De juni junky's

Discussie in 'De mama's' gestart door diddi, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Eva heeft vandaag een aantal stapjes zelf gezet. Ik ben zo trots. Ik hoop zo dat ze nog voor haar 1e loopt. Nog flink oefenen dus hahaha (enne als het langer duurt is het ook prima hoor)

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

nog 499 reacties en dan mogen we beginnen met deel 2!!!

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    @ Ilse, wat goed van Eva! Die loopt vast voor haar 1e verjaardag.
    Ik denk dat wij de volgende keer ook maar eens gaan aanbellen. Zover ik weet mag je ook niks verbranden in je tuin.

Hier net maar eens zelf de belasting ingevuld en het is gelukt! Ik heb hem direct doorgestuurd, ga nog wat wachten op dat domme mens. Voortaan vul ik hem dus mooi zelf in.
    Wij krijgen zo'n 2700 terug. Die vrouw kwam toen op zo'n 2200 uit, maar dat was zonder mijn heffingskorting van het ouderschapsverlof.
    Nu hopen dat we toch nog redelijk snel het geld hebben.

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden,

Joas was vanmorgen om 10 voor 7 al wakker.. Was vroeg voor zijn doen. En vanmiddag maar 1 uur en 20 minuten geslapen.. Nu zit hij nog lief te spelen dus doe m zo in bad en dan lekker om 7 uur naar bed.

@ Antje: Wat super dat Milan heeft doorgeslapen!! Heerlijk voor jullie.. Ik gun je nog heeeeeeeeeeeel veeel andere nachten die zo zijn!!

@ Love: Verstandig besluit meis. Heerlijk he om is even goed te praten met je vriend.. Maar een paar jaartjes?? Wat houd dat in bij jullie 1,2,3.. Hier denk ik nog wel 1 jaar erbij hoor..
    De VK zei toen in de kraamtijd.. Of ik zie je over 3 maanden weer terug of over 2 jaar!! 2 jaar is het beste voor je!! Of langer natuurlijk..

@ Debs: Heel veel plezier van de week. Welk CP gaan jullie?? Wij gaan in september naar Kempervennen..

@ Ilse: Wat super dat dat ze haar eerste stapjes los heb gezet!! Pff knap hoor & heeeel snel..

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    @ Antje: wat heerlijk dat Milan zo goed heeft geslapen zeg! Haha, is ie gewoon door jou wakker geworden. Ik had denk ik hetzelfde gedaan als jij hoor. Je kunt je dan niet voorstellen dat hij 'gewoon' ligt te slapen he. En wat krijgen jullie lekker veel geld terug van de belasting! Idd mooi lekker zelf invullen de volgende keren.

@ Ilse: we moeten gewoon onze berichten niet in 1 keer plaatsen, maar in gedeeltes. Zijn we sneller toe aan deel 2!! Vraag me af hoe lang het duurt. Gaat de laatste tijd niet zo hard meer, dus nog wel heel wat maandjes denk ik!

@ Jannn: wie weet vannacht weer een hele nacht doorslapen, en dan is het 7-0 he!!!:D (feestje!!!)

@ hier: Nils eet een stuk slechter de laatste week. Hij wil steeds zijn brood niet. Maar een paar hapjes. Ik laat het hem dan maar zelf doen, want als ik aankom met de vork draait ie heeeeel hard zijn hoofd weg. Zelf eet hij dan nog vier stukjes ofzo. Fruit en yoghurt gaat wel goed. Dus wie weet tandjes?? Tja, da's zo'n beetje het enige wat je nu kunt bedenken he. Het zullen de tandjes wel weer zijn.... Vind het aan de ene kant altijd zo stom om alles maar op de tandjes te schuiven. Maar goed, we zullen zien (er komen ongetwijfeld tandjes, want hij heeft er nog maar 2!).
    Vanmiddag mijn nichtje weer thuis gebracht. Nog een tijdje blijven plakken daar. Nils heeft lekker in het gras gezeten. Ook weer een nieuwe belevenis voor hem. Hij was helemaal gefascineerd door een madeliefje, zo schattig!
    Ik ga er lekker vroeg in vanavond! Drukke dagen gehad. Morgen weer werken, lekker druk!

