Hye dames, Even kort. Rebecca heeft geen last meer van bloeden vandaag. Wel naar de ha geweest en die kon natuurlijk niks meer zien. Hij gaat bellen met een KA en belt mij dan vandaag nog terug.
Ik ben er ook even kort (tenminste da's de bedoeling... meestal wordt het toch nog een heel verhaal) Vandaag gewerkt, was echt een MEGA drukke dag... Pfff, ben echt heeeel blij dat ik thuis ben. Heb alleen nu al medelijden met mijn collega van de avonddienst. Nils opgehaald bij de creche. Die had een mindere dag gehad, erg huilerig, wat niets voor hem is. Thuis zag ik dat er volgens mij twee boventandjes op springen staan. Hopelijk komen ze snel door. Heb hem koude melk gegeven, en wat chamodent. Nu ligt hij heel tevreden te spelen. @ Kouf: haha, dus bij jullie is de aardappelomelet ook geliefd. Het is ook gewoon ontzettend lekker! En inderdaad, je kunt er vanalles aan groente in doen (en verstoppen later, haha). Wil van de week de tonijnkoekjes maken die jij laatst ook had gedaan. Doe jij er dan eigenlijk ook peterselie door? Ik heb dat bij de omelet achterwege gelaten. Heb ik gewoon nooit in huis... Leuk dat gebrabbel van Beau. En een trotse papa, haha. Hier komt er ook eigenlijk geen mama uit. Alleen een papa-klank... @ sweetlove: ben benieuwd wat de ka gaat zeggen van het bloedverlies! @ mamalous: had je ook al gemist de afgelopen dagen. Hopelijk zijn de tandjes snel door. Arme knul. Fijn dat je je nachtje niet hoeft te doen (na drie nachtdiensten thuis...) @ Antje: heerlijk dagje voor jezelf zo te horen! Ben benieuwd hoe Milan het de hele dag op de creche vond! Hij zal wel beremoe zijn vanavond!! @ Marjon: Je laatste nacht als ongetrouwde vrouw!!! haha, meid heeeeeeeeel veel plezier morgen!!! Ben zo benieuwd hoe jij en Wessel (en je man natuurlijk) eruit zien!!!
ook even kort Emma is onrustig (denk nu toch echt een tandje) we denken wat te zien in iedergeval haha @kouf nee dat had ik ook bedacht dat het niet makkelijker word omdat je te ver zou moeten omrijden, maar vond het leif aangeboden hoor! @marjon Heel heel veel plezier morgen. Maak er een mooie dag van (het weer ziet er goed uit). Geniet ervan want de dag is zo voorbij.
Hey dames, Nou de KA vond het niet nodig dat we langs kwamen. Komt het vaker voor dan moeten we er een foto van maken zodat ze beter kunnen zeggen waar het vandaan komt. Nu ga ik even snel teruglezen.
He meiden, Ik heb ook ff niet terug gelezen hoor.. Heb vanavond heerlijk met 2 vriendinnen gezellig wat gegeten!! Morgen moet ik avonddienst werken dus ben ik er ook niet echt.. @ Marjon: super fijne dag toegewenst morgen, ze geven echt super weer op!! HOe meer ik aan 3 juni denkt, hoe meer zin in er toch wel in gaat krijgen, heb wel zin om jullie te zien
@Ellen, ik zat al te kijken of ik je op kon halen, maar ik woon in apeldoorn dus zou het hetzelfde zijn als bij Kouf. @Jannn, heftig wat je hebt meegemaakt hoor!
Dank jullie wel allemaal! We hebben alles klaar, en Wessel slaapt lekker. Morgen wordt het prachtig weer, en alles is helemaal super geworden! We hebben er zin in! Tot snel!
goede morgen. Ik zit er even helemaal doorheen. Vannacht was weer een ramp met Beau! Volgens mij heeft hij last van verlatingsangst. Ik hoef maar een seconde uit beeld te zijn en hij zet het op een huilen/krijsen. Naar bed gaan overdag is precies hetzelfde. Hartverscheurend gehuil. Bij mij in bed slapen wil hij niet. Daarnaast heb ik ontzettende pijn in mijn nek waardoor ik al vanaf het weekend zware hoofdpijn heb en dinsdag niet ben gaan werken en ook vandaag weer van het werk naar huis ben gegaan (nou ja, weg ben gestuurd door collega's die zagen dat het niet ging). Ik ga zo mijn bed weer in om een beetje bij te slapen en hoop dat de hoofdpijn daardoor ook wat minder wordt.
