De juni junky's

Discussion in 'De mama's' started by diddi, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Joohooee!!! :D

idd ben er weer :)
    voor 4 weekjes dan is de volgende vakantie alweer aan de beurt :D hihihi

maar aller eerst

MARJON EN MAN....VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE HUWELIJK!!!!!...hopelijk een heerlijke dag gehad!! ;)

ik heb nog geen letter terug gelezen dus geen idee wat er deze week allemaal gebeurt is hier (oeps ;))

hebben het geweldig naar ons zit gehad...emily is super gegaan...super geslapen en super lief geweest.(vooral s'nachts voor opa en oma hahahaha...ze wisten wel dat ze goed sliep maar hadden toch rekening gehouden met gebroken nachten....niet dus :)..en ze heeft het ontzettend naar haar zin gehad in het zwembad....Ow en ze is verzot op asperges met krieltjes,ei, ham en botersausje.....dus tja hebben voor we weggingen nog maar even bij de aspergeboer een kilo gehaald om mee naar huis te nemen....hemel wat is dat goedkoop zeg!

we zijn wel behoorlijk moe want de bedden laggen niet lekker dus niet al te goed geslapen...zo weer heerlijk naar ons eigen bed...kijk er nu al naar uit ;)

ga nog even wat opruimen en dan heerlijk mijn bedje opzoeken ;)

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Fijn Debs dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Jammer van de bedden. Nu je het zegt, bij ons waren ze ook zo slecht. Hele kuilen erin. Je eigen bedje ligt toch het lekkerst.
    Zo zo asperges met ham en botersausje. Mevrouwtje wordt aardig verwend zeg :D. Daar heb ik nog helemaal niet aangedacht om te geven. Kan ik wel eens doen.

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    oke nog even snel voordat ik naar bed ga en morgen vroeg naar Zeeland vertrek...

@ bevalling: Beau had in het vruchtwater gepoept en dus moesten we naar het ziekenhuis (zowieso daar bevallen vanwege hoge bloeddruk en dreigende vergiftiging). Omdat de weeen zo snel achter elkaar kwamen (geen seconde rust naar mijn idee) daalde zijn bloeddruk. Co-assistent ging vervelende onderzoeken doen. Bloed van het hoofdje van Beau halen terwijl hij nog in mijn buik zat en de weeen achter elkaar door kwamen. Uiteindelijk kwam de "echte" gyneacoloog en die besloot dat er direkt een keizersnede moest plaats vinden. (ik had al gegromd naar de co-assistent dat als ze zich zorgen maakte ze de baby er maar uit moest snijden :D) Ruggenprik lukte niet en er was te weinig tijd. Achteraf gezien zeiden de verloskundige en de kraamhulp dat ze niet begrepen waarom er niet al veel eerder een keizersnede was gepland. Het is een heel verhaal maar we mogen blij zijn dat Beau er gezond is uitgekomen, het had niet veel langer moeten duren in ieder geval. Ik ben niet heel ongelukkig met de keizersnede, kijk er niet vervelend op terug omdat ik het niet zelf heb gedaan. Hij is er, gezond en ik kan het niet vergelijken met een normale bevalling. Ik had ineens een zoon en ik was even goed blij.

@ ilse: migraine overvalt mij ook altijd. Je weet het achteraf, de signalen waren er maar je gaat gewoon lekker door ;). Wat fijn dat de kijkers serieus interesse hadden, spannend. Wbt de creditcard, als je niets open hebt staan gewoon even naar je bank gaan, de situatie uitleggen en vragen of ze het met spoed wilen afmelden. Is helemaal niet gek. Vaak kan je hem daarna wel weer aanvragen. Tegenwoordig doen ze inderdaad erg moeilijk over leningen. Een cc telt heel zwaar op je maandelijkse lasten ookal lijkt het niets.

@ debsje: klinkt als een heerlijke vakantie. En Emily weet wel wat lekker is met die asperges :D

@ Jann: klinkt goed dat Joas nu weer een goede nacht heeft gehad :) Hopelijk zet het door. Heb niet echt tips voor het beter brood eten.

@ Ellen: wat goed van het tandje!! Heeft ze er last van gehad?

@ femke: hoop dat het snel beter gaat met Nils. Vind het trouwens super knap dat je nog steeds bv geeft (ben stiekem erg jaloers op je;)) Ik hoor je weinig over slechte nachten met Nils dus dit hakt er wel even in of niet? En die vetjes, ja iedereen zegt wel dat het mag omdat je moeder bent maar je moet het zelf ook nog willen accepteren. Dat is het belangrijkste, als je er zelf maar tevreden mee bent.

@ Antje: niet geschereven vandaag. Is het wel goed gegaan bij de ha?

