De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

wat een geweldige foto's zag ik voorbij komen!

Ik en mijn vriend worden dit jaar alweer 31 :)

Ilse, ik woon ook vlakbij Roosendaal. Waar woon jij dan?

xx Inger

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Ilse, ook in juni jarig. Kort op de datum van Eva? Ik de dag voor Milan.

@ Kouf, ik heb wel mooi foto's van de ks. Van hoe ze hem uit mijn buik halen.

@ Jannn, o wat fijn zo'n nacht. Hoop voor je dat dat de oplossing is.

@ Ellen, soja zit inderdaad in veel. Al vanaf dat hij bijvoeding krijgt letten we erop dat er geen melk, soja, kippenei en andere ingrediënten wat hij nog niet mag hebben, in zitten. Dus we maken gewoon alles vers. Alleen tussendoortjes (alleen rijstewafels en fruit), toetjes (alleen fruit) en broodbeleg is heel beperkt.
    Bij Milan uit zich dat via de huid, zetten de eczeemplekken weer op. Daarnaast uit het zich in onrust, niet lekker in zijn vel en bij melk spugen. Nu ook al 2 dagen en nachten heel onrsutig, veel huilen en wat spugen. Duidelijk nog het gevolg van het vlees maandag.
    Heb je enig idee wat bij Emma het eczeem triggert?

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Antje: Oh een dag ervoor!! Vind je dat leuk??
    Ik ben 2 weken later dan Eva jarig. ik was nog nét 26 toen ik moeder werd hahah. Hoe dichter ik bij mijn verjaardag kwam des te vervelender ik het vond. Klinkt gek, maar ik wil dat Eva ook haar "eigen" dag heeft en het niet met mij moet delen.

@Jann: Het lampje klinkt als een oplossing! Ik duim voor vanacht!

4. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Kouf: Ondanks je hebt uitgelegd dat het koef is, blijf ik kouuuwf in mijn hoofd houden haha. Vrolijk mannetje heb je! Leuk. Begrijp ik nou goed dat je vriend niet meer wilt trouwen? Is er iets voorgevallen, of geloofd hij er niet zo in?
    Was je flink te laat?

@ mamalous: Oh bijna jarig!!! Leuk! Wanneer vier je het? Ben je geslaagd voor je moeder

@Debsje: leuk naar de markt. De mart in ons dorp bevat ongeveer 6 kraampjes. Echt niet de moeite waard.

@ellen: al bijgekomen van het vele typen? Sow wat een lap tekst joh!! :D

Oh viel mee!
    Ik heb een “nergens-geen-zin-in-dag”. Heb wat wasjes gedraaid en ben bezig met het maken van de tekening voor onze aanbouw. Zo saai.
    Heb vanmiddag nog even buiten gezeten met Eva. Onze hond was lekker druk aan het spelen met een speeltje. Eva keek haar ogen uit.

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

He meiden,

Ja heb wel het eea gekocht voor mijn moeder nu maar hopen dat het goed is. Ook voor vriendjelief nog even een leuke baggybroek gekocht en helemaal niks voor de kleine gekocht, moest me echt inhouden heb zoveel leuke dingetjes gezien! Maarja hij heeft al zo vreselijk veel!
    Hier is de zon helaas alweer vertrokken, jammer hoor, tis gelijik een stukje kouder.

Ik vier me verjaardag niet uitgebreid, doe ik nooit gewoon voor de naaste familie. Ik hou niet van verjaardagen, ik heb net ook maar mijn eigen verjaardagscadeau gekocht vriendjelief weet nooit wat hij moet halen.
    Heb een leuke tas gekocht, wilde eigenlijk een oililytas, ik heb mijn oude weg moeten gooien, maar die zijn zo duur, wil dan gelijk een grote namelijk!

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Antje: Hoe kwamen jullie er achter dat Milan een allergie had??
    Hier ook wisselend exceem vooral op zijn wangetjes!
    Echt zo zielig. Snachts krabt hij het vaak kapot.
    Mijn man had vroeger KMA.. Ik was wel begonnen met hypoallergene voeding maar geef dat nu niet meer. Heb niet het idee dat het erger wordt..

Ik hoop dat het lampje idd de oplossing is. Misschien was het toeval.. Kan ook. Sochtends had ik anderhalf uur geslapen en dat was het van de hele dag, dus kan ook zijn dat hij helemaal op was.

@ Ilse: duim hard voor me dan :D Twas echt heerlijk om weer samen in bed te leggen :D en niet altijd met een klein ventje tussenin.

Mijn man is een fietsstoeltje voor mij aan het halen. Hebben jullie al buiten gefietst? Ik weet helemaal niet of dat ik het leuk vind dus nu heb ik er ff 1 op MP gekocht voor maar 25 euro.
    Als ik het echt leuk vind dan ga ik van de zomer een nieuwe fiets + alles er op en er aan kopen.

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hier al wel in huis maar nog niet uitgeprobeerd, ik wil wel steeds maar vriendjelief moet hem even aan de fiets zetten. Ik ga van de zomer ook een nieuwe fiets kopen had ik bedacht maar inderdaad eerst even uitproberen, vond/ vind het nu nog wel erg koud.

