hey meiden een paar daagjes niet geweest, alles goed hier? ben zterdag naar riverdance geweest, was echt lekker eens weg zonder kids.
@ Ilse, zelf eten doet hij al een hele tijd, omdat we hem niet meer mochten voeren. Behalve als hij eens een potje krijgt, dan voeren we dat, want dat is zo lastig met de handjes. Maar nu weigert hij gewoon te eten. Maar het vlees op mijn bord gister wilde hij dan wel weer. Zelfs brood eet hij niet, terwijl hij dat heel lekker vindt. Gezien ook zijn humeurigheid, zal hij wel weer bezig zijn met iets nieuws te leren, of zijn eigen wil aan het ontwikkelen. Die fase zal ook wel weer voorbij gaan. Tot die tijd mist hij maar al dat lekker eten. O die trommelvliezen, zo herkenbaar. Oordopjes zijn eigenlijk geen slecht idee. @ Jannn, veel plezier in de speeltuin en laat de pannekoeken smaken. Ik moet straks weer werken. Heb nu 3 avonddiensten. Daarna wel lekker 4 daagjes vrij.
@ marjon: lekker aan het genieten van het getrouwde leventje?? Hoe is het dopen van Wessel gegaan?? Kon hij stil blijven in de kerk??
Ha meiden, wat is het rustig hier zeg! Iedereen druk van het mooie weer aan het genieten zeker! Ik heb weer gewerkt vandaag. Was weer een rustig dagje, erg gezellig met de collega's. Met Nils gaat het alweer een stuk beter gelukkig. Hij heeft geen koorts meer, en de uitslag is nu eindelijk aan het wegtrekken. Hij is nog niet in zijn gewone doen, maar tis alweer stuk beter gelukkig. Eten wil nog niet echt, maar heb ook een beetje het gevoel dat hij in een fase zit. Ilse: dat hoofd achterover gooien doet Nils ook ineens! Heeeeeel vervelend! Is echt nieuw voor hem. Hij is ook een beetje drammerig nu. Volgens mij hebben er meer kindjes last van nu... Gaat vast weer over! Antje: dus even wennen aan het gras! Haha, maar zittend ziet het er ook vast erg grappig uit! Hopelijk gaat deze fase snel voorbij bij Milan. Tis echt even doorbijten nu zeker! Vooral dat slecht eten is niet leuk. Denk dat ze nu echt goed in de gaten krijgen dat ze daarmee een groot machtsmiddel in handen hebben. Jannn: oooh gezellig uit eten!! Heerlijk pannenkoeken! Mandy: dus een lekker avondje weggeweest zonder kinderen. Doe je dat vaker? Marjon: begrijpelijk hoor! Doe lekker rustig aan, en we spreken je vast snel weer!
Marjon: dopen, daar was ik ook nog benieuwd naar eigenlijk. Is dat wel doorgegaan met Wessel zijn val? Of is hij na de kerk pas gevallen?
Oooooh Jannn wat doe je me aan pannenkoeken!!!!!!! Hmmm Geniet ervan. @Mandy: riverdance is toch dat dansspektakel? Leuk om er even tussenuit te zijn en niet de hele tijd aan je kleintje hoeft te denken. @Antje: ja dat eet zo moeilijk met de handen die babyprut uit potjes. Alleen vlees en ik zag ook frietpinnetjes? Echt een man . Werkse @Femke: dat het maar een fase is houd ik me ook altijd voor. Kan hij ook zo bonken met zn hoofd tegen de vloer aan? Vreselijk vind ik het als ze dat doet. Je hoort het gewoon door bonken. En ja dan moet ze nog harder huilen, want dat doet zeer.
wij zijn weer terug van klussen bij mijn zus. Weer een dag naar den haag rijden. pfff wat een eind. Eva blijft bij oma slapen. Eigenlijk wel even lekker een avondje voor mijzelf.
Meiden ik ben gesloopt!! Pff zo`n onwijs leuke verjaardag gehad van Julian. Hij is enorm verwend, waren met 20 man en 4 kinderen nouhe wat een drukte maar echt erg gezellig. Net alles weer schoon, nouja bijna ga morgen verder. Nu relaxen!