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oooh, moest net nog lachen om mijn vriend. Ik spreek af en toe wel een beetje in dialect (Noord Hollands). En dat neemt hij met sommige woorden ook over. Nu zei hij dat we daarmee moeten oppassen voor Nils omdat hij anders naar de logopedist wordt gestuurd, hahaha. Maar mijn vriend meende dit dus serieus. Heb hem uitgelegd dat dialect wat anders is dan bepaalde klanken en letters niet kunnen uitspreken, maar het kwam niet helemaal aan, hihi.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Femke, klinkt als tandjes.

@Jannn, de tijd dat we zullen wachten kan 1 jaar zijn, maar dan moet alles wel heeeel gunstig lopen. Denk eerder aan 2, als het tegenzit 3 jaar. We houden vast aan 3 jaar, maar dat is een 'veilige' schatting. We gaan ervoor als we beide vinden dat het veilig is. Ook omdat mijn vriend nog naar school wil of een andere baan wilt.

Hier een lekkere rustige dag gehad. Bij schoonmoeder geweest. Nu lekker fimpje kijken met ijs en chips hahaha.

@KIESJESS!!!, Rebecca heeft 2 kiezen bijna door. Je voelt bij allebei al heeeel duidelijk het eerste puntje!
    Dan zit ze totaal op 10! 8 tanden, 2 kiezen.

8. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Antje wat lekker dat hij zo goed heeft geslapen! Hij kan het dus wel! Geeft weer goede moed toch? Hopen dat het zo door gaat!

Femke wij praten ook redelijk plat hier, maar daar hoeft Wessel inderdaad niet voor naar de logopedist later! Haha! Hij ziet ons aankomen!:D:D:D

Debs heel veel plezier en lekker genieten!

Ilse wat knap! Ging ze ineens uit zichzelf stappen? Wessel loopt wel voorzichtig aan 1 handje maar zal voorlopig dat handje niet los laten! Wie weet gaat Eva het redden voor haar verjaardag!

Hier nog erg druk, maar wel gezellig. De hele familie heeft zo`n beetje vakantie en iedereen helpt mee met van alles en nog wat.

Morgen weer vroeg op, ik ga de trouwkoets poetsen, en dat is wel een dagje werk ben ik bang! Wessel gaat lekker een dagje naar mijn zus, die vind het heerlijk als Wessel komt, helemaal prima dus!

Allemaal weltrusten en tot gauw!:)

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ marjon: trouwkoets?? Wat gaaf!!!
    Ik ben zoo benieuwd.. Wel foto's op hyves zetten he..

@ Love: Nou 3 jaar is dan best lang he.. Vooral als jij het zo graag wil.. Maar het is denk ik wel beter dan zo. En lekker dat je er samen achter staat.
    Heb Rebecca al kiezen?? En die hoektandjes dan?? Heb ze die nog niet?
    Ik dacht dat die eerst komen.
    Heb ze er veel last van gehad??

Ik heb net nog een keer het filmpje van KidsCity gekeken. Heb er wel zin in hoor! Kom echt wel goed!!
    Wat is nu de tijd dat we gaan afspreken??

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@mamalous Ja hij heeft er zeker een tijd onder gestaan. Nu viel het ook nog mee, de vorige keer was het nat beneden en zat hij er helemaal onder. Toen stonk het hele huis ook, nu rook het alleen muffg gelukkig. Maar smerig was het zeker. Hope;ijk woren de vliegjes nu ook minder. Erg vervelend die beestjes, loop de godganse dag met de stofzuiger door het huis ze op te zuigen hahá

Hierbij de foto van mijn opgepimpte fiets. Ikke helemaal blij ermee:)

@marjon help je zelf ook met scheren? Wat een drukte dan nog voor je bruiloft. Maar ik begreep dat alles geregeld was voor de grote dag toch? Nog maar 4 nachtjes slapen!:)
    Fijn om te lezen dat het beter gaat met Wessel, hopelijk gaat het nu alleen maar bergopwaarts.
    Wat gaaf dat jullie een trouwkoets hebben. Ik ben heel benieuwd hoe jullie eruit zien op jullie grote dag.

