Sorry marjon had het ook erbij gezet vanwege de prikjes! Jannn idd niet zeuren vind het niks voor jou om te twijfelen, maar dat heb ik misschien dan wel helemaal mis hihi marjon echt bijna de dag, zo spannend je moet hier wel een foto laten zien van je jurk en hoe Wessel eruit ziet en je man.
@ mamalous: Wat grappig dat je dat niks voor mij vind.. Ik ben wel benieuw hoe iedereen in het echt is hoor!!
Dat heb ik ook je hebt toch een bepaald beeld van iedereen gecreëerd zo benieuwd of daar iets vanklopt.
Gelukkig een rustige nacht gehad!! Joas heb tot kwart over 7 geslapen.. Nu gaan we snel aankleden en spullen pakken, dan gaan we een ochtendje winkelen in Rotterdam. Vanmiddag moet hij gewoon naar bed. En sochtends is het nog lekker rustig..
Jannn: gelukkig een rustige nacht gehad zeg! Misschien gaat de 5-2 toch nog veranderen in 7-0!!! Wij gaan zo naar het zwembad! Nichtje staat al te springen, maar anders zijn we te vroeg. Vrij zwemmen is pas vanaf half twee. Gister een nieuwe tankini gekocht! Ben er helemaal blij mee!! Voel me er lekker in op mijn gemak. Beter dan een bikini en de hele tijd mijn buik inhouden, haha.
Tis hier heeel rustig.. @ Femke; tis te hopen dat het veranderd naar 7-0!! Wij zijn net wezen winkelen.. Jas voor mn man gekocht & zo'n leuk jas voor Joas.. Tis een zandkleurige jas met van die zeeman knopen! Je moet er echt van houden hoor.. Maar hij is heel netjes.. En nette schoentjes eronder.. Zo schattig..
hoi meiden sorrie heb geen tijd om terug te lezen en te reageren. hier 2 vreselijke nachten gehad maaaarrrr jahoor een tandje erbij! vanmiddag wou levi ook niet slapen maar we hebben hem laten rommelen en uiteindelijk is hij toch in slaap gevallen. ik ben lekker op pad geweest met de oudste, er is hier een braderie altijd gezellig.
@ mandy: bah wat vervelend dat je nu 2 slechtte nachten heb gehad. Veel huilen? Wat smeer jij erop?? Hopelijk aankomende nacht wel goed! Ga je nog mee met de meeting?
Hoi, Rustig hier vandaag. @ Marjon, hoe is het met Wessel? De vooruitgang doorgezet. Nog maar een paar daagjes en dan is de grote dag. Nu nog hopen op mooi weer. Maar zag dat het midden van de week weer beter zou worden. @ Ellen, gelukkig dat je uiteindelijk toch geslaagd bent voor een fiets. En hem al uitgeprobeerd? @ Jannn, ook met auto is voor mij de reistijd dik 2 uur en tijdens de terug reis zelfs langer, gezien dan de spits begint. Ik zal er nog heel goed over na denken. Wil wel heel graag. @ Mandy, hopelijk vannacht een betere nacht. Of zijn er meerdere tandjes in aantocht? @ Femke, hoe was het zwemmen. Hihi, buik inhouden, heel herkenbaar. Voor mij word het deze zomer ook een tankini. No way dat ik mij in een bikini vertoon. @ Mamalous, de verjaardag van Julian komt nu wel heel dichtbij hè. Milan is gister verwend geworden door zijn tante (mijn zusje). Ze had wat gewonnen met kienen en heeft ze Milan een driewieler van cars kado gedaan. Deze zou hij eigenlijk voor zijn verjaardag krijgen, maar heeft hem nu zomaar gekregen. Erg lief. Hij vindt hem ook geweldig. Vanmiddag ermee naar mijn ouders gelopen. Hij vond het helemaal super. Vandaag de verjaardagstaart besteld met bijhorende mini cupcakjes. De cars taart die we eerst wilde is het niet geworden. Die vrouw had voor die datum al 2 bruidstaarten opstaan. Na wat googlen kwam ik eentje tegen die veel dichter bij huis is. We hebben als thema elmo en koekiemonster gekozen. We hebben er geen voorbeeld van, dus het resultaat is een verrassing voor ons. En wat helemaal super is, ze gaat uitzoeken hoe ze een meptaartje zonder koemelk, soja en ei kan maken, zodat hij ook zijn eigen taartje heeft. Uitnodigingen moet ik nieuwe maken / zoeken. Met de verzendkosten vond ik het toch wel duur. 40 euro voor 20 kaarten.