Hey dames, Ik heb niet gelezen hoor, zit hier met een hysterisch kind. Wij zijn vandaag met Sem naar de Koningin Julianatoren geweest en Rebecca bleef bij mijn moeder, want die is er echt nog te klein voor. Wij hebben een geweldige dag gehad met Sem, die vond het echt prachtig! Maar Rebecca komt thuis, alles goed en aardig. Ik leg haar net op bed en ze begint ineens weer hysterisch te krijssen. Net mijn moeder gebeld. Ze heeft Rebecca appelmoes gegeven (ze hebben alleen goedkope merken en hier zit vaak kleurstof in) en ze heeft 2 hapjes magnum gehad (volgens de website zitten hier kleurstoffen in). Ik snap dat echt niet he! Mijn moeder beweert dat er in appelmoes geen kleurstoffen kunnen zitten, nou ik heb het zelf gezien maar goed. En ze zegt ook dat ze van 2 hapjes ijs geen hysterische buien kan krijgen dus het ligt niet aan hun . Nu zit ik met Rebecca die mij gek aan het maken is terwijl ik huiswerk moet maken. En hun zitten lekker rustig thuis want die hebben er toch geen last van, dus die kunnen haar geven wat ze wilt! Ben ik weer mooi klaar mee :x.
@femke nee dat doe ik eigenlijk nooit. ik vind het altijd vervelend om oppas te regelen enz. we gaan wel eens uit eten met z'n tweetjes. toevallig heb ik in juni weer een uitje maar dan blijft mijn man thuis. @ilse het was inderdaad een dancefestival, wa nog nooit bij zo iets geweest maar het is echt leuk. geniet van je avondje! @mamalous druk he zo'n verjaardag! was hij al jarig geweest of is hij deze week jarig? net lekker bbq gehad bij mijn ouders, onverwachts waren we met de familie bij elkaar en bleven we allemaal lekker eten, was erg gezellig.
@sweetlove erg vevelend mijn broertje had daar vroeger ook zo'n last van, het hoefde maar 1 snoepje of hapje te zijn en hij had er last van! succes ermee.
@ mamalous: zet je de foto's van het feestje op hyves? Ben heeeel benieuwd! Kan me voorstellen dat je nu moe bent! Wat een drukte zeg!! Nog drie nachtjes en dan is Julian echt 1 jaar! Jeetje zeg... Dan is ie geen baby meer, maar een dreumes!!! @ Ilse: bonken heeft Nils nog niet ontdekt gelukkig. Pfff, dat moet je echt door merg en been gaan of niet? En dan ook nog harder huilen omdat het pijn doet... Moet ik aan mezelf denken, de dag na de ks. Oooooh, ik had echt zoooo'n pijn. Moest ik dus huilen van de pijn, waardoor mijn buik nog veel meer pijn ging doen, waardoor ik nog harder moest huilen... Een van mijn dieptepunten... @ Sweet: hopelijk bedaard Rebecca zometeen... Vervelend dat ze zo van slag is. Jammer ook dat je moeder niet dat van de kleurstoffen van je wil aannemen. Zit jij me de gebakken peren. Hopelijk kun je nog wat aan je huiswerk doen! Ik kan ook niet wachten tot Nils oud genoeg is voor pretparken!! Ben ik zelf echt dol op, alleen mijn vriend niet... Dus nu maar hopen dat Nils een daredevil is!
He meiden, Wij zijn terug.. Zijn bij de speeltuin geweest. Joas vond het geweldig. Alleen mn man en ik hadden steeds ruzie want we wilde allebei steeds Joas vasthouden ha ha ha.. @ Mamalous: Leuk zeker he zo'n verjaardag! Had jij nou niet zo iets van: Vandaag was hij nog niet geboren? Dat heb ik~wel. Ik vier Joas zn verjaardag 1 dag later ipv eerder omdat anders niet kon komen! Ik doe het niet eerder want toen was hij nog niet geboren Raar mens ben ik ook hor.. @ Sweetlove: Slaap ze al??? @ Ilse: Joas doet ook hoofdbonken.. Maar bij hem doet het niet zeer, hij moet er hard bij lachen..