@femke hoe was het zwemmen? je nichtje heeft he tvast wel naar haar zin bij jullie.
    Haha hier krijg je mij ook niet zo gek om onder de vloer te gaan hoor! het was echt krap zoals ik het kon zien.
    Lust Nils graag pannenkoeken?
    Haha lees net dat je het leuk hebt gehad met het zwemmen. Vind het ook heerlijk soms lekker meespelen, moet kunnen toch?
    Je vriend verwacht dus gelijk het ergste met het praten haha! dialect nemen ze volgens mij toch in min of meerdere mate over. Asnders zou nu niemand meer met dialect praten.

@mandy vervelend die tandjes. Heeft hij vannacht beter geslapen? Zijn er ook nieuwe tandjes door dan?
    Hoe was het vandaag op je trouwdag?
    Gefeliciteerd!:)

@antje wat super dat er een apart taartje zonder koemelk gemaakt word. Wat leu kblijft het dus ook een verrassing voor jullie.
    zooo dat is inderdaad prijzig voor die kaartjes. Heb je al anderen gevonden/gemaakt?
    Ik duim voor je dat Milan door blijft slapen de komende nachten.
    Heb je met andere buren goed contact? misschien eens vragen of zij er ook last van hebben? Volgens mij mag dat ook niet in de tuin vuil verbranden.
    Eindelijk is het gelukt dus met de belasting, groot gelijk dta je het zelf in wil vullen in het vervolg. Je betaald voor zo'n iemand dus mag je er ook wat van verwachten toch?

@love Gelukkig was de bruiloft leuk, jammer dat je je nog steeds niet lekker voelt. Maar even rustig aan doen dus!
    Wat fijn dat het zo goed klikt tussen jou en je stiefzoon en dat Rebecca en hij ook goed samen kunnen.
    Je bent het er dus mee eens dat het wat langer gaat duren als gehoopt? Goed dat jullie zo goed met elkaar kunnen praten.
    Ze loopt volgens mij echt voor op de andere kindjes met tandjes. Nu al 2 kiesjes door. Emma houdt het nog steeds op maar 2 tandjes

@debsje lekker laat geworden sus. Was het zeker gezellig geworden.
    Zou handig zijn als Emily ook uit zou slapen de volgende morgen he haha

@ilse Wat goed van Eva super zeg! Wie weet loopt ze voor haar eerste verjaardag zou heel goed kunnen natuurlijk.

@hier gister naar Ikea geweest. Met de trein. We zijn geslaagd. Op de terugweg vond Emma het wat minder leuk. ze was heel moe, mar word teveel afgeleid om te gaan slapen. Thuis was ze al snel in slaap.
    Vandaag nog even een stukje gefietst op de nieuwe fiets. Zo erg blij mee. Nu kunnen we allebei lekker met haar fietsen.
    Ook nog een hele stoere stoel gekocht. Die hadden we al gezien bij de Ikea voor 50 euro, maar die konden we natuurlijk niet echt meenemen in de trein, keek ik toevallig op internet en daar stond hij gewoon in onze woonplaats. Voor minder dan de helft. Dus vandaag opgehaald. Misschien kennen jullie hem wel. Het is een rode draaistoel voor kinderen en die kan je ook dicht doen.

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

zo huis gekuisd, emily der spullen gepakt en op haar commode klaar gelegd, wasjes gedraaid...emily huilend op bed gelegd :( omdat papa niet thuis was toen ze naar bedje ging...dan zit ik bijna zelf mee te huilen als ze huilend en snikkend in haar bedje dada dadaaa ligt te roepen...haar dus maar weer opgepakt en samen met haar op ons bed gaan zitten en haar al sussend en wiegend een beetje kalm gekregen en toen lekker naar bedje en is gelukkig toch in slaap gevallen.
    hoe bedoel je een papa's kindje ;)

meiden allemaal een hele prettige week!!!
    en tot vrijdag!!!

Btw: heb kouf trouwens al een paar dagen niet gezien hier! ook op vakantie of daagjes weg??? dan heb ik daar zeker overheen gelezen...

nou ja in iedergeval....

toedeledoki allemaal!!

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@Jannn, de hoektandjes komen in theorie eerder, maar in de praktijk komt het veeeel vaker voor dat eerst de kiesjes komen.

@Ellen, ja de tandjes gaan snel haha. Nog even en ze heeft genoeg tanden om biefstuk te eten bij wijze van spreken ;) Wat leuk een dagje Ikea! Fijn dat je geslaagd bent. Heb je de stoel nu ook goedkoper gekregen?

