@Jannn, ik zou idd een spiraaltje laten zetten. Maar ik twijfel of ik dat wel wil nou. Mijn planning is een beetje zo: -Uiterlijk oktober diploma financieel administratief medewerker -Uiterlijk februari werk -Uiterlijk maart een huis, we hoeven dan nog niet over te zijn natuurlijk. (vooral vrije sector heb je geen wachtlijsten dus dat kan redelijk snel gaan) Dus volgens deze planning zouden we kunnen gaan oefenen rond februari het werk is het belangrijkste. Een huisje is snel gevonden als je de particuliere of vrije sector huur in gaat. Hier een goede nacht gehad alleen wou mijn stiefzoontje echt niet slapen. Hopen dat hij dat straks nog even afmaakt haha voordat we naar de bruiloft gaan. Rebecca heeft heerlijk geslapen, die gaat straks uit logeren bij mijn nichtje. Ik voel me redelijk, nog altijd die gekke prop in mijn keel en lichtelijk keelpijn. Stijve nek en duizeligheid komt ongetwijfeld vanavond weer.
Goeiemorgen!! Naar balorig zou ikzelf met emily nog niet naar toegaan...idd zijn dat speeltoestellen (tenminste hier dan) voor groter kinderen en heb zelf meegemaakt dat een moeder haar kleintje van ongeveer 2 in de ballenbak had gezet en die "verzoop"zowat doordat hij onder de voet werd gesprongen door de groter kinderen. kidzcity is voor onze kleintjes ook gratis..alleen voor ons is het een tientje entree. waar kunnen we zoal in met onze kids: de ballonride (draaimolen), de carousel, de safaritrein, en de pamperhoek....met softplay speelgoed, loopauto's, ballenbak en speelhuisje. als ik het zo lees kunnen we samen met de kindjes veel leuke dingen doen en kunnen ze zichzelf dus in de pamperhoek ook goed vermaken. Maar goed we kunnen ook nog steeds bij iemand afspreken of uitwijken naar iets anders als we de meeting laten doorgaan Ik ben idd gister van de stoel gevallen ....hoe kwam dat....we gingen bij een speeljungle wat eten zodat de kids van onze vrienden daar lekker ff konden ravotten...ik had een kinderstoel van emily naast me gezet en ik wilde met mijn stoel achteruit om wat uit haar tas te pakken die achter me aan de buggy hing...ik schoof dus naar achter en bleef met mijn stoel hakken achter de poot van de kinderstoel waardoor mijn stoel dus ging kieppen...en voor ik er erg in had lag ik dus op me gat ...het was dat david de kinderstoel beethield aan de andere kant want anders was emily ook nog omgegaan. manlief heeft lekker vrij vandaag...en is tot 25 mei vrij...volgende week lekker weekje naar centerparcs..heb er zin in...hier schijnt het zonnetje trouwens weer heerlijk naar binnen...beloofd een mooie dag te worden...mag ook wel weer na die paar dagen bewolking en plensbuien
Dames, Even een vraag. Hoe laat wordt de meeting gehouden. Ik bedenk me namelijk net dat ik examen heb op die dag! Het examen is kwart voor 11 afgelopen, naar huis rebecca eten geven en 45 minuten rijden naar kidscity (in mijn geval vast een uur )
@ tijd meeting: we hadden toch afgesproken ergens in het begin van de middag? Van 13.00 tot 15.00 tot van 14.00 tot 16.00. Moeten niet te laat afspreken ivm file. Moet jou toch lukken simo? Hier begon de dag alweer erg vroeg. Zowel Nils als mijn nichtje waren om half zeven wakker. Nils wilde niet meer slapen daarna, dus die ligt nu inmiddels alweer uitgeteld in bed. Ze zijn na het eten saampjes in bad geweest. Vonden ze allebei geweldig! Zo schattig. Tis hier trouwens ook heerlijk weer! Zonnetje schijnt mooi! Hopelijk blijft het zulk weer! @ debs: oooh kluns, hahaha. Jeetje zeg, nog een geluk dat David Emily kon vasthouden... Pfff, was helemaal wat geweest. Ik ben ook zo'n kluns hoor, dus tis erg herkenbaar voor mij... Oooh, en heerlijk een weekje cp volgende week! Hopelijk wordt het lekker weer!!!
@ Meeting: kunnen we van 13.30 - 15.30 doen?? Ik kan Joas dan nog ff eten geven. Hij slaapt dan niet thuis maar in de auto een uur.. En dan op de terug weg maar weer en dan laat naar bed savonds omdat hij dan nog in de einde van de middag heb geslapen! Pff iedereen heb andere tijden he.. Ik vind kidscity wel leuk!