@sweetlove gelukkig hoef jeje geen zorgen te maken. @kouf kop op meid, ik weet dat het heel zwaar is maar hou in je achterhoofd dat het een fase is en dus maar tijdelijk.
He meiden, Joas is lekker bij mn schoonmoeder, ik ga me zo omkleden en dan in de tuin zitten en dan om kwart voor 2 weg om te gaan werken.. Joas heb de hele nacht weer geslapen, tgaat de goede kant op.. ( Sorry Kouf) @ Kouf: Ik weet wat het is.. Tis vreselijk!!! Vanaf die periode staat er de hele nacht een lampje bij m aan in een stopcontactdimmer! En wij lopen pratend weg, rommelen nog wat op de overloop.. Leg vast schone kleren klaar voor de volgende dag voor ons.. Etc.. We praten tegen elkaar en ik zeg alles wat ik aan het doen ben.. Dan wordt het vanzelf stil.. Dat hielp bij ons heel goed. Je ben nu ook nog de hele week alleen weer he Sterkte meid.. Joas kan lopen achter een tafeltje!! Goed he... Nou meiden, ik lees vanavond nog wel ff snel bij maar kan niet reageren hoor. Kben benieuwd hoe marjon er uit ziet. xxx
Pfff, hier ook sinds tijden weer een budnacht gehad... Nils was gister op de creche niet helemaal oke. Gisteravond ging hij in eerste instantie goed slapen, maar steeds wakker, huilen etc. Uiteindelijk mijn vriend naar de logeerkamer gestuurd (moest vandaag werken) en Nils bij mij in bed genomen. Daar ging hij wel slapen, maar ook onrustig. Hoefde ik in elk geval niet steeds uit bed. Hij heeft ook koorts, 38.5, pcm helpt niet echt. Normaal zakte de koorts daar goed op, maar nu niet. Hij heeft ook een loopoortje, en zijn boventandjes staan op springen. Dus alle reden om zich niet happy te voelen. Nu ook, kan ik eigenlijk geen stap zetten zonder dat hij gaat piepen (wonder dat ik nu even 'mag' typen). Dus we gaan maar eens een dagje flink moederen! Kouf: hopelijk kom je een beetje bij in je bed! Nachten zijn zwaar he. Lief van je collega's dat ze je naar huis hebben gestuurd. Letten ze toch goed op je. Jannn: wat goed dat Joas zo kan lopen zeg! Werk ze vanavond!! En ik heb ook veel zin in de meeting! Hoe dichterbij het komt, hoe leuker ik het ga vinden. Marjon: Denk aan jullie vandaag!!!!
Wat heeft Marjon een prachtweer he..Moet de hele dag al aan je denken meid!! @ kouf, grote digiknuffel voor jou en beau. @jannn, werkse Hier ligt Julian lekker te slapen, net lekker buiten samen een boterhammetje gegeten. Begin van de avond nog ff naar Toys Xl om nog ff te shoppen voor Juul`s verjaardag, we vieren het zondag al. Heb een jip en janneke thema genomen, vond het wel leuk. Heb gisteren mijn kraamboek doorgenomen, alles wat de kraamhulp daarin heeft opgeschreven enzo en hoe de bevalling gegaan is. Ik ben in 8 uur en 45 minuten bevallen, best wel vlot volgens mij, zag ik dus echt gisteren pas voor het eerst staan he..
@ fem jij ook een digiknuffel voor jou en Nils, lijkt wel of hij een ooronsteking heeft, je zou hem eens neusspray erbij kunnen geven en zijn hoofdeinde wat omhoog zetten misschien helpt dat.
@ Femke: Ach arme Nils Sterkt met m.. @ Mamalous: Ik zat dat pas ook te lezen! Leuk is dat om terug te lezen he.. Ook van elke kraamdag etc. Ik ben in 11 uur bevallen!!