@Sweet: waarom kan oppas zich nou nooit aan de eetschema's houden he. heel irritant dat ze het niet van je aanneemt. Zit je dan met de gebakken peren. @Femke: Auw auw en dan nog meer auw. Sjee, dat moet heel vervelend zijn geweest. dat zijn geen fijne herinneringen aan de 1e dag als mama zijnde. eigenlijk vind ik dat ook niet eerlijk van het hele bevallen. Die weeen vergeet je vrij makkelijk, maar de napijntjes staan me ook nog zo goed bij. Het bonken gaat inmiddels niet meer door merg en been. Ze doet het zelf. Ik kan haar niet tegen houden... ik word soms zelfs een beetje boos als ze het doet. @mamalous: en wat een geweldig weer hebben jullie gehad! FOTO'S!!!!
Nee ze zit nu maar weer in de box. Ben bijna klaar met huiswerk en dan gaat ze maar weer naar bed. Ze speelt wel heerlijk nu.
Ilse: gelukkig was alleen de eerste dag na de ks zo erg. De tweede dag was echt al zooooo veel beter... En zou het zo weer doen, maar dan zou ik beter om pijnstilling vragen... Achteraf gepraat he... Maar denk dat een 'gewone' bevalling ook niet zo fijn is qua napijn. Pffff. Wie weet maak ik dat ook nog eens mee!
@antje hihi apart ja dat hij gras en zand niks vind komt vast wel. Heerlijk dus je kunt je weer lekker in het nieuw steken van de zomer. Kun jij altijd makkelijk slagen met kleren? @love is dat zo? die uitdrukking ken ik niet. Scheelt dat deze tandes er weer uit gaan en dan pas de volwassen tanden. pfff nou leuk hoor zulke ouders. Je hebt duidelijk gemerkt dat Rebecca op kleurstof reageert toch? Hoop dat ze snel wil gaan slapen. Jullie hebben dus lekker gespeeld vandaag. Is daar veel te doen? Vanaf welke leeftijd is dat schat je? @femke fijn dat nils de goede kant opgaat. Viel mij ook al op dat de boventand veel groter is. @jann hoe was het in de speeltuin? Heeft hij ook pannenkoek gehad? @mandy een leuke avond uit dus. Is het laat geworden? dat is zeker gezellig zo onverwacht. @marjon logisch hoor, zo'n dag is heel mooi, maar ook erg vermoeiend. Heeft Wessel nog last van de val? @ilse is Eva wel goed gaan slapen zostraks? Kan zij ook zo hard gillen? echt hoor ik verbaas me erover hoeveel geluid er uit zo'n klein lichaampje kan komen. @mamalous oeh nog 3 dagen en dan is Julian alweer een jaar! Hoe vind je dat? Wow dan was het druk dus. Hoe reageerde julian erop? En wat heeft hij allemaal gekregen? zet je foto's op hyves? ben benieuwd. Wat lekker dat het zo geslaagd was. En ook het weer was geslaagd (of bij jullie niet?) @emma's armpje Helaas is het niet zo als wij tevreden zijn zij tevreden zijn in Leiden. Ze weten wat ze kunnnen verwachten na een bepaalde periode bij de ernst van het letsel. Daar gaan ze dan vanuit. Het kan heel goed zijn dat ze voor loopt op de verwachting, maar het kan ook zo zijn dat het helaas achterblijft op wat ze verwachtten of dat er bepaalde dingen zijn waar extra op gelet moet worden. de vorige keer was ze goed vooruit gegaan (ze meten met graden hoeveel de arm en de vingers kunnen komen als je hem in een bepaalde stand houdt). Ze zijn heel kritisch maar dat moet ook. ze zijn heel goed in LEiden en zijn erg tevreden over het team.
wie weet draaien wij het om ik een ks en jij een natuurlijke bevalling. Vind het wel fijn om te lezen van veel meiden dat de tweede dag alweer wat meevalt. heb je ook nog een doof gevoel op je buik? Ze maken toch een snee helemaal onderaan je buik?