@Debsje, leuk hoor zo'n papa's kindje! Veel plezier, geniet ervan!

Hier is de eerste kies nu ook echt overduidelijk door het tandvlees heen, de ander is er nog net niet doorheen denk ik.
    Rebecca heeft wel een korte nacht gehad. Ze ging om 20.15 uur slapen en was om 06.45 uur al weer wakker. Dan zal ze zo wel lekker moe zijn haha.
    Hier niet veel plannen vandaag. Moet zowiezo huisje opruimen en schoonmaken en wat dingen op orde maken voor de schuldsarnering.

Morgen heb ik de laatste dag van jonge moeder training, gaan we met z'n allen naar een hele grote kinderboerderij. Zooo leuk! Dan zijn voor het eerst alle kindjes erbij. Wordt vast heel gezellig.

Jullie nog plannen voor vandaag?

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@debsje als je het nog leest heel veel plezier.

@love Ja ik heb hem voor minder dan de helft kunnen overnemen dus gelukkig maar dat we hem bij Ikea niet konden meenemen.
    Volgens mij heb je vandaag wel lekker weer erbij, wat leuk dat jullie naar de kinderboerderij gaan. Met z'n hoevelen zijn jullie?
    Heel veel plezier.

Vandaag even een rustige dag na de drukke dagen. Morgen komt een vriendin van de andere kant bij ons op visite. Heb er zin in!

@wat vinden jullie hiervan? Een vriendin haar zoontje van bijna drie die ging naar de peuterspeelzaal. En waarmee speelden die kleine kinderen? met hamertje tik (en dan niet van hout ofzo) met extra grote spijkers. Ik stond ook echt even te kijken. Die kinderen zijn daar toch veel te jong voor? Die kunnen die dingen zo makkelijk in de mond stoppen of zich bezeren. Als het nou van hout of plastic was. Met hamertje tik speelde ik pas toen ik een jaar of 7 was.

14. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Goede morgen allemaal:)

Was even druk met van alles en nog wat en dus geen tijd genomen om mee te kletsen. Maar jullie zijn wel druk geweest zo te lezen ;)

Heb net even gekeken maar ik doe er 1.5 uur over naar kidscity. Vind het wel te doen, maar als het veel langer was geweest had ik ook even nagedacht of ik het wel zou doen. Kan me dus goed voorstellen Antje dat het voor jou te ver is. Wel erg jammer als je er niet bij bent.

Beau zijn nachten zijn wisselend. Moet er nog steeds wel uit (zaterdag nacht ineens niet en sliep hij mooi door :(). Moet me er maar bij neerleggen en iedere nacht kijken wat het wordt.

@ Ellen: dat stoeltje van Ikea ken ik wel. Vind hem super leuk. Wilde hem eerst kopen als "mandje" voor de kat :D. Wat vind Emma er van?

@ Sweetlove: fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je vriend. En wat gaat Rebecca snel met die tanden en kiezen zeg :$

@ Debsje: je zult het niet meer lezen maar fijne vakantie. En we zullen elkaar waarschijnlijk een tijdje niet meer spreken want ik ga zaterdag ochtend voor een week weg. Hebben we elkaar veel te vertellen als we terug zijn :D

@ marjon: jullie maken er echt veel werk van he (van jullie trouwdag) Ben heel erg benieuwd naar de foto's straks!!

@ Ilse: wat een snelle tante die Eva! Wat zal je trots zijn op die eerste stapjes.

@ Femke: Ik zie je helemaal gaan met je nichtje in het zwembad :D Super toch! Heb trouwens al een aantal dingen gemaakt uit Opperdepop en dat bevalt super goed.

Vriendlief is gestopt met roken en doet het echt super goed (aanstekelijk). Daardoor drinkt hij ook geen bier meer en is dus 's ochtends eerder uit zijn bed en erg aktief. Heeft al een aantal dingen hier in huis gedaan die maar steeds bleven liggen. Ben er erg blij mee ;).