Zo ik had overigens lekker veel bekijks in de stad, Julian dacht ik laat even weten dat ik aanwezig ben door op een leuke manier te gillen/ roepen...en een aandacht dat hij kreeg!!

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Hey meiden,
    even kort (denk ik, haha), want Nils moet zo ook eten. Vandaag gewerkt, dus ik ben net een klein uurtje thuis. Nils is naar de creche geweest, weinig geslapen, twee keer een half uur. Dus hij wil NIET in de box, hij wil NIET op het kleed spelen, hij wil bij MAMA! Haha. Als compromis heb ik hem in de kinderstoel naast me gezet met een rijstwafeltje. Is ie ook tevreden. Zometeen even wat eten voor hem opwarmen, hoewel ik twijfel of hij wel zin heeft. Hij heeft op de creche om kwart over vier een vol bakje fruithap op, dus veel trek zal hij niet hebben. Wel fijn dat hij zo goed had gegeten. Morgen moeten we weer naar het cb, of liever gezegd, mijn vriend moet met hem naar het cb. Ik moet werken. Had eigenlijk late dienst, maar collega wilde ruilen, dus dat kwam mij eigenlijk ook wel goed uit! Zal straks vriend even vragen of hij nog wel weet waar het cb zit, haha! Is ie al heeeeeeeel lang niet geweest. Alleen de eerste twee keren ging hij mee. Hoe is dat bij jullie? Gaan jullie ook meestal zelf naar het cb, of de papa's ook wel eens?

@ leeftijd: 31, in mei 32, vriend wordt 34 in september.

Vanavond ga ik alles even goed nalezen. Nu even vluchtig gedaan!!

Wij eten vanavond burrito's trouwens! Yummmmmm!

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    nog even een fotootje. Net gemaakt!

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Geweldige foto! zou leuk de tandjes....hier nog geen tandjes helaas... wacht er met smart op!

eetsmakelijk!

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hey leuk topic zie het nu pas.
    levi is van 23 juni. hij zit goed en staat ook al, kruipen zit eraan te komen erg grapig om te zien. verder zegt hij papa en zwaait hij ook, heel lief gezicht. hij slaapt overdag niet veel ongeveer 2 uurtjes, maar hij gaat wel al na zijn avondeten naar bed tot s'morgens 7 uur.
    dit is ons schema;
    7.00 flesje 120ml en 1 broodje met beleg
    10.00 fruithap en roosvicee
    12.00 1 broodje met beleg en limonade
    14.30/15.00 flesje 180 ml
    17.30/18.00 warme hap en een toetje
    22.00 flesje 180 of pyamapapje

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@Antje vervelend dat er nu een soja allergie is. Heeft hij er veel last van? jeuk, pijn? vind het sneu.
    Bij Emma weten we niet wat het triggert eigenlijk. Mijn vader heeft veel huidproblemen en ook ik heb een gevoelige droge huid. daarbij komt dat mijn vader rossig is, ik een beetje en mijn dochter ook. Dus we denken dat de eczeem daar vandaan komt. We mogen nu de zalf erop smeren als het nodig is en verder de vaseline. Maar we denken dat het de laatse keer meer te zien was omdat haar weerstand lager is door tandjes en ze heeft een beginnende oorontsteking gehad.

@ilse haha ja gelukkig wel. Er was ook weer zoveel geschreven. Gaat hard! Wel erg leuk!

Maak je zelf de tekening? wat knap! lukt het een beetje?

@mamalous oo ja ik heb er ook grote moeite mee niks voor Emma mee te nemen haha! Knap dat het je toch gelukt is haha.
    Verjaardagen zijn ook best snel erg druk.
    cadeau weet je zeker dat je het een leuk cadeau vind.

@femke Emma heeft op dezelfde plek haar twee tandjes. Grappig. Zo beginnen bijna alle baby's toch? onderaan? Zit er al een derde aan te komen? Hier kwijlt ze veel, maar ook al een tijdje. Rustig afwachten!

@mandy welkom hier! het is hier erg gezellig. Heb je een foto van je kleine? of wil je die liever niet laten zien? weet niet of je anoniem op dit forum bent)

13. Ellen291982

hihi zie nu dat je de naam van je zoontje gewoon erbij had staan denk dus niet dat je anoniem bent.

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nee ik ben niet anoniem ik zal even kijken voor een foto!

15. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
  16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ mandy wat een lief mannetje! Hoe zwaar is hij nu en welke maat draagt hij al?? Hier zitten we in 74..

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hij is nu 8,8 kilo en zit met zijn bovenkleding op maat 80 en onder op maat 74. hij is best breed en alles zit hem vrij snel strak boven. ook wel leuk om te vermelden hij heeft rood haar haha echt schattig. mijn dochter is blond, ik ben donkerbruin mijn man donkerblond, al zit het rode wel in de familie van mijn man. hij is echt heel anders als mijn dochter, die is altijd vrij iel geweest en weegt nu 12.6 kilo en wordt deze maand 3 jaar.

18. Ellen291982

wat een prachtventje! zie ik het goed dat hij ook wat rossig is?

19. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
  20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ellen hij is inderdaad rossig hij wordt steeds roder haha.

Deel Deze Pagina