@ Antje: wat is kienen? Soort spelletje? Ken het helemaal niet! Wat super dat je zus Milan zo verwend heeft! Stoer dat hij er al zo goed op kan zitten zeg! Duurt nog even voordat Nils zoiets kan hoor! Zwembad was erg leuk. Nichtje heeft zich super vermaakt. Is wel tig keer van de duikplank afgeweest. Was zelf al jaren niet meer in een zwembad geweest. Ruik nu de chloor nog op mijn huid! Tankini is echt een uitkomst!! Voelde me er echt in op mijn gemak. Camoufleert de boel toch wat meer, haha. @ Jannn: ben wel benieuwd naar de jas! Foto? @ Mamalous: vriend wilde liever thuisblijven met Nils. Vriend is nogal voorzichtig aangelegd, en vind het zwembad een beetje eng voor zo'n ukkie. We gaan wel een keer met zijn drietjes. Nu kon ik ook lekker lang met mijn nichtje zwemmen, zonder dat we er voor Nils uit hoefden. @ Ellen: wat een dappere man heb je dat ie onder de grond gaat. Ik ging vroeger bij mijn ouders ook nog wel eens met mijn vader mee als hij wat moest klussen daar. Maar nu echt NO WAY... Brrrr, zo griezelig. Ben als de dood voor spinnen en ongedierte... En daar kun je ook nog eens geen kant op. Hopelijk is het vliegjes gebeuren nu eens afgelopen. @ Marjon: succes met alle drukte nog de komende dagen! Hopelijk lukt het om alle schapen geschoren te krijgen. Die zullen de afgelopen koude weken nog wel even blij zijn geweest met hun vachtje of niet? We horen wel weer van je als er weer een beetje rust in de tent is. Succes met alles meid!!! Wij hebben vanavond lekker pannenkoeken gegeten. Vriendin kwam ook eten met haar zoontje. Was supergezellig. Tafel vol in elk geval. Nils geniet daar ook zo van. Hij vindt andere kindjes echt super. Ben dan ook erg benieuwd hoe hij tijdens de meeting gaat reageren op alle kleintjes!
@Femke: Leuk zwemmen!! Haha jaaaah! Ideaal die tankinis en helemaal niet zo lelijk als ik vroeger altijd dacht. Je hebt hele mooie tankinis. Ben je mee van de duikplank gegaan? @Mandy: jeeeeej een tandje erbij. Hopelijk is de komende nacht wat beter dan afgelopen nachten. @Antje: Kienen?? Geen idee wat dat is. Super lief van je zusje dat ze het prijzengeld heeft uitgegeven aan Milan. Leuk koekiemonster en elmo (zo grappig). Ik ben heel benieuwd hoe ze een meptaartje maakt zonder ei. Ik dacht dat dat nodig was voor het bakken. Misschien dat je beter slaagt bij WIJfotoservice. Ik was iets van 21 euro kwijt voor 30 postkaarten. @Jannn: Ik weet wat voor jas je bedoeld. Lief! Heeft ook van dat soort jassen. Erg mooi inderdaad. Je hebt niets voor jezelf gekocht?? Ik ga voor je duimen dat vannacht de 7e goede nacht is. Hmmm ik zit trouwens te denken he 5-2 . Dat is precies het weekend dat het dan misgaat???? Misschien teveel indrukken gehad? Ik denk maar mee hoor. @Ellen: ieeeuwww gadverdarrie. Wat een held is je man. In een kruip in de ontlastingen, tussen de spinnen en de vliegjes ik krijg er serieus een rilling van. Wel heel fijn dat het opgeruimd is. Leuk een fiets, nu nog mooi weer en lekker erop uit (vandaag was het lekker). Ik ben benieuwd wat Emma er van vind? @Marjon: begrijpelijk meid. Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen en de grote klus schapen scheren. Is het goed gegaan? Lijkt me erg zwaar werk. Wat gebeurt er met de wol? @meeting: ik heb nog niet echt een beeld bij iedereen. Ik ben dus super benieuwd naar jullie en naar de kleintjes. @Sweet: hoe was de bruiloft?
@ Ilse: haha, ja ben zeker mee van de duikplank afgegaan hoor. Ik speel net zo hard mee! (als 1 van de weinige volwassenen daar....) Er dreven ook van die matten in het water. Heb echt een half uur met mijn nichtje op zo'n ding gestaan en dan elkaar eraf duwen enzo.. Ben zelf ook gewoon best 'speels'. Kan niet wachten tot Nils zover is!
Zo, de schapies zijn weer kaal! Wat een klus weer. Om 5u was iedereen paraat. Met ons 6-en aan de slag gegaan, en om 15u waren we klaar. Nou ja, dan moet alles weer naar de wei terug etc. Wessel had vannacht redelijk geslapen. Vanmiddag pas eerste poepluier, en die was bijna als normaal. Komt dus helemaal goed! Ilse; wol verkopen wij aan een vaste opkoper, waar het vanaf daar heen gaat weet ik niet. Meeting; Ik had het er met mijn man over dat ik het best eng vind/ Weet je wat hij zegt? Je durft wel feest te geven voor ruim 200 man, maar 10 meiden ontmoeten is eng? Haha, hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk. Krijg er wel zin in, ik heb echt totaal geen beeld van jullie! Femke; Lekker zwemmen! Ik hou het dit jaar nog maar bij badpak, tankini vind ik super leuk, maar is mij nog een stapje te ver! Ik had vd week ook gezellig pannekoeken gebakken. Wessel lust ze niet! Wij gaan slapen, misschien tot morgen! Trusten!
Marjon: wat super dat alle schapen geschoren zijn zeg!!! Wat een klus zeg!! En wat fijn dat Wessel weer bijna normale poepluiers heeft!! Wat een opluchting zeg. Je moet er niet aan denken dat hij een dag alleen maar ORS mag hebben. Ik vond het bij Nils zijn operatie met 8 weken ook al vreselijk dat hij nuchter moest zijn... Pff wat was dat zwaar! Slaap lekker straks! Zal vast wel gaan na zo'n drukke dag!!
Ik natuurlijk, haha. Nee hoor! Heb mijn nichtje mij ook een aantal keren heeeeel goed onderuit laten halen (met hard gebrul van mijn kant natuurlijk)
@Marjon: zo dat is nog best vlot gegaan. Fijn dat jullie hulp hadden. hahah ja je man heeft natuurlijk wel gelijk Slaap lekker.
Ik zwaai ff lig vanuit bed mee te lezen te onhandig om hele verhalen te typen, ik woon trouwens maar 1,6 km bij kidscity vandaan.