Schoonmoeder heeft vanavond op Beau gepast zodat wij even uit-eten konden (traditie voor de vakantie) en het ging goed. kwam ook wel doordat hij vanmiddag nauwelijk heeft geslapen en bekaf was. Maar is wel positief!! Misschien is hij wel toe aan een nieuw slaap ritme..

Oh ja, testen. ik had er vaag al wel iets over gezegt maar waarschijnlijk zo dat het niet duidelijk was. Maar we gaan er helemaal voor. Moet wel zeggen dat ik me vandaag helemaal niet zwanger voelde terwijl de dagen hiervoor wel gevoelens waren. Beau is dan nog wel klein maar ik word 34 (wat voelt dat gek, ben al jaren 28 ;)) en dus vind ik dat ik niet heel veel tijd meer heb. Maar we hebben dus op het juiste moment geklust ;)

4. Koekeloerie

hey kouf mini meeting????

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Volgens mij vonden anderen dat beter na de grote meeting.. ben er begin juli weer.
    Vind het persoonlijk wel erg leuk hoor maar naar de andere toe misschien wel zo eerlijk.
    Heb ook wel een beetje een gekke week. Hoorde vandaag dat mijn oom is overleden dus ook nog ergens een begrafenis. Had niet veel contact met hem hoor maar is de enige zus (waarvan de man dus is overleden) aan mijn vaders kant waar nog enigzins contact mee was. Dus uit respect wil ik wel kijken of er een mogelijkheid is om daar naar toe te gaan.

6. Koekeloerie

heb ff wat gemaakt:

7. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Het lijkt mij trouwens wel handig om op ons persoonlijk forum onze telefoonnummers uit te wisselen voor 3 juni. Mocht er wat zijn dan kunnen we elkaar tenminste bereiken die dag.

8. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    dat is handig ilse!!

9. Koekeloerie

dan spreken we lekker in juli af. duimen op strand weer!!

gecondoleerd. Begrijpelijk dat je naar de uitvaart gaat. Is hij onverwachts overleden?

10. Koekeloerie

Ik zie dat ik rebecca verkeerd heb staan

edit aangepast

11. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    ja voor mij wel onverwacht. Hij was ook al oud hoor. Volgens mij al in de 80!! Mijn vader was de op een na jongste en zou nu ook al 70 jaar zijn.

12. Koekeloerie

maar jij bent ook geen 27 meer :D

Wel raar idee ja. Dit zijn vervelende momenten voor je denk ik zo.

13. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    in mijn hoofd wel oke :Dvoel me echt geen 33.
    ik moet vaak even nadenken hoe oud ik ook alweer ben :D:D
    ik had niet echt een band met deze oom. Zowiezo was de familie van mijn vader niet zo hecht. Is veel gebeurd daar vroeger waardoor er een breuk is ontstaan. maar omdat het familie van mijn vader is betekend het wel wat voor me. Is mijn link met hem. Dus ook uit respect naar mijn vader wil ik kijken of ik er bij kan zijn. Al wordt het wel wat moeilijk met Beau erbij. Ik kijk gewoon even wat mogelijk is

14. Koekeloerie

Ja dat is lastig met een kleintje erbij. Ik snap je meid. Zo'n gevoel zou ik ook hebben denk ik.

Ik hoop dat je ook een beetje kan ontspannen. Geniet van de zon. Geef je nek en hoofd even rust.
    Ondanks het zwarte randje, veel plezier in zeeland.

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Ik ga slapen maar niet voordat ik jullie een geheim ga vertellen.... niet doorvertellen he ;):D
    ik was met vriendlief uit eten vandaag en zo uit het niets en totaal niet romantisch begon hij ineens over trouwen :$. Ik dacht dat hij niet meer wilde maar blijkbaar toch wel. Het voelt nog wat onwennig. Maar hij wil op korte termijn (als het aan hem ligt deze zomer nog) in het klein gaan trouwen. We hebben de grootste lol gehad over hoe we dat willen gaan aanpakken. Geen gekkigheid, geen grote jurk, maar waarschijnlijk in Zeeland met onze naaste familie willen we wat gaan doen. De aankomende week gaan we plannen maken. Voel me best een beetje raar nu :):) Trouwens, jullie zijn de eerste aan wie ik het vertel...

16. Koekeloerie

Ik ga naar bedje. Morgen aan de klus bij mijn zus.
    ze hebben een huis gekocht en alles wordt verbouwd.

trusten, fijn weekend.

17. Koekeloerie

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

18. Koekeloerie

19. Koekeloerie

Ik geef jullie groot gelijk. ergens wil ik het groots, aan de andere kant.... waarom zouden we. Gewoon lekker klein met alleen de mensen die je er écht bij wilt hebben.

Klinkt super meid. Wat onwijs leuk voor jullie. Leuk dat fantaseren over hoe en wat en waar.

20. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    leuk he :D:D
    moet nog wel even doordringen hoor
    had het niet meer verwacht
    me is happy :D

Share This Page