Vanmorgen een hele tekst getypt, had ik niet in de gaten dat Milan de stick van internet eruit had gehaald. Alle tekst weg. Nieuwe poging dan maar. @ Angst, ik denk dat iedereen wel in mindere of ernstige mate wat angst heeft mbt de dood, dierbaren te verliezen. Ik denk nooit zo na over de dood. Wil er ook niet te veel over na denken, dan krijg ik misschien ook meer angst. Ik denk wel dat er wat is na de dood. Geloof ook in entiteiten en beschermengelen. Ik weet niet meer wie het was, maar hier ook een enorme angst voor inbrekers. Dit heeft met periodes zelfs mijn leven beheerst. Als kind durfde ik 's avonds niet eens alleen naar boven, laat staan naar het toilet 's nachts. Ik durfde ook heel lang niet alleen thuis te zijn en absoluut niet te slapen dan. Mijn 1e partner waar ik mee samen woonde had nachtdiensten, toen kwam altijd mijn zusje slapen. Als ik alleen was deed ik geen oog dicht. Zo had ik ook moeite met 's avonds thuis te komen als er niemand thuis was. Was dan bang binnen iemand aan te treffen (dit gevoel heb ik nog altijd een beetje met thuis komen) Nu is die angst in mindere mate aanwezig. Wel moet ik zeker weten dat alles op slot is en rolluiken omlaag zijn. Zo moet ook onze slaapkamerdeur altijd op slot en ga ik 's nachts niet naar beneden. Tenzij er licht brandt en ik kan zien wat er in de kamer is. Met koninginnenacht was het sinds 2 jaar weer voor het eerst dat ik de hele nacht alleen was. Ik moet zeggen dat het mij mee gevallen was. Misschien omdat ik nu Milan heb die ik moet beschermen. Ik weet ook de oorzaak van mijn angst. De angst zal ook altijd aanwezig blijven, maar niet meer in die mate dat ik er dagelijks last van heb. @ Femke, dat is een zeer aangrijpend verhaal. Je hebt een pittige baan. Hopelijk weet je snel ermee om te gaan. Ik heb het mee gemaakt tijdens mijn werk bij de thuiszorg. Ik had een gezin met een zoontje van 3, waarvan moeder borstkanker met uitzaaingen naar botten en tumor. Vreselijk vond ik het. Had sowieso veel mensen met kanker. De thuiszorg was dan ook niet de job die bij mij paste. @ Meeting, ik twijfel ook een beetje. En niet omdat ik het eng vind, ik vind het heel leuk jullie en jullie kindjes te ontmoeten. Maar de afstand brengt mij aan het twijfelen. Ik heb eens gekeken hoe lang het reizen is en ik moet 2,5 uur met de trein. Dat betekent dat ik hier om 11 al de deur uit moet en pas tegen 6 uur weer thuis ben. @ Belasting, gister eindelijk die vrouw aan de lijn gekregen. Zegt ze doodleuk, ja ik heb deze week vakantie. Ja leuk, maar onze belasting had voor 1 april binnen moeten zijn. Ik heb mij maar rustig gehouden. Na het weekend gaat ze nakijken wat er fout is gegaan en neemt ze contact op. Heeft ze dinsdag geen contact opgenomen dan hang ik 's avonds weer aan de lijn en dit keer niet rustig.
@ilse die is ook leuk zeg! Mooie foto ook van Eva.ik had ook leuke voorbeelden gezien in het toopic uitnodigingen kindje eerste jaar. Ik heb gevraagd waar die hem gemaakt hebben. Ik vind het jammer dat ik nergens zo'n prinsesje als tekening kan vinden die ze bij vistaprint hebben. Ik denk niks raars ervan hoor wat je met debby hebt besproken. Vind het juist fin dat je het deelt en hier kan je dat ook heel goed doen. @debsje auw! dat deed wel pijn zeker. Ben je al wat minder blauw? Wat betaal je voor ouwehands dan? Ze keek haar ogen uit zeker al die dieren @jann waar had je dat gelezen van die engelse? Zeker gelijk tot nu toe. Hoop alleen dat het wel wat warmner word snel. Nu schijnt de zon hier echt heerlijk Ik heb bij vistaprint ook gemaakt maar krijg er geen 10 gratis. VAAG!, maar goed ga dus anders rondkijken. Had er praktisch niks extras bij gedaan'en was al 25 euro kwijt. Echt super dat Joas zo goed slaapt nu. Joas als je dit leest, lekker door blijven slapen, daar zijn papa en mama heeeeel blij mee @sweetlove hoe vaak komt je stiefzoontje bij jullie? Accepteert hij jou ook goed? @antje ik zou ook echt denken ja daaag hoezo vakantie? het is al later als normaal. Erg he hoe angsten je leven kunnen beinvloeden en kunnen overheersen. Wel knap dt je nu al zover bent dat het je leven niet meer elke dag beheersd.
Zoo ik ben weer helemaal klaar! Joas leg op bed.. Leg nog te brommen maar die vertrekt zo wel want hij had maar anderhalf uur geslapen vandaag bij mn schoonmoeder! Ik heb vandaag ook de kaarten binnengekregen voor Joas zn verjaardag. Kga ff adressen schrijven. Hebben jullie ze al op de post gedaan? @ Mamalous: Julian is als eerste van de kinderen jarig he! Welke datum is het?? Al snel zeker? Liefs
Is je uitnodiging mooi geworden? Julian is de 27e jarig! Vandaag een 3wieler gekocht en verjaardagskleren. Maandag gaan we al een deel van de boodschappen doen, we vieren het 2e pinkersterdag. Ik heb vandaag 2 paar schoenen gekocht! echt zulke leuke 1 paar slippers en 1 paar sandalen met sleehak echt zo leuk!