Hoi, @ Kouf, herkenbaar dat hartverscheurend huilen. Dat is wat Milan steeds deed met naar bed brengen, zowel overdags al 's nachts. Hier is het overgegaan met doorzetten. Alhoewel, het ging nu een aantal dagen goed maar vannacht is hij weer bij ons beland. Werd huilen wakker en was niet te troosten. Geen idee wat het was, maar nu wilt hij ook niet naar bed. Ligt bij mijn ma op de arm te slapen. Misschien door het kdv of de prikjes of combinatie. Ik weet hoe je je voelt. Dikke knuffel en beterschap met je hoofdpijn. @ Femke, zit Nils zich niet aan zijn oortjes? Gezien zijn loopoor denk ik aan oorontsteking. Beterschap voor het mannetje. @ Mamalous, dat is inderdaad een vrij snelle bevalling. Zondag al de verjaardag van Julian, zo'n jaar vliegt echt snel voorbij hè. Wanneer is hij precies jarig? @ Jannn, wat fijn dat het slapen van Joas nu zo goed gaat. Werk ze vanavond. @ Hier, wij hebben ook geen ideaale nacht gehad. Hopelijk was het iets eenmaligs en zijn we niet weer terug bij af. Zometeen werken en morgen dan weer een dagje vrij. Iedereen een fijne dag!
Nils ligt alweer bijna anderhalf uur te slapen. Hij heeft ook al van half elf tot twaalf geslapen, en nu vanaf half twee. Hij heeft het nodig blijkbaar. Normaal slaapt hij maar 1 keer, en dan soms maar 1 uur. Ben nu wel even blij met de rust. Ben zelf ook behoorlijk brak, maar toch even bezig geweest in huis, strijken, wassen, opruimen, stofzuigen. Nu eventjes bijkomen met de laptop op de bank. @ Mamalous: thanks voor de tips, hij ligt overigens nu wel gewoon plat te slapen. Had nog niet gedacht aan het hoofdeinde wat omhoog te zetten. En wow, wat een vlotte bevalling zeg! @ Antje: Nils zit niet aan zijn oortje, maar ik mag er ook absoluuuuuuuuut niet aankomen. Mlan dus ook niet lekker in zijn vel. Arm ventje... Vanmorgen ook even huisarts gebeld om te vragen wanneer ik voor zoiets langs moet komen. Maar die was dus met vakantie. Kijk het nog even aan, en anders bel ik een vervangde ha. Ben nog nooit met Nils bij de ha geweest! Kom er zelf ook bijna nooit. Moet eigenlijk nog steeds voor een uitstrijkje (bevolkingsonderzoek). Maar dat stel ik nog steeds uit. Zucht... Vorig jaar had ik een goeie reden, zwangerschap, maar nu dus niet.... Eigenlijk durf ik gewoon niet, haha, sufkop! Had gedacht dat na een bevalling alle schaamte wel weg zou zijn, maar dus niet... Oja, als ik toch even aan het biechten ben, ik ben ook al 2,5 jaar niet naar de tandarts geweest (of is het 3,5 jaar?) Durf ik dus ook niet... Zucht zucht zucht... @ geboorte: zat toevallig gister het fotoboek door te bladeren. Moet nodig weer nieuwe foto's laten afdrukken, wilde dus even weten waar ik gebleven was. Ooooh, wat was Nils klein zeg! Zo'n humpie! Nu alweer 10 maanden geleden! Mijn bevalling was niet zo vlotjes. Denk vanaf het moment dat de weeen regelmatig kwamen, om de 1-3 minuten, een uur of 26... Maar heb het laatste 10 uur wel een ruggenprik gehad, dus dat scheelt heeeeeel veel! Nils is weer wakker~!
ik heb m`n hele bevalling pijnstilling gehad, eerst omdat het volgens de artsen nog niet op gang was kreeg ik slaapmedicatie en pijnstilling, 10 min later braken mijn vliezen en bij 5 cm ontsluiting aangesloten op de ruggeprik en ik had een pompje om zelf de dosering te bepalen. Wel naar de tandarts en HA gaan hoor, ik was ook 3 jaar niet bij een tandarts geweest en had 6 gaatjes, dat laat ik me niet nog een keer gebeuren hoor! En een uitstrijkje ach lijkt mij ook echt niks maar volgens mij is het echt een kwestie niet nadenken maar gewoon doen. Hoe is het nu na zijn slaapje? @antje, julian is de 27e echt jarig
mamalous: tandarts is echt een jeugdtrauma van mij... Had echt alle kiezen van mijn melkgebit gevuld, ging zonder verdoving. Sinds mijn 12de geen gaatjes meer, maar de angst blijft. Ben ooiit 7 jaar niet geweest. Zelfs toen had ik geen gaatjes, maar toch. Neemt niet weg dat ik weer een afspraak moet maken... Nils heeft net 2,5!!!! uur geslapen, dacht dat hij wakker was daarstraks, maar hij sliep weer door. zit nu met rode wangen en 39.5 bij mij op schoot. Is echt ziek, zo sneu. bereid me maar voor op een lange nacht.