Ik voelde vorige week in eens mijn ei-sprong en dat was voor mijn doen vrij snel na mijn vorige ongi. Ik had bijna een normale cyclus ;). Alleen maar positief natuurlijk, komt goed uit voor het plannen. Of het hoeft misschien niet meer ;);):D

Ga Beau uit bed halen en een beetje opruimen hier. Mijn moeder komt straks want ik heb een personeelsbijeenkomst vanavond. Krijgen we hopelijk iets meer duidelijkheid wat er allemaal gaat veranderen de aankomende tijd binnen de bank. Best een beetje spannend.

15. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.321
    240
    63
    Goedemorgen,

Hier gaan we verder met juichen. Milan heeft afgelopen nacht ook doorgeslapen! Zal dan eindelijk die ellende van slecht slapen na 8 maanden voorbij zijn?

@ Marjon, dat hij het kan wisten we. Milan sliep met 5 weken al door en met 8 weken het klokje rond. Dit heeft hij gedaan tot hij 12 weken was, toen zat die helemaal onder het eczeem.
    Succes met het schoonmaken van de koets. Ik vind een koets trouwens heel prachtig om te trouwen. Wel fijn dat jullie zoveel hulp krijgen.
    Wessel weer helemaal opgeknapt?

@ Femke, kan inderdaad zijn dat er tandjes op komst zijn. Of dat hij zelf wilt eten. Milan weigert te eten als we hem voeren. Dan gaat hij hard huilen. Alleen als hij eens een potje voeding krijgt, dan mogen we voeren.
    Best veel mensen denken dat het niet goed is om nederlands en dialect tegen een kind te praten en laten daarom maar vaak het dialect achterwege. Hebben mijn ouders bij ons ook gedaan. Echter leren kinderen heel snel. Jammer als mensen het achterwege laten.

@ Ellen, mooie fiets en wat leuk versierd met die bloemen.
    Dat is dan beter dat je het stoeltje en veel goedkoper hebt gevonden en dicht bij huis.
    We hebben besloten om geen uitnodigingen te maken. Ik had uitnodigingen van sesamstraat gezien, dus die worden het.
    Hamertje tik voor een kind wat nog geen 3 jaar is vind ik ook te gevaarlijk. Dacht dat het spel vanaf 4 jaar is.

@ Debsje, ze zeggen dat meisjes meer naar de papa trekken.

@ Sweetlove, Rebecca gaat hard met de tandjes zeg. Heeft ze veel last van de kiesjes?
    Dat wordt vast een leuke dag morgen. Alvast veel plezier!

Hier is nu vriendlief bezig met zijn rij examen. Hopelijk haalt hij het. Ik ga hem dadelijk ophalen en dan gaan we even langs de ha met zijn knie. Vanmiddag met Milan weer naar de bioresonantie en nog ff zonnebanken. Verder niks op de planning vandaag.
    Hihi, Milan zit naar baby tv te kijken. Heeft die net zelf iets anders opgezet met de afstandsbediening. Was die niet blij mee. Huilen en kijken naar mij met die afstandsbediening in de handen, zo van: mama fix dit eens even.
    Laten jullie je kindjes tv kijken? Ik had Milan al een hele tijd niet meer laten kijken, omdat ik nooit de tv aan heb overdags. Echter mijn ma heeft vaker baby tv aan staan tijdens het spelen en hij vindt het heel leuk om er naar te kijken. Dus nu laat ik hem 's ochtends wel eens kijken.

