dat het dan rustig is haha!!!

Deel Deze Pagina