@ Antje: kan me je twijfels voorstellen, want helemaal voor jou is het echt een enorme reis! En tis maar voor twee uurtjes. Je moet zelf beslissen of je komt of niet. Zou het jammer vinden als je er niet bij bent, maar kan het me wel voorstellen! Ik ben overigens gesloopt! Pffff. De dag begon al om half zeven. Nichtje en Nils waren al wakker toen. De hele dag bezig geweest. Vanmiddag lekker even naar het strand. Was hier super mooi weer! Wel fris, maar hele dag zon! Hopelijk morgen weer zo! Dan ga ik met mijn nichtje naar het zwembad. Nils blijft bij papa thuis. En 's middags komt een vriendin met haar zoontje van 1,5 bij ons eten. Heb haar echt veeeeels te lang niet gezien/gesproken. Hoog tijd dus. Ze is inmiddels ook weer zwanger van nr 2. Hoop dat de kriebels niet al teveel toeslaan bij mij morgen, haha.
Mamalous: helemaal blij met je aankopen dus, haha. Ik kan ook altijd zooo blij worden van kleding/schoenen! Heb je nog wat budget over, of was je vandaag echt 'uitgeshopt'.
nee m`n budget is nu echt helemaal op helaas. Lange dag voor je, wel leuk lekker naar het strand. Waarom gaan Nils en je man niet mee zwemmen?
@mamalous is echt nog maar even voor Julian jarig is. spannend! @femke lekker uitgewaid dus. ja het was lekker weer en ik had het helemaal niet verwacht. Ze hebben zich wel goed samen vermaakt dus. Ik zou bij de V&D een fiets halen. Ik had er al eentje gezien maar die was te hoog, toen zag ik een ander, die was 50 euro duurder. Ik vandaag erheen, bleek die fiets ook te hoog te zijn (een 26 inch). Ikke heel erg balen want vond die fies heel mooi. Ik had al op mp gekeken maar er stond niks op wat ik zocht. Paar rijwielhandels afgeweest en eentje gevonden. Het is een tweedehandsje. Ben er heel blij mee. Met lage instap en een breed stuur en extra ruimte tussen stuur en zadel. Ik heb hem gelijk opgevrolijkt met roze bloemen en roze fietstassen @smerig mijn man moest vandaag weer onder de grond. De vorige keer was de riloering open je kan je wel voorstellen hoe smerig dat is. Nu was het gelukkig droog allemaal maar hij heeft allemaal.... weg moeten scheppen jakkie! we hadden last van kleine vliegjes. Eerst had ik niet door dat het kwam door onder de grond maar wel dus. Nu hopen dat de vliegjes weggaan. @meeting meiden ik wilde absoluut niet andere meiden aan het twijfelen brengen enzo. Misschien niet zo slim dat ik erover begon. Wilde ook niet dat het verkeerd overkwam.
Gatverdamme ellen, wat goor! Hij heeft vast uren staan douchen! Heb je een foto van je fiets? ben benieuwd hoe je hem hem opgepimpt? Je moet dat niet zo voelen over de meeting, tis juist heel goed dat je het genoemd heb zodat wij er weer rekening mee kunne houden. De meiden die dus twijfelen zijn Ellen, Antje, Marjon (ook vanwege de prikjes van Wessel) en wie nog meer? Ben lekker X factor aan het kijken! Marjon hoe is het met Wessel, moet hij nog aan de ORS?
@ mamalous: Ik twijfel er ook over, maar moet gewoon niet zeuren Hier is Joas weer lekker ana het huilen.. We krijgen m niet stil.. Khad gelijk he! 5 nachten goed, 2 slecht.. Nou dat gaat nu weer in
Hai, even een teken van leven! Wessel gaat de goede kant op, en heeft er een dagje bij gekregen. Als het morgen nog niet over is toch aan de ors. Verwacht het niet, leek al iets steviger in de pamper. Meeting; Ik hoor niet bij de twijfelaars hoor! Ik vind het eng, maar ik kom wel! ( Ja of Wessel moet echt heel ziek zijn van de prikjes natuurlijk) Kaarten; Zijn afgelopen maandag al op de post gegaan! Was bang dat ik het anders zou vergeten! Ellen; Foto! Ben benieuwd naar je gepimpte hippe fiets! Iedereene komende dagen zal ik er weinig zijn, niet omdat ik geen zin / interesse heb, maar het is hier topdrukte. Morgenvroeg om 5u staat de schaapscheerder op de stoep, en moeten we met man en macht aan het werk om alle schapen geschoren te krijgen. De dagen erna volop in de bruiloftvoorbereidingen. Ik ga gauw slapen! Trusten!