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ha meiden,
    Hier weer een hele goede nacht gehad. Joas werd om kwart over 12 wel even gillend wakker. Was niet stil te krijgen.. Even goed wakker gemaakt dmv naar beneden te gaan en boekje gelezen daarna rustig in zn bedje gelegd en heeft geslapen tot kwart over 8!! Dus het gaat het echt de goede kant op!
    @ Ellen: Nou dat is idd niet echt verantwoord.. Een kind van 3 weet wel al meer wat hij/zij wel/niet in de mond mag/kan stoppen. Mijn nichtje doet dat bijv. allang niet meer.. Maar ik vind meer het idee eng dat ze elkaar pijn kunnen doen of met een spijker in het oog prikt ofzo..
    Ik zag al foto’s van je op hyves met je fiets.. Echt heel leuk!
    Weet je al of je meegaat met de meeting?? Ik vind het ook super eng, maar vind het wel leuk om jullie een keer in het echt te ontmoeten! Ik zie het ook steeds dichterbij komen en dan denk ik blehh wat eng.. Maar ik zat gisteren ff het filmpje te kijken waar we naar toe gaan en toen had ik toch wel zin.. En ik vind het zo leuk om te kijken met wie het het beste klikt etc.. Ik denk toch wel dat iedereen een soort van gevoel over iedereen heeft… En van jou Ellen heb ik juist dat jij heel spontaan overkomt!! Kvind je een leuke meid.. Dus wil je graag in het echt ontmoeten ;)
    @ Meeting: Voor mij is het 55 minuten rijden. Dus dat is ook heel goed te doen! Welke tijd spreken we af? Wat vinden jullie een goede tijd?? Dan kijken we even wat het meeste voor de hand ligt.
    Ik vind smorgens het lekkerst.. Maar volgens mij wil iedereen smiddags. Dan liever ongeveer kwart over 1 ofzo.. Dan kan ik half 12 nog een boterham eten en Joas gaat om 12 uur altijd naar bed.. Maar dan val hij 1 uur in de auto in slaap en dan waarschijnlijk terug ook weer.. Als hij dan savonds maar niet van slag is.. Kben benieuwd hoe hij gaat reageren op iedereen! Hij vind andere kindje heel leuk als ze maar met hem spelen.. Pas was ik bij mn vriendin en die haar dochtertje deed nog niks. Vond hij niks aan ha ha..
    @ Antje: Heeft je vriend zijn rijexamen gehaald?? Ging het wel met zn knie?

Hier vermaakt Joas zich tegenwoordig veel beter.. Het gaat de goede kant op.. Ik zit alleen achter de laptop als hij op bed ligt..
    Vanmogen kon ik goed schoonmaken en hij was lief aan het spelen.
    Ik ga denk ik ff buiten zitten.. Tis nu lekker weer!

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Antje: en heeft je vriend zijn rijbewijs gehaald??

@ tv kijken: we hebben geen baby tv maar wel 3 nijntje dvd's. Die zet ik heel soms op en dat vindt hij wel grappig. Verder heeft hij weinig interesse voor de tv, wel voor de afstandsbediening.

Beau kan zwaaien, zo schattig. Waar je al niet blij van wordt als moeder :D

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Kouf: Wat leuk dat beau zwaait.. Kvind het ook zooo lief! Kzat te kijken.. Beau is denk ik de jongste hier he!

Wie weet dit: Ik heb nog een mob. abbo tot augustus lopen.. Maar ja kan 3 maanden van te voren toch een nieuwe telefoon gaan halen?
    Die van mij is nl helemaal kappot. Joas heb m helemaal vrot gevreten hihi..

Joas is verslaafd aan nijntje op de laptop :D

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Ellen, ja wel vreemd van dat speelgoed. Ze kunnen anderen er goed pijn mee doen en zichzelf ook!
    We gaan denk ik met een stuk of 10 meiden, sommige hebben meerdere kindjes, sommige 1, sommige zwanger.

@Jannn, Ik kan zowiezo al niet sochtends omdat ik dan examen heb voor computerboekhouden. Ik kan vanaf een uur of 13.00. Verder maakt het mij niet uit hahaha.
    Rebecca vind ook andere kindjes helemaal geweldig! Zooo lief om ze dan te zien he.

@Antje, Hier staat (heeeel slecht ik weet het) de tv de hele dag aan. Ik ben er erg verslaafd aan, kan gewoon niet zonder geluid om me heen. Radio hebben we hier niet. Rebecca vind tekenfilms enzo erg leuk! Verder heeft ze er weinig aandacht voor. Als ze moe is hangt ze het liefst ook voor de tv haha (op schoot of in de kinderstoel, tutteldoek erbij en ze is happy).

Rebecca doet trouwens sinds een paar dagen springen. Als ze in de box staat bijvoorbeeld dan gaat ze springen als ze aandacht wilt of als ze iets leuk vind.

Nu even lekker de stad in met mijn zusje. Even verjaardagskado's halen voor rebecca. Even kijken wat ik met Rebecca doe, ze kan ook bij mijn moeder blijven.

Dames, fijne dag nog. Tot vanmiddag haha.

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt voor de felicitaties, we hebben echt een heerlijk dagje gehad in amsterdam!

Deel Deze Pagina